eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
⚫️ پست جدید اکانت ایکس سفارت ایران در ارمنستان: طولانی‌ترین دوره ریاست جمهوری ایالات متحده ‌🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻پنج پیام بااهمیت خط و نشان ایران 🔻تهدیدات و خط‌ونشان ایران برای رژیم صهیونیستی آن‌قدر جدی بود که در نهایت، ترامپ شخصاً وارد میدان شد و با تماس تلفنی، نتانیاهو را از حمله به بیروت منصرف کرد؛ اتفاقی که خود مقامات اسرائیلی آن را «تحقیر»، «تحت‌الحمایه شدن کامل» و «از دست رفتن حاکمیت» توصیف کردند. لاپید، لیبرمن و بنت علنا گفتند نتانیاهو به «عروسک» تبدیل شده و حتی بن‌گویر خواست به ترامپ «نه» بگویند. 🔻این وضعیت چند پیام مهم داشت: 1⃣اول. تثبیت راهبرد رهبرانقلاب. راهبرد امام جامعه در وحدت ساحات و اینکه کل محور مقاومت به هم پیوند خورده است تثبیت شد. 2⃣دوم. تغییر زمین مذاکرات امروز مذاکرات نه از موضع ضعف، بلکه از موضع قدرت و بازدارندگی دنبال می‌شود. 3⃣سوم. آشکار شدن نیاز آمریکا به مذاکره. تحولات اخیر نشان داد واشنگتن بیش از ظواهر موجود مستاصل و در مخمصه است و اکیدا به توافق باایران نیاز دارد. 4⃣چهارم. تثبیت حمایت ایران از حزب‌الله. این اتفاق نشان داد ایران برخلاف فضاسازی‌ها، همچنان پشت حزب‌الله ایستاده و اجازه تنها ماندن مقاومت را نمی‌دهد. 5⃣پنجم.موفقیت راهبرد ایران در شکاف انداختن میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و فرو ریختن افسانه استقلال اسرائیل @mahdian_mohsen
هدایت شده از کانون حقیقت و معرفت
✨فقط به عشق حیدر ✨ 🔺امام صادق (ع) فرمودند: "یک درهم خرج کردن در روز غدیر برابر است با صد هزار درهم " ✅ اگر مایلید در این امر خیر مشارکت کنید و مشمول این وعده ی حضرت صادق علیه السلام قرار بگیرین بسم الله بزنید روی کارت و برای سهیم شدن در ثواب جشن واریز کنید😍👌 اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها🌷 هر مقدار که مایلید مهم مشارکت است نه مبلغ 🔺 6037997750025026 بنام کانون حقیقت و معرفت 🆔 @m_khorshid88
هدایت شده از عقال
🔰بازی خطرناک با اصطلاحات‼️ 🔹بحث و اندیشه‌ورزی درباره مسائل مختلف کشور از جمله اموری است که برکات و فواید آن بر کسی پوشیده نیست؛ با این حال شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که وضعیت امروز جامعه به گونه‌ای است که صِرف شکل‌گیری گفتگو پیرامون برخی از مسائل، لاجرم به نزاع و درگیری می‌انجامد؛ شاید به همین دلیل است که در شرایط فعلی، رهبر انقلاب اسلامی همگان را از طرح اختلافاتی که حتی موجّه می‌باشند نیز برحذر داشته‌اند؛ اما همواره افرادی هستند که برای ممانعت از شکل‌گیری وحدت و انسجام ملی، بالاخره راهی یافته و یا راهی خواهند ساخت! اظهاراتی نظیر "تفرقه بد است ولی اختلاف خوب است!" که این روزها مطرح می‌شود، اگرچه که در جای خود و روی کاغذ درست هم می‌باشد ولی واقعیت آن است که در این شرايط حاصلی جز تشدید ستیز و کشمکش‌ در کف میدان نخواهد داشت؛ عاقلانه آن است که حداقل در این ایام، از دنبال کردن صفحات این رسانه‌ها و کمک به شنیده شدن مطالب آنان به شدت پرهیز کرد؛ وگرنه چه بسا خدای ناکرده ما نیز در عواقب اختلاف‌انگیزی آنان سهیم شویم! ✍مدیر عقال 🆔@eghaal
🔴یمن: اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله به‌تنهایی بجنگد روزنامۀ الاخبار لبنان نوشت: 🔹انصارالله که از نظر نظامی برای دورهای بعدی رویارویی با دشمن آماده شده، تحولات نبرد جاری میان حزب‌الله و اشغالگران را از نزدیک دنبال می‌کند و منتظر درخواست حزب‌الله است. 🔹یک منبع نزدیک به انصارالله تاکید کرده صنعا اجازه نخواهد داد لبنان مورد تعرض قرار گرفته و حزب‌الله به‌تنهایی بجنگد.
