eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
پیام مهم رهبری 🔺یکی از صریح ترین سخنان رهبری عزیز ما درباره هشدار به مسوولین از ابتدای رهبری ایشان، همین پیام چهارده خرداد بود. هشداری که بارها سالهای پیش رهبری شهید هم داده بودند، بحث درباره تاثیر دشمن در نظام محاسبات مسوولین. همینطور تبعات تصمیمات غلط مسوولین در سرخوردگی مردم. 🔺این نکته چند تحلیل غلط متداول بین رفقای ما را نفی میکند. 🔹اولا این جمله خطایی که "همه چیز با رهبری هماهنگ شده". در نظام جمهوری اسلامی همه چیز با رهبری هماهنگ نیست. این را هم قانون میگوید، هم تجربه کرده ایم، هم آقایان را میشناسیم، هم شرایط امروز روشن است 🔹ثانیا این جمله غلط که آقایان مسوول تا امروز خطا نکرده اند و هر کس نقدی به مسوولین داشته باشد را متهم کنیم به همراهی با دشمن و عملا دهان هر نقد کننده ای را بخواهیم ببندیم. این هم خطا است بسیاری از دلسوزان به درستی یا به اشتباه حتی نقدشان از این منظر است که فلانی کاری را میکند که دشمن میپسندد. 🔹ثالثا این جمله این تلقی خطا را هم از بین میبرد که طرح نقد به مسوولین باعث اختلاف بین مردم میشود، نگرانی از نفوذ دشمن در سطح تصمیم گیری مسوولین خصوصا در این شرایط نشان از وجود این تهدید و خطر در ارکان تصمیم ساز کشور دارد، لذا ایشان به روشنی تذکر دادند. 🔺در این بین اما برخی تفسیرهای غلط هم باید جلویش گرفته شود. تفسیرهایی که متاسفانه برخی از دوستان ما به آن دامن میزنند. 🔹دیدم برخی رفقا تصمیمهای کلیدی و کلان در ماجرای جنگ و مذاکرات را زیر سوال بردند. این حرف اولا با خود متن پیام رهبری که ما را پیروز قطعی میدان تلقی میکند، نمیسازد. ثانیا معنایش خروجی نهایی تصمیمات به نفع دشمن است یعنی حکم دادن به موفقیت دشمن در این زمینه. این خلاف انصاف است. دقیقا مثل اینکه بگوییم در متن رهبری ایشان میگویند مردم تاب آوری نخواهند داشت یا ندارند. این چه حرف غلطی است بله این خطر هست و ممکن است در عده ای تاثیر بگذارد. اما نتیجه نهایی به نفع دشمن باشد از کجا 🔹برخی دوستان توجه ندارند که رهبری مسوولیتش این نیست که تمام جزییات کشور با ایشان هماهنگ شود اما راهبردی ترین مسائل کشور اموری نیستند که بگوییم ایشان مراقب آن نخواهند بود. اینکه ایشان را منفعل نسبت به مهمترین مسائل کشور تلقی کنیم حرف خطایی است. 🔹دیدم برخی از رفقا کل مذاکرات و اصل آن را مبتنی بر نوع تفکر ظریف در نشریه فارن افرز تفسیر کرده اند. این سخن ادعای بدون دلیل است. ظاهر سخن ظریف رها کردن تنگه هرمز به وضع قبل بود، در ایران کدام مسوول از تیم مذاکرات چنین گفته؟ 🔺با وجود این سخنان رهبری ما در نسبت با مسوولین باید چه کنیم؟ 🔹جایی که خطای آشکار مخالف خطوط روشن رهبری و بعثت مردم میبینیم تذکر دهیم اما مراقب باشیم همین تذکر ریشه قصه را تقویت نکند که بذر بدبینی و اختلاف و ناامیدی و ترس و بددلی و غیره است که رهبری عزیز فرمود. اگر نمیتوانیم چنین کنیم اصلا تذکر هم ندهیم 🔹جایی که اطلاع نداریم، به مجموعه تصمیم گیران نظام اعتماد کنیم. اما خواسته های رهبری را تکرار کنیم خود این فشار و مطالبه کلی در کف میدان حتما در سبک تصمیم گیری مسوولین موثر است. 🔹اصل حضور پرنشاط مردمی را مراقبت کنیم. تا وقتی همه متحد و همدل کف خیابان باشند عقلانیت مردم مبعوث خودش بهترین راهنماییها را برای همه ما ایجاد خواهد کرد @ali_mahdiyan
سرلشکر محسن رضایی: مذاکرات متوقف شده است، آمریکا اگر توافقی می‌خواهد باید فورا ۲۴میلیارد دلار دارایی های ایران را آزاد کند اگر محاصره دریایی ادامه یابد ما [از طریق تاکتیک‌های ناشناخته] جنگ را به دریای سرخ، دریای مدیترانه و اقیانوس هند می‌کشانیم. @mrtahlilgar1
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
پرسش و پاسخ👇👇👇 سلام _نظارت و مطالبه و نقد مصلحانه همیشه لازمه _در ماجرای برجام رهبری شهید خودشون نا
پرسش‌ و پاسخ 👇👇👇 قطعا وظیفه دارن تا حد ممکن هم انجام شده... اگرچه ممکنه من و شما به این نحو اطلاع رسانی، نقد هم داشته باشیم حالا رواست که اگه نقدی می‌بینیم در این امر، برخلاف نهی رهبری معظم، گوش‌هامون رو بسپاریم به رسانه‌های معاند و بر اساس اکاذیب و جنگ روانی اونها، مسؤلین خودمون در جبهه‌های مختلف رو قضاوت کنیم؟!
