eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.9هزار عکس
32.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟣 دختردارها حتماً ببینند... 🔸️نکته مهم در رابطه با نوع حرف زدن با دختر ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
مباحث
نهم - در ظاهر کردن آن حضرت است طلاهای بسیار از زمین 📖 شیخ کلینی رحمه اللّه روایت کرده از جماعتی از
دهم _ در اطلاع آن حضرت است به چیزهای نهانی 📖 و نیز روایت کرده از صفوان بن یحیی از جعفر بن محمّد بن اشعث که گفت به من : آیا می دانی که به چه سبب ما داخل شدیم در این امر، یعنی تشیع و اهل بیت (علیهم‌السلام) و به امام پیدا کردیم و حال آنکه نبود در سلسله ما از تشیع ذکری و نه معرفتی به چیزی از آنچه که نزد مردم است از فضایل اهل بیت علیهم السلام ؟ گفتم : سببش چه بود؟ گفت : ابوجعفر دوانیقی به پدرم محمّد اشعث ، گفت : ای محمّد! طلب کن برای من مردی را که او را عقلی باشد که خوب به جا آورد از جانب من کاری را که دارم . پدرم گفت پیدا کردم برای این کار فلان ابن مهاجر خالوی خود را، گفت بیاور او را. آوردم نزد او خالوی خود را، ابوجعفر به او، گفت : ای پسر مهاجر! بگیر این مال را برو به مدینه و برو نزد عبداللّه بن حسن و جمعی از اهل بیت او که از جمله ایشان باشد جعفر بن محمّد؛ پس بگو به ایشان که من مردی غریبم از اهل خراسان و در آنجا جماعتی از شیعیان شما هستند فرستادند به سوی شما این مال را و بده به هر یک از آنها از آن مال به شرط چنان و چنان ، یعنی به شرط آنکه در خلوت باشد و اظهار اراده خروج نباشد تا معلوم شود که کدام اراده خروج دارد. پس هرگاه مال را قبض کردند بگو من مردی رسولم و دوست می دارم که با من باشد خطهای شما به گرفتن شما مالی را که گرفتید. پس گرفت خالو آن مال را و رفت به مدینه. پس از مدینه برگشت به سوی ابوجعفر دوانیقی و محمّد بن اشعث نزد او بود، ابوجعفر دوانیقی. گفت: چه خبر آوردی از آنجا که آمدی ؟ گفت: رفتم نزد آن جماعت و این خطهای ایشان است به گرفتن ایشان مال را سوای جعفر بن محمّد که رفتم نزد او و او مشغول به نماز بود در مسجد پیغمبر، پس نشستم پشت سر او و با خود گفتم که صبر کنم نمازش که تمام شد با او مذکور کنم آنچه را که مذکور کردم برای یاران او، پس شتاب کرد و نماز را تمام نمود و رو به من کرد و فرمود: ای فلان ! بپرهیز از عذاب خدا و فریفته مکن اهل بیت محمّد صلی اللّه علیه و آله و سلم را چه ایشان اندک وقتی است که از دولت آل مروان که بر ایشان ظلم می کردند خلاص شده اند و جمیع ایشان محتاجند، مراد اینکه مضطرّند به گرفتن مال و معذورند، قصد خروج ندارند. من گفتم : چیست آن فریفتن و بازی دادن (اَصلَحَکَ اللّهُ؟) پس نزدیک کرد سرش را به من تا کسی نشنود و خبر داد مرا به تمام آنچه مابین من و تو گذشته بود؛ گویا او بود در مجلس سفارشهای تو به من و سوم ما بوده! ابوجعفر دوانیقی گفت : ای پسر مهاجر! بدان که نیست از اهل بیت نبوتی مگر آنکه در میان ایشان محدّثی است ، یعنی شخصی که ملائکه او را خبر دهند و با او سخن گویند، محدث ما امروز، جعفر بن محمّد است ! راوی خبر - جعفر بن محمّد اشعث - گفت که این دلالت و معجزه حضرت صادق علیه السلام سبب شد که ما قائل به تشیع شدیم.
