eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از احمد صابری تولایی
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای فرماندار ! اینها با ما نیستند 🙏باید تشکر کنیم از فرماندار مشهد که این شب و روزها در تجمعات حاضر میشن و پای حرف مردم می‌نشینند 👌حتما باید مطالبه کنیم که امثال ایشون و دستگاههای دولتی بیش از گذشته برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند 👌حتما باید مطالبه کنیم که آقای فرماندار برای بهبود اوضاع فرهنگی شهر در حیطه اختیاراتشان تلاش کنند 🚫برهنگی و ناهنجاری نه مشروعه و نه معقول و برخورد با هنجار شکنان در سطح شهر ، اعم از کافه ها و مراکز خرید و خیابان و بالاخص مراکز دولتی باید توسط دستگاههای ذیربط سامان داده بشه و این مطالبه عمومی مردم متدین و انقلابی مشهده 📎با همه آنچه گفته شد باید جلوی هم گرفته بشه آنهایی که از فعالیت فرهنگی فقط خشونت و اهانت را فهمیده اند و از مطالبه گری فقط عربده کشی ⛔️این جماعت نه عقلانیتی برای درک شرایط دارند نه فهمی از اولویتهای جامعه و نه ادب و تربیتی برای اقدام و کنش 📣این جماعت فرصت طلبانی هستند که برای جذب مخاطب و کسب شهرت حاضر به خود زنی نیز هستند ⚔لاتهایی را میمانند که برای ترساندن حریف مقابل اول به خودشان چاقو میزنند تا دیدن خون، حریف را به فرار و انفعال وادار کند ♻️در و تخته خوب با هم جور شده اند ، زن در جبهه ای به بزرگان شهر می‌پرد و شوهر در جبهه ای دیگر 🙏آقای فرماندار ما از شما عذرخواهی میکنیم به خاطر اینگونه فعالیت ابلهانه 👌کاش دادستان محترم با اینگونه هزینه سازان برخورد کند تا هر روز شاهد اینگونه رفتارها نباشیم . 🙏با ما همراه باشید👇 https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
مهدیار،مشاورنماینده ولی فقیه درسپاه،۷خرداد۱۴۰۵.mp3
زمان: حجم: 5.8M
ما آتش بس نداریم ❌ ❌جنگ در جریانه❌ ❌به حرف رسانه ها گوش ندید معلوم نیست کانال داران دنبال چی هستند ❌ 🚨برای اولین بار می شنوید ناگفته های شنیدنی از وضعیت منطقه و مذاکره و موشکی و اژدرها های دریا .... ✅از زبان در حتما بشنوید و دهید که خستگیتون در بره نشر یادتون نره... @Sangar_Tabien_Va_Omid
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
آقای فرماندار ! اینها با ما نیستند 🙏باید تشکر کنیم از فرماندار مشهد که این شب و روزها در تجمعات حا
توضیح مطلعین از میدان👇 مطالبه نه مسالمت آمیز بود نه محترمانه، جلسه و تجمع رو به هم ریخته بودن، از قبل تیم آورده بودن به همین قصد، بچه‌های تجمع، جمع‌شون کردن، نه کسی از اطلاعات بوده نه از فرمانداری. بچه‌ها چون دیدن زحمات سه ماهه‌شون رو اینا دارن به باد میدن، اقدام کردن
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟨 تیزری علیه میدان انقلاب/ از آقای مقصودی عزیز انتظار نبود که بعد از کسب شهرت از طریق صدا وسیما، بخاطر اندک اختلاف نظر اینک رپرتاژ تجزیه اجتماعی و رفتارهای قبیله ای منتشر کند! 🟡 برادرمان آقای مقصودی یکی از فعالان موثر جبهه رسانه ای انقلاب بوده و است؛ گویا اختلاف نظری با مسئولان رسانه ملی پیدا کرده و تذکراتی در باره برنامه اخیر ثریا پیرامون مذاکرات دریافت کرده است؛ 🔸️حالا برادرمان جناب مقصودی که تمام هویتش را مرهون همین رسانه ملّی است باتولید تیزر وانمود کرده است که حرف هایش را بناست به خیابان انقلاب بکشاند و در تیزری همراه با احساساتِ واکنشی و با ردیف کردن چهره هایی در تیزر که بعضی شان در تولید حرف های ساختار شکنانه اهل بی باکی (و نه شجاعتِ حکیمانه) و وحدت شکنی ها هستند برنامه جدید خود را معرفی کرده است!! 🔸️اولا از برادر مجاهد جناب مقصودی می خواهم که به تلویزیون برگردد و اگر توصیه ای هم به او درباره رعایت برخی چارچوب ها شده است باشرح صدربیشتر و با ملاحظات حداکثری تر و ملّی تر که مخصوص روزهای جنگ مقابل دشمن است به کارش ادامه دهد؛ 🔸️ثانیا از او در خواست می کنم‌ قدر و قیمت میدانِ انقلاب را با دعوت از برخی افراد که با بی پروایی سخن می گویند تنازل ندهد؛ میدان انقلاب تا بحال با مراقبت تهرانی های حماسه سرا و برادر مجاهد جناب حاج محمد طاهری، خوب درخشیده و خواری درچشم دشمنان در پایتخت شد؛ در میدان انقلاب ارکستر سمفونیِ بعثت جریان دارد؛ نباید کنار این ارکستر ملّی که رهبرش امامِ امت است سازهای فردی و ناکوک،کوک کرد ! 🔺️مجتبی زارعی https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat
📢 سپاه: دشمن ناگزیر به پذیرش قواعد جدید ایران است 📝 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد: ◀️ حضور مردم در پشتیبان ، سنگر و عامل ضروری رقم خوردن پیروزی کامل و نهایی است. ◀️ ایرانیان هرگز تسلیم واژه‌سازی‌ها و دستاوردسازی‌های دروغین دشمن نخواهند شد. ◀️ دشمن ناگزیر به پذیرش قواعد جدیدی است که ملت ایران و نیروهای مسلح بر میدان تحمیل کرده‌اند؛ به ویژه در عرصه مدیریت و کنترل هوشمند تنگه هرمز ◀️ مقاومت تا نابودی کامل توطئه‌های استکباری، اخراج بیگانگان از غرب آسیا و آزادی قدس شریف با نابودی رژیم صهیونیستی، مقتدرانه ادامه خواهد یافت.
هدایت شده از چراغ نفتی
🟢 آقای شهیدمون توی کتابِ طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن می‌گفتن: همیشه در ایام عید غدیر، معمول است این را میخوانند مردم: «اَلحَمدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ المُتمَسِكين بولاية علي بن أبي طالبٍ عَلَيْهِ السَّلام» بنده به دوستانم غالباً این جور میگویم، میگویم نگویید «الحَمدُ اللَّهِ الَّذِي جَعَلَنا». می‌ترسم دروغ باشد! بگویید: «اَللّهُم أجْعَلنا مِنَ المُتمسكين بولايَةِ عَلي بن أبي طالب عَلَيْهِ السَّلام» خدایا ما را از متمسکین به ولایت قرار بده. ببینیم هستیم یا نه. آن وقت خواهیم رسید به این مطلب، آن هم یک بعد دیگر از ابعاد ولایت است. [درس ولایت جلسه ۲۳ ص ۴۱۷] 🌱اگه تو هم متنِ بالا رو توی ذهنت،‌با لحنِ خودِ آقا خوندی؛ یه صلوات برای شادیِ روح‌شون بفرست🙂 تا امشب که در بهشت، مهمانِ امیرالمؤمنین هستن ازمون یاد کنن. 💚 (ع) ❈ @cheragh_nafti