eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔰 نکاتی پیرامون رویه رسانه ای فعالین رسانه ای جبهه انقلاب در فضای مجازی 🔻 الحمدلله حاکمیت توانست در طول حدود 20 روز، با مدیریتِ هوشمندانه و بهره گیری از تجربیات سالهای گذشته و همچنین همراهی آحاد مردم، کمر فتنه پیچیده و پرچالش اخیر را بشکند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آهسته آهسته محدودیتهای فضای مجازی نیز برداشته میشود و دامنه فعالیت فعالان رسانه ای گسترش پیدا میکند لذا همه ما (فعالان رسانه ای) باید هوشیارانه در فضای مجازی تولید محتوا کنیم و از پیروزی به دست آمده برای انقلاب اسلامی، کشور و مردم حراست و محافظت کنیم. در همین راستا توجه به برخی از نکات در تولید محتوا و رویه رسانه ضروری به نظر میرسد. 🔹 تکفیک کشته ها در شرایط فعلی خطای راهبردی و هزینه ساز است. واقعیتِ تلخ این است که اکثریتِ کشته شده های فتنه اخیر، فرزندان این سرزمین هستند که از یکسو ما داغدار همه آنها هستیم و از سوی دیگر قاتل همه آنها (اعم از شهدایی که از نیروهای نظامی و امنیتی بودند، شهدایی که از مردم عادی بودند و کشته شده هایی که توسط اسرائیل و آمریکا مغفول شده اند) اسرائیل و آمریکا بوده است و نوک پیکان انتقام باید به سمت آنها نشانه رود. 🔹 برای خانواده های کشته شدگان فتنه اخیر تبیین کنیم که ما هم داغدار عزیزان آنها هستیم (هر چند که آنها در فتنه اخیر دست به اغتشاش و جنایت زده اند)، به هر حال آنها هم فرزندان این خاک و سرزمین هستند اما توسط اسرائیل و آمریکا اغفال شده اند. لذا هم ما و هم آنها باید خونخواه تمام کشته شدگان اخیر باشیم و در کنار یکدیگر یقه اسرائیل و آمریکا را بگیریم. 🔹بدانیم که یکی از سیاستهای رسانه ای آمریکا و اسرائیل، رجوع به خانواده های کشته شدگان فتنه اخیر، سوء استفاده از احساساتِ جریحه دار شده آنها و تولید محتوا برای شعله ور کردن مجدد فتنه هست. لذا مراقب باشیم هم کوچکترین اهانتی به خانواده کشته شدگان نشود، هم با آنها صحبت کنیم و شرایط را به درستی برای آنها تبیین کنیم و هم اجازه سوء استفاده به دشمن در این حوزه را ندهیم. 🔻 مراقب باشیم، ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزیم ✍ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 دو نکته بسیار مهم در بیانات دیروز حضرت آقا بود که کمتر مورد توجه قرار گرفت...😔
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 نکته مهم اول 🔰 مقام معظم رهبری فرمودند: "ما کشور را به سوی جنگ نمیبریم؛ ما بنا نداریم کشور را به طرف جنگ ببریم امّا مجرمان داخلی را هم رها نمیکنیم. بدتر از مجرمان داخلی، مجرمان بین‌المللی‌اند؛ آنها را هم رها نمیکنیم. باید با شیوه‌های خودش، با روش درست، این کار دنبال بشود، تعقیب بشود و به توفیق الهی ملّت ایران همان‌طور که کمر فتنه را شکست، کمر فتنه‌گر را هم باید بشکند." 1⃣ اینکه حضرت آقا فرمودند: "ما بنا نداریم کشور را به طرف جنگ ببریم امّا مجرمان داخلی را هم رها نمیکنیم." یعنی برنامه قطعی دشمن بعد از شکستن کمر فتنه اخیر این هست که با انواع تکنیکها و تاکتیکهای جنگ شناختی و رسانه ای بر روی افکارعمومی مردم و مسئولان تلاش کنه که با عدم مجازاتهای بازدارنده و کمر شکن، هم به باقیمانده نیروهاش در داخل و خارج از کشور امید دهد که ازشون پشتیبانی میکنه هم باعث بشه دستگیر شده ها مجازات نشن!!! محور اقداماتش