eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از وحید یامین پور
در سخنرانی جشن غدیر، آنجا که داشتم درباره ذلیل شدن طاغوت بزرگ زمانه به‌دست فرزندان آخرالزمانی شیعه حرف میزدم، کسی آمد و تکه کاغذی جلوی من گذاشت: "لطفا امشب درباره‌ی غدیر حرف بزنید!" رشته‌ی افکارم پاره شد... پس من درباره‌ی چه‌چیزی حرف میزدم؟ مگر غدیر چه بود؟ غدیر همان دعوت انبیاء بود به ایستادن در طرف درست تاریخ، دعوت به مبارزه‌ای تاریخی با طاغوت، بیعت ناگسستنی با ولایت... متحجر نباشیم. صحنه‌ی غدیر را در ۱۴ قرن قبل متوقف نکنید. قرنها شیعه تحت ظلم بوده، قبور ائمه ما پنهان بوده، بسیاری از علمای ما فراری و در تبعید یا در سیاهچال بودند... عزت امروز اسلام و تشیع، قرنها آرزوی امت مظلوم و تحت ستم ما بوده. به‌یاد بیاوریم امام ما گفت: "‌من با جرأت مدعى هستم که ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله- صلى‌الله‌علیه‌وآله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین‌بن‌على- صلوات‌الله‌وسلامه‌علیهما- مى‌باشند." بگذارید درباره‌ی نعمت و کرامت امروزمان که تحقق هدف غدیر است، حرف بزنیم. درباره‌ی اینکه حضور ملت مبعوث ادامه‌ی حرکت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است که حج را نیمه کاره رها کرد و به صحرای کربلا شتافت... آن مقدس‌نماها که یک شب به خیابان نیامدند اما امشب زیر سقف مهدیه‌ها جشن غدیر برگزار میکنند بیعت را نقض کرده‌اند. آنها غدیر را با متوقف کردنش در ۱۴ قرن قبل، ضایع می‌کنند. درس غدیر همین پیوند تاریخی ما با ولایت و باقی ماندن در معرکه است. ➕️ @yaminpour
🔺امارات اینگونه قربانی سیاست های صهیونیستها شد! 🔹سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه ای با المیادین گفته: اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد خود امارات نیز در برخی مواقع در عملیات‌های نظامی علیه ما مشارکت داشته است. 🔹اینکه امارات در این جنگ مشارکت داشته مثل روز روشن است؛ نه اینکه فقط پایگاه و امکانات حمله را برای دشمن فراهم کرده باشد، بلکه خودِ این کشور نیز در حملات به خاک ایران نقش داشته که نمونه آن آسیب رساندن به تاسیسات نفتی ایران در جزیره لاوان است. 🔹لذا این چیزی نیست که از چشمان ایرانی ها دور مانده باشد، همانگونه که مثلا تحرکات رژیم صهیونیستی در عراق و آذربایجان از چشم ایرانی ها پنهان نمانده است؛ اما وقتی چنین مسئله ای را رئیس دستگاه دیپلماسی کشور به زبان می آورد، اهمیت مسئله را صد چندان میکند. 🔹به باور نگارنده، ایران که در تمام این سالها بسیاری از تحرکات مخرب ضد ایرانی این کشورک عربی، خصوصا در باز کردن پای صهیونیست ها به نزدیکی مرزهای ایران را تحمل کرده بود، حالا دیگر برای امارات تره هم خُرد نمیکند. با امارات متحده عربی زین پس مانند اربیل عراق رفتار، و هر گاه که احساس شد در آنجا خطری ایران را تهدید میکند به آن حمله خواهد شد. 