خب همین که ایشون بعد از کلی ایجاد شک و شبهه نسبت به مسؤلین و تخریب اونها توی این چندروز با استناد به خروجیهای رسانهایِ دشمن، این رو فهمید که نباید منبعش دشمن باشه، یعنی یه قدم رو به جلو...
اما هنوز این رو یاد نگرفته که بنا نیست بابت هر بازیای که دشمن در رسانههاش مطرح میکنه، مسؤلین بیان توضیح بدن که بلکه ایشون قانع بشه!!
پ.ن
نقد و نظر و تحلیل خیلی خوبه، البته با اطلاعات کافی
اما باور کنیم صرف داشتن کانال پرمخاطب و تقاضای برخی مخاطبین «که نظر شما چیه»، تحلیلگر نخواهیم شد!
توقع میره ما مدعیان انقلابیگری، بیشتر به هشدارهای حضرت آقا در پیام اخیرشون دقت کنیم...
#عقلانیت
#سواد_رسانه
#روش_تحلیل
#ولایتمداری_واقعی
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
امیرحسین ثابتی، مطلبی منتشر و در اون دو ادعا مطرح کرده که هیچ کدومش قابل اثبات نیست! ۱. ایشون ادعا
🔴 ارزیابی راهبردی:
ایران بیش از یک هفته است برای آتشبس در لبنان در حال فشار به امریکاست. این فشار با هماهنگی حزبالله و در تماس نزدیک با آن انجام شده است.
امریکا تاکنون دو بار سعی کرده از واگذاری هر نوع تعهد از جانب اسراییل شانه خالی کند اما نهایتا ناچار به تسلیم در مقابل ایران شد.
ایران شب گذشته تا آستانه شلیک به سرزمینهای اشغالی پیش رفت. با این اتفاق راهبرد توافق شده امریکا و رژیم برای بیرون نگهداشتن رژیم از هر نوع توافق با ایران شکست خورده و نوعی ‘مهار راهبردی’ برای رژیم ایجاد خواهد شد.
#جنگ_روایتها
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻به واسطهی مقاومت حزبالله و فشارهای دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از جمله بسته نگه داشتن تنگهی هر
🔻پس از آنکه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت آتشبس در لبنان را نپذیرد، ما دستکم سه بار تا آستانه اجرای یک موشکباران کمنظیر پیش رفتیم.
🔴موشکبارانی که به گفته برخی منابع، قرار بود شدیدتر از هر آن چیزی باشد که دشمن تا به امروز تجربه کرده است.
🔴دو بار، به احترام میانجی پاکستانی، آن را لغو کردیم؛ اما شب گذشته مهلتی ۲۴ ساعته تعیین شد.
🔴و اگر دشمن تمکین نمیکرد، جبهه بار دیگر گشوده میشد.
✍ حسین پاک