🔰 فصل هرزگی گذشت.
🔺امام خمینی:
🔹توقع نداشته باشید که همۀ زنها با شما موافق باشند؛ هستند کسانیکه نمیتوانند مسائل اسلامی را ببینند.
🔹آنهایی که کارشکنی میکنند اگر مسلمان هستند، از «معاصی کبیره» است، و اگر پایبند به اسلام نیستند و میخواهند هرزگی بکنند، «فصل هرزگی» گذشت.
(صحیفه امام خمینی، ج۱۷، ص۳۶۱)
🔰 چه کسی باید جلوی این قتل عام را بگیرد؟!
🔹۱.۳ میلیون سقط جنین سالانه داریم! مشاور عالی وزیر کشور در امور جمعیتی: در مقابل ۱.۱ میلیون تولد سالانه در کشور ۱.۳ سقط اتفاق می افتد و بیش از ۵۴ درصد این سقط ها با یک قرص اتفاق می افتد که شرکت وارد کننده آن مشخص است.
🔹تنها ۷.۸ درصد سقط ها مربوط به فرزندان نامشروع است و ۹۲ درصد باقی مربوط به فرزندان مشروع و حلال هستند.
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 هرکس یک حرف حقی میزند، میگویند نگو، تضعیف نظام است.
کدام نظام..؟
مگر نظام مساوی با دولت و چند تا وزیر است؟ اِشکال از نظام است یا افراد؟!
آیت الله مصباح یزدی رضوانالله علیه
بسماللهالرّحمنالرّحيم
❌ قابل توجه سردار رادان فرمانده محترم نیروی انتظامی
و سایر فرماندهان و سرداران ‼️
❌ مهم و ضروری ‼️
اوامر و فرامین فرمانده کل قوا ، مناسب جهت وضعیت فعلی جامعه و جمع کردن ولنگاری ها!
مطالبه جدی خانواده شهدا و مردم نجیب، متدین و انقلابی و ایران دوست
💠 بازخوانی قسمتی از بیانات امام خامنه ای : (زید عِزُّه و دامت برکاته) در جمع فرماندهان نیروی انتظامی
⭕️ چه مرکزی باید جلوی اهانت به حیثیتهای دینی مردم و هتاکی به آن را بگیرد؟؟
🔹 در جامعهی اسلامی اجازه داده نمیشود و نباید داده بشود که در ملأ عام، کسانی به حیثیتهای دینی مردم اهانت کنند و آن را هتک نمایند. چه مرکزی باید جلوی اینها را بگیرد؟
نیروی انتظامی .
🔹 در جامعهی اسلامی اجازه داده نمیشود و نباید داده بشود که از مقررات زیستی و شهری و روستایی و صحرایی جمهوری اسلامی #تخلف انجام بگیرد؛ کسانی فضا را #مخدوش کنند و #سلامت_فضا را از بین ببرند. چه مرکزی باید جلوی اینها را بگیرد؟ نیروی انتظامی.
🔹در جامعهی اسلامی و نظام اسلامی، هر آنچه که طبق قوانین شرعی و قوانین مجلس شورای اسلامی و مقررات رایج کشور، در بخش آشکار زندگی مردم - خفا، کار دیگران است - ممنوع است و مجاز نیست که تحقق پیدا کند، اگر دیده شد، دست قوی و قدرتمندی باید بیاید و جلوی این #قانونشکنی را بگیرد. آن چیست؟ دست نیرومند نیروی انتظامی.
🔹 نیروی انتظامی محبوبیت خود را باید در چه چیزی بهدست بیاورد؟
در #قاطعیت بر اساس قانون و بر اساس همان چیزی که در مقررات از او طلب شده است؛ نه در ملاحظهی کسی، ملاحظه جمعی، رعایت میل قشری یا گروهی؛ ابداً. اگر چنین کاری بشود و چنین رعایتهای خارج از قانونی انجام بگیرد، #تخلف شده است.