هم ترساندن افکارعمومی و مسئولان از جنگ هست. ( در طول چند روز گذشته هم نمونه هایی از این خط رسانه ای را دیده ایم.) 2⃣ اینکه حضرت آقا فرمودند: "به توفیق الهی ملّت ایران همان‌طور که کمر فتنه را شکست، کمر فتنه‌گر را هم باید بشکند." یعنی تحقق شکستن کمر فتنه گر در هوشمندی و اقدامات مردم هست. حضرت آقا در استفاده از کلمات دقت بالایی دارند، در این فراز از کلمه"خواهد شکست" استفاده نکردن که جمله خبری از آینده هست بلکه از کلمه "باید بشکند" استفاده فرمودند که هم بارِ مطالبه گری از مردم دارد، هم وظیفه عملیاتی برای مردم دارد و هم تحققش منوط به اراده مردم هست. 👈 بدانیم که کمر فتنه شکسته شده و وارد مرحله بعد یعنی مجازات فتنه گران شده ایم. لذا: 1- نباید در مرحله فتنه باقی بمانیم و بر اساس آن تولید محتوا کنیم. 2- باید برای فعالیت رسانه ای و مطالبه گری مردم در خصوص بسط ید مسئولان در مجازاتِ بازدارنده فتنه گران و شکستن کمر آنها برنامه ریزی و فعالیت داشته باشیم. ✍ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 نکته مهم دوم 🔰 مقام معظم رهبری فرمودند: "روز بعثت رسول اکرم روز بسیار مهمّی است... یعنی از این روز، برنامه‌ریزی برای تربیت انسانهای کامل که مصداق اتمّش ائمّه‌ی هدیٰ (علیهم السّلام) هستند، فراهم شد. روز نقشه‌ی تمدّن اسلامی است؛ یعنی در این روز بود که در واقع، تمدّن اسلامی آغاز شد...بعثت پیغمبر، مظهر تمدّن واقعی بشر است؛ یعنی اگر بشریّت بخواهد به بهترین وجه زندگی کند، باید با برنامه‌ای که در بعثت ارائه شد [زندگی کند]؛ با آن برنامه است که میتواند خوب زندگی کند...امّا این حادثه، این رویداد، در کجا اتّفاق افتاد؟ بعثت در کجا و در چه شرایطی [اتّفاق افتاد]؟ بعثت در بدترین شرایط قابل تصوّر اتّفاق افتاد؛ در میان مردمی که از لحاظ اخلاقی، از لحاظ عملی، از لحاظ فکر، از لحاظ دل، بدترین، شقی‌ترین، لجوج‌ترین، عصبی‌ترین، ظالم‌ترین، زورگوترین افراد در جوامع آن روز محسوب میشدند؛ عربستان این‌جوری بود... ...این حرف برای امروز ما مهم است. من میخواهم این ادّعا را بکنم، بگویم که امروز هم اسلام همین قوّت را دارد. امروز جوامع بشری به همان صفات مبتلا هستند منتها با ادبیّات دیگر، با شیوه‌ی دیگر؛ همان ظلم آن روز، امروز هم هست؛ آن تکبر، امروز هم هست؛ آن فساد، امروز هم هست. می‌شنوید دیگر در خبرهای دنیا در این چند ماه گذشته: جزیره‌ی فساد درست کردن، شوخی است؟ فسادهای اخلاقی، فسادهای عملی، ظلم، زور، زورگویی، دخالت، به هر کسی دستشان برسد بزنند، به هر کسی دستشان برسد، هر جا بتوانند چنگ بیندازند؛ بشر همان بشر است منتها ادبیّاتش فرق کرده، ظاهرش فرق کرده. امروز با اُدکلن و کراوات و کت و شلوار و لباس قشنگ می‌آید وسط میدان؛ همانها هستند، فرقی نکرده‌اند... ...اسلام همان اسلام است؛ این اسلام، میتواند دنیای امروز را از این رو به آن رو کند؛ میتواند. ما میتوانیم ــ ما، نه لزوماً من و شما ــ این طرف‌داران اسلام، معتقدان به اسلام، مؤمنان به اسلام میتوانند دنیا را از سراشیبی فساد به سمت ارتفاعات صلاح و نجات و شرافت بیرون بکشند؛ میتوانند از طرف جهنّم بکشند به طرف بهشت؛ امروز هم میشود. امروز هم میشود منتها یک شرط دارد: وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَون..." 👈 این بیانات حضرت آقا، یعنی نگاه ایشون به آینده هست، به آینده ای که در حال نوشته شدن به نام اسلام هست و اینکه ما ( من و شما) این فرصت رو داریم که در این مسیر سهم و نقشی داشته باشیم... 