خب دیگه اونایی که تا امشب چنلو چک نکردن و نفهمیدن بهشون تقدیمی دادم با تقدیمی هاشون خداحافظی کنن
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
بمیرم بمیرم... وای..
دردِ همه یه طرف درد امام زمان واقعا یه طرف:)))...
• کرمیتِ خسته •
بمیرم بمیرم... وای.. دردِ همه یه طرف درد امام زمان واقعا یه طرف:)))...
هیچ وقت نمیتونم درک کنم اینا چی میگن
کلا توی یه فاز دیگهم مثل اینکه
خاک تو مخم 🤦🏻♀
• کرمیتِ خسته •
نیلوفر منم همینطور
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا