248.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در اون زمان بهترین کراش همینه!👍🏻
یه سری آدم ها نه طرز نگهداری بلدن، نه خداحافظی، فقط شروع کننده خوبین:)
منم فرقی با نهنگ 52HZ نداشتم؛ هیچکس صدامو در تمام این مدت نشنید.
نمیخواهم خودم را بکشم ، اما میتوانم بگویم که اگر یک پیانو در حال سقوط از سقف این ساختمان بود و من در حال رد شدن بودم ، فرار نمیکردم...
Enfp...
ببینین عزیزانم من معمولا گوشیم دستمه
پس اگر فک میکنید عمدا جوابتونو نمیدم ، درست فکر میکنید
کارشناسا میگن پنگوئن ها قبل از پریدن توی دریا ، یه پنگوئن دیگه رو هل میدن تا مطمئن شن زیر آب شکارچی نباشه ، به چهره معصومشون نمیخورد انقدر لاشی باشن
چرا وقتی مثل خودت رفتار میکنم ناراحت میشی؟
یعنی انقدر از خودت متنفری؟..
چرا تعدادتون فرقی نمیکنه؟😂
نه کم میشه، نه زیاد
باهم بستین؟😶😂
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
نغمه آیا این صحنه برات آشنا نیست؟😂
من همیشه ی خدا همین بودم مخصوصا زیاضی
هدایت شده از Call of the night
از چنلم لف بدین ریپتون میکنم به ولله قسم چنلاتونو میزنم گزارش میکنم
جد و آبادتونو میکشونم جلو چشاتون
خاک بر سرتون عقدهایا عقده چی داری چرا وقتی تو چنلتم لف میدی؟