eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻ترامپ گفت دولت او موضوع ناپدید شدن یا مرگ ۱۰ دانشمند را بررسی خواهد کرد 🔹او تأکید کرده که امیدوار است این اتفاقات «تصادفی» باشد، اما طی هفته آینده مشخص خواهد شد که ماجرا چیست. 🔹این دانشمندان در رشته‌های حساسی چون هسته‌ای و هوافضا مشغول بودند. 🔹او گفته برخی از این دانشمندان «افراد بسیار مهمی» بوده‌اند و دولتش در مدت کوتاهی این پرونده را پیگیری خواهد کرد.
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻ترامپ گفت دولت او موضوع ناپدید شدن یا مرگ ۱۰ دانشمند را بررسی خواهد کرد 🔹او تأکید کرده که امیدوار
🔻 ۲۹ اسفند سردار شکارچی: مسئولان، فرماندهان، خلبانان و سربازان شما هیچ‌جا امنیت نخواهند داشت از این پس، براساس اطلاعاتی که از شما در اختیار ماست، گردشگاه ها، تفرجگاه‌ها و مراکز سیاحتی و تفریحی در جهان نیز برای شما امنیت نخواهد داشت. این یعنی ما رها نخواهیم کرد... هر فردی که اثرِ خونِ ایرانی بر دستش باشد رها نخواهد شد و روزی تقاص پس خواهد داد... ✊✊✊
🔻 بی‌شک باید با تلاش مضاعف مسئولین و کارکنان وزارت اطلاعات امنیت از دشمنان داخلی و خارجی سلب شود و به عموم هموطنان ارزانی گردد ✍️ بخشی از پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی شهادت حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات | ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔻جسد یازدهمین دانشمند هسته‌ای آمریکا پیدا شد
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
خب همین که ایشون بعد از کلی ایجاد شک و شبهه نسبت به مسؤلین و تخریب اونها توی این چندروز با استناد به
برخی عزیزان سوال می‌کنن که الان وضعیت مذاکره چیه و چرا کسی از مسئولان خبری قطعی نمی‌ده؟! پاسخ؛ آمریکایی‌ها خبر از مذاکره‌ی احتمالی می‌دن، نه خبر از مذاکره‌ی قطعی، ایرانی‌ها هم فعلا چون چیزی رو قطعی نپذیرفتن، می‌گن فعلا خبری از مذاکره نیست. آیا این یعنی مذاکره‌ای در کار نخواهد بود؟! خیر، به این معنی است که تا مشخص شدن شروط و چهارچوب اعلامیِ ایران و تبادل نظرات، باید صبر کنیم تا فرآیند مذاکراتِ آتی کاملا قطعی شود. پس از آن جمهوری اسلامی ایران شفاف و دقیق جزئیات را اعلام خواهد کرد. نباید برای دریافت اخبار شتاب کنیم و باید اجازه بدیم با قطعی شدن همه‌ی امور، در زمان درست، نظر جمهوری اسلامی ایران اعلام بشه. گاهی اعلام نظر زود هنگام مسئولان ایرانی باعث ارزون شدن قیمت‌های جهانی و منتهی به کاهش فشار از دشمن خواهد شد. مخاطب: چرا مسئولان مردم رو نامحرم می‌دونن و اخبار رو به مردم نمی‌گن و چرا باید از دشمن اخبار رو بشنویم؟! بنده: امکان دارد مصادیقی از دروغ‌گویی مسئولان یا کتمان اخبار رو بیان کنین تا دقیق‌تر گفتگو کنیم؟! مخاطب: بله، مثلا چرا دشمن جایی رو با موشک می‌زد خبرگزاری‌های داخلی شهادت مسئول رو اعلام نمی‌کردن، اما ترامپ و نتانیاهو سریعا به مردم می‌گفتن چه خبر شده! بنده: خب بزرگوار فقط همین مثالی که زدید چندین دلیل داره که برخی رو عرض می‌کنم؛ ۱_ وقتی دشمن حمله می‌کنه می‌دونه که کجا و چه شخصی رو مورد اصابت قرار داده اما عملیات آوار برداری، شناسایی هدف و تأیید شهادت از طرف ما گاهی ساعت‌ها طول می‌کشه. ۲_ ممکنه فرد مذکور شدیدا مجروح شده باشه و اگر خبر سلامتی‌ش رو بدیم دشمن مجدد مکان جدید ایشون یا حتی بیمارستان‌ها رو بمباران کنده تا شهادت قطعی بشه... ۳_ ممکنه دشمن بگه فلانی رو قطعی زده اما فرد، شدیدا مجروح شده باشه و ما نتونیم خبر شهادت رو اعلام کنیم و باید تا نهایی شدن وضعیت سلامتی این عزیزان، صبوری کنیم. ۴_ گاهی برای مدیریت وضعیت، تعیین جانشین، حفظ جان جانشین، عدم ناامیدی نیروها و مسائلی از این دست، نیازه تا مدت کوتاهی سپری بشه تا شهادت فرماندهان یا مدیر مربوطه اعلام بشه، پس قطعا صلاح نیست که ماهم پازل طراحی شده توسط دشمن رو تکمیل کنیم. مخاطب: خب باشه، اعلام اخبار ترور درست، چرا مذاکره اخیر اعلام نشد درحالی‌که از روزها قبل ترامپ می‌گفت ما در حال مذاکره هستیم؟ این رو چی می‌گید؟! بنده: اینجا هم اشتباه به عرض‌تون رسوندن، لذا سعی می‌کنم در چند نکته کوتاه خدمت‌تون توضیح بدم؛ ۱_ ترامپ نیازمند خبرسازی پیرامون مذاکرات بود لذا کوچک‌ترین تبادل پیام توسط واسطه‌ها رو بزرگ می‌کرد تا قیمت نفت رو کاهش بده و اصلا مذاکره‌ای قطعی نشده بود و ایران هم زیر بار شروط اعلامی آمریکا نمی‌رفت و قاطعانه رد می‌کرد. ضمن اینکه طبیعتا بنا نبود مسئولان، این رد و بدل پیام‌ها که عمدتا محتوایی جز رد پیشنهاد دشمن نداشت رو ضریب داده و بزرگ کنن تا به نفع تنفس اقتصادیِ دشمن، اقدامی کرده باشن. ۲_ تقریبا تا شب قبل از اعلام رسمی مذاکره، برای ایران مشخص نبود که مذاکره بناست انجام بشه و همه‌ی مسئولان و فرماندهان آماده گسترده شدن سطح نبرد در ساعت اعلامی دشمن بودن و اصلا برای کسی مذاکره قطعی نشده بود. مخصوصا با توجه به شروط سخت ایران که پذیرش اسمی و اولیه‌ی اون هم از طرف ترامپ بعید به نظر می‌رسید. ۳_ بعد از تأیید پذیرش شروط، فرآیند و چهارچوب گفتگوها توسط پاکستان، ایران به طرف پاکستانی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا باید به صورت عمومی اعلام کنه تا امکان عقب‌نشینی از اعلام این موضع نداشته باشه. ۴_ وقتی که ترامپ توئیت معروف خودش و شروط ده‌گانه ایران رو زد، تمام رسانه‌های آمریکایی به ترامپ و شکست سنگین‌ش پرداختن و دشمن درگیر اختلافات داخلی شد به طوری که چند روز بعد ترامپ رسما مجبور شد این عملیات فریب ایرانی‌ها رو با یک اعتراف تلخ اینطور بیان کنه: ایرانی ها در رسانه قوی‌تر از میدان جنگ عمل کردن! ۵_ صبح فردای بعد از توئیتِ نیمه شبِ ترامپ، عالی‌ترین شورای امنیتی ایران در یک بیانیه‌ی جامع، ضمن اعلام شروط، فرایند گفتگوها و تایید نظارت و تدبیر رهبری بر این فرآیند، آغاز مذاکره و توقف موقت در نبرد رو اعلام کرد. پس همون‌طور که عرض شد مردم نامحرم نیستن و علت وجود شبهات مردم، عدم تبیین درست از جانب تحلیل‌گران و یا رسانه‌دارها بوده که متأسفانه خطای ذهنی خودشون رو به جامعه تزریق می کنن. بیاییم در مهم‌ترین جنگ‌های تاریخ جهان، هوشمند باشیم و بدون دانایی، به صفوف و جبهه‌ی خودی حمله نکنیم. ✍ رضا خانعلی زاده
هدایت شده از نشان یار
🏷 رحم خدا و مورد رحم خدا قرار گرفتن به چه معنی‌ست؟ ● پندار عامیانه ی ما برعکس بیان قرآنه! ○ ما میگیم اگه گنهکاریم، اگه نافرمانی خدا رو کردیم، اگه به واجبات، تعهدات و تکالیف عمل نکردیم، اگه وارد منطقه های ممنوعه ی پروردگار نشدیم؛ فقط یه امیدواری داریم، اون رحم خداست. خدا با رحمتش با ما برخورد کنه، خدا به ما رحم کنه، این ادعا و حرف ماست. ● یعنی حرف معمول اجتماع و مردم اینه. رحمت خدا رو برای اونجا که عمل نکردیم میدونیم. در صورتی که نافرمانی کردیم یا منطقه ی ممنوعه ی خدا رو زیر پا لگدکوب کردیم یا مسئولیت و تعهد الهی رو نادیده گرفتیم؛ در یه چنین صورتی میگیم: ما که عملی نداریم، مگه خدا بهمون رحم کنه. ○ رحم رو، رحم خدا رو، رقیب عمل کردن و جایگزین عمل کردن میدونیم! ● در صورتیکه آیه ی قرآن برعکسه! میگه عمل و اطاعت کنید، شاید مورد رحمت پروردگار قرار بگیرید! «وَ أَطِيعُوا اللَّهَ وَ الرَّسُولَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ» (۱) اطاعت کنید از الله و از پیامبر(ص)، شاید مورد رحمت پروردگار قرار بگیرید. ○ رحمت خدا اون وقتیه که یه ملتی به مسئولیتش عمل کنه، خدا به مردمی رحم میکنه که اطاعتش کنن و تکالیفشونو انجام بدن. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° 📚 (بخش ایمان) ۱) سوره آل عمران، آیه ۱۳۲ ☞ @neshaneyaar