🟪 فوری _ حائز اهمیت / امروز سه شنبه جلسه ویژه ی لبنان در کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی تشکیل شد / نتیجه جلسه : بدون تردید برای لبنان ؛ تنگه ها و موشک ها مثل ماشه ی یک قبضه عمل خواهند کرد ! 🟣 با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، معاون سیاسی وزیر خارجه ، مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای این وزارتخانه و نیز مدیران تخصصی شاماتِ وزارت اطلاعات جلسه ویژه لبنان و حزب اللهِ قهرمان در کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی تشکیل شد ؛ 🔻 از پیام تهدید آمیز ایران به آمریکا از طریق سفارت سوئیس در ایران به عنوان دفتر حافظ منافع آمریکا به جلسه گزارش داده شد ؛ ⛔️ نتیجه جلسه : تمامی ارکان نظامی و سیاسی در جمهوری اسلامی در جبهه ای واحد مصمم هستند در صورت شرارت رژیم جنایتکار اسراییل علیه ملّت شریف لبنان درسی فراموش ناشدنی به آمریکا و پادگان اسراییل بدهند ؛ وقتی ایران هم زمان تنگه های باب المندب و تنگه هرمز را ببندد کار ترامپ و نتانیاهو تمام خواهد شد ؛ جمهوری اسلامی به شمول تمامیِ ملت ، دولت ، مجلس و دیگر ارکان نظام و نیروهای نظامی هرگز از برادران لبنانی خود دست نخواهند کشید ؛ 📌نتیجه ی جلسه این شد : برای لبنان تنگه ها و موشک ها مثل ماشه ی یک قبضه عمل خواهند کرد 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
❌️ شاید برای شما هم جالب بوده 🔶️رویکرد محتوایی دیروز برخی رسانه‌ها پیرامون لبنان را دنبال کنید که در چند مرحله چه واکنشی نسبت به تصمیمات نظام نشان داده‌اند، شاید برای شما هم جالب بوده: 🔹️۱- قبل از موضع‌گیری مسئولین: اتهام به نظام بابت تنها گذاشتن لبنان 🔸️۲- بعد از مواضع قالیباف و عراقچی: ادعای اینکه این‌ها فقط رجزخوانی نموده و عمل نمی‌کنند و همین موضع هم توسط رسانه‌های ما ایجاد شده است. 🔹️۳- بعد از جدی شدن تهدید نظامی و افزایش احتمال حمله به دشمن: بیان اینکه چرا الان می‌خواهید پاسخ بدید و چرا زودتر اینکار رو نکردید؟! 🔸️۴- بعد از عقب‌نشینی آمریکا و رژیم: به جای روایت پیروزی ایران و شکست واضح آمریکا و رژیم در این موضوع بلافاصله طرح مطالبه بالاتر که برای جنوب و... هم باید وارد جنگ بشیم و چرا برای اون‌ها این عکس العمل رو نشون ندادید. 🚫 نگاه بکنید در همه حال جمهوری اسلامی توسط رسانه‌هایی که انقلابی می‌پندارید محکوم است. در این رسانه‌ها هیچ حالت پیروزی یا دستاوردی وجود ندارد. هیچ تصمیم درستی گرفته نمی‌شود. گویی از دیدگاه این جریان هیچ‌کس غیرت و دلسوزی ندارد جز خودشان. در این نگاه باید از مسؤلان جمهوری اسلامی عبور کنیم نه یاری. این افراد بدون هیچ‌گونه اطلاعی از مصالح و دلایل بسیاری از اقدامات نظام، فقط خود را محور تمام تصمیمات درست می‌دانند. ⚠️ باید همه‌ی ما هوشیار باشیم و روند جریانات را دقیق و بدون تعصب ارزیابی کنیم. ✍️ رضا خانعلی زاده
