میخواهمت
ولی
دوری
خیلی خیلی دور
نه دستم به دستانت میرسد
نه چشمانم به نگاهت
چاره ای کن
تو را کم داشتن
کم نیست
درد است
*_ آدمها فقط تو را میبینند که به نور نزدیک میشوی، اما سایهی سیاهِ پشت سرت را نمیبینند که هرچه به نور نزدیکتر میشوی، بزرگتر میشود.
هیچکس ناآرامیها و رنجهای تو را نمیبیند و هیچکس نمیگوید: چه خوب که به نور رسیدهای اما با آن سایهی بزرگی که احاطهات کرده، چه میکنی؟!
_صرافیان