👈 حضرت آقا، عملا از فتنه ها و ناملایمات سطحی کشور گذشته اند، افق نگاهشان به سمت تحقق آرمان انبیاء و اولیاء الهی تنظیم شده و حقایقی را در ورای آلودگیهای رسانه ای و سیاسی موجود میبینند و ما را از آنها آگاه میکنند... 👈 مراقب باشیم دستمان از دست آقا جدا نشود و اسیر کف های باطلِ روی سطحِ زمین نشویم. خودمان را بسازیم و آماده کنیم برای رسیدن روزهای بزرگ و آینده ساز ✍ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔰 وقتی مقام معظم رهبری صریحا میفرمایند: "مسئولین هم ــ مسئولین ذی‌ربط در بخشهای مختلف هم ــ حقیقتاً کار کردند. " 👈 یعنی من و شما که ولایتمدار هستیم به حرف و حدیث برخی فعالین سیاسی و رسانه ای که در حال تخریب و زیر سوال بردن مسئولین کشور هستند توجهی نکنیم. این جماعتِ سیاست زده و بی بصیرت همچنان درگیر مسائل حزبی و جناحی و انتخاباتی هستند... 🔰 وقتی مقام معظم رهبری صریحا میفرمایند: "این‌جور نباشد که چون بنده خبر ندارم از کاری که دیگری کرده، همین‌طور مدام ایراد کنم که آقا چرا چنین و چرا فلان [است]؛ نه، همه کار کردند." 👈 یعنی بعضی از شخصیتهای سیاسی و رسانه ای بدون اینکه خبر موثق و دقیق از اقدام مسئولین داشته باشند، در حال ایراد گرفتن هستند!!!!! به حرف و حدیث این افراد توجه نکنید 👈 حضرت آقا صریحا فرمودند: "همه کار کردند" پس من و شما هم یقین کنیم همه کار کردند و به انقلتهای دیگران توجه نکنیم. 🔰 وقتی حضرت آقا صریحا میفرمایند: "قدر مسئولینی که وقتی یک ‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمیگیرند. گاهی ما در گذشته داشته‌ایم که مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا میکردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی میزدند. این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند، در بین مردم بودند، با مردم حرکت کردند، با همان هدف تلاش کردند، کار کردند. این باید قدرشناسی بشود؛ این خیلی مهم است." 👈 پس باید قدرشناس مسئولین باشیم.قدرشناسی کنیم و ... 🔻بدا به عاقبت اون شخصیت های سیاسی و رسانه ای ( بخصو آنها که مدعی انقلابیگری و ولایتمداری هم هستند!!!) که حتی پس از این بیانات صریح حضرت آقا، همچنان در حال زیر سوال بردن و تخریب مسئولین مختلف کشور هستند... و مردم رو نسبت به مسئولین بدبین و بی اعتماد میکنند... 😔😔😔 ✍ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 بر چه اساسی عده ای در چند روز گذشته در حال زیر سوال بردن مسئولین قوه قضائیه هستند؟!!! یا به وزیر ارتباطات تهمت ترک فعل در بستن به هنگام اینترنت میزنند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 👈 آیا چون خبر ندارن میتوانند بر اساس حدس و گمان میتوانند افکارعمومی رو نسبت به مسئولین بدگمان کنند؟!!!!! 👈 آیا این رویه منطبق بر مبانی فکری امامین انقلاب هست؟!!!! 👈 آیا حضرت آقا از این رویه رضایت دارند؟!!! 🔹 امروز همه ما باید تلاش کنیم وحدت و انسجام ملی تقویت بشه، اعتماد مردم به مسئولین افزایش پیدا کنه، قدردان مسئولین باشیم، از مسئولین حمایت کنیم تا بتوانند به وظایفشون بهتر عمل کنند و ... @s_a_razavi
