409.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه زندگیم آهنگ بود:🛐
I left the people behind me
من آدمايي رو گذاشتم كنار که
تيكه تنم بودن!🛐
Fᴏʀɢɪᴠᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ. Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ
ʀᴇᴛᴜʀɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴘʟᴀᴄᴇ
آدم ها رو ببخشید. ولے
جایگاهشون رو پس ندین👐🏻