خب
حالا متوجه شدی که چرا شیطان به انسان سجده نکرد و گفت لیاقت ندارن؟؟
یجایی خونده بودم نوشته بود دنیا مثل مامانت نیست صبح سرش داد بزنی شب برای شام صدات کنه.
دنیا ولت میکنه تا از گشنگی بمیری~`
میدونی چیه
بعضی از موقعیت ها ، توصیفشون مثل پریدن توی استخر آبلیمو با بدنی تیکه پاره میمونه
اینجا دنیای مجازیه
هیچکدوم از قلب هایی که برات ارسال میشن ، از روی عشق نیستن
وقتی طرف هنوز داره به دروغ گفتناش ادامه میده ولی تو واقعیتو میدونی :>
همه چی اخرش درست میشه
اگر دیدی درست نشد ، یعنی هنوز اخرش نشده