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📣 رئیس‌جمهور: تعرض به رهبری معظم کشورمان به‌منزله جنگ تمام عیار با ملت ایران است 📱 واکنش دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم کشورمان به اظهارات سخیف روز گذشته ترامپ: ‌ ▫️اگر سختی و تنگنایی در زندگی مردم عزیز ‌ایران وجود دارد، یکی از عوامل اصلی آن دشمنی دیرینه و تحریم‌های غیرانسانی دولت امریکا و هم‌پیمانان اوست. ▫️تعرض به رهبری معظم کشورمان به‌منزله جنگ تمام عیار با ملت ایران است. @resane_negar
هدایت شده از خبر فوری
♦️وقتی ضد انقلاب برای کشته‌سازی دست به دامن هوش مصنوعی می‌شوند! 🔹روزنامه نگار صهیونیست با انتشار یک تصویر دستکاری شده با هوش مصنوعی تعداد اجساد موجود در تصویر اصلی را افزایش داد. 🔹این اقدام چنان ناشیانه انجام شده که حتی هویت بصری(لوگو) هوش مصنوعی استفاده شده هم حذف نشده است. @AkhbareFori | khabarfoori.com
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
🔸 پیشنهادی به قوۀ قضائیه: «حکم محاربین را ندهید بدستِ قضات شهرستان‌ها» 🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 قاضی‌هایی که در شهر‌ها هستند و می‌خواهند حکم اعدام بدهند، چطوری حکم بدهند؟! شماره تلفن قاضی در دست خانوادۀ قاتل است، آدرس خانه‌اش را می‌دانند، شب زنگ می‌زنند که اگر حکم شدید دادی، فردا بچه‌ات را گروگان می‌گیریم. این درست است؟ چرا این کار را می‌کنید؟ حکم اعدام محارب را ندهید به دست قاضی‌ای که در شهر معروف است. یک حاکم شرعِ ضربتی داشته باشید که بیایند در شهر‌ها، حکم این محاربین را بدهند و بروند. مجتهد مسلم باشند. یک‌ضرب حکم کنند و بلافاصله اجرا شود. جرم امروز، جریمه هم امروز. اسم اینها را نبرید و در تلویزیون هم مصاحبه نکنند. چه نیازی به این کارها هست. ☆عضویتــــــــــــــــــــ ⏬ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
روایت آخرالزمانی دشمنان از فتنه های اخیر و غفلت جامعه تبلیغی از آن ➕جملات امامین انقلاب درباره رابطه جمهوری اسلامی و ظهور ✍️حجت الاسلام علی حیدری ـــــــــــــــــــــــ 🔸اونجلیست‌های آمریکایی هر زمان که دولت اسرائیل در طول این هفتاد سال اقدامی انجام داده که برخلاف «مبانی پروتستانیسم تقدیری» بوده است، به شدت به آن تصمیم اسرائیل اعتراض کردند. از جمله «پت رابرتسون» رهبر صهیونیسم مسیحی آمریکایی در سال ۱۹۹۴ وقتی کابینه اسحاق رابین به دنبال معاهده صلح با فلسطینیان بود، بشدت به این موضوع، اعتراض نمود. زیرا معتقدند صلح پیشامسیحایی، موجب تأخیر در تحقق وعده الهی می‌شود. بنابراین از دیدگاه صهیونیسم مسیحی، و آمریکایی‌ها صلح در خاورمیانه نه تنها مطلوب نیست بلکه مانع ظهور منجی است. 🔹نگاه به مسئله ظهور و فراهم کردن مقدماتش نه فقط در شیعه بلکه در گروهی از مسیحیان نیز به صورت فراگیر و فعال وجود دارد. 🔻 واکنش‌های آخرالزمانی برخی مسئولان کشورهای غربی را در این چند روزه نیز دیده‌ایم. از آن مسئول فرانسوی که نابودی اسرائیل را نابودی غرب می‌داند. تا واکنش‌های دیگر نشان از توجه بیش از حد به مسئله ظهور در غرب و آمریکاست. جنبش اونجِلیستی، شاخه‌ای پرنفوذ از مسیحیت پروتستان است و یکی از نیروهای اصلی قدرت در سیاست آمریکا محسوب می‌شود. نفوذ مالی، رسانه‌ای و انتخاباتی این جریان، موجب شده بسیاری از سیاستمداران جمهوری‌خواه برای جلب حمایت آنان وسوسه شوند. ️ترامپ که در طول زندگی چهره‌ای مذهبی نبوده، با اتکا به حمایت رهبران اونجِلیست، کوشید تصویری معنوی از خود بسازد. ترامپ خود را «نجات‌یافته از جانب خدا» هم تلقی می‌کند و حامیان مذهبی‌اش این رویداد را نشانه الهی دانستند. 🔸نکته قابل توجه فقدان این نگاه در بین شیعان است. که متاثر از تبلیغات و رویکردهای بعضاً اشتباه برخی نسبت به مسئله ظهور است. فروش ۵۰ میلیون نسخه از کتاب منجی‌گرایی مسیحی در آمریکا را مقایسه کنیم با کتاب‌های مذهبی در ایران، نشان از گسترش منجی‌گرایی در مردم و سیاست‌مداران آمریکایی برخلاف مردم و مبلغین ایرانی است. 🔳می شود به فکر ظهور و مقدمات آن بود بدون این که وقت تعیین کرد. افراط در نپرداختن به مسئله ظهور ما را به فراموشی سپرده است. در حالی که دیدگاه امامین انقلاب برخلاف این رویکرد خطا و اشتباه است. مگر حضرت امام(ره) نفرمودند: اميد است كه اين انقلاب جرقه و بارقه‌اى الهى باشد كه انفجارى عظيم در توده‌هاى زير ستم ايجاد نمايد و به طلوع فجر انقلاب مبارك حضرت بقية اللَّه- ارواحنا لمقدمه الفداء- منتهى شود(۱۰ مرداد ۱۳۶۰) 🔘و در جای دیگر فرمودند: انقلاب اسلامى ايران با تأييد خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است، و ان شاء اللَّه با گسترش آن، قدرتهاى شيطانى به انزوا كشيده خواهند شد و حكومت‌ مستضعفان برپا و زمينه براى حكومت جهانى مهدى آخر الزمان- عجّل اللَّه تعالى فرجه الشريف و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه- مهيا خواهد شد(۱۲ آبان ۱۳۶۰) 🔻حضرت امام مکرر در مکرر این مسئله را در بیانات خود مطرح می کنند. و در یک سخنرانی راهبرد اصلی حرکت مسئولین را گوش زد می‌کنند که: مسئولان ما بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست. انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت- ارواحنافداه- است (۱ فروردين ۱۳۶۱) 🔸رهبر انقلاب نیز فرموده اند: ما به زمان ظهور امام زمان أرواحنا فداه، اين محبوب حقيقى انسانها نزديك شده‌ايم؛ زيرا معرفتها پيشرفت كرده است.( ۰۳ آذر۱۳۷۸) ▫️ مسئله انتظار فرج و ظهور بهترین راه‌کار برون رفت از ناامیدی و یأس است. ◽️تمام اتفاقات پیرامون در واقعیت قسمتی از حرکت ما برای ظهور است. با این خط گفتمانی در ایام پیش رو می‌توانیم اصل و اساس دین اسلام و حرکت اصیل انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنیم . تمام هدف جمهوری اسلامی تشکیل تمدن اسلامی توسط امام زمان(عج) است که جمهوری اسلامی قدم‌های مهمی از آن را برداشته است. 📮دارالحکمه، مرکز توسعه گفتمان تبلیغ @Hawzah_Panahian darolhekmah-tabligh.ir
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
من بارها نقدهام رو نوشتم و راهکارها رو هم گفتم ولی الان وقت این حرفها نیست و فقط یک جمله میگم، رفقا بدانید قیمت ارزاق عوض شده، رزاق عوض نشده. یقین بدانیم خدا این صبر و استقامت مردم نجیب ایران رو جبران میکند. شما اینبار جلوی افرادی ایستادید که خانه و کلام خدا رو آتش زدند و قطعا خداوند جبران میکند. کووو آن همه قلدر و مستبد تاریخ، معاویه کجاست و مولای ما کجاست، یزید کجاست و سیدالشهدا کجاست؟! صدام کجاست و امام خمینی کجاست؟! ترامپ هم عاقبتش همین است. نتانیاهو هم همین است. خدا صبور است ولی منتقم هم هست. یاعلی... ☆شیخ فرهاد فتحی‌| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
▫️سهل‌انگاری ممنوع امام خمینی (ره): اجرای حدود و قصاص و تعزیر اسلامی بیمه‌کننده حیات و نظام کشور است و سستی و سهل‌انگاری در این امر ترحم بر پلنگ تیز دندان است ✅ @EMAM_COM