🔹بعید است امارات دیگر بتواند به دوران شکوفایی قبل از جنگ برگردد و آن نقش همیشگی را در تجارت جهانی ایفا نماید؛ بعید است بار دیگر بتواند به قطب هوش مصنوعی و مرکزی برای توسعه "هایتک" تبدیل شود. سران امارات متحده عربی که تا همین سال گذشته جوگیرانه خیال میکردند سری در میان سرها در آورده اند و میتوانند هر روز به شکلی ایران را با طرح مسائلی چون جزایر سه گانه تحت فشار بگذارند، حالا باید با تبعات این دشمنی دست و پنجه نرم کنند. 🔹گاهی شرایط به گونه ای برای یک کشور وارونه میشود، و آنقدر سیر تحولات سختگیرانه پیش میرود که حتی شاید پشیمانی هم سود چندانی ندارد و نمیتواند آن را به وضعیت سابق بازگرداند؛ درست مانند آن چیزی که امارات اکنون با آن مواجه است! @Ansari_rahim
♨️امام سیدمجتبی خامنه‌ای حفظه‌الله، همین دیروز، یعنی در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۱۴ فرمودند: « در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.» آیا امیرحسین ثابتی منفرد، جزو مسئولان جمهوری اسلامی نیست؟ پس چرا به امر امام جامعه، عمل نمیکند؟
هدایت شده از دید در شب
چند روزه دارم به این فکر میکنم که ایتا داره خطرناک تر از تلگرام میشه! با مرور کانال‌هاش قشنگ افسرده و ناامید از همه چی میشی! دقیقا همون هدفی که دشمن در اپ‌های خارجی‌دنبال اونه.. فقط فرقش اینه که ادمین‌های کانال‌های تلگرام ریش نمی‌زارن و ادعای انقلابی بود نمی‌کنن! هروقت خسته شدید از این پیام‌ها برید صحبت‌های رهبر شهیدمون در مورد آینده انقلاب رو گوش بدید... قشنگ در مقابل این مطالبه.. حالتون هم خوب میشه... @saddena
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹پرونده‌ی ویژه‌ی امروز 🔸صحبتهای آقای قاسمیان چقدر با پیام‌های صریح رهبر عزیز انقلاب مطابقت داره؟ 🔸یک کلیپ و پنج نکته 🔸بررسی صحبتهای آقای قاسمیان در خصوص محور وحدت 1⃣نکته‌ اول: 2⃣نکته‌ دوم: 3⃣نکته‌ سوم: 4⃣نکته‌ چهارم: 5⃣نکته پنجم: @yousofnaseri
🔹🔸نکته‌ی بسیار مهمی در باب تقطیع پیام حضرت آقا در بخشهای خبری صدا و سیما🔸🔹 ⭐️بسیار مهم⭐️ وقتی خبر این تقطیع رو شنیدم، خیلی تعجب کردم آخه چه دلیلی داره صدا و سیما چنین کاری بکنه؟ یعنی توی صدا و سیما، افرادی هستن که تشخیص خودشون رو از تشخیص امام بالاتر و صائبتر بدونن؟ اما بعدش با خودم گفتم خوبه اول ببینم اون قسمت حذف شده چیه و انتشارش به ضرر کیه؟ وقتی بررسی کردم، متوجه نکته‌ی جالب‌تر و عجیبی‌تری شدم تا آخر با این مطلب همراه باشید تا شما هم به چیزی که بنده رسیدم برسید برای اینکه قسمت حذف شده مشخص بشه، کمی قبل‌تر از اون رو هم میاریم و قسمت حذف شده رو برجسته می‌کنیم «لذا در مقام مقابله با بدخواهی‌ها باید همگان با ایستادگی و روشن‌بینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشه‌ی شوم او را خنثی نمایند. در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هر گونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.» خب حضرت آقا یک وظیفه‌ی همگانی تعریف می‌کنن در مقابل بدخواهی‌ها برای خنثی کردن نقشه‌ شوم دشمن که پنج‌تا محور داره: ایستادگی روشن‌بینی حفظ وحدت و انسجام اعتماد متقابل همصدایی نکردن با دشمن بعد در اون قسمت حذف شده، یک نقش دیگه برای مسئولین تعریف می‌کنن پشتیبانی از این امور بسیار مهم خب پشتیبانی یعنی چی؟ یعنی اینکه با کسانی که بخوان در ایستادگی عمومی خلل ایجاد کنن فضا رو تاریک کنن تا واقعیتها دیده نشن وحدت رو به هم بزنن بی اعتمادی ایجاد کنن یا با دشمن هم صدایی کنن برخورد قانونی کنن این دیگه کار مردم نیست کار مسئولین هست برای همین حضرت آقا وجهی برای این برخورد ارائه میدن چرا با چنین افرادی باید برخورد قانونی صورت بگیره؟ چون کار این افراد (۵ مورد فوق) نوعی کمک به دشمن این کشور و دشمن مردم محسوب میشه خب پس اون وظیفه‌ی پشتیبانی در نظام ما با کیه؟ قوه قضائیه یعنی در واقع حضرت آقا دارن به قوه‌ی قضائیه دستور می‌دن با کسانی که این تخلفات رو انجام میدن، برخورد قانونی کن چون اونها دارن به دشمن کشور و مردم کمک می‌کنن خب یعنی میشه گفت قوه‌ی قضاییه به صدا و سیما فشار آورده تا این تقطیع انجام بشه؟ بنده به این معتقد نیستم بلکه معتقدم کسانی که خودشون مستحق این برخورد قوه‌ی قضائیه و جزء تریبون‌داران صدا و سیما و ذی‌نفوذ در اونجا و در حال سیاه‌نمایی و بی‌اعتمادی و وحدت‌شکنی هستن، باعث و بانی این تقطیع شدن و حالا مسأله رو دارن بالعکس نشون میدن و دارن از حذف عبارتی که به هدف جلوگیری از بی‌اعتمادی متقابل، بین مسئولین و مردم نوشته شده، برای ایجاد نزاع و تفرقه و بی‌اعتمادی، استفاده می‌کنن در واقع ما با افرادی مواجه هستیم که در پیامهای حضرت آقا، نه تنها چیزی که بتونه باعث تایید و توجیه حرفها و کارهاشون باشه پیدا نکردن، بالعکس مطالبی بر ضد حرفها و رفتاری تفرقه‌انگیز و یأس‌آفرین خودشون پیدا کردن، پس راه جدیدی رو امتحان کردن در پیام اخیر، عبارتی که بیشتر متوجه خودشون بوده رو حذف می‌کنن و بعد حذف شدنش رو متوجه دولت و تیم مذاکره کننده و شعام و نفوذی‌ها و کودتاچی‌ها می‌کنن و جوری القا می‌کنن که مخاطب فکر کنه این عبارت، چون بر ضد برخی مسئولین بوده، با فشار دولت در بخشهای خبری صدا و سیما، سانسور شده اگه دولت توی صدا و سیما این مقدار نفوذ داشت که بتونه پیام حضرت آقا رو سانسور کنه، مانع ورود برخی کارشناسان و نمایندگان مجلس که مخالفتشون با دولت واضح و عیان هست می‌شد تا با حرفهای عجیب و غریبشون، بی‌اعتمادی مردم به مسئولین رو بیشتر نکنن @yousofnaseri
❌☝️کانال هایی که مدّعی تحریف در صدا و سیما بودند ⚠️اگه اون کودتا هست شما که خودتون به بقیه جملات رهبری عمل نمی کنید اسمتون چیه⁉️ رهبری در همین پیام دیروز گفتند ✅وحدت ✅اعتماد متقابل ✅هم صدایی نکردن با دشمن متن دقیق و بخونید👇 ✅همگان با ایستادگی، روشن بینی و حفظ ((وحدت)) و ((اعتماد متقابل)) و ((هم‌صدایی نکردن با دشمن)) نقشه او را خنثی نمایند✅ ❌☝️هنوز مُهر پیام به این مهمی ١۴ خرداد امام مسلمین خشک نشده... و دقیقا دیروز در همین لحظه ای که امام جامعه دارن تاکید بر حفظ وحدت میکنن... دارید چنین حمله می کنید 😔دقیقا 180 درجه بر خلاف جهت دستور امام، ایجاد یأس و ناامیدی میکنن... و خیلی راحت بدون اینکه خجالت بکشن ادعای انقلابی گری و ولایتمداری هم دارن... 