eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
سردار محبی: برای تمامی سناریوهای احتمالی آمادگی داریم سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔹با وجود آمادگی در تمامی عرصه‌ها، سنگر نظامی همچنان با بالاترین سطح آمادگی حفظ خواهد شد، زیرا معتقدیم مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن برای تحقق اهداف خود بر آن تکیه می‌کند، عرصه نظامی است. 🔹در صورت بازگشت دشمن به عرصۀ نظامی، نوع عملیات، جغرافیای نبرد و حتی نوع جنگ‌افزارهای مورد استفاده متفاوت خواهد بود و سپاه پاسداران برای تمامی سناریوهای احتمالی آمادگی کامل دارد. 🔹آمادگی امروز نیروهای مسلح بیشتر از گذشته است و این آمادگی علاوه‌بر توان گذشته، نتیجۀ تجربه‌ای است که در میدان نبرد و مواجهۀ مستقیم با دشمن به‌دست آمده است. 🔹امروز شناخت ما از دشمن، تجهیزات تهاجمی و دفاعی، فریب‌کاری‌ها، نوع عملیات او بسیار روشن‌تر از گذشته است. 🔹در طول این مدت هیچ‌گاه توان رزمی کشور کاهش نیافته. برخلاف ادعاهای مطرح‌شده، نه نیروی دریایی ایران نابود شده و نه توان عملیاتی کشور آن کاهش یافته است. 🔹بهترین دلیل برای این موضوع آن است که آمریکا با وجود به‌کارگیری ظرفیت گستردۀ خود در زمین، دریا و هوا نتوانست حتی برای چند دقیقه تنگۀ هرمز را از کنترل ایران خارج کند. 🔹آمریکا با توان بسیار گسترده‌ای وارد میدان شد تا شرایط مورد نظر خود را در تنگه هرمز ایجاد کند، اما در دستیابی به اهدافش ناکام ماند. @TasnimNews
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ساخت و آب‌اندازی یک شناور با حمل بار ۷۰۰ تنی در هرمزگان 🔹یک فروند شناور فلزی ۲ موتوره به‌طول ۴۹ متر و ظرفیت حمل ۷۰۰ تن، با‌تکیه‌بر دانش و توان متخصصان داخلی در یکی از کشتی‌سازی‌های استان هرمزگان طراحی، ساخته و با موفقیت به آب انداخته شد.
🤠استاد مسلم جنگ شناختی؛ فقط و بس!!! عمو نادر در گروه فامیلیِ «پیوند دل‌ها»، رسماً کرسیِ «سواد رسانه‌ای و عملیات روانی» رو قبضه کرده بود. هر روز صبح چندتا متن طولانی درباره تکنیک‌های فریب افکار عمومی، دیپ‌فیک (Deep Fake) و مهندسی اجتماعی فوروارد می‌کرد و معتقد بود برای تشخیص خبر دروغ باید از فرمول پیچیده خودش یعنی $F = P \times C$ (که به قول خودش یعنی ضریب فیک بودن برابر است با پیکسل‌های عکس ضربدر توطئه) استفاده کرد. یک شب، عمو نادر یه ویس ده دقیقه‌ای تو گروه فرستاد و با لحنی حماسی گفت: «خانواده‌ی من! حواستون باشه! گول لینک‌های ناشناس رو نخورید! کلاهبردارها الان از طریق پیامک‌های جعلیِ سامانه ثنا و سهام عدالت، حساب مردم رو خالی می‌کنن. سواد رسانه‌ای یعنی قبل از کلیک روی هر لینکی، آدرسش رو تحلیل کنید!» دقیقاً سه دقیقه بعد از این سخنرانی آتشین، خودِ عمو نادر یه پیام تو گروه فوروارد کرد: «ثبت‌نام جاماندگان یارانه طلایی و سهام عدالت ویژه! مهلت فقط تا ساعت ۱۲ امشب. برای واریز مبلغ $۲۰,۰۰۰,۰۰۰$ تومان به حسابتان، روی لینک زیر کلیک کنید: http://yaraneh-talaee-free-money-123.xyz» ماهان، پسرِ خواهر عمو نادر که تازه از دانشگاه اومده بود، سریع ریپلای کرد: «دایی جان! این همون فیشینگیه که دو دقیقه پیش تو ویس گفتی خطرناکه! آدرس سایت رو ببین آخه!» عمو نادر با اعتمادبه‌نفس کامل ویس داد: «نه دایی جان! سواد رسانه‌ای شما هنوز پایینه. اینا جنگِ شناختیه! دولت عمداً آدرس رو این‌طوری تابلو زده که قشر مرفه و شکاک روش کلیک نکنن و پول فقط به دست ما قشر متوسط