eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 نیمی از آمریکایی‌ها به سلامت روانی ترامپ برای ریاست جمهوری اعتماد ندارند 📈براساس نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات پیو از ۸۵۱۲ بزرگسال آمریکایی، نسبت کسانی که می‌گویند اقدامات دولت بدتر از حد انتظارشان بوده (۵۰ درصد)، در مقایسه با کسانی که آن را بهتر می‌دانند (۲۱ درصد)، بیش از دو به یک است. 🔹تنها حدود یک چهارم آمریکایی‌ها (۲۷٪) امروز می‌گویند که از تمام یا بیشتر سیاست‌ها و برنامه‌های ترامپ حمایت می‌کنند، که این رقم نسبت به ۳۵٪ در زمان بازگشت او به قدرت در سال گذشته کاهش یافته است. 🔹حدود نیمی از آنها می‌گویند که خیلی یا اصلاً به سلامت روانی (52٪) یا سلامت جسمی (50٪) ترامپ برای انجام این کار اعتماد ندارند. تقریباً سه نفر از هر ده نفر به این معیارها اطمینان دارند. 🔹آمریکایی‌ها کمترین میزان اعتماد را به ترامپ برای عملکرد اخلاقی در مقام ریاست جمهوری ابراز می‌کنند. تنها ۲۱٪ به شدت یا خیلی زیاد به این موضوع اطمینان دارند، در حالی که ۶۰٪ به او اعتماد کمی دارند یا اصلاً اعتمادی ندارند. منبع: https://www.pewresearch.org/politics/2026/01/29/confidence-in-trump-dips-and-fewer-now-say-they-support-his-policies-and-plans/
📍قالَ الامام الرِّضا عليه السّلام: «الْحَسَناتُ في شَهْرِ رَمَضانَ مَقْبُولَةٌ وَ السَّيِّئاتُ فيهِ مَغْفُورَةٌ، مَنْ قَرَأ في شَهْرِ رَمَضانَ آيَةً مِنْ کتابِ اللهِ عَزَّوَجَلَّ کانَ کمَنْ خَتَمَ الْقُرْآنَ في غَيْرِهِ مِنَ الشُّهُورِ...» 🔗کارهای نيکو در ماه رمضان پذيرفته شده و گناهان مورد آمرزش است، کسي که در ماه رمضان آيه اي از کتاب خدای صاحب عزّت و جلال را تلاوت نمايد، مانند کسي است که يک ختم قرآن در ماههاي ديگر کرده باشد. 📗بحار الأنوار، مرحوم علامه مجلسی، چاپ ، جلد93، صفحه341
. 🌙 شب‌های ماه مبارک رمضان برترین مهارت‌ها و منش‌های توسعه فردی و خانوادگی با تمرکز بر روایات مکارم‌الاخلاق ✨ محورهای برنامه: ▫️ مدیریت و کنترل نگرانی‌ها ▫️ فعال‌سازی سرمایه‌های درونی ▫️ حالِ بهتر در زندگی ▫️ تقویت ارتباط مؤثر با دیگران با حضور اساتید ارجمند 👤 دکتر علی فیروزه‌چی 👤 دکتر محمود یزدانی 👤 استاد محمد مؤمن 📅 از یکم تا پانزدهم ماه مبارک رمضان (۳۰ دی ماه تا ۱۴ اسفند ماه) ⏰ ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ 📍 مرکز تخصصی خانواده و سبک زندگی اسلامی راه بهتر حضور شما، گرمای این محفل را دوچندان خواهد کرد. .
