eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
37هزار عکس
32.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
53 - عنایت فاطمیه سلام الله علیها جناب حاجی علی اکبر سروری تهرانی گفت خاله علویه ای دارم که عابده و برکتی برای فامیل ماست و در شداید به او پناهنده میشویم و از دعای او گرفتاریهایمان برطرف می شود. وقتی آن مخدّره به درد دل مبتلا می گردد و به چند دکتر و بیمارستان مراجعه می کند فایده نمی کند، مجلس زنانه به ( سلام الله علیها ) فراهم می کند و اهل مجلس را هم طعام می دهد . همان شب در خواب حضرت صدیقه (سلام الله علیها) را می بیند که به خانه اش تشریف آورده اند، به حضرتش عرضه می دارد کلبه ما محقّر است و اینکه روز گذشته از شما دعوت نکردم چون قابل نبودم. فرمود ما خود آمدیم و حاضر بودیم والحال می خواهیم درد و دوایت را نشان دهیم، پس کف دست مبارک را محاذی صورتش می گیرند و می فرمایند به کف دستم نگاه کن، پس تمام اندرون خود را در آن کف مبارک می بیند از آن جمله رحم خود را می بیند که چرک زیادی در آن است فرمود درد تو از رحم است و به فلان دکتر مراجعه کن خوب می شوی . فردا به همان دکتری که فرموده بود مراجعه می کند و دردش را می گوید و به فاصله کمی درد برطرف می گردد . ضمناً باید متوجه بود که ممکن بود بدون مراجعه به دکتر و استعمال دارو همان لحظه او را شفا بخشد، لکن چون خداوند به حکمت بالغه اش برای هر دردی دوایی خلق فرموده که باید خاصیتی که خداوند در آن دوا قرار داده ظاهر شود، پس باید مریض هنگام ضرورت از مراجعه به طبیب و استعمال دوا خودداری نکند و بداند که شفا از خدا است لکن به وسیله طبیب و دوا، مگر در بعض مواردی که مصلحت الهی اقتضا کند . بالجمله شاید در مورد علویه مذکور چنین مصلحتی نبوده و لذا او را به سنّت جاری الهی که رجوع به طبیب و دواست حواله فرمودند . (علیه السلام) می فرماید : ( پیغمبری از پیغمبران گذشته مریض شد، پس گفت دوا استعمال نمی کنم تا خدایی که مرا مریض کرد، شفایم دهد؛ پس خداوند به او وحی فرمود تو را شفا نمی دهم تا دوا استعمال نکنی ؛ زیرا شفا از من است ( هرچند به وسیله دوا باشد )¹ -------------------------------------------------- 1- عَنْ اَبی عَبْداللّه (علیه السلام ) قال إِنَّ نَبِیّاً مِنَ اْلاَنْبِیاءِ مَرضَ فَقالَ لا اَتَداوی حَتّی یَکُونَ الَّذی اَمْرَضَنی یَشْفینی فَاَوْحَی اللَّهُ اِلَیْهِ لا اُشْفیکَ حَتّی تُداوی فِانَّ الِّشفاءَ مِنّی ) لئالی الاخبار، صفحه 116
🔰 صراط مستقیم یعنی امیرالمومنین صلوات الله علیه... 🔸محمد بن فضیل می‌گوید از امام کاظم علیه السلام در مورد معنی این آیه سوال کردم: «أَ فَمَنْ یَمْشِی مُکِبًّا عَلی وَجْهِهِ أَهْدی أَمَّنْ یَمْشِی سَوِیًّا عَلی صِراطٍ مُسْتَقِیمٍ» «آیا کسی که به رو افتاده راه می رود به هدایت نزدیکتر است یا کسی که راست قامت در صراط مستقیم گام برمی دارد؟!»