برسه. اتفاقاً من الان کلیک کردم، مشخصات کارت و رمز پویام رو هم زدم. فقط $۵۰,۰۰۰$ تومان کارمزد کم کرد که تا فردا با اصل پول برمی‌گرده!» هنوز ویس عمو نادر تموم نشده بود که پشت سر هم پیامک‌های بانک روی گوشی‌اش رژه رفتند: برداشت: ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان. برداشت: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان. موجودی جدید: ۰ تومان. عمو نادر که رنگش پریده بود، هول‌هولکی تو گروه نوشت: «گوشیم هک شد! چون تو ویس قبلی دست مافیای رسانه رو رو کردم، از طریق ماهواره حسابم رو صفر کردن!» ماهان یه استیکر «مردی که دستش روی پیشانی‌اش است»🤦‍♂ فرستاد و نوشت: «دایی جان، مافیا نیازی به ماهواره نداشت، شما خودت با فرمول سواد رسانه‌ایت رمز درِ گاوصندوق رو بهشون پیامک کردی!» پ.ن: عمونادرهای فضای مجازی که قدیم‌ها نادر بودن، الان قادر هم شدن!! قادر شدند که مثل آب خوردن دروغ ببافند. تحلیل داده بر اساس همون دروغها تفت بدن و شما هم به‌به و چه‌چه کنان از این همه علم و نبوغ ، کیفورید، چون پیکسلی به آگاهی‌های قبلیتون اضافه شده. تازه مدعی اینه که از علم نجوم چیزهایی می‌دونه که مردم تاب شنیدنش رو ندارن! خلاصه داستانی داریم با این عمونادرها.... ✍ |يجاهدون‌في‌سبيل‌الله‌ولا‌يخافون لومة‌لائم| ▫️سربازانقلاب▫️ 🆔 @nofoz_shenasii👈
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
⚫️ پست جدید اکانت ایکس سفارت ایران در ارمنستان: طولانی‌ترین دوره ریاست جمهوری ایالات متحده ‌🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻پنج پیام بااهمیت خط و نشان ایران 🔻تهدیدات و خط‌ونشان ایران برای رژیم صهیونیستی آن‌قدر جدی بود که در نهایت، ترامپ شخصاً وارد میدان شد و با تماس تلفنی، نتانیاهو را از حمله به بیروت منصرف کرد؛ اتفاقی که خود مقامات اسرائیلی آن را «تحقیر»، «تحت‌الحمایه شدن کامل» و «از دست رفتن حاکمیت» توصیف کردند. لاپید، لیبرمن و بنت علنا گفتند نتانیاهو به «عروسک» تبدیل شده و حتی بن‌گویر خواست به ترامپ «نه» بگویند. 🔻این وضعیت چند پیام مهم داشت: 1⃣اول. تثبیت راهبرد رهبرانقلاب. راهبرد امام جامعه در وحدت ساحات و اینکه کل محور مقاومت به هم پیوند خورده است تثبیت شد. 2⃣دوم. تغییر زمین مذاکرات امروز مذاکرات نه از موضع ضعف، بلکه از موضع قدرت و بازدارندگی دنبال می‌شود. 3⃣سوم. آشکار شدن نیاز آمریکا به مذاکره. تحولات اخیر نشان داد واشنگتن بیش از ظواهر موجود مستاصل و در مخمصه است و اکیدا به توافق باایران نیاز دارد. 4⃣چهارم. تثبیت حمایت ایران از حزب‌الله. این اتفاق نشان داد ایران برخلاف فضاسازی‌ها، همچنان پشت حزب‌الله ایستاده و اجازه تنها ماندن مقاومت را نمی‌دهد. 5⃣پنجم.موفقیت راهبرد ایران در شکاف انداختن میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و فرو ریختن افسانه استقلال اسرائیل @mahdian_mohsen
هدایت شده از کانون حقیقت و معرفت
✨فقط به عشق حیدر ✨ 🔺امام صادق (ع) فرمودند: "یک درهم خرج کردن در روز غدیر برابر است با صد هزار درهم " ✅ اگر مایلید در این امر خیر مشارکت کنید و مشمول این وعده ی حضرت صادق علیه السلام قرار بگیرین بسم الله بزنید روی کارت و برای سهیم شدن در ثواب جشن واریز کنید😍👌 اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها🌷 هر مقدار که مایلید مهم مشارکت است نه مبلغ 🔺 6037997750025026 بنام کانون حقیقت و معرفت 🆔 @m_khorshid88
هدایت شده از عقال