🔹تنها رعایتی که نیروی انتظامی باید بکند، عبارت است از رعایت قانون و رعایت اخلاق در اجرای قانون.
البته در اجرای قانون، دو گونه میشود عمل کرد: یکی با بداخلاقی و کجخلقی و عبوس بودن و تکبر و نخوت و امثال اینها؛ یکی هم با خوشاخلاقی و مهربانی، اما با قاطعیت. این نوع دوم باید معمول باشد؛ اِعمال قاطعیت، باضافهی اخلاق خوب.
🔹 گاهی به اینجا تلفن میکنند، یا نامه مینویسند و شکایت میکنند که سرِ فلان محله، کسانی پیدا شدهاند که به نوامیس مردم تعرض میکنند. ما در این امور به کجا مراجعه خواهیم کرد؟ به شما؛ معلوم است که وظیفهی شماست.
🔹گاهی تلفن میکنند، شکایت میکنند که مثلاً فلان خانه را به محل فساد تبدیل کردهاند و نمیگذارند استراحت کنیم و بخوابیم؛ سر و صدا و های و هوی راه میاندازند و از لحاظ اخلاقی، ناامنی ایجاد میکنند.
ما واقعاً در اینگونه امور به کجا باید مراجعه کنیم؟ به نیروی انتظامی.
🔹 گاهی شکایت میکنند که افرادی میآیند و موادی را در فلان کوچه توزیع میکنند، یا خرید و فروش انجام میدهند. در اینگونه موارد ما به کجا باید مراجعه کنیم؟ به نیروی انتظامی.
🔹 فراموش نکنید که #معیار، جامعهی اسلامی و انقلابی است. اگر جامعهیی اسلامی و انقلابی نیست، نیروی انتظامی حساسیتهای مناسب آن جامعه را دارد؛ اما در جامعهیی که معیار و ملاک اسلام است، حساسیت نیروی انتظامی باید متناسب با آن چیزی باشد که در این جامعه مورد نظر است.
🔹 حساسیتهای این جامعه چه چیزهایی است؟ حفظ و #حراست و عمل بر طبق این حساسیتها، بدون هیچ ملاحظهیی، به شما که نیروی انتظامی هستید، برمیگردد. این کارِ سخت و سنگینی است، اما کار بسیار مؤثری است.
🔹 #ناامنی فقط به این نیست که دزد به خانهها یا مغازهها یا بازار یا خیابان بیابد - این یکطور ناامنی است؛ ناامنی مالی است - ما #ناامنی_عِرضی_و_ناموسی هم داریم؛ جلوی آن را هم شما باید بگیرید. #ناامنی_اخلاقی هم داریم؛ در آنجا هم شما باید وارد میدان بشوید.
🔹 البته ناامنی اخلاقی، یک مرحلهی کار فرهنگی دارد، یک مرحلهی کار مخفی دارد، یک مرحلهی ریشهیابی دارد؛ آنها کار دستگاههای دیگر است؛
اما آنجایی که #جلوی_چشم قرار میگیرد و موجب عدم امنیت اخلاقی جامعه میشود، آنکه #باید_وارد_میدان بشود،↘️ #نیروی_انتظامی است.
نباید کاری بشود که کسی بگوید بعد از ادغام نیروهای انتظامی، این حساسیتها کم شده...
بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی ۱۳۷۰/۱۱/۰۲
👇👇
https://khl.ink/f/2561
#فرمان_ولیفقیه
#ایران_مقتدر
#نیروی_انتظامی
#مردان_میدان
#محافظان_حرم_ایران
#مدافعان_حریم_خانواده
#جامعه_سالم
#امنیت_اخلاقی_و_ناموسی
#قاطعیت
7.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 قابل توجه مسئولان غیرتمند خصوصا سران محترم سه قوه ‼️
و همرزمان شهید سلیمانی سردار وحیدی، سردار نجات، سردار رادان و..