🔺علاوه بر آنچه در فضای سیاسی ایران می‌گذرد، در لبنان هم البته پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که تا حدود زیادی دستان حزب‌الله را بسته بود. یکی از موانعی که به مقاومت اجازه نمی‌دهد درست و حسابی مقابل اسرائیل بجنگد و بعضا دست و پای بچه‌های حزب‌الله را می‌بندد، دخالت‌های دولت غربزده‌ی لبنان است که او نیز با اهداف دیگری وارد مذاکره با اسرائیل شده است! 🔹محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در این رابطه میگوید: "آنچه بیش از همه دشمن اسرائیلی را جسور کرد، دوره ۱۵ ماهه‌ی بمباران لبنان بدون پاسخ بود، دوره‌ای که همزمان با مذاکرات با دولت لبنان بود". نه تنها ایران که حتی یمنی‌ها نیز برای کمک به حزب‌الله با محدودیت‌های گسترده‌ای به دلیل ملاحظات سیاسی درون این کشور مواجه بودند. 🔹حزب‌الله در تمام این مدت می‌کوشید بتواند اختلافات ایجاد شده توسط دولت و قبیله‌های طرفدار آن را مدیریت کند و یک جبهه‌ی واحد در لبنان ایجاد نماید. دولت لبنان نیز بین مردم تحرکات حزب‌الله را تضعیف حاکمیت این کشور معرفی می‌کرد. به همین خاطر جمهوری اسلامی به توصیه‌ی حزب‌الله در بسیاری موارد خود را دور نگه داشت تا ایران و جبهه‌ی مقاومت متهم به دخالت در امور داخلی لبنان نشود. 🔹اسرائیل که این وضعیت را می‌دید و همزمان نگاه ویژه‌ای نیز به داد و فریادهای یک طیف خاص در ایران داشت، تصور کرد اگر به تدریج گام‌های بیشتری بردارد و با زیر پا گذاستن آتش‌بس ادعایی ترامپ جلو برود، احتمالا ایران هم با توجه به شرایط سیاسی درون لبنان، مطابق آنچه بلاگر نماینده‌های ایرانی می‌گویند »_یعنی عشقی که سران ایرانی به مذاکره دارند_ اقدامی نخواهد کرد، غافل از آنکه اساسا حزب‌الله جزء خطوط قرمز ایران است و همگان دیدند سیاسیون و نظامیون بطور هماهنگ پاسخ دشمن را دادند. 🔹این نکته نیز حایز اهمیت است که با حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به لبنان، همه‌ی اقشار مردم آن کشور تا حدودی به این نتیجه رسیدند که طرفداری ایران و رشادت حزب‌الله تا چه اندازه می‌تواند برای امنیت آنها مفید باشد. لذا با جنایت‌هایی که نتانیاهو در روزهای اخیر مرتکب شد و با توجه به ضعف و بی‌عرضگیِ دولت لبنان که صدای نخست وزیرشان نیز از حمله‌ی اسرائیل در آمد، حالا حضور ایران برای مشارکت در امور حزب‌الله توجیه و خواهان بیشتری نیز در این کشور دارد. ✍ عبدالرحیم انصاری
✅ بررسی اهم اخبار خوب و امیدوارکننده در ۲۴ ساعت گذشته 1. اجرای ۹۶ طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی https://irna.ir/xjXrcm 2. تولید بیش از ۱.۷ میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه شهید رجایی https://irna.ir/xjXrmM 3. افتتاح ۶۶ هزار واحد مسکونی https://irna.ir/xjXpKL 4. توافق ایران و قزاقستان برای جهش همکاری‌های صنعتی و صنایع معدنی https://irna.ir/xjXrc9 5. رشد ۳۵۷ هزار واحدی شاخص بورس در یک هفته https://irna.ir/xjXqrT 6. بازگشت ۶ دستگاه حفاری سنگین خشکی به مدار عملیات https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1791623
