eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
الله اکبر خامنه ای رهبر فوری مهم بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بسم الله القاصم الجبارین فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ 🔺در اواخر شب گذشته ارتش متجاوز آمریکا یک نفتکش ایرانی را در حوالی تنگه هرمز مورد اصابت پرتابه هوایی قرار داد که این نفتکش از محل موتورخانه دچار خسارت گردید. 🔺در پاسخ به این تجاوز و نقض مقررات تنگه هرمز شناور متعلق به دشمن آمریکایی صهیونی به نام پانایا مورد هدف موشک های نیروی دریایی سپاه قرار گرفت. 🔺دشمن آمریکایی در تجاوزی مجدد یک دکل مخابراتی سپاه در جنوب جزیره قشم را هدف پرتابه های هوایی خود قرار داد در پاسخ به این تجاوز پایگاه هوایی و بالگردی آنان مستقر در یکی از کشورهای منطقه و همچنین مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا مورد تهاجم موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه قرار گرفتند. 🔺پیش از این اخطار داده بودیم که در صورت تجاوز پاسخ متفاوت و سنگین تر خواهد بود و همینطور اقدام کردیم. این پاسخ ها باید عبرت شده باشد. 🔺 تکرار می کنیم برهم زدن امنیت تنگه هرمز تاوان سختی برای ارتش متجاوز آمریکا خواهد داشت.
بحرین: ما حق پاسخگویی به حملات ایران را برای خود محفوظ می‌داریم عکس تزئینی است😏😎
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
الله اکبر خامنه ای رهبر فوری مهم بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بسم الله القاصم الجبارین فَ
🔻پایگاه‌های آمریکا، از جمله الظفره، الصفران و المنهاد و بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی دبی در امارات متحده عربی، هدف حملات هماهنگ و گسترده قرار گرفتند. خبرگزاری دانشجو
هدایت شده از تعلیقات
کسی‌که وقت شلیک موشک به جمهوری اسلامی افتخار می‌کند و جیغ و هورا می‌کشد و حس پیروزی پیدا می‌کند، به گمان من خیلی بی معرفت است. جمهوری اسلامی دوره سکوت را فحش بدهیم و محکوم به ترس و سازش کنیم و جمهوری اسلامی موشک زن را با جیغ و هورا تشویق کنیم؟ و نفهمیم "جمهوریِ اسلامیِ دوره سکوت"، همان "جمهوریِ اسلامیِ دوره غرش" است!!! جمهوری اسلامی مظلوم... 🆔 @taalighat
سواد رسانه‌ای؛ سلاح مردم در جنگ شناختی 🔹در عصر رسانه و فضای مجازی، یکی از مهم‌ترین ابزارهای مقابله با جنگ شناختی، است. اگر در گذشته ابزار دفاع، سلاح نظامی بود، ⬅️ امروز توانایی تحلیل خبر، تشخیص روایت صحیح و شناخت عملیات روانی، به یکی از مهم‌ترین ابزارهای دفاع اجتماعی تبدیل شده است. 🔸 تلاش می‌کند ذهن مردم را از طریق حجم گسترده اخبار، شایعات، تصاویر، تحلیل‌ها و روایت‌های جهت‌دار تحت تأثیر قرار دهد. در چنین فضایی، جامعه‌ای که فاقد سواد رسانه‌ای باشد، به‌راحتی در معرض هیجان‌سازی، شایعه، تحریف و القائات رسانه‌ای قرار می‌گیرد. سواد رسانه‌ای به این معناست که مخاطب بتواند؛ 🔺خبر صحیح را از خبر جعلی تشخیص دهد؛ 🔺هدف و جهت‌گیری رسانه‌ها را بشناسد؛ 🔺تحت تأثیر فضاسازی هیجانی قرار نگیرد؛ 🔺و پیش از پذیرش یا بازنشر هر محتوا، آن را تحلیل و ارزیابی کند. 🔹دقت شود که در جنگ شناختی، دشمن تنها با دروغ آشکار عمل نمی‌کند؛ بلکه گاه با انتخابِ گزینشیِ اخبار، تکرار مستمر، تحریف واقعیت یا القای یأس و ناامیدی، ذهن مخاطب را مدیریت می‌کند. ⚠️یکی از آسیب‌های مهم فضای مجازی، و بازنشر سریع و بی‌دقت اخبار است. ⬅️بسیاری از عملیات‌های روانی دشمن بر پایه‌ی هیجان، ترس، خشم یا دوقطبی‌سازی طراحی می‌شود تا فرصت تفکر و تحلیل از مخاطب گرفته شود. از این رو، یکی از ارکان مهم سواد رسانه‌ای، و پرهیز از واکنش‌های احساسی و فوری، بدون فحص کامل و دقتِ لازم است. 🔹در واقع، سواد رسانه‌ای فقط یک مهارت فردی نیست، بلکه بخشی از امنیت فرهنگی و فکری جامعه محسوب می‌شود. هرچه قدرت تحلیل و تشخیص مردم بیشتر باشد، جامعه در برابر ، و مقاوم‌تر خواهد شد. 🔸امروز بدون ارتقای و جامعه، امکان‌پذیر نیست؛ زیرا مخاطبی که قدرت تحلیل نداشته باشد، به‌راحتی در معرض تسلط روایت دشمن قرار می‌گیرد. ✍ حجةالاسلام حسن شفیعی
