eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹پرونده‌ی ویژه‌ی امروز 🔸صحبتهای آقای قاسمیان چقدر با پیام‌های صریح رهبر عزیز انقلاب مطابقت داره؟ 🔸یک کلیپ و پنج نکته 🔸بررسی صحبتهای آقای قاسمیان در خصوص محور وحدت 1⃣نکته‌ اول: 2⃣نکته‌ دوم: 3⃣نکته‌ سوم: 4⃣نکته‌ چهارم: 5⃣نکته پنجم: @yousofnaseri
🔹🔸نکته‌ی بسیار مهمی در باب تقطیع پیام حضرت آقا در بخشهای خبری صدا و سیما🔸🔹 ⭐️بسیار مهم⭐️ وقتی خبر این تقطیع رو شنیدم، خیلی تعجب کردم آخه چه دلیلی داره صدا و سیما چنین کاری بکنه؟ یعنی توی صدا و سیما، افرادی هستن که تشخیص خودشون رو از تشخیص امام بالاتر و صائبتر بدونن؟ اما بعدش با خودم گفتم خوبه اول ببینم اون قسمت حذف شده چیه و انتشارش به ضرر کیه؟ وقتی بررسی کردم، متوجه نکته‌ی جالب‌تر و عجیبی‌تری شدم تا آخر با این مطلب همراه باشید تا شما هم به چیزی که بنده رسیدم برسید برای اینکه قسمت حذف شده مشخص بشه، کمی قبل‌تر از اون رو هم میاریم و قسمت حذف شده رو برجسته می‌کنیم «لذا در مقام مقابله با بدخواهی‌ها باید همگان با ایستادگی و روشن‌بینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشه‌ی شوم او را خنثی نمایند. در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هر گونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.» خب حضرت آقا یک وظیفه‌ی همگانی تعریف می‌کنن در مقابل بدخواهی‌ها برای خنثی کردن نقشه‌ شوم دشمن که پنج‌تا محور داره: ایستادگی روشن‌بینی حفظ وحدت و انسجام اعتماد متقابل همصدایی نکردن با دشمن بعد در اون قسمت حذف شده، یک نقش دیگه برای مسئولین تعریف می‌کنن پشتیبانی از این امور بسیار مهم خب پشتیبانی یعنی چی؟ یعنی اینکه با کسانی که بخوان در ایستادگی عمومی خلل ایجاد کنن فضا رو تاریک کنن تا واقعیتها دیده نشن وحدت رو به هم بزنن بی اعتمادی ایجاد کنن یا با دشمن هم صدایی کنن برخورد قانونی کنن این دیگه کار مردم نیست کار مسئولین هست برای همین حضرت آقا وجهی برای این برخورد ارائه میدن چرا با چنین افرادی باید برخورد قانونی صورت بگیره؟ چون کار این افراد (۵ مورد فوق) نوعی کمک به دشمن این کشور و دشمن مردم محسوب میشه خب پس اون وظیفه‌ی پشتیبانی در نظام ما با کیه؟ قوه قضائیه یعنی در واقع حضرت آقا دارن به قوه‌ی قضائیه دستور می‌دن با کسانی که این تخلفات رو انجام میدن، برخورد قانونی کن چون اونها دارن به دشمن کشور و مردم کمک می‌کنن خب یعنی میشه گفت قوه‌ی قضاییه به صدا و سیما فشار آورده تا این تقطیع انجام بشه؟ بنده به این معتقد نیستم بلکه معتقدم کسانی که خودشون مستحق این برخورد قوه‌ی قضائیه و جزء تریبون‌داران صدا و سیما و ذی‌نفوذ در اونجا و در حال سیاه‌نمایی و بی‌اعتمادی و وحدت‌شکنی هستن، باعث و بانی این تقطیع شدن و حالا مسأله رو دارن بالعکس نشون میدن و دارن از حذف عبارتی که به هدف جلوگیری از بی‌اعتمادی متقابل، بین مسئولین و مردم نوشته شده، برای ایجاد نزاع و تفرقه و بی‌اعتمادی، استفاده می‌کنن در واقع ما با افرادی مواجه هستیم که در پیامهای حضرت آقا، نه تنها چیزی که بتونه باعث تایید و توجیه حرفها و کارهاشون باشه پیدا نکردن، بالعکس مطالبی بر ضد حرفها و رفتاری تفرقه‌انگیز و یأس‌آفرین خودشون پیدا کردن، پس راه جدیدی رو امتحان کردن در پیام اخیر، عبارتی که بیشتر متوجه خودشون بوده رو حذف می‌کنن و بعد حذف شدنش رو متوجه دولت و تیم مذاکره کننده و شعام و نفوذی‌ها و کودتاچی‌ها می‌کنن و جوری القا می‌کنن که مخاطب فکر کنه این عبارت، چون بر ضد برخی مسئولین بوده، با فشار دولت در بخشهای خبری صدا و سیما، سانسور شده اگه دولت توی صدا و سیما این مقدار نفوذ داشت که بتونه پیام حضرت آقا رو سانسور کنه، مانع ورود برخی کارشناسان و نمایندگان مجلس که مخالفتشون با دولت واضح و عیان هست می‌شد تا با حرفهای عجیب و غریبشون، بی‌اعتمادی مردم به مسئولین رو بیشتر نکنن @yousofnaseri
❌☝️کانال هایی که مدّعی تحریف در صدا و سیما بودند ⚠️اگه اون کودتا هست شما که خودتون به بقیه جملات رهبری عمل نمی کنید اسمتون چیه⁉️ رهبری در همین پیام دیروز گفتند ✅وحدت ✅اعتماد متقابل ✅هم صدایی نکردن با دشمن متن دقیق و بخونید👇 ✅همگان با ایستادگی، روشن بینی و حفظ ((وحدت)) و ((اعتماد متقابل)) و ((هم‌صدایی نکردن با دشمن)) نقشه او را خنثی نمایند✅ ❌☝️هنوز مُهر پیام به این مهمی ١۴ خرداد امام مسلمین خشک نشده... و دقیقا دیروز در همین لحظه ای که امام جامعه دارن تاکید بر حفظ وحدت میکنن... دارید چنین حمله می کنید 😔دقیقا 180 درجه بر خلاف جهت دستور امام، ایجاد یأس و ناامیدی میکنن... و خیلی راحت بدون اینکه خجالت بکشن ادعای انقلابی گری و ولایتمداری هم دارن... 😊 😐🚨عذرخواهی صدا و سیما و توضیح آن را چرا درج نمیکنند؟ https://eitaa.com/porseshgar/52051 ❌چرا به همین راحتی مرجع خبرگزاری رسمی کشور را متهم می کنید؟ 😊مشکل ما فقط اشتباه در اطلاع رسانی این خبر است؟ اگر اون کودتاست شما که به همین جملات رهبری عمل نمیکنید چه هستید⁉️ کاش درد ما همین یک کلمه بود درد ما اینه که برخی کانال های ایتا داره خطرناک تر از تلگرام میشه‼️ با مرور برخی کانال‌هاش قشنگ افسرده و نا امید از همه چی میشی! دقیقا همون هدفی که دشمن در آپ‌های خارجی‌ دنبال اونه 😒❌فقط فرقش اینه که ادمین‌های کانال‌های تلگرام ادعای انقلابی بودن نمی‌کنن! 🚨هروقت خسته شدید از این پیام‌ها برید صحبت‌های رهبر شهیدمون در مورد آینده انقلاب رو گوش بدید.. قشنگ در مقابل این مطالبات هست حالتون هم خوب میشه رهبری میگن اعتماد متقابل طرف میگه کودتاست😕 @porseshgar
هدایت شده از  بلاغ
بازنشر یک خبر قدیمی به عنوان خبر فوری! شایعه منتشرشده درباره دیدار عباس عراقچی و استیو ویتکاف و توافق برای دیدار مجدد، مربوط به بیانیه کاخ سفید در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۵ است و به امروز ارتباطی ندارد. این خبر در ساعات اخیر با برچسب «فوری» دوباره در برخی کانال‌ها بازنشر شده و می‌تواند مخاطب را درباره زمان وقوع رویداد دچار اشتباه کند. ▫️مجعولات @Ballaagh