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
تمام حقیقت یا آنچه من دوست دارم؟! این چند روز برای من روزهای بحث در مورد "مذاکره" بود. با چندین نفر
مذاکره یا اگر مذاکره و دیپلماسی رو ادامه جنگ بدونیم، دیگه از این‌که توافق نشد، نباید ترسید یا ناراحت شد. دشمن دنبال دشمنی‌ست، یک‌جا این دشمنی‌ش رو با جنگ نظامی نشون می‌ده، یک‌جا با جنگ اقتصادی و تلاش برای اختلال‌های جدی در چرخه‌ی عرضه و تقاضا و ورود ارز به کشور، یک‌جا، با جنگ و آشوبِ داخلی، یک‌جا هم رسانه و جنگ شناختی. این‌جا مهم اینه که همون‌جور که نمی‌ذاریم دشمن از جنگ نظامی، اقتصادی، امنیتی، شناختی و غیره، کشور رو زمین‌گیر کنه، نباید گذاشت با مذاکره، یک روایت و سوژه برای پیروزی در سایر جنگ‌ها برای خودش درست کنه... اگه توافقی درست شکل گرفت خوبه، اما اگه مذاکرات نتیجه‌بخش نبود هم مهم اینه که ما با تحلیل‌های صفرویکی و غلط، قدرت خودمون رو کم و قدرت دشمن رو زیاد نکنیم... یکی از چیزهایی که پازل دشمن رو تقویت می‌کنه، بی‌اعتماد کردنِ مردم به ساختارهای رسمیِ نظامه! این نظام، قاجار یا پهلوی نیست. اگه درجایی هم بنا بر مصالحی، امتیازاتی تکنیکی به دشمن داده بشه، برای اینه که با گذشتِ زمان امتیازات راهبردی‌ای بگیره و ضربات عمیق به دشمن وارد کنه، این اوج درایت دینی‌ست که در تقیه خودش رو نشون می‌ده! دوباره عرض می‌کنم؛ گذشت زمان و سیاست هوشمندانه‌ی نظام، موجب زوال تدریجی آمریکا در ساحات مختلف سیاسی، حقوقی، اقتصادی و فرهنگی شده! یک جلوه از اون، هدررفتِ هشت تریلیون دلار آمریکا برای خاورمیانه‌ی جدید بوده، یک جلوه‌ی دیگه، تبدیل چین و روسیه از یک رقیب به دشمن آمریکاست! تبدیل شرکایی مثل هند به رقیب و ... ✍ محمد کاظمی (با اندکی ویرایش)
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
رهبری دیروز فرمودند: دایره‌ی جانباختگانمان که به عنوان شهید اینها را حساب میکنیم دایره‌ی وسیعی است. به جز آن اصحاب فتنه و سردسته‌ها و کسانی که از دشمن پول گرفتند، اسلحه گرفتند، به غیر آنها بقیه چه عناصر مدافع امنیت، چه رهگذرها و چه حتی کسانی که با فتنه‌گرها چند قدمی حرکت کردند اینها فرزندان ما هستند؛ ما برای اینها طلب رحمت میکنیم، طلب مغفرت میکنیم، اشتباه کردند، خدای متعال از اشتباه اینها درگذرد ان‌شاءالله. + حالا نگاه ایشون رو مقایسه کنید با آنهایی که به اسم طرفدار رهبری میگفتند کسی که اهل گناه است شهید نمیشود. امید است بفهمیم. یاعلی... 📲 کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1
✍اینجا هنوز یک ساعت قبل از اذان، صف نانوایی‌ها طویل می‌شود. 🔸 هنوز ماه رمضان که می‌شود، در ویترین شیرینی‌فروشی‌ها زولبیا بامیه‌های زعفرانی دلبری می‌کنند. 🔸 در کوچه‌ی ما هنوز موقع سحری، چراغ خانه‌ها یکی‌یکی روشن می‌شود. 🔸 هنوز در مهمانی‌های خانوادگی، درباره‌ی «زندگی پس از زندگی» بحث می‌کنند. 🔸 هنوز همه به دختربچه‌های روزه‌اولی فامیل، ماشاءلله می‌گویند. 🔸 اینجا هنوز رمضان که می‌شود جلوی رستوران‌ها، نوشته‌ای عَلَم می‌شود که «حلیم داغ موجود است» 🔸 هنوز از ارگ صدای «مولایَ یا مولا»یِ حاج‌منصور به گوش می‌رسد. 