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌وقتی می گویم با افرادی در جبهه انقلاب روبرو هستیم که حتی ساده ترین مباحث سیاسی کشور را هم نمی فهمند و اصلا از قانون اساسی بی اطلاع هستند ، اینجا را می گوییم 👆 آقاجان اصلا در قانون اجازه جنگ و صلح که زیر نظر رهبری هست، منوط به تصویب شعام نیست !!!! رهبری می تواند مستقلا دستور حمله صادر کند . قطعا هم نظامی های غیور ما آن موقع معطل این و آن نیستند. فعلا که شماها شدید استاد مغالطه کردن و استاد دست بسته نشان دادن رهبری !!! ❌ خیانت دست بسته بودن رهبری را هیچ جماعتی مثل این افراد نمی توانست خوب جا بیاندازد. @ma_va_o
📝 | فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: ملت ایران که دارای بیشترین ساحل خاکی خلیج فارس است، بیشترین جانفشانی‌ها را در راه خلیج فارس و مقابله با بیگانگان و متجاوزان داشته است؛ از اخراج پرتغالی‌ها و آزادسازی که مبنای نامگذاری دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی خلیج فارس شده است، تا مبارزه علیه استعمار هلند و نیز حماسه‌های مقاومت در مقابل استعمار انگلیس و ... اما انقلاب اسلامی، نقطه عطف این مقاومت‌ها در کوتاه کردن دست از منطقه‌ی خلیج فارس بود و امروز با گذشت دو ماه از بزرگترین لشکرکشی و تجاوز زورگویان دنیا در منطقه و شکست مفتضحانه‌ی امریکا در نقشه‌ی خود، فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است. 🗓 ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ ✍ مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
مرندی: کویت و امارات به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی ایران بشمار می‌روند و از این لحظه به بعد هدف هرگونه اقدام تلافی‌جویانه هستند اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
نیکزاد: خون ما رنگین‌تر از خون مردم نیست ▪️جلسات حضوری مجلس با نظر دستگاه‌های امنیتی تعطیل شد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: 🔹من از روز اول تمایل به بازگشایی مجلس شورای اسلامی داشتم چنانچه در جریان جنگ ۱۲ روزه نیز حضور مستمر ما ادامه داشت و حتی با اینکه قرارگاه ثارالله به ما اعلام کرد که همین الان ۸ هواپیما به مقصد مجلس در حال حرکت هستند ما گفتیم خون ما رنگین تر از خون مردم نیست؛ ما نمی توانیم وسط جلسه، آن را تعطیل کنیم و همه همکاران محکم پای کار ایستادند و اصلا بنا نداشتیم به خاطر تهدید نظامی از میانه جلسه آن را به پایان برسانیم. 🔹اما در جریان جنگ تحمیلی سوم شرایط به گونه ای بود که از نهادهای تصمیم‌گیر در این زمینه اعلام شد باید به خاطر مباحث امنیتی جلسات علنی مجلس برگزار نشود و از آنجایی که وقتی ما از مردم می خواهیم مسائل امنیتی را رعایت کنند. 🔹خودمان باید ابتدا این کار را انجام دهیم، جلسات علنی مجلس به صورت موقت برگزار نشد. از سوی دیگر طبق آیین نامه داخلی مجلس دو سوم اعضا برای جلسه علنی باید حضور داشته باشند در غیر این صورت جلسه رسمیت نخواهد داشت لذا امکان پذیر نبود. @TasnimNews
هدایت شده از مبشرصبح
🟥ترامپ: رهبر ایران در حال حاضر مشغول مذاکرات با ماست و ممکن است در مقطعی با او دیدار کنم. 🔵به روش و منطق برخی بلاگرهای ایتایی، الان باید رهبر معظم انقلاب پیامی صادر کنند در رد ادعای ترامپ و الا ادعای اون خوک زرد اثبات می شود!!!
