اسم انیمهی جدیدی که قراره ببینم رو سرچ میکنم و تا مرز کلیک کردن و استارت زدنش میرم، و بعد دوباره صحنهی مرگ ریمباد میاد جلوی چشمم و این طوری میشم که "Babydoll, I can't move on."
𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
ضحی با سیم پیانو خفم کن باشه؟؟
که بعدش بری ازم شکایت کنی به جرم دزدی از سبکت؟
𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
من واقعا سیما رو دوست دارم دیگه نمیدونم چه جوری باید بگمش.
راستشو بگم دوستیتون خیلی بامزه ست بچه ها=))