eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عمارآنلاین
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل: ممکن است یک عده بگویند رهبری تحت فشار است در حالیکه این اهانت به شأن رهبری است در تاریخ آمده که مرحوم میرزای شیرازی بعد از تحریم تنباکو و تاثیر فوق‌العاده آن در کوتاه کردن دست انگلیس از ثروت کشور گریه کرد و در علت آن گفت دشمن قدرت روحانیت را متوجه شد و لذا از این به بعد از روحانیت انتقام خواهد گرفت آنها به خاطر توانمندی رهبری در مهار بحران‌ها به شدت کینه رهبری را به دل دارند و قطعاً بعد از جنگ بسیار کارشناسی شده در تخریب ولایت فقیه و شخص رهبری تلاش خواهند کرد‌. آنها تلاش خواهند کرد به جامعه القاء کنند که بین دولت و رهبری اختلاف وجود دارد. آنها تلاش خواهند کرد به جامعه القاء کنند که سیاست خارجی کشور که توسط رهبری تعیین می‌شود موجب حصول مشکلات است و... اما بصیرت ملت ما همه این شیطنت‌ها را خنثی خواهد کرد در داخل هم ممکن است آب به آسیاب آنها بریزند. ممکن است یک عده تندرو در برابر تصمیمات شورای عالی امنیت ملی حرف بزنند؛ در حالی که تمام تصمیمات شورای عالی امنیت ملی با رهبر معظم انقلاب هماهنگ میشود ممکن است بگویند رهبری تحت فشار است در حالی که این اهانت به شأن رهبری است
هدایت شده از خبرگزاری فارس
646.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عضو کنگرۀ آمریکا: بنزین ۵ دلاری نشانۀ پیروزی ما نیست 🔹مارسی کاپتور: بنزین ۵ دلاری و گازوئیل ۶ دلاری برای خانواده‌های آمریکایی نشانه موفقیت نیست؛ این وضعیت مردم آمریکا را به ستوه آورده. 🔹ما باید جنگ با ایران را تمام کنیم تا آمریکایی‌ها بتوانند دوباره در این کشور زندگی کننند و نگران همه چیزهایی که بر اثر قیمت نفت، گران می‌شود نباشند. @Farsna - Link
هدایت شده از وحید یامین پور
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه‌های حزب‌الله در این مدت با fpv گل کاشتن. کارخونه‌ی تبدیل صهیونیست به صابون. ‌ ➕️ @yaminpour
هدایت شده از تحولات غرب آسیا
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔔 پروفسور رابرت پیپ، استاد علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو: در تله ایران اسیر شده‌ایم و ایرانی‌ها به ما رحم نخواهند کرد؛ باید منتظر درگیری گسترده مسلحانه در آمریکا باشیم!/٠٢ _______ Ⓜ️ @MiddleEast | تحولات غرب آسیا
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔔 پروفسور رابرت پیپ، استاد علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو: در تله ایران اسیر شده‌ایم و ایرانی‌ها به ما رح
🔺خیلی وقت است که نظرات "رابرت پیپ" را می‌خوانم و گوش می‌دهم؛ یک آمریکایی متعصب است؛ فکر نکنید اگر در این کلیپ می‌خندد، از شکست ترامپ خوشحال است؛ خنده تلخ "پیپ" از گریه غم انگیزتر است؛ غصه می‌خورد که چرا ترامپ با انتخاب یک مسیر احمقانه آمریکا را به خطر انداخته است؛ او یک آمریکایی متعصب اما عاقل است؛ فقط مثل طرفداران ترامپ مواضع احمقانه نمی‌گیرد؛ من تا حالا ندیدم "پیپ" آمریکا را متهم به جنایت کرده باشد، یا برای قربانیان اعمال آمریکا و اسرائیل دل سوزانده باشد! شما اگر پای صحبت‌های جفری ساکس یا جان مرشایمر بنشینید، از ابتدا تا انتها ترامپ و دولت آمریکا را متهم به جنایت و قتل و نسل کشی و ترور می‌کنند؛ اما "پیپ" نه! 