لطفابا گوش جان بشنوید
❌ و بر #ولنگاری_جامعه بیش از این بی تفاوت نباشید!
#مکتب_سلیمانی
#هرس
💠 سخنان کمترشنیده شده
و قابل تأمل و قابل توجه سردار دلها‼️ 👆👆
🔹 #حجاب مسئله پرتکرار دروصیت نامه شهداست
هدیه به روح مطهر امام و شهدا خصوصا سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی صلوات
#حجاب
مصوبات 427 و 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی در امر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و تعیین 351 وظیفه برای 32 دستگاه و نهاد حاکمیتی وظایف دستگاهها و نهادها.pdf
1.9M
🔹مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی _ وظایف تخصصی ۳۲ دستگاه در رابطه با عفاف و حجاب _ دستگاه های قانون گذاری و اجرایی و حاکمیتی
⭕️ پ.ن: جهت اطلاع مصوبه ۴۲۷ مصوب سال ۱۳۸۴(۱۸سال پیش!!)
و مکمل آن مصوبه ۸۲۰ ، مصوب سال ۱۳۹۸ است .
❌کلاهتون رو قاضی کنید و ببینید دستگاه های مختلف به تفکیک ، چند وظیفه رو درست و کامل انجام دادند؟؟
❌و نیز چرا دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم، با ترک فعل مسئولان و مدیران برخورد قاطع نمیکند؟؟ و چه کسی مسئول رسیدگی به ترک فعل خود اوست؟؟!!
مگر حضرت آقا نفرمودند مهمترین حوزه در امر به معروف و نهی از منکر، حوزه مسئولین است؟؟
#مطالبهگری
#ترک_فعل_دادستان_کل_کشور
honaretabyin
ضرورت قیام علیه هرزگان
💠 امام خمینی رحمتاللهعلیه:
🔹«اگر مجال را از دست بدهید و قیام برای خدا نکنید و مراسم دینی را عودت ندهید، فردا است که مشتی هرزهگرد #شهوتران بر شما چیره شوند و تمام آیین و #شرف شما را دستخوش اغراض باطلۀ خود کنند.»
📚جلد ۱ صحیفه امام خمینی (ره)، از صفحه ۲۱ تا صفحه ۲۳؛
۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۳
آشنایی با حقوق شهروندی
⭕️#ماده_۸
قانون حمایت ازآمران به معروف و ناهیان ازمنکر ، مصوب سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی :
⬅️مردم از حق دعوت بخیر ،نصیحت، ارشاد، امربه معروف و نهی از منکر درمورد عملکرد دولت ...و مقامات و مسئولان ،مدیران و کارکنان تمامی اجزای حاکمیت و قوای سه گانه ...برخوردارند.
#آگاهانه_مطالبهگری_کنیم !
@honaretabyin
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 مادهی ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر
«اشخاص حقیقی و حقوقی حق ندارند در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند »
⬅️ مبادا کسانی باشند که اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر کرد از او حمایت نکنند بلکه از مجرم حمایت کنند ،
البته خبر هایی به من از گوشه و کنار کشور می رسد که در بعضی موارد ، و هر جایی که من بدانم و احساس بکنم و خبر اطمینان بخشی پیدا بکنم که آمر به معروف و ناهی از منکر مورد جفای خدای نکرده یک مامور و مسئولی قرار گرفته باشد خودم وارد قضیه خواهم شد ... (امام خامنه ای )
@mohsanat2_ir
🔻آقای خسروپناه! دوران رهاییست!
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسهای برای دانشآموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانشآموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحرافهای جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگیهای اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااینحال، این نوجوانان غوطهور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسألههای درونیشان را با او در میان بگذارند. یکی از دانشآموزان میگفت مبتلا به خودارضایی است و مشاور رسمی آموزشوپرورش به او گفته هفتهای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفتها و انحرافها آنچنان بود که علاج ریشهای و ساختاری میطلبید.
