𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
ضحی با سیم پیانو خفم کن باشه؟؟
که بعدش بری ازم شکایت کنی به جرم دزدی از سبکت؟
𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
من واقعا سیما رو دوست دارم دیگه نمیدونم چه جوری باید بگمش.
راستشو بگم دوستیتون خیلی بامزه ست بچه ها=))
مدارک دامدار، سیر داستانی خوب، فاقد ماسماسکای "اسکن کنید"ِ رومخ، رفرنسای جالب، نتیجهی منطقی و صد البته که کاغذای خوشگل موشگلی که خوراک برد مدارک ساختنن