𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
من واقعا سیما رو دوست دارم دیگه نمیدونم چه جوری باید بگمش.
راستشو بگم دوستیتون خیلی بامزه ست بچه ها=))
مدارک دامدار، سیر داستانی خوب، فاقد ماسماسکای "اسکن کنید"ِ رومخ، رفرنسای جالب، نتیجهی منطقی و صد البته که کاغذای خوشگل موشگلی که خوراک برد مدارک ساختنن