🔸 هنوز مرحمت‌ خانوم، روی شله‌زردهایی که برایمان می‌آورد با دارچین می‌نویسد «یاعلی» 🔸 هنوز دختر سه‌چهار ساله‌ای که با مادرش در تاکسی کنارم نشسته، می‌پرسد که «مامان توت‌فرنگی هم روزه‌م رو باطل می‌کنه؟» و مادر مهربانانه می‌گوید «نه مامان‌جون، بخور» 🔸 هنوز نزدیک اذان که می‌شود، پیرمردهای پارک سرکوچه، صندلی‌های تاشو خودشان را جمع می‌کنند و به سمت خانه‌هاشان پراکنده می‌شوند. 🔸 هنوز در رمضان، رفیق‌هایم هر روز دعای مخصوص همان‌روز را اِستوری می‌کنند. آنقدر زیاد که اگر نخوانده رد بشوم عذاب وجدان می‌گیرم. 🔸 هنوز صدای اذان از مأذنه‌ها بلند است. هنوز ناامیدی، گناه کبیره است. 🔸 من به حرف آنهایی که می‌خواهند دین را مرده و فراموش شده جلوه دهند، حرف‌ آنها که می‌خواهند بگویند رمضان دیگر تمام شده و مردم روزه نمی‌گیرند باور ندارم... 🔸 هنوز بی‌دین‌ها، پویش روزه‌خواریِ علنی راه می‌اندازند تا با رمضان مبارزه کنند. پس رمضان هست. ده‌ها میلیون‌ نفر روزه‌دارند. 🔸 صدای «اللهم لک صمنا» از تلوزیون‌ها بلند است. ✅ مبادا هوچی‌گری و سروصدای بلند روزه‌خوارها، نا امیدت کند. مبادا «برو بابا کی دیگه روزه می‌گیره» گفتن‌های چند نفر، عصبی‌ات کند و جامعه را کافر بپنداری.. خطای‌ شناختی دست و پایت را نبندد. 🔸 شب‌قدر که جمعیت فوق‌العاده شب‌زنده‌داران را ببینی می‌فهمی که تو تنها روزه‌دارِ شهر نبوده‌ای! زیر پوست شهر، پر است از روزه‌دارهایی که لب‌هایشان ترک خورده. اینجا همه‌ی ما روزه‌ایم. نماز و روزه‌هات قبول بچه مسلمون...
🔺افتخار پشت افتخار برای ایران اسلامی... تیم رباتیک ایران در مسابقات جهانی Iwise اول شد... با رتبه اول شدن، خنجر به قلب غرب‌زده‌ها زدن‌.... با بوسه بر پرچم، خنجر به قلب وطن‌فروشان زدن... ✍ عبدالمجید خرقانی
🎯 روایت ترس پنهان پشت هیاهوی آمریکا و اسرائیل 1️⃣ در حالی که ادبیات رسمی آمریکا و اسرائیل پر از تهدید و نمایش قدرت است، برخی تحلیلگران معتقدند واقعیت صحنه چیز دیگری است: اسرائیل آنقدر از ایران می ترسد که از تمام قدرت خود در آمریکا استفاده می کند تا آمریکا را به جنگ وادار کند اما آمریکا آنقدر از خود ایران می ترسد که بارها و بارها در تلاش برای دیپلماسی تحقیر می شود. این دوگانگی چه می‌گوید؟ اگر ایران «ضعیف» است، چرا این‌همه احتیاط؟ و اگر «تهدیدی جدی» نیست، چرا این حجم از تلاش برای مهار و فشار؟ 2️⃣ به نظر می‌رسد مسئله اصلی، بازدارندگی ایران است؛ بازدارندگی‌ای که حتی بدون سلاح هسته‌ای هم معادلات را پیچیده کرده و تصمیم‌گیری برای جنگ را پرهزینه ساخته است. پ.ن: توئیت الون میزراهی نویسنده و تحلیلگر معروف اسرائیلی ساکن آلمان در مورد ترس اسرائیل و آمریکا از ایران
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ روایت‌ها اینجاست… وقتی بعضی سلبریتی‌ها و چهره‌های ورزشی، حتی از خواندن سرود ملی یا احترام به پرچم ایران خودداری می‌کنند، در همان میدانِ روایت، صحنه‌ای دیگر رقم می‌خورد: ✔️ کسب مدال طلا ✔️ سجده بر پرچم ایران ✔️ افتخارآفرینی تیم رباتیک ایرانی در عرصه جهانی در جنگ روایت‌ها، تصویرها حرف می‌زنند. گاهی یک مدال و یک احترام صادقانه به پرچم، از هزار بیانیه بلندتر است.
🟥 خدایا اُمت خامنه‌ای را از شرّ این دو قبیله نجات بده ! ✔️ در عکس ببینید؛ وقتی امام خامنه‌ای درباره‌ی "بیعت" نکردن امام حسین علیه‌السلام با یزیدِ ملعون، بیاناتی انقلابی داشتند، یک سمپات حزبی درباره‌ی تیم مذاکره‌ی ژنو چه فتواهایی داده است!! 🔻من در شبکه‌ی ایکس اما نوشتم: حالا حزب نگفته از کجا اسلحه تهیه کنیم‌ تا بصورت انقلابی اعدام‌شان کنیم‌؟! ✔️...."التقاط" و "انحراف"، پدر سوپراصلاح‌طلبان را در آورده، ✔️"اجتهاد" و "صدور فتوا" مقابل فرامین ولایت فقیه، پدرِ انقلابی‌های سوپر را درآورده وبیچاره شان کرده است؛ 🔻خدایا به اوّلی‌ها دین و به دوّمی‌ها عقل عنایت بفرما و شرّ این دو را از جبهه‌های محترم اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان ‌دفع بفرما! ✍ مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی
🟥 پس کجاست این دادستان؟! چرا فتنه این کذّاب را نمی‌خواباند؟! 🔻دروغگو! وانمود می‌کند که امام جامعه، مسئولان داخلی را عامل کودتا معرفی کرده‌اند!! ▪️درحالی‌که معظم له، درعید مبعث آن را فتنه آمریکا_صهیونی و در۱۲ بهمن آن را شبیه کودتا خواندند ▪️و در همین روز "چارچوب نظری" و "چارچوب عملی"، کودتای خارجی را هم شرح دادند ▪️و نیز آقا در ۲۹ بهمن هم این نوع کودتا را تفسیر کردند و از آن چارچوب نظری و عملی، عدول نکردند، چرا؟ روشن است چون کودتا هرگز توسط مسئولان داخلی پشتیبانی نشده است؛ 🔻من دادستانی کل را و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه را خطاب قرار می‌دهم و می‌گویم در این شرایط خاص سیاسی_امنیتی، چرا علیه این خط خبری که تلاش می‌کند برای کودتای خشن آمریکایی_صهیونی، مسئولانی داخلی تدارک کند، اعلام جرم نمی‌کنند؟! ✍ مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی
پویش مردمی کمک به مردم عزیز سوریه با توجه به اتفاقات سوریه و ترک اجباری بعضی از شیعیان این منطقه و مهاجرت ایشان به لبنان و ایران ، به استحضار عزیزان می رساند برای اسکان، تغذیه و دارو و موارد ضروری ایشان نیاز به مساعدت و کمک های مالی می باشد. 💳شماره کارت اختصاصی سوریه:
5029081073794097
مهدی شاندیزی (روی عدد ضربه بزنید کپی می‌شود ☝️) 📥 پاسخ‌گویی به سوالات: @msha313 🇵🇸 @shahideqods