🔹"رابرت پیپ" حتی در یک مصاحبه‌ای تأکید کرد شبکه پرس‌تی‌وی ایران و راشا تودی روسیه پس از آنکه گفتم ایران به قدرت چهارم دنیا تبدیل شده از من درخواست مصاحبه کردند، چون می‌دانم اینها رسانه‌های دشمن هستند(نقل به مضمون) درخواست آنها را نپذیرفتم! این استاد آمریکایی علوم سیاسی در واقع می‌خواست این را بگوید که نخواستم با ابراز نظراتم در شبکه‌های ایرانی و روسی باعث شادی دشمنان آمریکا شوم! 🔹اینها را گفتم تا به اینجا برسم که فکر نکنید اگر برخی کارشناسان آمریکایی از ترامپ و دولت آمریکا بد می‌گویند، لزوما دشمن آمریکا هستند. واقعیت آنقدر روشن شده است که دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند آن را انکار کند، و افراد عاقلی چون "پیپ" اعتبار خود را در چنین شرایطی خدشه دار نمی‌کنند! این فقط برخی هواداران احمق ترامپ هستند که بخاطر منافع‌شان، درحالی‌که آفتاب وسط آسمان است، اصرار می‌کنند که شب است! ✍ عبدالرحیم انصاری
آتلانتیک: ترامپ از جنگ با ایران خسته شده است 🔹رئیس‌جمهور آمریکا از جنگ «خسته شده است». 🔹برخی دیگر از اطرافیان ترامپ معتقدند او از تغییر نکردن موضع ایران کلافه شده است. 🔹هرچند ترامپ گاهی خود را از نگرانی‌های سیاسی حزب جمهوری‌خواه جدا نشان می‌دهد، اما جمهوری‌خواهان با موجی از شکایت‌ها درباره افزایش قیمت‌ها، به‌ویژه قیمت بنزین، روبه‌رو شده‌اند. 🔹بسیاری در حزب جمهوری‌خواه خود را برای از دست دادن مجلس نمایندگان آماده می‌کنند و معتقدند هرچه جنگ طولانی‌تر شود، احتمال از دست رفتن اکثریت آن‌ها در مجلس سنا نیز افزایش می‌یابد.
🔻شکست ترامپ در ایران به‌روایت گاردین گاردین: 🔹شکست قریب‌الوقوع ترامپ در ایران فقط یک شکست ژئوپلیتیکی جدی برای ایالات متحده نیست، بلکه یک بحران شخصی برای خود او است. 🔹ایران تسلیم نمی‌شود بلکه می‌تواند فشار اقتصادی ناشی از محاصره دریایی را بهتر از دونالد ترامپ در برابر فشار سیاسی ناشی از افزایش قیمت بنزین و قیمت مواد غذایی، تحمل کند.
🔻شکست ترامپ در ایران به‌روایت گاردین گاردین: 🔹شکست قریب‌الوقوع ترامپ در ایران فقط یک شکست ژئوپلیتیکی جدی برای ایالات متحده نیست، بلکه یک بحران شخصی برای خود او است. 🔹ایران تسلیم نمی‌شود بلکه می‌تواند فشار اقتصادی ناشی از محاصره دریایی را بهتر از دونالد ترامپ در برابر فشار سیاسی ناشی از افزایش قیمت بنزین و قیمت مواد غذایی، تحمل کند.
🔻کوئینسی: جنگ ایران پایان «برتری مطلق آمریکا» را آشکار کرد اندیشکده‌ی آمریکایی: 🔹️جنگ با ایران محدودیت‌های واقعی قدرت آمریکا را آشکار کرده و نشان داده استراتژی مبتنی بر «برتری مطلق» دیگر کارآمد نیست. 🔹️واشنگتن نه‌تنها نتوانست ایران را شکست دهد، بلکه اکنون با جهانی مواجه است که در آن حتی قدرت‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند هزینه‌های سنگینی به ابرقدرت‌ها تحمیل کنند.