😊 😐🚨عذرخواهی صدا و سیما و توضیح آن را چرا درج نمیکنند؟ https://eitaa.com/porseshgar/52051 ❌چرا به همین راحتی مرجع خبرگزاری رسمی کشور را متهم می کنید؟ 😊مشکل ما فقط اشتباه در اطلاع رسانی این خبر است؟ اگر اون کودتاست شما که به همین جملات رهبری عمل نمیکنید چه هستید⁉️ کاش درد ما همین یک کلمه بود درد ما اینه که برخی کانال های ایتا داره خطرناک تر از تلگرام میشه‼️ با مرور برخی کانال‌هاش قشنگ افسرده و نا امید از همه چی میشی! دقیقا همون هدفی که دشمن در آپ‌های خارجی‌ دنبال اونه 😒❌فقط فرقش اینه که ادمین‌های کانال‌های تلگرام ادعای انقلابی بودن نمی‌کنن! 🚨هروقت خسته شدید از این پیام‌ها برید صحبت‌های رهبر شهیدمون در مورد آینده انقلاب رو گوش بدید.. قشنگ در مقابل این مطالبات هست حالتون هم خوب میشه رهبری میگن اعتماد متقابل طرف میگه کودتاست😕 @porseshgar
هدایت شده از  بلاغ
بازنشر یک خبر قدیمی به عنوان خبر فوری! شایعه منتشرشده درباره دیدار عباس عراقچی و استیو ویتکاف و توافق برای دیدار مجدد، مربوط به بیانیه کاخ سفید در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۵ است و به امروز ارتباطی ندارد. این خبر در ساعات اخیر با برچسب «فوری» دوباره در برخی کانال‌ها بازنشر شده و می‌تواند مخاطب را درباره زمان وقوع رویداد دچار اشتباه کند. ▫️مجعولات @Ballaagh
هدایت شده از عمار۱۱۰
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از تاکید و تقدیر شیخ نعیم قاسم از حمایت ایران دوباره یاد فرمایشات امام راحل عظیم الشان افتادم... کاش اگر واقعاً مرید امام و رهبری هستیم حتما فرمایشات امام راحل ببینیم و هم فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص پرهیز جدی از اظهارنظر در موقع ابهام و کم اطلاعی سرلوحه نطق و قلم خود قرار دهیم.... پیام های اخیر حضرت آیت الله امام سیدمجتبی خامنه ای هم که برای دهمین بار حجت را تمام کرد. مراقب گوش هایمان باشیم : ناگفته بر هر خردمندی پیداست که آنچه گفته شد به معنای ندیدن مظلومیت لبنان و صرف نظر کردن از مطالبه و فریاد زدن علیه رژیم کودک کش صهیونی نیست 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
✍مردم عزیز مبعوث شده در میدان، ما به قله نزدیک شدیم، یک نظم نوین جهانی در آستانه رقم خوردنه، جنگ بین ما و آمریکا و صهیونیست یک نقطه عطف در این تحولات است. 🔶تصمیمات و تحرکات نظام با هوشمندی بسیار زیادی انجام میشود. 🔷برای همین موساد و دستگاه سمپاشش در رسانه‌های داخلی سعی می‌کنند با دادن تحلیل‌های غلط به شما، شما را به بی‌صبری کردن و اعتراض بیخود کردن و رودررویی با نظام بکشند. 🔶خیلی از مسائل مخصوصاً در زمینه مسائل نظامی، که مذاکره در جنگ هم جزو مسائل نظامیست، قابل گفتن نیست و ما هم با تحقیق کردن به آن نخواهیم رسید. 🔷به تدابیر و قدرت مدیریت رهبری و فرماندهان و مسئولانی که مورد تایید رهبری هستند اعتماد کنیم تا درس عبرت برای تاریخ نشویم🙏