یازدهم در زنده کردن آن حضرت گاو مرده را به اذن اللّه 📖 در ( خرایج ) است که روایت شده از مفضل بن عمر که گفت : راه می رفتم با حضرت صادق علیه السلام در مکه ، یا گفت : در منی ، که گذشتیم به زنی که در مقابل او ماده گاو🐄مرده ای بود و آن زن و بچه هایش می گریستند، حضرت فرمود: چیست قصه شما؟ آن زن گفت که من و کودکانم از این گاو 🐮 معاش می کردیم و الحال مرده است و من متحیر مانده ام که چه کنم ، فرمود: دوست می داری که حق تعالی او را زنده گرداند! گفت : ای مرد! با ما تمسخر می کنی ؟ فرمود: چنین نیست، من قصد تمسخر نداشتم؛ پس دعایی خواند و پای مبارک خود را به گاو زد؛ پس آن گاو مرده زنده شد برخاست به شتاب ! آن زن گفت : به پرودگار کعبه این عیسی است ! حضرت خود را در میان مردم داخل کرد که شناخته نشود. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دوازدهم _ در علم آن حضرت است به نطق حیوانات 📖 و نیز در آن کتاب است ، روایت است از صفوان بن یحیی از جابر که گفت : نزد حضرت صادق علیه السلام بودم؛ پس بیرون شدیم با آن جناب که ناگاه دیدیم مردی بزغاله‌ای 🐐 را خوابانیده که ذبح کند، آن بزغاله چون حضرت را دید صیحه کشید حضرت فرمود به آن مرد که قیمت این بزغاله چیست ؟ گفت : چهار درهم ، حضرت از کیسه خود چهار درهم درآورد و به او داد و فرمود: بزغاله را رها کن برای خودش؛ پس گذشتیم ناگاه برخوردیم به شاهینی🦅 که عقب درّاجی🕊️ را گرفته تا صید کند، آن درّاج صیحه کشید، حضرت صادق علیه السلام اشاره کرد به آن شاهین با آستین خود، آن شاهین از صید درّاج گذشت و برگشت. من گفتم : ما امری عجیب دیدیم از شما! فرمود: بلی ، همانا آن بزغاله که آن شخص او را خوابانیده بود ذبح کند چون نظرش بر من افتاد گفت : ( اَسْتَجیرُ بِاللّهِ وَ بِکُمْ اَهْلَ الْبَیْتِ مِمّا یُرادُ مِنّی ؛ ) طلب می کنم از خدا و شما اهل بیت که مرا رهایی دهید از کشتن و دراج نیز همین را گفت و اگر شیعیان استقامت داشتند هر آینه می شنوانیدم به شما منطق طیر را.
سیزدهم _ در اخبار آن حضرت به واقعه صاحب شب نهر بلخ 📖 و نیز در (خرائج) است که از هارون بن رثاب روایت است که گفت : من برادری داشتم جارودی مذهب وقتی بر حضرت صادق علیه السلام وارد شدم حضرت فرمود که چگونه است برادرت که جارودی است ؟ گفتم : او پسندیده و مرضی است نزد قاضی و نزد همسایگان ، و در همه حالات خود عیبی ندارد مگر آنکه اقرار ندارد به ولایت شما. فرمود: چه مانع است او را از این ؟ گفتم : گمانش این است که این از ورع و خداپرستی او است . فرمود: کجا بود ورع او در شب نهر بلخ ؟ راوی گفت که وارد شدم بر برادرم و به او گفتم مادرت به عزایت بنشیند چه بوده است قصه شب نهر بلخ و حکایت خود را با حضرت صادق علیه السلام در باب او برایش نقل کردم ، برادرم گفت : آیا حضرت صادق علیه السلام تو را خبر داد به این؟ گفتم : بلی . گفت : شهادت می دهم که او است حجت رب العالمین. گفتم : خبر بده از قصه خود، گفت : می آمدم از پس نهر بلخ و رفیق شد با من مردی که با او بود کنیزی آوازه خوان؛ پس آن مرد گفت که یا تو آتشی برای من طلب کن و من حفظ می کنم چیزهای تو را یا من به طلب آتش می روم و تو حفظ کن چیزهای من را، من گفتم تو برو پی آتش ، من حفظ می کنم آنچه داری؛ پس چون آن مرد رفت به طلب آتش برخاستم به سوی آن کنیزک و واقع شد مابین من و او آنچه شد، و به خدا سوگند که نه آن کنیزک این امر را فاش کرد و نه من فاش کردم به احدی و نمی دانست این را مگر خداوند تعالی؛ پس برادرم را ترسی عارض شد و در سال دیگر با او بیرون شدیم و رفتیم خدمت حضرت صادق علیه السلام پس از نزد آن حضرت بیرون نیامد مگر آنکه قائل شد به امامت آن حضرت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۴۳۱ 🏷 روزى طالبان دنیا و آخرت ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام اَلرِّزْقُ رِزْقَانِ طَالِبٌ وَ مَطْلُوبٌ فَمَنْ طَلَبَ اَلدُّنْيَا طَلَبَهُ اَلْمَوْتُ حَتَّى يُخْرِجَهُ عَنْهَا وَ مَنْ طَلَبَ اَلْآخِرَةَ طَلَبَتْهُ اَلدُّنْيَا حَتَّى يَسْتَوْفِيَ رِزْقَهُ مِنْهَا ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: روزى بر دو قسم است: آن كه و را مى‌خواهد، و آن كه تو او را مى‌جويى. كسى كه دنيا را خواهد، مگر نيز او را مى‌طلبد تا از دنيا بيرونش كند، و كسى كه آخرت خواهد، دنيا او را مى‌طلبد تا روزى او را به تمام پردازد ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (دربارۀ روزى) فرموده است: روزى دو جور است: يكى ترا مى‌جويد و ديگرى را تو مى‌جويى، پس كسيكه دنيا خواه باشد (براى روزى خود را برنج اندازد) مرگ او را مى‌طلبد تا از دنيا بيرونش برد، و كسيكه آخرت خواهد (بطاعت و بندگى مشغول بوده و بيش از نياز براى روزى تلاش نكند) دنيا او را مى‌طلبد تا او از آن روزى خود را تمام بستاند (خلاصه روزى جوياى طالب آخرت و دنيا خواه جويندۀ روزى است) 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 امام عليه السلام در اين گفتار حكيمانه براى اين‌كه دنياپرستان را از راهى كه مى‌روند بازدارد و طالبان آخرت را در مسيرى كه دارند تشويق كند مى‌فرمايد: «روزى بر دوگونه است: يكى آن‌كه به‌دنبال انسان مى‌آيد و ديگر آن‌كه انسان به‌دنبال آن مى‌رود»؛ (الرِّزْقُ‌ رِزْقَانِ‌: طَالِبٌ‌، وَ مَطْلُوبٌ‌). تجربه‌هاى ما نيز در زندگى به ما نشان داده است كه گاه روزى‌هاى فراوانى بى‌آن‌كه انسان به‌دنبال آن برود و يا تلاش زيادى داشته باشد به او مى‌رسد و گاه به عكس، تمام تلاش خود را براى رسيدن به اموال و ثروت‌هايى به‌كار مى‌گيرد و گاه بخش مهمى از عمر خودش را در اين راه صرف مى‌كند ولى هرگز به آن نمى‌رسد و ناكام از دنيا مى‌رود. لذا امام عليه السلام به‌دنبال اين تقسيم دوگانه مى‌فرمايد: «كسى كه دنيا را بطلبد، مرگ، او را مى‌طلبد تا او را از دنيا خارج كند (و به تمام خواسته‌هايش نخواهد رسيد) و كسى كه طالب آخرت باشد دنيا در طلب او برمى‌آيد تا وى روزى‌اش را به‌طور كامل از دنيا