(ملک، ۲۲) ✨ حضرت فرمودند: ✨ إِنَّ اللهَ ضَرَبَ مَثَلَ مَنْ حَادَ عَنْ وَلَایَةِ عَلِیٍّ کَمَنْ یَمْشِی عَلَی وَجْهِهِ لَا یَهْتَدِی لِأَمْرِهِ وَ جَعَلَ مَنْ تَبِعَهُ سَوِیّاً عَلَی صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ وَ الصِّرَاطُ الْمُسْتَقِیمُ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ ✨ خداوند کسی را که با علیه السلام مخالفت نموده، به شخصی مثال زده که روی زمین افتاده و نمی داند به کجا برود؛ و هر کس پیرو علی شد مانند کسی است که در راه راست و درست مستقیم به راه خود ادامه دهد، که صراط مستقیم همان امیرالمومنین علیه السلام است. 📚 کافی ج۱ ص۴۳۳ @ostadelahi
🔰 رضایت به ولایت امیرالمومنین صلوات الله علیه... 🔸 سلمان نقل می‌کند: در محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله نشسته بودیم که علی بن ابی طالب علیهما السلام آمد. پیامبر سنگ‌ریزه ای به او تقدیم کرد؛ تا سنگ ریزه در دست علی علیه السلام قرار گرفت، به سخن آمده و گفت: ✨لَا إِلَهَ إِلَّا الله مُحَمَّدٌ رَسُولُ الله رَضِیتُ بِالله رَبّاً وَ بِمُحَمَّدٍ صلی الله علیه و آله نَبِیّاً وَ بِعَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ علیه السلام وَلِیّاً 🔸خدایی جز الله نیست و محمد رسول خدا است. به پروردگاری الله و پیامبری محمد و ولایت علی بن ابی طالب راضی و خوشنود شدم، 🔸سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: ✨ مَن أَصْبَحَ مِنْکُمْ رَاضِیاً بِالله وَ بِوَلَایَةِ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ فَقَدْ أَمِنَ خَوْفَ الله وَ عِقَابَهُ 🔸 هر کس از شما به خدا و ولایت علی بن ابی طالب خوشنود شود از ترس خدا و عذابش ایمن می‌ماند. 📚بحارالانوار ج۴۱ ص۲۵۱ @ostadelahi
🔰 صراط مستقیم یعنی امیرالمومنین صلوات الله علیه... 🔸محمد بن فضیل می‌گوید از علیه السلام در مورد معنی این آیه سوال کردم: «أَ فَمَنْ یَمْشِی مُکِبًّا عَلی وَجْهِهِ أَهْدی أَمَّنْ یَمْشِی سَوِیًّا عَلی صِراطٍ مُسْتَقِیمٍ» «آیا کسی که به رو افتاده راه می رود به هدایت نزدیکتر است یا کسی که راست قامت در صراط مستقیم گام برمی دارد؟!»(ملک، ۲۲) ✨ حضرت فرمودند: ✨ إِنَّ اللهَ ضَرَبَ مَثَلَ مَنْ حَادَ عَنْ وَلَایَةِ عَلِیٍّ کَمَنْ یَمْشِی عَلَی وَجْهِهِ لَا یَهْتَدِی لِأَمْرِهِ وَ جَعَلَ مَنْ تَبِعَهُ سَوِیّاً عَلَی صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ وَ الصِّرَاطُ الْمُسْتَقِیمُ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ ✨ خداوند کسی را که با علیه السلام مخالفت نموده، به شخصی مثال زده که روی زمین افتاده و نمی داند به کجا برود؛ و هر کَس پیرو علی شد مانند کسی است که در راه راست و درست مستقیم به راه خود ادامه دهد، که همان علیه السلام است. 📚 کافی ج۱ ص۴۳۳ @ostadelahi
ganj_saadat 20.4.1401.mp3
9.67M
📻 ، برنامه 🎙 کارشناس: حفظه الله تعالی ✅ موضوع: جایگاه عقل و شرع در مشورت 📆 تاریخ پخش برنامه: دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ @ostadelahi
منبراستادالهی9تیر1401شهادت امام جوادع-نتیجه دردینداری کامل است.mp3