هدایت شده از احمد صابری تولایی
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️وقتی جنگ را باور نکرده ایم ... 👌این کلیپ یکی از هزاران کلیپی است که مشخص میکند جنگ علیه دین و فرهنگ و کشور ما چگونه و در چه سطحی مدیریت میشود 📣آنها همه ابزارها را برای شکستن ما به میدان آورده اند 🔹تجهیزات نظامی 🔹اغتشاشات داخلی 🔹ساختارهای بین المللی 🔹تکنولوژی هوش مصنوعی 🔹جنیان و نیروهای ماورائـــــی ⚔و ما هنوز باور نکرده ایم که در یک جنگ ترکیبی و تمام عیار قرار داریم ⚔و هنوز متوجه نیستیم که آمده اند تا اول لقمه بزرگ امت اسلام را به کشورهای از هم گسیخته تبدیل کرده سپس هر ملت را از درون دچهر تشتت و تفرقه کرده و لقمه های کوچکی برای بلعیدن خود آماده کنند . 🚫هنوز افراد نابخردی گمان میکنند : 🔻با خائن خواندن تیم دیپلماسی 🔻با اختلاف افکنی به بهانه حجاب 🔻با مفلوک و ذلیل نشان دادن رهبری 🔻با تخریب و تضعیف حاکمیت و دولت 🔻با افراطی گری و‌پریدن به نیروهای انقلابی 🔻با کفن پوشی و تحصن جلو وزارت امور خارجه 🔻با برافراشتن پرچم سرخ و سیاه به بهانه انتقام اقدام انقلابی و مفید انجام میدهند ، در حالی که نمی‌دانند (یا نمیخواهند بدانند) که شده اند مزدوران بی جیره و مواجب دشمن برای پاره پاره کردن ملت 🟣اگر امروز بیدار نشویم و در مسیر تحقق اتحاد مقدس گام برنداریم ، فردا فاتحه اسلام و نظام و ایران را باید بخوانیم 🙏اللهم اهدنا الصراط المستقیم . 🙏با ما همراه باشید👇 https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
هدایت شده از احمد صابری تولایی
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای فرماندار ! اینها با ما نیستند 🙏باید تشکر کنیم از فرماندار مشهد که این شب و روزها در تجمعات حاضر میشن و پای حرف مردم می‌نشینند 👌حتما باید مطالبه کنیم که امثال ایشون و دستگاههای دولتی بیش از گذشته برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند 👌حتما باید مطالبه کنیم که آقای فرماندار برای بهبود اوضاع فرهنگی شهر در حیطه اختیاراتشان تلاش کنند 🚫برهنگی و ناهنجاری نه مشروعه و نه معقول و برخورد با هنجار شکنان در سطح شهر ، اعم از کافه ها و مراکز خرید و خیابان و بالاخص مراکز دولتی باید توسط دستگاههای ذیربط سامان داده بشه و این مطالبه عمومی مردم متدین و انقلابی مشهده 📎با همه آنچه گفته شد باید جلوی هم گرفته بشه آنهایی که از فعالیت فرهنگی فقط خشونت و اهانت را فهمیده اند و از مطالبه گری فقط عربده کشی ⛔️این جماعت نه عقلانیتی برای درک شرایط دارند نه فهمی از اولویتهای جامعه و نه ادب و تربیتی برای اقدام و کنش 📣این جماعت فرصت طلبانی هستند که برای جذب مخاطب و کسب شهرت حاضر به خود زنی نیز هستند ⚔لاتهایی را میمانند که برای ترساندن حریف مقابل اول به خودشان چاقو میزنند تا دیدن خون، حریف را به فرار و انفعال وادار کند ♻️در و تخته خوب با هم جور شده اند ، زن در جبهه ای به بزرگان شهر می‌پرد و شوهر در جبهه ای دیگر 🙏آقای فرماندار ما از شما عذرخواهی میکنیم به خاطر اینگونه فعالیت ابلهانه 👌کاش دادستان محترم با اینگونه هزینه سازان برخورد کند تا هر روز شاهد اینگونه رفتارها نباشیم . 🙏با ما همراه باشید👇 https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062