فکر میکنم اخرین امتحان رو بدم و از دانشگاه و هرچیزی که بهش ارتباط داره فارغ بشم آرامشم بیشتر میشه
دیشب تا صبح خیلی گریه کردم اونقدر که نفسم بالا نمیومد
اکسپلورم روضه مصور بود
حقیقتا من بعضی وقتا میترسم که قراره دیگه چه چیزی رو تحمل کنیم؟ قراره بعد از این چه مصیبتی رو به دوش بکشیم؟