⚫️ | طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ 🔸گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: امروز طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن در ، مقابل چشم همگان آشکار شده است. این بی‌شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان و سایر شهدای گلگون‌کفن و هموطنان مظلوم و گلهای پرپر شده ، و در پی توسلات و تضرعات آحاد ملت به درگاه ربوبی و حضور مجاهدانه ایشان در میادین و محلات و مساجد، و به‌ خاطر جانفشانی‌های بی‌دریغ و بی‌منّت و خالصانه رزمندگان جان‌برکف اسلام در سپاه و ارتش و فراجا و سربازان گمنام و مرزداران، به ملت ایران ارزانی شده است. ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍️مجموعه متنی به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از عقال
🔰رهبر ضعیف و تنها‼️ 🔹در جلسه‌ای که به مناسبت دومین سالگرد آقا مصطفی خمینی در سال۱۳۵۸ و با حضور امام خمینی رحمةالله‌علیه برگزار می‌شود، رهبر شهید انقلاب به عنوان سخنران آن جلسه بیاناتی را ایراد می‌کنند که مرور آن در این روزها بسیار راه‌گشاست؛ در آن جلسه ایشان به انتقاد از کسانی می‌پردازند که پشت نقاب انقلابی‌گری پنهان شده و با ترسیم چهره‌ای و از امام خمینی، خود را به عنوان منجی و قهرمانی که رهبری را از این مظلومیت و تنهایی(!) نجات می‌دهد معرفی می‌کنند! این جماعت که گویا سهم مورد انتظار خود را از قدرت نبرده و از حضور در مناصب سطح بالا محروم مانده‌اند، تلاش می‌کنند که کارگزاران و اطرافیان امام خمینی را با انواع ترفندها و تهمت‌ها از دُور ایشان پراکنده کرده و خود را جایگزین آنان کنند؛ رهبر شهید انقلاب در بخشی از بیانات خود، خطاب به این دسته از افراد ظاهرالصلاح می‌فرمایند: 🔹«این‌قدر انقلاب را نکوبید؛ این‌قدر این رهبر را در زیر نامش نکوبید؛ این‌قدر نگویید: «رهبر را ایزوله کردند!»؛ من آماده‌ام که این سخن در همین مجلس تخطئه بشود؛ من آماده‌ام که هرکس که می‌تواند ثابت کند که دُور امام یک جدار درست کرده‌اند؛ بیاید در این مجلس، من در حضور امام دارم می‌گویم، او هم در حضور امام بگوید و تخطئه کند حرف مرا؛ بهترین چهره‌ها، فداکارترین انسانها، دردمندترین دلها، دلسوزترین شخصیّت‌ها را این‌گونه از دُور و بر امام نَتارانید. می‌گویید: «امام تنها است!»؛ به خدا شما می‌خواهید امام را تنها کنید؛ شما می‌خواهید امام تنها بشود! امام تنها نیست؛ دل این امّت با امام است؛ دلسوزترین این انسانها با امامند؛ در اختیار امامند؛ امام تنها نیست؛ امام از روز اوّل مانند همه‌ رهبران، مانند همه‌ پیامبران، مانند همه‌ بندگان صالح خدا، یک تنه فریاد برآورد و دیگران به او گرویدند. امروز این گرایش کم نشده است؛ باز هم ملّت به فریاد امام دل بسته است.» (منبع) ✍مدیر عقال 🆔@eghaal
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ امیرحسین ثابتی، اینقدر راحت جایگاه شعام را پایین نیار ‼️ عجب! پس رهبری بخاطر رأی مردم جلوی نظر دولتها را نگرفته! پس چطور بر خلاف نظر دولت خاتمی که خواستار ادامه تعلیق غنی سازی بود، جلویش ایستاد ؟؟ چطور در دولت احمدی نژاد اجازه انتخاب معاون اول دلخواه او را نداد؟ چرا اجازه نداد وزیر اط را عوض کند؟؟؟ چرا به مجلس ششم برامده از رأی ملت اجازه نداد طرح مطبوعات را دوباره در دستور کار بگذارند؟ چرا به مجلس هفتم برامده از رأی ملت اجازه نداد حاجی،وزیر آپ خاتمی را استیضاح کنند؟ و... 👆در ضمن چرا نگفتی رییس ستاد کل نیروهای مسلح که ارشد نظامی های کشور هست، عضو شعام با حق رأی هست؟ و چرا نگفتی آن سه وزیر ، از وزرای تائیدی رهبری هستند ؟؟ ❌ آقای ثابتی، جنابعالی دقیقا هم سن بنده هستی، دقیقا هم‌سن. بنده تاریخ انقلاب را مو به مو خوانده ام و حفظم، فراموش هم‌ نمی کنیم تو از آنهایی بودی که مخالف حتی مذاکرات دولت بودی و با افتخار میگفتی نبویان جلوی توافق دولت شهید رییسی را گرفت! آن مثالهایی که در بالا زدم که رهبری یک تنه جلوی دولت و مجلس را گرفت را می دانستی یا نه؟ هم سن بنده هستی، پس قطعا می دانستی! چرا به مردم نگفتی اینها را؟ ⁉️چرا طوری حرف زدی که هرچه نظر دولتها باشد ، رهبری می پذیرد و مخالفتی ندارد⁉️ رهبری که حتی جلوی یک چیز جزئی در مجلس و دولت را گرفت ، توان ندارد جلوی مصوبه شعام بایستد ؟ ✍ احسان عبادی @ma_va_o