eitaa logo
دبیرخانه هم‌اندیشی‌ ها
1.1هزار دنبال‌کننده
860 عکس
79 ویدیو
4 فایل
«معنا»، رسالت اصلی خویش را «تأمین محتوای فرهنگی و اندیشه‌ای مورد نیاز انقلاب اسلامی در مسیر نیل به آرمان بلند و مقدس تمدن نوین اسلامی» می‌داند. ارتباط با ادمین کانال: @rasaneh_maana آپارات: https://www.aparat.com/Maana_hamandishi قم-ساختمان مفید،طبقه پنجم
مشاهده در ایتا
دانلود
37.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺حجت الاسلام حسین مهدی زاده 🔸تحلیل آرایش نهایی کاندیداهای انتخابات 1400 آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
25.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺حجت الاسلام مهدی تهرانی 🔸تیپ شناسی کاندیداهای 1400برای انتخابی هوشمندانه تر آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
22.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺حجت الاسلام علی محمدی 🔸چندجمله ای در مورد ویژگی کاندیدای اصلح آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
23.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺حجت الاسلام مجتبی کاظمی 🔸تحلیل نسبت بین جامعه ی زنان و سیاست با توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی انتخابات 1400 آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
13.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺حجت الاسلام مجتبی کاظمی 🔸امتیازات فضای انتخابات 1400 با انتخابات ها ی گذشته آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
27.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ شماره 3 🔹 گفتگوها و تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰🔹 🔸جلسه دوم: تکنیک های رسانه ای و مشارکت مردمی ✅حجت الاسلام علی محمدی 🔸رسانه ابزار تولید قدرت برای سیاست آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ژرفا https://eitaa.com/maana_hamandishi
14.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ شماره 4 🔹 گفتگوها و تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰🔹 🔸جلسه دوم: تکنیک های رسانه ای و مشارکت مردمی ✅حجت الاسلام نهاوندی فر 🔸امکان های سیاسی جامعه و رسانه آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ژرفا https://eitaa.com/maana_hamandishi
17.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ شماره 5 🔹 گفتگوها و تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰🔹 🔸جلسه دوم: تکنیک های رسانه ای و مشارکت مردمی ✅حجت الاسلام وطن فدا 🔸مسئله جامعه و نقش رسانه در تطبیق الگوی مناسب برای حل آن آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ژرفا https://eitaa.com/maana_hamandishi
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺دکتر حمید ابدی 🔸انتخابات شب قدر انقلاب و فرصتی ویژه برای اندیشمندان آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
22.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅تاملاتی پیرامون مسائل انتخابات ریاست جمهوری 1400 🔺حجت الاسلام وطن فدا 🔸مسئله ما در انتخابات ۱۴۰۰ آیدی اینستاگرام https://instagram.com/maana_hamandishi?utm_medium=copy_link https://eitaa.com/maana_hamandishi
«فقه الجماعی» یا «فقه اجتماعی» فقه اجتماعی بخشی از فقه نیست، بلکه داعیه‌داران این مفهوم به دنبال فقهی هستند که به همهٔ ابواب فقه، رویکردی اجتماعی دارد. به‌بیان‌دیگر، بزرگانی مانند امام خمینی و مقام معظم رهبری با تکیه بر این رویکرد بر این باورند که حتی اعمال و عبادت‌های فردی ما ـ مانند نماز شبی که در سحرگاه و بدون اطلاع دیگران و بدون کمترین ریا و خودنمایی در سکوت و خاموشی خوانده می‌شود ـ نیز آثار و پیامدهای اجتماعی دارند... «فقه الجماعی بمعنی کون الفقه ذا اتّجاهٍ جماعیٍ یوجد لدیه و حتی فی فروعه الّتی تعلقت بالافراد اولاً و بالذات ملحوظ جماعی و یتوقع منها معطیات جماعی احیاناً». استاد رشاد/ دومین هم‌اندیشی فقه‌حکومتی/4 آبان ماه 1396
امکان منبع بودن فطرت در فرایند استنباط فطرت را هم می‌توان در فرآیند معرفتی وارد کرد؛ هم در مقام کنش، هم در مقام منش، هم در مقام گرایش و هم در مقام فهم و گزارش واقع، فطرت می‌تواند ابزار منبع به شمار آید. استاد رشاد/ دومین هم‌اندیشی فقه‌حکومتی/4 آبان ماه 1396