من فقط دلتنگ شب هایی هستم که زود هنگام بی آنکه به چیزی فکر کنم به خواب می رفتم!
-ایلهان برک
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ و خدا آنچه را در درون دلها است میداند :)🕊
«العناق ليس بين الأجساد فحسب
و إنّما بين العيون و الكلمات في أحيان كثيرة!»
+بغل فقط بین تنها نیست
خیلی وقتها بین چشم ها و کلمههاست!
انجی توماس خیلی قشنگ میگه:
شجاعت به این معنا نیست که نباید بترسی؛
شجاعت یعنی در حالی که میترسی ادامه بدهی...
به قول سیامک قاسمی:
آدم، کتاب نیست که صفحه ۱۵۳ را نشانه بگذاری و بروی و بعدها که برگردی هنوز روی صفحه ۱۵۳ روی قفسه منتظرت باشد. آدم میرود. آدم تغییر میکند. :)
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
« بهار از دلِ تو میآید 🌱 و من در آغوشِ تو شکوفه میدهم»❤️
من یه تیکه هایی از تو رو دوست دارم، که هیچکس قادرِ ب دیدنش نیست .❤️