13.11M
حفظه الله تعالی 🏴 هیئت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، شام شهادت امام جواد علیه السلام ۳۰ ذیقعده ۱۴۴۳ ۹ تیر ۱۴۰۱ @ostadelahi
🔰 رضایت به ولایت امیرالمومنین صلوات الله علیه... 🔸 سلمان نقل می‌کند: در محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله نشسته بودیم که علی بن ابی طالب علیهما السلام آمد. پیامبر سنگ‌ریزه ای به او تقدیم کرد؛ تا سنگ ریزه در دست علی علیه السلام قرار گرفت، به سخن آمده و گفت: ✨لَا إِلَهَ إِلَّا الله مُحَمَّدٌ رَسُولُ الله رَضِیتُ بِالله رَبّاً وَ بِمُحَمَّدٍ صلی الله علیه و آله نَبِیّاً وَ بِعَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ علیه السلام وَلِیّاً 🔸خدایی جز الله نیست و محمد رسول خدا است. به پروردگاریِ الله و پیامبری محمد و ولایت علی بن ابی طالب راضی و خوشنود شدم، 🔸سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: ✨ مَن أَصْبَحَ مِنْکُمْ رَاضِیاً بِالله وَ بِوَلَایَةِ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ فَقَدْ أَمِنَ خَوْفَ الله وَ عِقَابَهُ 🔸 هر کَس از شما به خدا و علی بن ابی طالب خوشنود شود از ترس خدا و عذابش ایمن می‌ماند. 📚 بحارالانوار / مجلد۴۱ / صفحه۲۵۱ @ostadelahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رابطه توحید و حکمت 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری دام عزّه ⏱ زمان: ۲ دقیقه ‌ ‌ @Nasery_ir
.
.
پیام رهبر انقلاب به اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظله العالی در پیامی به اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، سرود را از ظرفیت‌های هنری گران‌بها برای گسترش ارزش‌های معرفتی و عملی و کشور ایران را از سرآمدان این حوزه توصیف کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم اللّه الرّحمن الرّحیم سرود یکی از ظرفیتهای هنری گرانبها برای گسترش ارزشهای معرفتی و عملی است. ترکیب بدیعِ شعر و صدا و آهنگ در اجرای دستجمعی، راز اثرگذاری استثنائی سرودهای مذهبی و ملّی در همه جای جهان است، و بحمدالله ذوق و سلیقه و هنر ایرانی، در این بخش هم توانسته است کشور عزیز ما را در شمارِ سرآمدان قرار دهد. اکنون با تشکر از دست‌اندرکاران ترویج سرود، آنان را به زبده‌گزینی در همه‌ی اجزاء سه‌گانه‌ی یادشده و نیز پرهیز از دنباله‌رویهای زیانبار، و نیز انتخاب موضوعات ارزشی اسلامی و و ملّی میکنم. والسلام علیکم و رحمة‌الله سیّدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
هدایت شده از مباحث
27.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | «دنیای چشم به راه» 🔺 ترکیب سرود "" با ملیت و زبان‌های مختلف با زیرنویس فارسی و انگلیسی 🔅 السَّلامُ عَلَيْكَ بِجَوامِعِ السَّلامِ... https://eitaa.com/mabaheeth/47223