برگيرد»؛ (فَمَنْ‌ طَلَبَ‌ الدُّنْيَا طَلَبَهُ‌ الْمَوْتُ‌، حَتَّى يُخْرِجَهُ‌ عَنْهَا؛ وَ مَنْ‌ طَلَبَ‌ الْآخِرَةَ‌ طَلَبَتْهُ‌ الدُّنْيَا، حَتَّى يَسْتَوْفِيَ‌ رِزْقَهُ‌ مِنْهَا). اشاره به اين‌كه دنياپرستان غالباً به اهداف خود نمى‌رسند به خصوص اين‌كه هر قدر از دنيا را به‌دست آورند عطش آن‌ها فزون‌تر مى‌شود تا زمانى كه مرگ گلوى آن‌ها را مى‌فشارد و با حسرت آنچه به‌دست نياورده‌اند و حسرت عدم استفاده از آنچه به‌دست آورده‌اند با زندگى وداع مى‌گويند. به عكس، طالبان آخرت به‌وسيلۀ تلاش آميخته با تقوايى كه دارند به زندگى سادۀ مطلوبى مى‌رسند و خداوند منان روزى آن‌ها را تأمين مى‌كند و زمانى كه از دنيا مى‌روند نه حسرت و آه دارند و نه نگرانى. در روايت هشاميۀ معروف كه مرحوم كلينى در آغاز كتاب كافى آن را آورده است از قول عليه السلام مى‌خوانيم: «إِنَّ‌ الْعُقَلَاءَ‌ زَهِدُوا فِى الدُّنْيا وَ رَغِبُوا فِى الْآخِرَةِ‌ لِأَنَّهُمْ‌ عَلِمُوا أَنَّ‌ الدُّنْيا طَالِبَةٌ‌ مَطْلُوبَةٌ‌ وَ الْآخِرَةَ‌ طَالِبَةٌ‌ وَ مَطْلُوبَةٌ‌ فَمَنْ‌ طَلَبَ‌ الْآخِرَةَ‌ طَلَبَتْهُ‌ الدُّنْيا حَتَّى يسْتَوْفِى مِنْهَا رِزْقَهُ‌ وَ مَنْ‌ طَلَبَ‌ الدُّنْيا طَلَبَتْهُ‌ الْآخِرَةُ‌ فَيأْتِيهِ‌ الْمَوْتُ‌ فَيفْسِدُ عَلَيهِ‌ دُنْياهُ‌ وَ آخِرَتَه؛ عاقلان، زهد در دنيا و رغبت در آخرت را پيشه كردند؛ زيرا آن‌ها مى‌دانند كه دنيا طالب و مطلوب و آخرت نيز طالب و مطلوب است (يعنى) آن‌كس كه آخرت را طلب كند دنيا به‌سراغ او مى‌آيد تا رزق او را به‌طور كامل به او برساند؛ اما كسى كه دنيا را طلب كند آخرت، او را مى‌طلبد يعنى مرگ به‌سراغش مى‌آيد؛ هم دنيايش را فاسد مى‌كند و هم آخرتش را» ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 دوربین مخفی متفاوت در نمایشگاه کتاب! چالش؛ حاضری با بشی؟! ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 اسماعیل اکبری ناصری 🌱 حفظ مهم تر از خون من است. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 این جاده ی قشنگ انگار داره ما رو صدا میزنه 🍃 میگه بیا در آغوش خودم 😭 میگه میدونم که چقدر قلبت پاکه و اشتباهاتت هم از سر ندونم کاریه 💚 میگه من دوستت دارم چشم به راه برگشتت هستم علیه‌السلام ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 انتقام خدا از بی که در قرآن اومده 👤 حاج آقا ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 عدم قاطعیت در برابر هنجارشکنان، بازی سه سر باخت است❗️ 🔹 این در حد فاجعه است که برخی از مسئولین ما به دنبال کسب رضایت اقلیت هنجارشکنی باشند که اساساً اعتقادی به جمهوری اسلامی ندارند و یا سرنوشت کشور برایشان اهمیتی ندارد. 🔹 این رفتارهای منفعلانه و ذلیلانه، قطعاً موجب از دست دادن بخشی از دلدادگان انقلاب و ناامیدی آنها خواهد شد. 👈 کسانی که حاضرند جان، مال و آبروی خود را برای جمهوری اسلامی خرج کنند. 