[دوم]. برای گفتگو با دانشآموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه میگفتم در ذهنها جا نمیگرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانشآموزان کنارم آمد و گفت فقط میخواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست میگفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسندهای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است.
[سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکشها و تضادها به مدرسهها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل میکرد، بهشدت از سوی همکلاسیهایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسیهای او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادریبودن او و عقاید دینی و انقلابیاش را به دستاویزی برای بایکوتکردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایهها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانههای افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی میکرد و میگفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیخاصیّت و بیکفایت هستند؟!
[چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم میگذشتم. صدای بلند فحاشیهای ناموسیِ بسیار رکیک دانشآموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه میخواهند میگویند و یکبار هم که معاون مدرسه میخواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوانسالاری و شبکههای اجتماعیِ غربی و بیعملی نهادهای فرهنگی، همهوهمه، هویّت را بر باد دادهاند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی میکنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست.
[پنجم]. حجتالاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندیست که به منتقدان کارنامۀ شورا میتازد و آنها را بیاطلاع و غیرمیدانی و بیادب میخواند و به دفاع از شورا میپردازد. دیگران را نمیدانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّتهای محسوس، از واقعیّتهای کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّتهای فرسودهشده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایهسالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابیهایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانههای شبهمذهبی که مدرسه نام گرفتهاند ببرم. همین که انقلابیها، فرزندانشان را از مدرسههای دولتی جدا کردهاند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آنقدر از واقعیّتهای جامعه احساس خطر کردهاند که برای خود، کلونیهای آموزشی ساختهاند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کردهاند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمیشناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بیکفایت و ضعیفالنفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرتطلبی، خدایی میکند و آرمانها، در دهۀ شصت جا ماندهاند.
@mahdi_jamshidi60
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
🔹عفافورزیِ مردان، راهکاری برای عفیف گشتنِ زنان
بررسی در آیات و روایات حاکی از آن است که عفافورزی مردان نقش کلیدی در عفیفگشتنِ زنان دارد؛👆
به این معنا که مردان پیشگامان اجرای عفاف و خویشتنداری در محیط خانواده و اجتماع هستند و زنان، از ناحیه مردان در سایه حمایت عفافی قرار میگیرند. یعنی در درجه اول این مردان هستند که باید در محیط خانواده خویش با مهرورزی و تأمین نیاز عاطفی همسرانشان بر عفت آنان بیافزایند و در محیط اجتماع نیز یوسفوار خویشتنداری ورزند و در مواجهه با زنان بدحجاب و بیحجاب، چهره درهم کشند و از آنان اعراض کنند و با مبارزه منفی، مانع از تشویق و ادامه انحرافشان شوند.
و اینهمه، نشان از نقش عفافگرایی مردان در افزایش عفافورزی زنان و سالمسازی خانواده و جامعه دارد و به همین جهت شایسته است برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف در میان مردان، بیشتر سرمایهگذاری کنیم تا شاهد افزایش روزافزونِ عفیفگشتنِ زنان گردیم. و اگر چنین نکنیم دچار خطای راهبردی شدهایم و از همینرو در حل مسئله عفاف و حجاب موفق نخواهیم شد چنانکه تاکنون چندان موفق نبودهایم! زیرا به نسخه آفریننده جهان و انسان که بینهایت دانا و حکیم است درست عمل نکردهایم و لذا نتیجه نخواهیم گرفت! الا اینکه خطای راهبردی را اصلاح و بر عفافگرایی مردان متمرکز شویم و برای آن برنامهریزی نماییم.
✍آری عفاف نه تنها اختصاص به بانوان ندارد بلکه حتی بخشی از بار مسئولیتِ عفیفگشتنِ زنان، بر دوش مردان نهاده شده و مردان برای عفیفگشتنِ خانواده خود و دیگران، موظّف به رعایت احکام مَحرم و نامحرم و دستورات عفاف و پاکدامنی میباشند.
@efaf_amin