📝 بازخوانی | مثلِ هوای بهاری 👈 گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره مسأله سرود و ظرفیت‌های عظیم آن ⏪«سرود مثل هوای تازه، مثل هوای بهاری نفوذ میکند؛ هیچ لازم نیست وادار بشوند کسانی که آن را ترویج کنند، تقریظ بنویسند، شعر بگویند؛ نه، خود سرود وقتی که خوب تنظیم شد [اثر میکند].» ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، هنر سرود را از ظرفیت‌های اثربخش برای گسترش ارزشها و فرهنگ‌سازی در جامعه می‌دانند و درباره‌ی نقش سرود و ابعاد گوناگون آن نکات مختلفی بیان کرده‌اند. رسانه KHAMENEI.IR در گزیده بیانات زیر این موارد را بازخوانی می‌کند. ❇️ ترانه و سرود واقعاً تأثیرگذار است. ما در موارد بسیاری دیده‌ایم که مثلاً یک شعری در زبان جوان، نوجوان و افراد مختلف جریان دارد که خود این شعر موجب حرکت است، موجب نشاط است، موجب جهت‌دهی است. ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ❇️ ترکیب بدیعِ شعر و صدا و آهنگ در اجرای دستجمعی، راز اثرگذاری استثنائی سرودهای مذهبی و ملّی در همه جای جهان است. ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ❇️ یکی از خصوصیّات سرود این است که در جامعه فرهنگ‌سازی میکند و سطح هم نمی‌شناسد؛ یعنی از سطوح بالای معرفتی و علمی و مانند اینها تا سطوح عامّه‌ی مردم همه را با سرعت فرا میگیرد. ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ ❇️ به جوان‌های عزیز توصیه میکنم که اگر سرود میخوانید سعی کنید مفاهیم سرود را غنی و برگرفته‌ی از آیات، روایات و مفاهیم عالی‌یی که درباره‌ی حضرت بقیةاللَّه (ارواحنافداه) وجود دارد، قرار بدهید. ۱۳۸۴/۰۲/۱۱ ❇️ اگر بتوانید یک سرود زیبای اثرگذار خوش‌مضمون درست کنید، جوری که بچّه‌ها وقتی در کوچه راه میروند، از خانه به مدرسه میروند، زیر لبشان آن را زمزمه کنند، یک کار بسیار بزرگی کرده‌اید؛ یعنی استفاده‌ی از هنر به شکل صحیح. ۱۳۹۴/۰۲/۱۴ 🔸متن کامل این گزیده بیانات را از اینجا بخوانید: ↙️↙️ https://khl.ink/f/50624
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۱۱۴ 🏷️ ملاک خوشبينى و بد بينى ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام إِذَا اِسْتَوْلَى اَلصَّلاَحُ عَلَى اَلزَّمَانِ وَ أَهْلِهِ ثُمَّ أَسَاءَ رَجُلٌ اَلظَّنَّ بِرَجُلٍ لَمْ تَظْهَرْ مِنْهُ حَوْبَةٌ فَقَدْ ظَلَمَ وَ إِذَا اِسْتَوْلَى اَلْفَسَادُ عَلَى اَلزَّمَانِ وَ أَهْلِهِ فَأَحْسَنَ رَجُلٌ اَلظَّنَّ بِرَجُلٍ فَقَدْ غَرَّرَ ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: هر گاه نيكوكارى بر روزگار و مردم آن غالب آيد، اگر كسى به ديگرى گمان بد برد، در حالى كه از او عمل زشتى آشكار نشده ستمكار است‌. و اگر بدى بر زمانه و مردم آن غالب شود، و كسى به ديگرى خوش گمان باشد، خود را داد. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در بارۀ بدبينى و خوش بينى) فرموده است: هرگاه نيكوكارى روزگار و اهلش را فرا گرفت پس مردى به مردى كه رسوايى او آشكار نگشته (و در بعضى از نسخ لم تظهر منه حوبة ضبط‍‌ شده يعنى به مردى كه گناهى از او هويدا نگرديده) بد بين شود ستم نموده و هرگاه تباهكارى بر روزگار و اهلش دست انداخت پس مردى به مردى خوش بين باشد خود را بخطر و تباهى انداخته (چون از كسيكه در زمان فساد شده و با مردم تباهكار معاشرت و آميزش داشته اميد نيكى نبايد داشت). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 مسئلۀ حُسن ظن و سوء ظن در اسلام از مسائل بسيار مهم است كه در آيات و روايات بازتاب گسترده‌اى دارد. البته أصل بر حسن ظن مسلمانان نسبت به يكديگر است؛ ولى اين اصل استثنايى هم دارد كه امام عليه السلام در جملۀ بالا به آن اشاره كرده، مى‌فرمايد: «هنگامى كه صلاح و نيكى بر زمان و اهلش ظاهر گردد اگر كسى در اين حال گمان بد به ديگرى برد كه از او گناهى ظاهر نشده به او ستم كرده است و هنگامى كه فساد بر زمان و اهلش مستولى گردد هر كَس گمان خوب به ديگرى ببرد خود را داده است»؛ (إِذَا اسْتَوْلَى الصَّلَاحُ‌ عَلَى الزَّمَانِ‌ وَ أَهْلِهِ‌، ثُمَّ‌ أَسَاءَ‌ رَجُلٌ‌ الظَّنَّ‌ بِرَجُلٍ‌ لَمْ‌ تَظْهَرْ مِنْهُ‌ حَوْبَةٌ‌ فَقَدْ ظَلَمَ‌! وَ إِذَا اسْتَوْلَى الْفَسَادُ عَلَى الزَّمَانِ‌ وَ أَهْلِهِ‌، فَأَحْسَنَ‌ رَجُلٌ‌ الظَّنَّ‌ بِرَجُلٍ‌ فَقَدْ غَرَّرَ). همان گونه كه گفتيم، اصل در جامعۀ اسلامى بر حسن ظن است، چنان كه در سورۀ «حجرات» آيۀ 12 مى‌خوانيم: ««يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ‌ آمَنُوا اِجْتَنِبُوا كَثِيراً مِنَ‌ اَلظَّنِّ‌ إِنَّ‌ بَعْضَ‌ اَلظَّنِّ‌ إِثْمٌ‌»؛ اى كسانى كه آورده‌ايد از بسيارى از گمان‌ها بپرهيزيد چرا كه بعضى از آنها است». در روايات اسلامى نيز تأكيد شده كه كار برادر مسلمانت را حمل بر صحت كن و از سوء ظن بپرهيز؛ در حديثى از اميرمؤمنان عليه السلام مى‌خوانيم: «ضَعْ‌ أمْرَ أخيكَ‌ عَلىٰ‌ أحْسَنِهِ‌... مَحْمِلاً؛ عمل برادر مسلمانت را بر نيكوترين وجه ممكن حمل كن مگر اين‌كه دليلى بر خلاف آن قائم شود و هرگز نسبت به سخنى كه از برادر مسلمانت صادر شده گمان بد مبر و مادامى كه مى‌توانى مَحمِل نيكى براى آن بيابى حمل بر صحّت كن». در حديث ديگرى از عليه السلام مى‌خوانيم: «إذٰا اتَّهَمَ‌ الْمُؤمِنُ‌ أخٰاهُ‌ انْمٰاثَ‌ الْإيمٰانُ‌ مِنْ‌ قَلْبِهِ‌ كَمٰا يَنْمٰاثُ‌ الْمِلْحُ‌ فِى الْمٰاءِ‌؛ هنگامى كه شخص باايمان برادر مسلمانش را متهم كند ايمان در قلب او ذوب مى‌شود همان‌گونه كه نمك در آب»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞️ واکنش‌ جالب فرماندار فریدونکنار به حجاب یک زن: 🧕🏻 ‌بخاطر حاج خانم قایق در اختیار شما و رایگان در دریا دور بزنید. @ponezs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازنشر | دختران امروز، مادران فردا‼️ 🛑 نوش دارویی که باید قبل از مرگ سهراب تهیه کرد... 📝 ثبت‌نام در مسابقه‌ی عظیم "نوش‌دارو"، با محوریت روابط دختر و پسر، همراه با 30 میلیون تومان جایزه نقدی از طریق: 🌐 zil.ink/noosh_daroo @RooyinDezh
