ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
شات پیامات با سارینا
.☆.♡.
ما خیلی حرف نمیزنیم ولی اوکی
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
خوبی؟چرا نیستی؟
.☆.♡.
من خوبم تو چطوری
بابا همش درگیرم خودمم دارم عذاب میکشم
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانلود کسی که موزیک چت اینو باهاش برم
ܩܫ̇ߊܝ̇ܘ ܨ ܫܢܚ݅ࡐ߳ ܦ̇ܝࡐܢܚ݅ܨ.♡
این عکسا برای چه فیلمیه توی اینستا هم دیدم
.☆.♡.
The Walking dead
و توی راه به احتماللللل خیلی زیاد آنتن ندارم و نمیتونم ۴عالیت یا ناشناس هارو بزارم براتون