_ کاش میشد قبل از خداحافظی این جملهی هرتا مولر رو برای اون شخص فرستاد؛ میگه:
«جا نگذارید!
هر چه را که روزی میآورید را
با خودتان ببرید
وقتی که میروید
دیگر به خواب و خاطرهی آدم برنگردید.»
* «وأَقولُلنفسي:
سيطلعمنعَتْمتيقَمَرُ.»
وباخودزمزمهمیکنم؛
ازدلِتاریکیامماهیپدیدارخواهدشد:)🌙
#محمود_درویش
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون ك دیوونم کرد لایق ِ جنون نبود ؛
همه چی دروغ بود ، همه چی نقاب بود ؛
بخت خوش خیال ِ من . .
خواب خواب خواب بود : )!''🖤› Ꞌꞌ
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*‐ دررفتنهیچچارهاینبود ،
‹ ودرماندنهیچامیدی . . .!✉️🤎›
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تو را دوست دارم و تو دیگری را و دیگری دیگری را و در این میان ما همه تنهاییم!!
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- این صبر که من میکنم . .
افشردن جان است :)))!
زخمهای عمیق، همان قهقهههاییست که بعدها به لبخندی اجباری و نه از روی خوشحالی، تغییر ماهیت میدهند.
دوتا چایی ریخت، گذاشت رو میز گفت بیا بشین اینجا
باهم غصه تو رو بخوریم!
نگفت گریه نکن، نگفت حالا دیگه پیش اومده چیکار میشه کرد،
نگفت خدا رحمتش کنه؛ کلیشه تحویلم نداد!
گفت بیا بشین اینجا باهم غصه تو رو بخوریم.
آدم باید یکیو داشته باشه باهاش بشینه غصه بخوره
فقط خنده قشنگ نیست
فقط شادی قشنگ نیست
قشنگه بشینید باهم غصه همو بخورید. :)