eitaa logo
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
62 دنبال‌کننده
276 عکس
99 ویدیو
3 فایل
| اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه: تو می‌روی و دل ز دست می‌رود مَرو که با تو هر چه هست، می‌رود ... https://harfeto.timefriend.net/17143122698412 لینک ناشناس👆🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتا چه کسی بود تو را شعر بیاموخت؟ گفتم به خدا،‌ زلف تو وُ ناز تو وُ چشم خمارت...
هدایت شده از اخبار خودرو
تمام خودکارهایش را بوسیدم .. ( :
کاندر زبان نگنجد....
انسان تنها جانداریست که قادر است از فکر زیاد بمیرد.
زندگی همین بود!همین
تو در آغوش سرو خویش و من‌ ، خالی‌ست آغوشم :)
برون ز خویش کجا میروی؟ جهان خالیست . . .
به بعضیام باید گفت : تو خورشید منی پس چرا به همه میتابی ؟! :)
یجا خوندم نوشته بود : بدی‌ـه بیش از حد دوست داشتن یه آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیست حس میکنی کل دنیا ازت متنفره‌ ! آدما وقتی عاشق میشن ؛ تموم دنیاشون وجود ینفر میشه. با نادیده گرفتن کسی که دوستتون داره‌ ، دنیای آدما رو تاریک نکنین.
_ ‏یه‌جایی شاملو میگه: «من در بی‌حوصلگی‌هایم، با تو زندگی‌ها کرده‌ام» و چه شبایی که تو زندگیمون، حوصله هیچ‌ بنی‌بشری رو نداشتیم، ولی وسطِ همون بی‌حوصلگی، غرقِ فکر و خیالِ یه‌آدم‌ بودیم...