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🏷 رحم خدا و مورد رحم خدا قرار گرفتن به چه معنی‌ست؟ ● پندار عامیانه ی ما برعکس بیان قرآنه! ○ ما میگ
یه محتوای مهجور و خیلی مهم؛ اینجا _کانالِ نشانِ یار_ ان‌شاءالله قراره فرمایشات رهبری شهید‌مون در سال ۵۳ _که در قالب کتاب طرحِ کلیِ اندیشه‌ی اسلامی در قرآن، در سال ۹۲ چاپ و منتشر شده_ با زبانی روان و بشکل گلچین شده، منتشر بشه. هیچ‌چی واجب‌تر از زنده نگه داشتن گفتمان و‌ منظومه‌ی گفتمانی امام‌شهید نیست ان‌شاءالله همگی عضو بشیم . @neshaneyaar
🔺آقای دکتر فواد ایزدی از یک طرف میگوید به آمریکا اعتماد نکنیم، از طرف دیگر آماری که آمریکایی ها از تلفاتشان میدهند را مبنا قرار میدهد، و بیانیه های نیروهای مسلح کشورمان را نادیده میگیرد. ۱۳ کشته آماری است که سنتکام داده است؛ این آمار را حتی نخبگان و تحلیلگران مستقل آمریکایی هم زیر سوال میبرند. آمریکا فقط ۲۰ کشته در بوبیان کویت داده است؛ در امارات ده ها کشته داده، در پایگاه های هوایی و دریایی بحرین، در هتل هایی که مخفی شده بودند و هدف قرار گرفتند؛ در قطر، عربستان و جاهای دیگر همینطور! آمریکایی ها صدها کشته تا کنون داده اند و اگر بیانیه های نیروهای مسلح کشور از روزهای اول تا روز چهلم جنگ را دنبال کنید، شاید بشود تخمین زد که تلفاتشان در مرز هزار نفر، کمتر یا بیشتر باشد، و این جدای از تلفات اسرائیلی ها است. 🔹تاثیری که انسداد تنگه هرمز بر اقتصاد جهان گذاشته به راحتی و در کوتاه مدت جبران نمیشود. به غیر از بحث نفت و گاز، کارشناسان انگلیسی میگویند فقط عدم دسترسی به کود شیمیایی میتواند اخلال در کشاورزی ایجاد کرده و حتی سبب قحطی در نقاطی در دنیا شود. 🔹آمریکا دقیقا به کدام هدف کوتاه مدت خود رسیده است؟ کوتاه مدت ترین و البته مهم ترین هدف آمریکا براندازی نظام در یک هفته، نابودی صنعت موشکی، پهپادی و صنعت هسته ای بود که محقق نشده است. 🔹اعتماد به دشمن البته وجود نخواهد داشت و همانطور که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی آمده بود با تردید به قضایا نگاه میشود. درباره عاصم منیر هم قطعا اعتمادی وجود ندارد، و قرار هم نیست به کسی اعتماد بشود! @Ansari_rahim
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون شرح از 🦓هایی که هر لحظه منتظرند میدان، خیابان و دیپلماسی ترک بردارد و جای نفوذی پیدا کنند... 🎬 مطالبه گری دائمی ما هوشمندانه خواهد بود و هیچ وقت آب در آسیاب دشمن نخواهیم ریخت. ✍ مصطفی رضایی 🔴 کانال | | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/668140657Cfa952462de ♾ مطالب کانال، با آدرس بازنشر شود.
🔻حزب‌الله لبنان: در دفاع از لبنان و مردمش، به مدت ۴۵ روز نبرد کردیم و حماسه‌های بی‌نظیری از قهرمانی را رقم زدیم 🔻 ۲۱۸۴ عملیات نظامی مختلف اجرا کردیم 🔻 شهرک‌ها و شهرهای اسرائیلی را با پهپادهای تهاجمی و انواع مختلف آتش موشک، از مرز لبنان و فلسطین تا فراتر از تل‌آویو، تا عمق ۱۶۰ کیلومتری هدف قرار دادیم
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻حزب‌الله لبنان: در دفاع از لبنان و مردمش، به مدت ۴۵ روز نبرد کردیم و حماسه‌های بی‌نظیری از قهرمانی
كمین نیرو های مقاومت برای دشمن در جنوب لبنان دقایقی قبل، رزمندگان مقاومت در یک کمین استثنایی تعداد بالایی از نیرو های دشمن را مورد هدف قرار دادند تا این لحظه ۳ هلیکوپتر برای تخلیه تلفات به منطقه انده‌اند...
🔴توییت مارک وارنر (سناتور آمریکایی) درباره اهداف شکست‌خورده ترامپ 🔹️تغییر نظام؟ واقعاً نه. نیروی دریایی ایران نابود شد؟ خیر. تمام توانمندی‌های هسته‌ای از بین رفت؟ این هم خیر. 🔹ما میلیاردها دلار را صرف جنگی کرده‌ایم که جان آمریکایی‌ها را گرفته و به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده است.