🤔 ملاک‌های گزینش همسر از نظر قرآن و اهل‌بیت(ع) چیست⁉️ ⭕️ پیامبر اکرم(ص) فرمود: «اِيّاكُم وَ خَضراءَ الدَّمَنِ»:«از علف‌های سرسبز روییده از زباله‌دان ها بپرهیزید». 🌀 شخصی پرسید:منظور از این جمله چیست؟ فرمود:«اَلمَرٌأةُ الٌحَسناءُ في مَنبَتِ السُّوءِ»: « زن زیبایی که از خانواده ناشایسته به وجود می‌آید». ♨️ زنانی که پیامبر(ص) در این حدیث، از ازدواج با آن‌ها، نهی می‌کنند، زنان خوش خطّ و خال و( به اصطلاح) با کلاسِ این خانواده‌های( به اصطلاح) مُدرن‌اند. 💯 این گونه زنان؛ معمولاً کم تحمّل و زود رنج، تجمل‌گرا و پُرخرج، اهل خودنمایی و جلوه‌گری، بی‌تقوا و سُست ایمان، سرکش و نافرمان، بی‌حیا و گستاخ، تنبل و پرتوقّع، فراری از فرزندآوری و مادر شدن، و بی‌وفا و غیرِقابل اعتمادند، مگر اینکه از محیط خانواده‌ی خود تأثیر نگرفته باشد! 💎 در مقابل، دختران خانواده‌های سنتی و اصیل؛ کم توقّع و قانع، مطیع و متواضع، با تقوا و قوی ایمان، با حیا و عفیف و محجّبه، متنفّر از خودنمایی و جلوه‌گری، فعّال و پر کار، با استقامت و پرتحمّل، شوهر دوست و وفادار و قابل اعتماد، و علاقمند به مادر شدن و تربیّت فرزند هستند، مگر این‌که استثنائاً از بیرون از خانواده‌ی خود تأثیر گرفته باشند. ❇️ این فرمایش امام صادق(ع) هم قابل تأمّل است: «اِنَّما الٌمَرأةَ قَلّادَةُ فَانظُر ما تَتَقَلَّد»؛ یعنی:« زن همانند گردن‌بند است، پس نیک بنگر که چه گردن‌بندی را به گردن می‌آویزی»! ✨ قرآن کریم هم درس‌های بسیار خوبی برای گزینش همسر خوب دارد که یکی از آن‌ها این است: «هُنَّ لِبَاسٌ لَكُمْ وَ أَنْتُمْ لِبَاسٌ لَهُنَّ»؛ یعنی:« زنان شما مانند لباسی برای شما هستند و شما مانند لباسی برای آن‌ها»! 💠 لباس خوب، پوشاننده‌ی عیب‌ها، متناسب و به اندازه، زیبایی دهنده، محافظت‌کننده، شخصیّت دهنده و... است. 📛 و لباسِ بد هم، رسوا کننده، بی‌قواره، زشت، آسيب‌پذیر، پایین‌آورنده‌ی شخصیّت و... خواهد بود! 📚 بخشی از مقاله‌ی «نوش دارو» @RooyinDezh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | بحث‌ها یه مقدار گُنگه‼️ ⚠️ شهید بهشتی میگه ما یک روحانیت داریم که تشیّع مسئولیت‌آور رو مبتذل می‌کنه! @RooyinDezh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی یک جوون به سن بلوغ میرسه بسیاری از قوای جنسیش فعال میشه طبیعیه که به سمت جنس مخالف یا مسائل ابتذال بره، چرا؟! 💭 چون با زندگی خیالی که خانواده‌ها برای شروع زندگی مشترک براشون میسازن، هیچوقت جوون به خودش اجازه نمیده سمت بره...
هدایت شده از فقه و احکام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما دختر دارها، خسته نباشید! شما دولت ایران، خسته نباشید! شما دانشگاهها، خسته نباشید! شما دبیرستانها، خسته نباشید! شما کارگردانان سینما، خسته نباشید! (شما ها، خسته نباشید!) با این رواج بدحجابی و بی بندوباری توسط شماها ببینیم کی ختم اسلام رو باید برگزار کنیم!! واقعاً خسته نباشید! بی حجابها رو چادری نکردید که چادری هامون هم بی چادر شدند! به خدا قسم در قیامت از شما دولتی ها، شما دانشگاهیا، شما حوزویان و تمام شماهایی که در رواج بدحجابی مسئول هستید در اینباره سوال خواهد شد و جوابی نخواهید داشت