هدایت شده از عمار۱۱۰
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از تاکید و تقدیر شیخ نعیم قاسم از حمایت ایران دوباره یاد فرمایشات امام راحل عظیم الشان افتادم... کاش اگر واقعاً مرید امام و رهبری هستیم حتما فرمایشات امام راحل ببینیم و هم فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص پرهیز جدی از اظهارنظر در موقع ابهام و کم اطلاعی سرلوحه نطق و قلم خود قرار دهیم.... پیام های اخیر حضرت آیت الله امام سیدمجتبی خامنه ای هم که برای دهمین بار حجت را تمام کرد. مراقب گوش هایمان باشیم : ناگفته بر هر خردمندی پیداست که آنچه گفته شد به معنای ندیدن مظلومیت لبنان و صرف نظر کردن از مطالبه و فریاد زدن علیه رژیم کودک کش صهیونی نیست 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
✍مردم عزیز مبعوث شده در میدان، ما به قله نزدیک شدیم، یک نظم نوین جهانی در آستانه رقم خوردنه، جنگ بین ما و آمریکا و صهیونیست یک نقطه عطف در این تحولات است. 🔶تصمیمات و تحرکات نظام با هوشمندی بسیار زیادی انجام میشود. 🔷برای همین موساد و دستگاه سمپاشش در رسانه‌های داخلی سعی می‌کنند با دادن تحلیل‌های غلط به شما، شما را به بی‌صبری کردن و اعتراض بیخود کردن و رودررویی با نظام بکشند. 🔶خیلی از مسائل مخصوصاً در زمینه مسائل نظامی، که مذاکره در جنگ هم جزو مسائل نظامیست، قابل گفتن نیست و ما هم با تحقیق کردن به آن نخواهیم رسید. 🔷به تدابیر و قدرت مدیریت رهبری و فرماندهان و مسئولانی که مورد تایید رهبری هستند اعتماد کنیم تا درس عبرت برای تاریخ نشویم🙏
🚨⚠️ کدام سخن حجت است؟ 🅰در بیانیه سپاه ولایت مدار و دلاور ، فرماندهان حاضر در خط مقدم میدان نبرد، از ما خواستند از افسران عرصه دیپلماسی پشتیبانی کنیم. در اینجا👇 https://eitaa.com/porseshgar/51695 اقای قاسمیان مگر جمهوری اسلامی چهل روز تمام مردانه و جانانه نجنگید تا دشمن را به پذیرش شروط خود مجبور کند؟ 🅱اما امثال آقای قاسمیان در تجمعات سخنرانی می‌کنند و افسران عرصه دیپلماسی را بی‌باور به سنت‌های الهی می‌دانند. 🆎 پاسخ روشن نیست؟ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
پیام آقا را چند بار خواندم. به نظرم مهم‌ترین بخش پیام، نه اشاره به شکست دشمن در میدان بود و نه حتی تأکید بر ضربه تحقیرآمیزی که خورده است؛ چون این‌ها را قبلاً هم شنیده بودیم. نکته‌ایی که توجه بنده رو جلب کرد، این بود که آقا فرمودند دشمن حالا تمرکز خود را بر دو نقطه گذاشته است: «تاب‌آوری مردم» و «خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان». این یعنی از نگاه رهبری، میدان اصلی نبرد از موشک و پهپاد و عملیات نظامی عبور کرده و به «محاسبات» رسیده است. دقت کنید دشمن وقتی در میدان به نتیجه نمی‌رسد، دو راه بیشتر ندارد: یا مردم را به این نتیجه برساند که مقاومت