*_ من به همه میگم فراموشت کردم که هیچیه هیچی درموردت نگن ولی یه موقع هایی دلم بدجور برات تنگ میشه هیچکاری نمیتونم بکنم فقط میشینم یه گوشه خاطراتمون و اون روزای خوب و خنده هامونو مرور میکنم...
وقتی عکس جدید میفرسته به جای تعریفای
تکراری مثل شهریار بهش بگید:
«در تماشای تو قانع نشوم من به دو چشم
همه چشمان جهان گو به سرم بشتابند.»