🔹 یعنی خطای فاحش این است که سرمایه های اصلی انقلاب را فدای کسانی کنیم که دل به انقلاب نبسته اند و یا به صورت آشکار دشمنی خود را با جمهوری اسلامی اعلام می کنند. 🔹علاوه بر این، میدان دادن به هنجارشکنان، علاوه بر اینکه مفاسد و همچنین اثرات ویرانگر خاص خود را دارد، موجب می شود بخشی از جامعه که به اصطلاح قشر متوسط است هم کم کم تحت تأثیر اقلیت هنجارشکن قرار گیرد. ⏪ به عبارت دیگر، میدان دادن و عدم مقابله قاطع با هنجارشکنان، بازی سه سر باخت است! 🔻یعنی هم قدرت جامعه اسلامی را از دست خواهیم داد. 🔻هم قشر متوسط را از دست خواهیم داد. 🔻هم دلدادگان به انقلاب را از دست خواهیم داد. با ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴وزیر کشور: شرط دریافت خدمات، رعایت قانون است؛ یکی از قوانین رعایت حجاب است ✍ برادر وحیدی! صرف گفتن ملاک نیست. مرد عمل می خواهد... ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 وای به روزی که بگندد نمک !! ❌ بی حجابی در دفتر خدمات قضایی !! ❗️اینجا که برای قوه قضاییه است باید پیشرو باشه در رعایت قانون حجاب، خودش این طوریه وای به حال جای دیگه!! 🔻 نکته تاسف بار اینجا است که برای زدن پیام گذاشته؛ اما برای بی‌حجابی نه!!! تهران - خیابان شریعتی نرسیده به قدس کوچه محوی ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 اسمش بگذارید لایحه ...
. 🔰 کجایند «جهان آرا»های انقلاب؟ ۱. لایحه‌ی حجاب، یک گام به پیش است و دو گام به پس. اگر تصویب شود، حجاب به‌تدریج «فرسوده» و «علیل» خواهد شد. ۲. باید جبهه‌ی فکری و فرهنگی انقلاب، به میدان تبیین و روشنگری بیاید و مجال ندهد که این «ریل غلط»، نهاده شود. ۳. در شب عملیات آزادسازی یکی از «خرمشهر»ها قرار داریم. جهان‌آراها کجایند؟ ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طنز تلخ آقا سید درباره لایحه ننگین عفاف و حجاب قوه قضاییه و دولت 💢 اینکه فکر می کنید ما نمی فهمیم لج آدم رو در میاره...😡 ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🌹إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ {۱۱ رعد} 🌹 ❇️ همایش مردمی مطالبه گری 💎 عفاف و حجاب 🛑 با دعوت از سران سه قوه و متولیان فرهنگی 🗓 دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ 🕰 از ساعت ۱۴ الی ۱۸ ⬅️ تهران، میدان بهارستان 🕌 حسینیه سرچشمهگروه همایش ۵۰۰۰ نفری قرارگاه مردمی مطالبه طرح و @talangorasemani ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 صدای مردم | لایحه عفاف و حجاب به نفع بی‌حجاب‌ها تنظیم شده بعد از ارسال لایحه عفاف و حجاب به مجلس واکنش‌های زیادی علیه این لایحه شکل گرفت. در سامانه فارس‌من نیز پویشی ثبت شد که تاکنون حدود ۷۰ هزار امضا داشته. (اینجا امضا کنید). اما حامیان این پویش به چه چیزی اعتراض دارند؟ | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 فلسفه قانون ✏️ رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی: فلسفه‌ی قانون چیست؟ اصلاً چرا ما قانون لازم داریم؟ برای اینکه ثبات در زندگی ضرورت حیاتی است. ✏️ اگر ثبات نباشد، جامعه غیر قابل پیش‌بینی باشد، برنامه‌ریزی نمیشود کرد. برنامه‌ریزی مبتنی است بر اینکه شما بتوانید به آینده خاطرجمع باشید تا بتوانید برنامه‌ریزی میان‌مدّت یا بلندمدّت بکنید. چه جوری خاطرجمع میشوید؟ با قانون. ✏️ قانون در همه‌ی مسائل ــ مسائل اقتصادی، مسائل سیاسی، مسائل فرهنگی و غیره ــ قاعده وضع میکند؛ قانون این است. اگر قانون نباشد، اصلاً زندگی مختل خواهد شد. 🎥 💻 Farsi.Khamenei.ir
⚠️ انقلابشان به مهسا امینی واقعی نیاز دارد... ⭕️ مهسا امینی برخلاف روایت های فاسد معاندین به مرگ طبیعی و در اثر عوارض جسمانی و پیش زمینه‌ای خودش مُرد؛ اما دشمن بشدت به دنبال ساختن یک مهسا امینی واقعی و کشته شده است تا خون تازه‌ اش را پای درخت نامبارک زن زندگی آزادی بریزد! 🔴 اگر حاکمیت به طریق هوشمندانه و بازدارنده ای در بحث مقابله با بی حجابی ورود نکند، مردم خودشان به طور هیجانی و بدون ضابطه با بی حجاب هایِ نیمه برهنه برخورد خواهند کرد! ⭕️ و این برخوردهای هیجانی، خوراک خوبی برای معاندین و براندازان است و چه بسا با برنامه ریزی و صحنه سازی های شیطانی و پروژه‌ی «کشته سازی» ، یک مهسا امینی واقعی برای جبهه‌ی دشمن خلق شود که دشمن میکوشد به واسطه‌ی آن کشور را دوباره چند ماهی به بحران بکشاند! 🔴 مسئولین اگر میخواهند مردم از عکس العمل های هیجانی دور بمانند و بهانه دست دشمن ندهند، باید برای مقابله با بی حجابی با قدرت ورود کنند و قانونی جامع بنویسند که به ابعاد وسیع این فتنه و اهداف دشمن توجه داشته باشد و از بازدارندگی خوبی برخوردار باشد و ریشه‌ی بی حجابی را بخشکاند! ⚠️ این یک کاملا جدی است ؛ اگر مسئولین چنین قانونی طراحی نکنند یا قانونی طراحی کنند که بازدارنده نباشد و اکثریت مردمِ مخالفِ با برهنگی را «راضی نگه ندارد» و آنان در جامعه را تأمین نکند، عکس العمل های هیجانی و از روی خشمِ مردم دور از انتظار نیست! ✍ میلاد خورسندی ‌ ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
مباحث
🚨 ایران، بهشت برهنه گرایان! 🔞 🤔 بنظر شما با تصویب لایحه عفاف و‌حجاب، در بدترین حالت، چه اتفاقی برای
☝️ توضیحات دقیق محسن آقایی درباره لایحه افتضاح عفاف و حجاب... ❌ وقتی کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام رو یک و نیم میلیون جریمه کردن، گفتیم بابا اصلاً جریمه نمیکردید خیلی بهتر بود. با این جریمه سبک، بیشتر تشویق به بی‌حجابی میکنید، بازدارندگی نداره این تنبیه... 💢الانم لایحه جدید عفاف و حجاب برخی قسمتاش همین مدلیه، چیزی نمیگفتن درباره‌ش انگار بهتر بود... @talangorasemani ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😁😅 ➖ آقا میشه کفشتو بپوشی؟؟👞 ➕ ارادت رو قوی کن، تو بو نکش! 🔺جوابی ساده برای کسانی که میگویند من به خودم مربوطه و یک مسئله‌ی شخصی است و تو نگاه نکن! ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────