ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
سلامممممممم
.☆.♡.
علیکککککککککک
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
دلمون برات تنگ میشه.میشه نری عروسی؟
.☆.♡.
اخی.نه نمیشه
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
برانکارد بیارید منو روش بزارید
.☆.♡.
که من خورد و خمیرم همین الان میمیرم
دیدی بالای کوهم دیدی بالای کوهم(با لحجه خوانده شود)
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
شات پیامات با سارینا
.☆.♡.
ما خیلی حرف نمیزنیم ولی اوکی
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
خوبی؟چرا نیستی؟
.☆.♡.
من خوبم تو چطوری
بابا همش درگیرم خودمم دارم عذاب میکشم