eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🟪 جنگِ ترکیبی با جدالِ کثیف ! 🟣 برنامه خوب ثریا و سوابق ماقبل این تیزر که معلومه اما توعه لندنی با این تبلیغ تیزر جدید نشان دادی که استودیوی لندن مثل مگسی است که در جنگ ترکیبی روی زخم ها می نشیند ! ⛔️ هیچ وقت یادمان نمی رود که گفتی خامنه ای شهید مسئول کشتار دی ماه است و باید از رهبری کنار برود ! 📌حمایت علیزاده ی خبیث از تیزر جدید ثریا یک نشانه است! آیا برادر مجاهدمان جناب مقصودی این رپرتاژ از شبکه "جدال کثیف" با ساختارهای جمهوری اسلامی را دیده است ! 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
📍 مأموریت مردم و مسئولان پس از پیروزی در میدان! بنا به فرموده امام جامعه، هدف دشمن پس از شکست خوردن در میدان نظامی، تضعیف تاب آوری مردم و ایجاد خطا در محاسبات مسئولان کشور است این یعنی جنگ حق و باطل اکنون بر این دو متمرکز شده پس مأموریت ما حراست و صیانت از همین دو مؤلفه خواهد بود! به عنوان مثال باید مواظب رخنه ویروس تردید، یأس، ترس، بدگمانی و اختلاف در بین مردم و مسئولان باشیم 🔹 تردید نسبت به دستاوردهای بزرگ جنگ تردید نسبت به همراهی مردم تردید و بدگمانی نسبت به خدمتگزاری مسئولان کشور تردید نسبت به برتری و قوی‌تر بودن ما از دشمن تردید نسبت به مقاومت و مقابله با دشمن 🔹 یأس و ناامیدی از پیروزی نهایی ناامیدی از آینده کشور یأس و سرخوردگی از خسارت‌های جنگ 🔹 ترس از تجهیزات و لوازم دشمن ترس از هیاهوی رسانه‌ای دشمن ترس از جنگیدن و مقاومت کردن 🔹 اختلاف بر سر مسائل فرعی اختلاف و چنددستگی‌ حزبی و جناحی اختلاف در بین تصمیم گیران اختلاف در شناخت دوست و دشمن اختلاف و بدگمانی در مورد رزمندگان کشور از میدان تا دیپلماسی اینها ملزومات و ملاحظاتی هستند که ما مردم و مسئولان کشور مأموریم برای خنثی سازی کید جدید دشمن آمریکایی صهیونی رعایت کنیم و مطمئن باشیم که إِنَّ وَعۡدَ ٱللَّهِ حَقࣱّ و فتح بزرگ پیش روی ماست محمد رضا شیخی | بپیوندید 👇🏻 🇮🇷 https://eitaa.com/mrsheikhy
🔻این چند جمله از بیانات جناب شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب‌الله را که امروز ایراد فرموند با تامل بیشتری بخوانیم: 🔸مقاومت در لبنان از مکتب و اندیشه امام خمینی برای آزادسازی سرزمینش از دست دشمن غاصب در منطقه الهام گرفت. 🔹ما برای سرزمین و ملت خود و از روی طاعت از پروردگارمان می‌جنگیم تا بنده هیچ‌کس نباشیم و نسل‌های ما در میهن خود در کنار هم‌وطنانشان مستقل زندگی کنند. 🔸از ایران سپاسگزاریم که با وجود چالش‌های بزرگ خود، به ما برای بازپس‌گیری سرزمین و حق‌مان در مواجهه با تجاوزات اسرائیل و آمریکا کمک می‌کند.