فایده ندارد یا مسئولان را به این نتیجه برساند که ادامه مسیر هزینه‌اش بیشتر از ایستادگی است. اگر مردم خسته شوند، سرمایه اجتماعی آسیب می‌بیند. اگر مسئولان دچار خطای محاسباتی شوند، امتیازاتی داده می‌شود که دشمن در میدان نتوانسته به دست بیاورد. اما نکته جالب‌تر اینجاست که آقا برای هر دو پروژه، فقط یک ابزار معرفی می‌کنند: «کاشت بذر تردید، بدگمانی و اختلاف». یعنی دشمن برای ضربه زدن به کشور، الزاماً نیاز ندارد عملیات نظامی انجام دهد. گاهی کافی است مردم به هم بدبین شوند. نیروهای انقلاب به جان هم بیفتند. جامعه نسبت به آینده دچار تردید شود. و مسئولان زیر فشار همین فضای غبارآلود، نتوانند واقعیت صحنه را درست ببینند. بنده احساس می‌کنم این بخش از پیام، بیشتر از آنکه خطاب به دشمن باشد، خطاب به ماست. خطاب به کسانی که هر روز بدون سند، بدبینی تولید می‌کنند. به کسانی که اختلاف سلیقه را به جنگ داخلی جبهه انقلاب تبدیل می‌کنند. به کسانی که ناخواسته اتاق عملیات شناختی دشمن را تغذیه می‌کنند. امروز مهم‌ترین کمک به کشور فقط تولید قدرت نظامی نیست حفظ قدرت تحلیل هم هست. چون دشمن اگر بتواند محاسبات ما را به‌هم بریزد، حتی بدون پیروزی در میدان هم به بخشی از اهدافش می‌رسد. شاید به همین دلیل است که آقا از «تردید» و «اختلاف» به عنوان سلاح دشمن نام می‌برند چون بسیاری از شکست‌های بزرگ، قبل از آنکه در میدان رخ بدهند، در ذهن‌ها اتفاق افتاده‌اند. ✍ حجةالاسلام سعید سپاهی
پرسش و پاسخ👇👇👇 سلام _نظارت و مطالبه و نقد مصلحانه همیشه لازمه _در ماجرای برجام رهبری شهید خودشون ناظر بودن و اشتباهات تیم و دولت رو متذکر می‌شدن و خطای اونها رو هم در عموم، مطرح کردن _فروردین ۹۵_ ، اما هیچگاه به افراد تیم و مسؤلین برچسب و تهمتی نزدن. _مقایسه‌ی مذاکرات در ماجرای برجام _که بعهده‌ی دولت وقت بود_ با مذاکرات فعلی _که در زمان جنگه و تحت اختیارِ تام ولی‌فقیه_، قیاس مع الفارقه، هم از لحاظ شرایط کشور و هم مسؤلیت مستقیم اون. _رهبری معظم دقیقا مثل رهبری شهید، هم اشراف دارن به کار و در موقع لزوم مسیر رو اصلاح می‌کنن و هم تذکرات لازم رو متصل دادن و میدن و تا الان هم فرماندهان نظامی، سپاه و نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه و ...، همه از این جبهه _جبهه‌ی مذاکرات_ حمایت کردن و دیپلماسی و میدان رو هماهنگ دونستن و... حالا ما این مستندات و محکمات رو معیار قرار بدیم یا اظهارات چارتا نماینده‌ی مجلس که اغلب، مواضع‌شون خلاف فرمایشات رهبری شهید و رهبری معظم بوده و مبتلا به رویکرد جناحی‌ان؟! _در ماجرای برجام هم برخی غرب‌گراها هرچه کردن نتونستن خطاهای فاحش تیم رو گردن رهبری شهید بندازن و در مذاکرات فعلی هم، نخواهند توانست غلطی بکنن‌. اگرچه ما اگه بخوایم تیم رو متهم کنیم و سوءظنی بهشون داشته باشیم هم، نه سندی داریم و نه دلیلی متقن... _امر رهبری معظم در پیام دیروزشون بود ولایت‌مدار واقعی باشیم نه کاریکاتوری.