🔰بازی خطرناک با اصطلاحات‼️ 🔹بحث و اندیشه‌ورزی درباره مسائل مختلف کشور از جمله اموری است که برکات و فواید آن بر کسی پوشیده نیست؛ با این حال شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که وضعیت امروز جامعه به گونه‌ای است که صِرف شکل‌گیری گفتگو پیرامون برخی از مسائل، لاجرم به نزاع و درگیری می‌انجامد؛ شاید به همین دلیل است که در شرایط فعلی، رهبر انقلاب اسلامی همگان را از طرح اختلافاتی که حتی موجّه می‌باشند نیز برحذر داشته‌اند؛ اما همواره افرادی هستند که برای ممانعت از شکل‌گیری وحدت و انسجام ملی، بالاخره راهی یافته و یا راهی خواهند ساخت! اظهاراتی نظیر "تفرقه بد است ولی اختلاف خوب است!" که این روزها مطرح می‌شود، اگرچه که در جای خود و روی کاغذ درست هم می‌باشد ولی واقعیت آن است که در این شرايط حاصلی جز تشدید ستیز و کشمکش‌ در کف میدان نخواهد داشت؛ عاقلانه آن است که حداقل در این ایام، از دنبال کردن صفحات این رسانه‌ها و کمک به شنیده شدن مطالب آنان به شدت پرهیز کرد؛ وگرنه چه بسا خدای ناکرده ما نیز در عواقب اختلاف‌انگیزی آنان سهیم شویم! ✍مدیر عقال 🆔@eghaal
🔴یمن: اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله به‌تنهایی بجنگد روزنامۀ الاخبار لبنان نوشت: 🔹انصارالله که از نظر نظامی برای دورهای بعدی رویارویی با دشمن آماده شده، تحولات نبرد جاری میان حزب‌الله و اشغالگران را از نزدیک دنبال می‌کند و منتظر درخواست حزب‌الله است. 🔹یک منبع نزدیک به انصارالله تاکید کرده صنعا اجازه نخواهد داد لبنان مورد تعرض قرار گرفته و حزب‌الله به‌تنهایی بجنگد.
🟪 فوری _ حائز اهمیت / امروز سه شنبه جلسه ویژه ی لبنان در کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی تشکیل شد / نتیجه جلسه : بدون تردید برای لبنان ؛ تنگه ها و موشک ها مثل ماشه ی یک قبضه عمل خواهند کرد ! 🟣 با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، معاون سیاسی وزیر خارجه ، مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای این وزارتخانه و نیز مدیران تخصصی شاماتِ وزارت اطلاعات جلسه ویژه لبنان و حزب اللهِ قهرمان در کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی تشکیل شد ؛ 🔻 از پیام تهدید آمیز ایران به آمریکا از طریق سفارت سوئیس در ایران به عنوان دفتر حافظ منافع آمریکا به جلسه گزارش داده شد ؛ ⛔️ نتیجه جلسه : تمامی ارکان نظامی و سیاسی در جمهوری اسلامی در جبهه ای واحد مصمم هستند در صورت شرارت رژیم جنایتکار اسراییل علیه ملّت شریف لبنان درسی فراموش ناشدنی به آمریکا و پادگان اسراییل بدهند ؛ وقتی ایران هم زمان تنگه های باب المندب و تنگه هرمز را ببندد کار ترامپ و نتانیاهو تمام خواهد شد ؛ جمهوری اسلامی به شمول تمامیِ ملت ، دولت ، مجلس و دیگر ارکان نظام و نیروهای نظامی هرگز از برادران لبنانی خود دست نخواهند کشید ؛ 📌نتیجه ی جلسه این شد : برای لبنان تنگه ها و موشک ها مثل ماشه ی یک قبضه عمل خواهند کرد 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