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👆👆👆 باز هم کلیپی دیدم از یک روحانی با سابقه زدن حرفهای حاشیه ای، که گفته مذاکرات حرام هست و اگر رهبری اجازه داده چون کار از دستش در رفته !!! خدا قوت احسنت هر روز شاهد ادبیات و عبارات جدیدی هستم برای زیر سوال بردن رهبری !! خب حاج اقا چرا نمیخواهی یک بار به این نتیجه برسی که حرف خودت غلط هست؟ یعنی همیشه حرف شماها درست هست و به رهبری تحمیل می شود؟ بعد دوباره با همان مغالطه مشهور ، بحث دوران امیرالمومنین (ع) را پیش می کشد! صدبار هم آن را جواب دادیم که البته هنوز هم کسی نتوانست برای آن متن جوابیه ای بنویسد . 👇👇 1️⃣ عدم تطابق شرایط فعلی با صلح امام حسن (ع) https://eitaa.com/ma_va_o/33482 2️⃣ عدم تطابق با قضیه حکمیت جنگ صفین https://eitaa.com/ma_va_o/33502 👆 متن رپلای شده را هم بخوانید و به این سخنران محترم هم نشان دهید تا بداند چطور رهبری شهید در طول این سالها ، بارها و بارها و قتی را تشخیص دادند ورود کردند ، حتی مواردی . آن وقت چطور ممکنه الان مسیر مذاکرات آتش بس به انحراف رسیده اما ایشان ذره ای اشاره به آن نمی کند!!
❌☝️هنوز مُهر پیام به این مهمی ١۴ خرداد امام مسلمین خشک نشده... و دقیقا دیروز در همین لحظه ای که امام جامعه دارن تاکید بر حفظ وحدت میکنن... این بلاگرها با این مطالب بی پایه و اساس به دولتی که وسط جنگ با تمام توان مقابل دشمن ایستاده حمله می‌کنند... 😔دقیقا 180 درجه بر خلاف جهت دستور امام، ایجاد یأس و ناامیدی میکنن... و خیلی راحت بدون اینکه خجالت بکشن ادعای انقلابی گری و ولایتمداری هم دارن... 😊 هر روز هم از خلق الله پول بابت تبلیغات میگیرن و به ریش ملت قاه قاه می‌خندن که مثلا دارن جهاد تبیین میکنن... جهاد تبیین شون هم دقیقا نقطه ی عکس دستورات امام مسلمینه و فقط دارن خودشون و مخاطبینشون رو بیچاره میکنن.... ⚠️⚠️رفقا ایشون همون آقا مجتبی هست هااا 🟢❤️همونی که برای ولایت ایشون اشک می‌ریختیم. ⁉️چرا به حرف هاش گوش نمیدیم؟! ⁉️چرا هر کدوم ما یه ولی فقیه شدیم؟! رهبر انقلاب👇 ✅هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد. ✅همگان با ایستادگی، روشن بینی و حفظ ((وحدت)) و ((اعتماد متقابل)) و ((هم‌صدایی نکردن با دشمن)) نقشه او را خنثی نمایند✅✅✅ 🚨❓چند روز گذشته نیز فرمودند👇👇👇 اختلافات غیرموجه و حتی 👈((موجه)) را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید. 📀پاسخ به شبهه اقای ثابتی در مورد صدا و سیما https://eitaa.com/porseshgar/51920 📀پاسخ به شبهه ثابتی در مورد رای غلط مردم👇 https://eitaa.com/porseshgar/46759 ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از وحید یامین پور
در سخنرانی جشن غدیر، آنجا که داشتم درباره ذلیل شدن طاغوت بزرگ زمانه به‌دست فرزندان آخرالزمانی شیعه حرف میزدم، کسی آمد و تکه کاغذی جلوی من گذاشت: "لطفا امشب درباره‌ی غدیر حرف بزنید!" رشته‌ی افکارم پاره شد... پس من درباره‌ی چه‌چیزی حرف میزدم؟ مگر غدیر چه بود؟ غدیر همان دعوت انبیاء بود به ایستادن در طرف درست تاریخ، دعوت به مبارزه‌ای تاریخی با طاغوت، بیعت ناگسستنی با ولایت... متحجر نباشیم. صحنه‌ی غدیر را در ۱۴ قرن قبل متوقف نکنید. قرنها شیعه تحت ظلم بوده، قبور ائمه ما پنهان بوده، بسیاری از علمای ما فراری و در تبعید یا در سیاهچال بودند... عزت امروز اسلام و تشیع، قرنها آرزوی امت مظلوم و تحت ستم ما بوده. به‌یاد بیاوریم امام ما گفت: "‌من با جرأت مدعى هستم که ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله- صلى‌الله‌علیه‌وآله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین‌بن‌على- صلوات‌الله‌وسلامه‌علیهما- مى‌باشند." بگذارید درباره‌ی نعمت و کرامت امروزمان که تحقق هدف غدیر است، حرف بزنیم. درباره‌ی اینکه حضور ملت مبعوث ادامه‌ی حرکت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است که حج را نیمه کاره رها کرد و به صحرای کربلا شتافت... آن مقدس‌نماها که یک شب به خیابان نیامدند اما امشب زیر سقف مهدیه‌ها جشن غدیر برگزار میکنند بیعت را نقض کرده‌اند. آنها غدیر را با متوقف کردنش در ۱۴ قرن قبل، ضایع می‌کنند. درس غدیر همین پیوند تاریخی ما با ولایت و باقی ماندن در معرکه است. ➕️ @yaminpour
🔺امارات اینگونه قربانی سیاست های صهیونیستها شد! 🔹سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه ای با المیادین گفته: اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد خود امارات نیز در برخی مواقع در عملیات‌های نظامی علیه ما مشارکت داشته است. 🔹اینکه امارات در این جنگ مشارکت داشته مثل روز روشن است؛ نه اینکه فقط پایگاه و امکانات حمله را برای دشمن فراهم کرده باشد، بلکه خودِ این کشور نیز در حملات به خاک ایران نقش داشته که نمونه آن آسیب رساندن به تاسیسات نفتی ایران در جزیره لاوان است. 🔹لذا این چیزی نیست که از چشمان ایرانی ها دور مانده باشد، همانگونه که مثلا تحرکات رژیم صهیونیستی در عراق و آذربایجان از چشم ایرانی ها پنهان نمانده است؛ اما وقتی چنین مسئله ای را رئیس دستگاه دیپلماسی کشور به زبان می آورد، اهمیت مسئله را صد چندان میکند. 🔹به باور نگارنده، ایران که در تمام این سالها بسیاری از تحرکات مخرب ضد ایرانی این کشورک عربی، خصوصا در باز کردن پای صهیونیست ها به نزدیکی مرزهای ایران را تحمل کرده بود، حالا دیگر برای امارات تره هم خُرد نمیکند. با امارات متحده عربی زین پس مانند اربیل عراق رفتار، و هر گاه که احساس شد در آنجا خطری ایران را تهدید میکند به آن حمله خواهد شد. 🔹بعید است امارات دیگر بتواند به دوران شکوفایی قبل از جنگ برگردد و آن نقش همیشگی را در تجارت جهانی ایفا نماید؛ بعید است بار دیگر بتواند به قطب هوش مصنوعی و مرکزی برای توسعه "هایتک" تبدیل شود. سران امارات متحده عربی که تا همین سال گذشته جوگیرانه خیال میکردند سری در میان سرها در آورده اند و میتوانند هر روز به شکلی ایران را با طرح مسائلی چون جزایر سه گانه تحت فشار بگذارند، حالا باید با تبعات این دشمنی دست و پنجه نرم کنند. 🔹گاهی شرایط به گونه ای برای یک کشور وارونه میشود، و آنقدر سیر تحولات سختگیرانه پیش میرود که حتی شاید پشیمانی هم سود چندانی ندارد و نمیتواند آن را به وضعیت سابق بازگرداند؛ درست مانند آن چیزی که امارات اکنون با آن مواجه است! @Ansari_rahim
♨️امام سیدمجتبی خامنه‌ای حفظه‌الله، همین دیروز، یعنی در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۱۴ فرمودند: « در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.» آیا امیرحسین ثابتی منفرد، جزو مسئولان جمهوری اسلامی نیست؟ پس چرا به امر امام جامعه، عمل نمیکند؟
هدایت شده از دید در شب
چند روزه دارم به این فکر میکنم که ایتا داره خطرناک تر از تلگرام میشه! با مرور کانال‌هاش قشنگ افسرده و ناامید از همه چی میشی! دقیقا همون هدفی که دشمن در اپ‌های خارجی‌دنبال اونه.. فقط فرقش اینه که ادمین‌های کانال‌های تلگرام ریش نمی‌زارن و ادعای انقلابی بود نمی‌کنن! هروقت خسته شدید از این پیام‌ها برید صحبت‌های رهبر شهیدمون در مورد آینده انقلاب رو گوش بدید... قشنگ در مقابل این مطالبه.. حالتون هم خوب میشه... @saddena