𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
_ يُلامِسُونَ قلبِي أولئِكَ الذين ينتبِهُون لتفاصِيلي الصَّغيرة التي لا أنتبِهُ أنا لها قلبِ من را
-قال البیوت یموت فی غیاب سکانهم و أشار الی قلبهُ..
گفت: خانه ها در نبود ساکنانشان میمیرند و به قلبش اشاره کرد.
بوسه را...
لای حریری از عشق بپیچ...
دوباره وسوسه ام کن!
عزیز دلم....
از جاذبه ی لب های تو...
سیب های بهشت هم....
به گناه می افتند...
چه برسد به من!
که آلوده ی توام...
دراین حصارِ شب
دلم کمی سکوت میخواهد
کمی تو
کمی #عشق ...
دلم
کمی خیالت را میخواهد
که شاید تو را در آغوشم
ببینم و سیرابِ
بوسه هایت گردم ...
_ قشنگ ترین قستمش اینجاست زمانی
پیدات کردم که اصلا دنبال کسی نمیگشتم
از همه خسته بودم . . .
حال و حوصله ی هیچکیو نداشتم
ولی خدا تورو توی بهترین زمان آورد تو زندگیم