eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سلاح پنهان ایران در جنگ با آمریکا و اسرائیل/ واگذار کردن مسیر جنگ به بازار بی رحم نفت و دشمنان کم حوصله! مارک کیمیت در نشنال اینترست نوشت: 🔹ایران این جنگ را صرفاً نبرد توان نظامی نمی‌داند، بلکه آن را جنگ اراده و سرسختی تعریف می‌کند. 🔹راهبرد آمریکا و اسرائیل فرسایش توان نظامی ایران است تا تهران را به تسلیم وادار کنند. 🔹در مقابل، ایران تلاش می‌کند ضربات را تحمل کند و با ایجاد فرسودگی در دشمن زمان را به نفع خود تغییر دهد. 🔹در این راهبرد، مقاومت و صبر عناصر کلیدی هستند؛ الگویی که در ویتنام، افغانستان و لبنان نیز دیده شده است. 🔹هزینه بالای جنگ و مصرف گسترده تسلیحات دقیق می‌تواند ذخایر آمریکا و اسرائیل را به مرور کاهش دهد. 🔹از نگاه تهران، تعیین مسیر جنگ می‌تواند به بازار بی‌رحم نفت و خستگی دشمنان کم‌حوصله واگذار شود.
🔴 هاآرتص: ایران همچون ژوئن ۲۰۲۵ پیروز واقعی جنگ خواهد بود روزنامه عبری هاآرتص: ◀️ اسرائیل و ایالات متحده تحت پوشش دموکراسی توسط دو آدم ناکاربلد و دیوانه به گروگان گرفته شده‌اند. ◀️ ایران همچون ژوئن ۲۰۲۵ این بار نیز پیروز واقعی این جنگ خواهد بود. ◀️ حقیقت ساده این است که ما قربانی سیاست‌های نتانیاهوی دروغگو و خود بزرگ‌بین هستیم و اسرائیل با آغاز جنگ علیه ایران در حال تکرار تجربه‌ای است که پیش از این در لبنان شکست خورده است.
هدایت شده از محمد لسانی
🔰محمد لسانی ، راست‌آزما (Fact checker) نوشت: ۱. پرده در انتهای اتاق و نه پشت مبل مهمان است. ۲. روکش مبل مهمان متفاوت است. ۳. کتابخانه سفید است و فاقد طرح و روکش. ۴. این عکس یک بازآفرینی از عکس دیدار خانواده شهید سلیمانی با مقام معظم رهبری است که توسط هوش مصنوعی تولید شده است. ۵. هر گونه بازی با احساسات و عواطف عمومی محکوم است و باید توسط مجاری مربوطه پیگیری قضایی و حقوقی شود. ۶. همه جای دنیا برای عکس های تولید شده توسط هوش مصنوعی از تگ ها و زیرنویس های شفاف برای "عدم گمراهی" یا بهتر بگوییم "عدم فریب مخاطبان" استفاده می‌شود. ۷. بدترین نوع استفاده از رسانه، تحمیق مخاطب در ازای ممبرگیری کانال و صفحه مجازی است. ۷. اولین راستی آزمایی این عکس را به محض انتشار در گروه‌ها به اجرا رساندم تا فرهنگ و را با هم گسترش دهیم. 🖥پیوستن به کانال سواد رسانه https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c | سایت | آپارات | آدرس پیامرسان‌ها |
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻ببین چی شده… امروز دیدم زیر خبرهای اینترنشنال و بی‌بی‌سی از گنده گویی های ترامپ، خود مخاطب‌ها ریخته بودن کامنت گذاشتن: بازم دروغ. جالبه… جنگ هنوز تموم نشده، ولی یه اتفاق بزرگ افتاده. سلاح اصلی ترامپ داره ازش گرفته میشه… دروغگویی. کار بجایی رسیده که ترامپ ازینکه دستش رو شده عصبانیه میگه رسانه های ما-یعنی خودشون- دروغ میگن که پیروز نشدیم. امروز بلینکن، وزیر خارجه دولت بایدن هم شاکی شده و گفته ترامپ دروغ گفته، ما موافق حمله به ایران نبودیم. رئیس سابق سیا که عالیه. میگه من به حرف ایران بیشتر اعتماد دارم تا ترامپ سردبیر کانال ۱۲ اسرائیل هم میگه ترامپ فقط دروغ تحویلمون میده. اون «هدیه ایرانی» ترامپ هم که دیشب لو رفت با گزارش رسانه نفتی… فرماندار کالیفرنیا گفت ترامپ برای جبران شکستش فقط یه راه داره… دروغ ماجرای مذاکره که بدتر از همه بود. با تکذیب ایران تبدیل شد به یه آبروریزی دیگه… حتی رسانه‌های آمریکایی هم نوشتنش. نوشتن بعد هر خبر ترامپ باید صبر کنیم ایران تایید می کنه یا نه صدها ازیندست اخبار را رصد کنید. حالا اینارو بذار کنار رسانه‌ فکت‌چک آمریکایی که گفته فقط ۳ درصد حرفای ترامپ درسته واشنگتن‌پست هم زده: روزی ۱۹ تا دروغ میگه این ادم. این یعنی چی؟ دقت کنیم دروغ در امریکا، فقط یه ضعف اخلاقی نیست… سلاح اصلی سلطه‌شونه. اصلاً کل هالیوود یعنی تصویرسازی دروغ از آمریکا. اما الان چی شده؟ ایران فقط تو میدان نمی‌زنه… داره تو روایت هم می‌زنه. در اصل آنچه در میدان می زنه باعث شده روایت رو هم بزنه و داره سلاح دروغ یانکی هارو رو جلوی چشم دنیا خلع می‌کنه. خلاصه دارن رسوا میشن @mahdian_mohsen
هدایت شده از دکتر علی سعیدی
درآمد نفتی چندین میلیارد دلاری ایران در کمتر از یک ماه 🔹بلومبرگ: ایران در کمتر از یک ماه از حملهٔ آمریکا و اسرائیل علیه این کشور حدود ۳.۹ میلیارد دلار درآمد نفتی کسب کرده است. 🔹از زمان حملهٔ آمریکا و اسرائیل به ایران، تهران احتمالا صدها میلیون دلار درآمد اضافی از فروش نفت به دست آورده است؛ چراکه به تنها صادرکنندهٔ بزرگی تبدیل شده که قادر است از تنگهٔ هرمز استفاده کند. 🔹جمهوری اسلامی ایران به ۲ صورت از تغییرات قیمت منتفع شده است؛ نفت خام شاخص این کشور با کمترین تخفیف نسبت به برنت در بیش از ۱۰ ماه اخیر به مشتریانش فروخته می‌شود. 🔹از سوی دیگر، شاخص جهانی برنت نیز از زمان آغاز حمله علیه ایران، به بالای ۱۰۰ دلار در هر بشکه افزایش یافته است. 🔹بر اساس برآوردهای صادراتی، تهران از فروش مخلوط اصلی نفت سبک ایران در ماه مارس تاکنون روزانه حدود ۱۳۹ میلیون دلار درآمد داشته است که نسبت به ۱۱۵ میلیون دلار در فوریه افزایش یافته است. به نقل از خبرگزاری فارس 🆔 @DrSaeedi
آنهایی که صرفا بر اساس یک کتاب، آن هم «راز قطعنامه» که کسی مثل «کامران غضنفری» نوشته و یک طرفه هم نوشته، درباره‌ی تحمیل قطعنامه به امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه حرف می‌زنند، آیا از این نامه‌ی محسن رضایی فرمانده‌ی جنگ خبر دارند؟! رهبری شهید ما صریحا فرمودند این کتاب خلاف است هیچ می‌دانستید بعد قبول قطعنامه‌، دوباره‌ ایران قصد حمله به بصره را داشت و امام مخالفت کرد؟! این نامه‌را بخوانند آنهایی که تهمت تحمیل به امام و خیانت مسئولین در این باره را می‌زنند. راستی، این دوستان خبر دارند آقای‌شهیدمون که آن زمان رئیس جمهور بود، چندروز بعد از پذیرش قطعنامه از آن به یاد کردند؟! قرآن درباره صلح حدیبیه چه گفت؟! فتح مبین! آیا فتح مبین شبیه به تحمیل حکمیت صفین بود که این دوستان تطبیق می دهند؟! محال است ولی فقیه چیزی که خلاف مصلحت جامعه و اسلام هست را بپذیرد ایکاش اهل مطالعه و تحقیق باشیم