❌️ شاید برای شما هم جالب بوده 🔶️رویکرد محتوایی دیروز برخی رسانه‌ها پیرامون لبنان را دنبال کنید که در چند مرحله چه واکنشی نسبت به تصمیمات نظام نشان داده‌اند، شاید برای شما هم جالب بوده: 🔹️۱- قبل از موضع‌گیری مسئولین: اتهام به نظام بابت تنها گذاشتن لبنان 🔸️۲- بعد از مواضع قالیباف و عراقچی: ادعای اینکه این‌ها فقط رجزخوانی نموده و عمل نمی‌کنند و همین موضع هم توسط رسانه‌های ما ایجاد شده است. 🔹️۳- بعد از جدی شدن تهدید نظامی و افزایش احتمال حمله به دشمن: بیان اینکه چرا الان می‌خواهید پاسخ بدید و چرا زودتر اینکار رو نکردید؟! 🔸️۴- بعد از عقب‌نشینی آمریکا و رژیم: به جای روایت پیروزی ایران و شکست واضح آمریکا و رژیم در این موضوع بلافاصله طرح مطالبه بالاتر که برای جنوب و... هم باید وارد جنگ بشیم و چرا برای اون‌ها این عکس العمل رو نشون ندادید. 🚫 نگاه بکنید در همه حال جمهوری اسلامی توسط رسانه‌هایی که انقلابی می‌پندارید محکوم است. در این رسانه‌ها هیچ حالت پیروزی یا دستاوردی وجود ندارد. هیچ تصمیم درستی گرفته نمی‌شود. گویی از دیدگاه این جریان هیچ‌کس غیرت و دلسوزی ندارد جز خودشان. در این نگاه باید از مسؤلان جمهوری اسلامی عبور کنیم نه یاری. این افراد بدون هیچ‌گونه اطلاعی از مصالح و دلایل بسیاری از اقدامات نظام، فقط خود را محور تمام تصمیمات درست می‌دانند. ⚠️ باید همه‌ی ما هوشیار باشیم و روند جریانات را دقیق و بدون تعصب ارزیابی کنیم. ✍️ رضا خانعلی زاده
🔺علاوه بر آنچه در فضای سیاسی ایران می‌گذرد، در لبنان هم البته پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که تا حدود زیادی دستان حزب‌الله را بسته بود. یکی از موانعی که به مقاومت اجازه نمی‌دهد درست و حسابی مقابل اسرائیل بجنگد و بعضا دست و پای بچه‌های حزب‌الله را می‌بندد، دخالت‌های دولت غربزده‌ی لبنان است که او نیز با اهداف دیگری وارد مذاکره با اسرائیل شده است! 🔹محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در این رابطه میگوید: "آنچه بیش از همه دشمن اسرائیلی را جسور کرد، دوره ۱۵ ماهه‌ی بمباران لبنان بدون پاسخ بود، دوره‌ای که همزمان با مذاکرات با دولت لبنان بود". نه تنها ایران که حتی یمنی‌ها نیز برای کمک به حزب‌الله با محدودیت‌های گسترده‌ای به دلیل ملاحظات سیاسی درون این کشور مواجه بودند. 🔹حزب‌الله در تمام این مدت می‌کوشید بتواند اختلافات ایجاد شده توسط دولت و قبیله‌های طرفدار آن را مدیریت کند و یک جبهه‌ی واحد در لبنان ایجاد نماید. دولت لبنان نیز بین مردم تحرکات حزب‌الله را تضعیف حاکمیت این کشور معرفی می‌کرد. به همین خاطر جمهوری اسلامی به توصیه‌ی حزب‌الله در بسیاری موارد خود را دور نگه داشت تا ایران و جبهه‌ی مقاومت متهم به دخالت در امور داخلی لبنان نشود. 🔹اسرائیل که این وضعیت را می‌دید و همزمان نگاه ویژه‌ای نیز به داد و فریادهای یک طیف خاص در ایران داشت، تصور کرد اگر به تدریج گام‌های بیشتری بردارد و با زیر پا گذاستن آتش‌بس ادعایی ترامپ جلو برود، احتمالا ایران هم با توجه به شرایط سیاسی درون لبنان، مطابق آنچه بلاگر نماینده‌های ایرانی می‌گویند »_یعنی عشقی که سران ایرانی به مذاکره دارند_ اقدامی نخواهد کرد، غافل از آنکه اساسا حزب‌الله جزء خطوط قرمز ایران است و همگان دیدند سیاسیون و نظامیون بطور هماهنگ پاسخ دشمن را دادند. 🔹این نکته نیز حایز اهمیت است که با حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به لبنان، همه‌ی اقشار مردم آن کشور تا حدودی به این نتیجه رسیدند که طرفداری ایران و رشادت حزب‌الله تا چه اندازه می‌تواند برای امنیت آنها مفید باشد. لذا با جنایت‌هایی که نتانیاهو در روزهای اخیر مرتکب شد و با توجه به ضعف و بی‌عرضگیِ دولت لبنان که صدای نخست وزیرشان نیز از حمله‌ی اسرائیل در آمد، حالا حضور ایران برای مشارکت در امور حزب‌الله توجیه و خواهان بیشتری نیز در این کشور دارد. ✍ عبدالرحیم انصاری