eitaa logo
❤️❤️دوستی با شهدا❤️❤️
6.1هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5هزار ویدیو
10 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیه258🌹ازسوره بقره 🌹 أَ لَمْ تَرَ إِلَى الَّذِي حَاجَّ إِبْراهِيمَ فِي رَبِّهِ أَنْ آتاهُ اللَّهُ الْمُلْكَ إِذْ قالَ إِبْراهِيمُ رَبِّيَ الَّذِي يُحْيِي وَ يُمِيتُ قالَ أَنَا أُحْيِي وَ أُمِيتُ قالَ إِبْراهِيمُ فَإِنَّ اللَّهَ يَأْتِي بِالشَّمْسِ مِنَ الْمَشْرِقِ فَأْتِ بِها مِنَ الْمَغْرِبِ فَبُهِتَ الَّذِي كَفَرَ وَ اللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ‌ آيا آن كس (نمرود) را كه خداوند به او پادشاهى داده بود، نديدى كه با ابراهيم درباره‌ى پروردگارش محاجّه و گفتگو مى‌كرد؟ زمانى كه ابراهيم گفت: خداى من كسى است كه زنده مى‌كند و مى‌ميراند، او گفت: من هم زنده مى‌كنم و مى‌ميرانم. ابراهيم گفت: خداوند خورشيد را از مشرق مى‌آورد، پس تو (كه مى‌گويى حاكم بر جهان هستى،) خورشيد را از مغرب بياور. (در اينجا بود كه) آن مرد كافر مبهوت و وامانده شد. و خداوند قوم ستمگر را هدايت نمى‌كند ━━━━⪻🍃🌼🍃⪼━━━ «» 📲join ➣@love_shohada ❤️ 🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
آیه258🌹ازسوره بقره 🌹 أَ لَمْ تَرَ:آیا ننگریستی إِلَى:به الَّذِي:کسی که حَاجَّ:چون وچرا کرد إِبْراهِيمَ:باابراهيم فِي:درباره ی رَبِّهِ :پروردگارش أَنْ:که آتاهُ :داده بود به او اللَّهُ:الله الْمُلْكَ :فرمانروایی را إِذْ:زمانی که قالَ:گفت إِبْراهِيمُ :ابراهيم رَبِّيَ:پرودگارمن الَّذِي :کسی است که يُحْيِي:زنده می کند وَ يُمِيتُ: ومیمیراند قالَ:گفت أَنَا :من أُحْيِي:زنده میکنم وَ أُمِيتُ:ومیمیرانم قالَ:گفت إِبْراهِيمُ:ابراهيم فَإِنَّ:وهمانا اللَّهَ:الله يَأْتِي:می آورد بِالشَّمْسِ :خورشيد را مِنَ:از الْمَشْرِقِ:خاور فَأْتِ بِها:پس بیاورتوآن را مِنَ :از الْمَغْرِبِ:باختر فَبُهِتَ:پس مبهوت شد الَّذِي:کسی که كَفَرَ:کفر ورزیده بود وَ اللَّهُ:والله لا يَهْدِي:هدايت نمی کند الْقَوْمَ: گروه الظَّالِمِينَ‌ :ستمکاران را ━━━━⪻🍃🌼🍃⪼━━━ «» 📲join ➣@love_shohada ❤️ 🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷 شهید آوینی: «وقتی انسان آزاد است که خود را هر آن سان که می خواهد فعلیت ببخشد یعنی هویت حقیقی انسان در عدم تعلق است، چراکه هر فعلیتی لازمه بازماندن از فعلیت های دیگر است و همان طور که عرض شد، ظهور حقیقت در هر مرتبه ای حجاب مراتب اعلای حقیقت است. 🔹یعنی حقیقت انسان در آن است که از هر تعلقی آزاد باشد، تنها در اینجاست که حقیقت انسان که جامعیت او نسبت به همه کلمات است ظهور خواهد یافت و این حقیقت در عین حال، به صورتی اسرار آمیز فردی است و بیرون از نوعیتِ حیوانی بشر تحقق می یابد.» 🔸منبع: کتاب «رستاخیز جان» ━━━━⪻🍃🌼🍃⪼━━━ «» 📲join ➣@love_shohada ❤️ 🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
حاج قاسم سلیمانی شاگرد خلف حضرت عباس سلام الله علیه ━━━━⪻🍃🌼🍃⪼━━━ «» 📲join ➣@love_shohada ❤️ 🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
🌷از روحیه نظامی‌گری برخوردار بود و به رزم علاقه داشت که این خصوصیت، از او یک بسیجی فعال ساخته بود که همیشه در رزمایش‌های عمومی، داوطلبانه حضور داشت. حسن به حضرات معصومین علیه السلام ارادت ویژه‌ای داشت و این دوستی به گونه‌ای بود که دو ماه و صفر را عزاداری می‌کرد و لباس مشکی از تنش خارج نمی‌شد. 🌷همیشه به شهادت فکر می‌کرد و دل‌نوشته‌های زیادی از او برجای مانده که از خدا مرگ باعزت و جان‌ دادن برای ائمه (ع) را خواهان است. "شهید حسن قاسمی دانا" ━━━━⪻🍃🌼🍃⪼━━━ «» 📲join ➣@love_shohada ❤️ 🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍آزادی را تقویت کن 🔻با تقویت انگیزۀ رهایی و آزادی در مردم، راه سوء استفاده‌ها از آزادی توسط سلطه‌طلبان گرفته می‌شود! 🔰 شهید صدر : آزادی در غرب یک حق اختیاری است، اما در اسلام یک حق واجب است! 🔅 آزادی زیبا و بی‌نظیری که اسلام به گناهکاران می‌دهد! 🔻 در جامعۀ دینی، گناهکاران باید از فشار روانی «سرزنش مؤمنین» و «آبروریزی» در امان باشند! ✅ خدا با آزادی دادن به «هرزگی مخفیانه»، هرزگی را اصلاح می‌کند ..
16.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن مگه امام حسین تو بهشت نیست و یزیدیان تو جهنم؟ پس چرا هرسال برای سیدالشهدا عزاداری راه می‌اندازید؟ ..
11.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥امام حسین قلابی/امام حسین اصلی!! ‌‌‌‌👤حجت‌ الاسلام و المسلمین دانشمند ‌..
مسئول گروهان که بود، مداح هم بود. روضه های حضرت علی اصغرش عجیب بود. آخرش هم تیر خورد به گلوش و مثل علی اصغر (ع) شهید شد. آخرین بار توی حسینیه سنندج می خواند: سوختم از آتشت آه چه سوزان لبی همچو لب خشک تو هیچ ندیدم لبی … "شهید علی جابری" ━━━━⪻🍃🌼🍃⪼━━━ «» 📲join ➣@love_shohada ❤️ 🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
✍حضرت فاطمه (ع): خداوند امر به معروف را براى اصلاح مردم قرار داد. 📚 بحار الأنوار، ج ۶، ص ۱۰۷ ...