امسال قراره عید غدیر موکب به دست بگیریم😁 👈قرعه کشی کربلا👉 توسط گروه زیارتی شباب الجنه🕋 👈 صبحانه غدیر 👉 خانوادگی خدمتتون هستیم با یک صبحانه خاص🥘 👈 پارک کودک👉 سُرسُره بادی، نقاشی صورت🎨 استخر توپ و ترامپولین🎾 چرخ و فلک و غرفه بادکنک🎡 👈 اطعام پیامبران👉 غرفه کباب ترکی، کوبیده، جوجه🍗 پاچین، سیب زمینی سرخ شده🍿 آبدوغ خیار 😂 👈ورزش و تندرستی👉 کشتی آزاد، بازی های بومی محلی، پنالتی تیراندازی، دارت، زیپ لاین🇮🇷 👈غرفه بصیرتی👉 آثار ممتاز فرهنگی و بصیرتی رحلت امام🖤 روایتگری، مسابقات فرهنگی، خطبه غدیر عکس یادگاری رفیق شهیدم🌹 👈یخ در بهشت👉 فالوده، آب طالبی، هندوانه، شربت خنک چای آتیشی🔥 👈 پیرایش غدیر👉 با حضور بیش از ۲۰ آرایشگر جهت اصلاح و پیرایش 🛠 👈 مامان پَز👉 توزیع غذای های پخت خانگی انواع کیک های خانگی🍰 بیشتر بگم یا بسه؟؟؟؟😂 خلاصه قراره بترکونیم فقط و فقط هم ❣ ⏰ وعده ما: روز غدیر از ۶ صبح تا غروب 🇮🇷 مشهد، بابانظر ۹۲، بلوار الزهرا سلام الله علیها . اونی که محب و دلباخته واقعی امیرالمومنین علیه السلام باشه الان سوالش اینکه چطوری میشه به این حرکت بزرگ که جهت احیای غدیر بوده کمک کنه؟🧐 باید بگم هر مقداری که در وسعتون هست و برای مولا و کنار گذاشتین رو میتونید به شماره کارت زیر واریز کنید تا در روز جشن خرج بشه:
۵۰۴۱ ۷۲۱۰ ۴۶۳۸ ۹۲۴۴
ازاونای که بزنی روش کپی میشه😂 به نام؛حسین نجفی . هر سوالی بود پیوی درخدمتم؛ @Najafiiiiiiiiii
هدایت شده از بر پا
سه نکته درباره عقب نشینی ترامپ 🔺به نظرتان آمریکا از ضربه خوردن اسراییل نگران بود یا از تعطیل شدن مسیر مذاکرات؟ خود اسراییل که از این جنگ استقبال میکرد، پس مساله انسداد راه مذاکرات بود. خوب چرا اصل مذاکرات میتواند اهرم فشار بر آمریکا باشد؟ چراییش بر میگردد به وضعیتی که آمریکا درش گیر کرده. ایران گلوی آمریکا را محکم گرفته و رها نمیکند. زد و خوردهای چند روز پیش ایران و آمریکا را دیدید؟ این همان دست و پا زدن کسی است که ایران گلویش را فشرده است. اصل مذاکره الان برای ایران تبدیل به یک ابزار جنگ شده، برای همین میتواند با آن معامله کند. مثلا از خودتان پرسیده اید چرا ایران در مذاکرات پیش شرط قرار داده؟ پیش شرط یعنی چه؟ یعنی طرف باید برای اصل مذاکره هم چیزی به شما بدهد. آمریکا محتاج مذاکره است برای رهایی از این باتلاق و ایران این نکته را فهمیده. و اتفاقات دیروز این نکته مهم را برای دنیا بر ملا کرد و این میدانید یعنی چی؟ یعنی مخابره پیام شکست آمریکا به کل دنیا 🔺نکته دوم اینکه پیام اعمال زور توسط ایران را چه کسانی صادر کردند؟ همه. عراقچی، قالیباف و سپاه و همه ، این یعنی چی؟ یعنی ایران هیچ اختلالی در تصمیم گیری ندارد، بر خلاف آنچه برخی اینترنشنالهای ریشو ترویج میکردند، در این سطح هیچ اختلافی که بخواهند بر ملایش کنند، در میان نیست، یک پارچه هم پشت حزب الله و کل جبهه مقاومتند، بنای بر کرنش هم ندارند. این ها همه روایتی که متاسفانه برخی به اسم دلسوزی در کشور منتشر میکنند را خراب میکند. کاش متوجه بودند. 🔺نکته سوم اصل آمادگی اسراییل برای حمله به بیروت است. چرا اسراییل تصمیم به حمله گرفت، او که میدانست پیش شرط مذاکرات آتش بسی است که پذیرفته بود. او که میدانست دفعه قبل هم ابتدای آتش بس هنگام تصمیمش برای حمله به بیروت ، لانچرهای ایران آماده شلیک شدند. حمله به بیروت چرا؟ دلیلش ضرباتی است که در میدان از حزب الله خورده اند. یعنی چی؟ پیام حزب الله در ماجرای قلعه شقیف را خواندید؟ آنجا اعلام کردند رژیم به دلیل مخابره مداوم پیام های خسارت و تلفات مجبور است برای خودش پیروزی مخابره کند و دروغ میگوید، پهپادهای جدید حزب الله هم خسارت میزند و تلفات میگیرد و هم فیلم ضربه را منتشر میکند و این قصه هم میدان را و هم فشار روانی داخل اسراییل را به نفع حزب الله کرده. رژیم مجبور است پیام پیروزی منتشر کند، از سوی دیگر بنا دارد فشار داخلی برای خلع سلاح حزب الله و یا جنگ داخلی را به مدد غربگرایان لبنان با این حملات، تحمیل کند. این شد که ایران قلاده نتانیاهو را که در دست آمریکا بود کشید. برخی دوستان متوجه نبرد نامتقارن حزب الله نیستند، متوجه اتاق عملیات مشترکش با سپاه قدس نیستند، متوجه سبک تصمیم گیری ایران هم نیستند. این اندیشه همان است که بابت جنگ غزه سید حسن را هم شماتت میکرد که چرا تمام عیار نمیجنگد، این ها همانها هستند که بعد شهادت سید حسن هم همه جا پخش میکردند که کار حزب الله تمام شد و بعد از آن با ورود مقتدر حزب الله در جنگ رمضان به روی خودشان هم نیاوردند که تا پیش از این داشتند ماجرا را اسراییلی روایت میکنند. @ali_mahdiyan
🔻اطعام غدیر برای شیعیان مظلوم لبنان باتوجه به شرایط جنگی مردم مظلوم لبنان و تخلیه منازل و شهرهای جنوبی؛ برآن شدیم تا نذورات شما عزیزان را جهت اطعام عید غدیر به لبنان رسانده تا شیعیان لبنانی نیز از اطعام علوی متنعم شوند. 🇱🇧 شماره کارت و شماره شبا حساب اختصاصی کمک به لبنان:
5041721113532130
440700010002211322774002
بنیادخیریه جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚠️ به جز برنامه «آپ» که برای حساب‌های حقوقی محدودیت در تعداد واریزهای روزانه دارد، از هر برنامه دیگر بانکی و... واریز کنید مشکلی نخواهید داشت. 🔻حلقه آخر این زنجیره نباشید، علاوه بر کمک‌های خودتان به جبهه مقاومت، با بازنشر این پیام، دوستان دیگر را همراه کنید. 📥 پاسخ‌گویی به سوالات: @Hamiane_ghaze ☎️ 09128118362 🚩 احرار|هیأت‌ و جهانی‌اندیشی ▫️https://eitaa.com/joinchat/2345468379C8708b302f7