🔺چرا میگوییم باید حواسمان به تریبون خیابان باشد؟! 🔹به آنهایی که شب ها در میادین ادعای تنها گذاشتن لبنان را بر سر مسئولان جمهوری اسلامی میکوبند بگویید، ایران برای حمایت از لبنان با پیچیدگی های بی سابقه ای روبرو است، اما با وجود همه اینها حزب الله را تنها نگذاشته است. 🔹در حالی که جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم جنوب و ضاحیه تاکید کرده است هرگونه توافق آتش بس باید جامع و شامل لبنان نیز باشد و جنگ باید در تمام جبهه ها از جمله لبنان پایان یابد، جوزف عون رئیس جمهور و نواف سلام نخست وزیر غربگرا و وابسته لبنان به دروغگویی و اتهام زنی علیه ایران پرداختند و مدعی شدند که ایران با آتش بس در لبنان و توقف جنگ مخالف است. 🔹وقتی شما میخواهید به متحدان خود در یک کشور مستقل که رئیس جمهور و نخست وزیرش با شما مخالف اند کمک برسانید، کار بسیار سختی در پیش دارید. بنده چند روز پیش که عده ای به مسئولان کشور میتاختند و آنها را به بی عملی در قضیه لبنان متهم میکردند، در همین کانال توضیحاتی دادم، اما اظهارات امروز سران دولت لبنان صحنه را برای مخاطب روشن تر کرد. 🔹تردیدی ندارم جمهوری اسلامی علیرغم همه این موانع حزب الله و مردم لبنان را تنها نخواهد گذاشت، اما ای کاش بعضی از مدعیان انقلابی گری نیز با انگیزه های حزبی و جناحی مردم را نفریبند و جمهوری اسلامی را زیر سوال نبرند. @Ansari_rahim
🚨پاسخی به یک لجن پراکنی علیه آقای مهدی محمدی توضیح اقای مهدی محمدی👇 ظاهرا مسئولان برنامه خیابان انقلاب اعلام کرده اند که برنامه آنها در میدان ولیعصر لغو شده است. ❌ مطلبی هم از جناب آقای اسماعیل رمضانی دیدم که من را ، و سپس اِنذار کرده بودند. ✅از ایشان که بسیار برای من محترمند و سال ها پای منبرشان بوده ام سپاسگزارم. ❌من نه برنامه ای را لغو کرده ام و نه توانی برای چنین کاری دارم. 👈 ظاهرا آن برنامه هم لغو نشده و در مکان دیگری برگزار خواهد شد. 👈 آنچه من کردم فقط گذاشتن یک استوری بود و پاسخی محترمانه به جناب مقصودی. از دید من هیچ دلیلی برای لغو هیچ برنامه ای وجود ندارد و آنچه مهم است صیانت از جامعه و بازی نکردن در زمین دشمن است. 📌اگر کسانی تصمیمی گرفته اند خوب است درباره آن توضیح هم بدهند. 📛 آنها هم که بذر می پاشند باید بابت صاف کردن جاده جوابگو باشند. وسط میدان جنگ زمان فتنه گری داخلی نیست. من ان شا الله بدون ، و به انجام وظیفه خود ادامه خواهم داد. والعاقبه للمتقین مهدی محمدی ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا رحمت کنه حسین پناهی رو میگفت : میترسم از شعری که زندانی و زندانبان با هم زمزمه میکنند. خدا وکیلی باید ترسید از روش مشابه انسجام شکنی و تخریب مسئولان و برداشت های ناروای و مواظب باشید. | ♡ الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج ♡ | ○ کانال الف لام میم _ محمدشهبازیان ○ 🆔@eitaa.com/khaketeshneh
هدایت شده از جرعه هایی از نور
امام کاظم علیه السلام خیلی حق بر ما داره ما مردم ایران بصورت ویژه، ریزه خوار سفره باب الحوائجیم خاک ایران عزیز، افتخار میزبانی فرزندان امام کاظم علیه السلام رو به عنوان سند مباهات و تعالی خودش میدونه بنظرم امشب و فردا برای ما خیلی مهمه امشب شب ولادت پدر بزرگوار امام رضاجان حضرت معصومه شاهچراغ حسین ابن موسی الکاظم(طبس) امامزادگان یاسر و ناصر(طرقبه) و ده ها امامزاده شناخته شده و ناشناخته است یا امام کاظم شما رو به پاره های تنتون قسم میدم، امشب و فردا، احدی رو دست خالی بر نگردونید شیخ محمد مهدی رجبی| عضویت ⏬ 🆔@JOREHAYENOOR1394
هدایت شده از عمارآنلاین
‌ کانال منتسب به امیرحسین ثابتی به همین راحتی یک خبر دروغ را منتشر می‌کند، تحلیل می‌کند و نگاه مردم را نسبت به سران نظام منفی می‌کند و سپس که متوجه می‌شود خبر دروغ است، خیلی راحت محتوا را پاک می‌کند و تمام! هیچ عذرخواهی هم نمی‌کنند که ذهن مردم را آشفته کردند ‌ کسی که بنظر می‌رسد بنای برخورد با این جماعت را ندارد حداقل مردم بدانند اینها برای تخریب رقبای سنتی خود که هنوز درگیر انتخابات هستند، به راحتی دروغ می‌گویند حتی اگر نظام جمهوری اسلامی و رهبری آن را زیر سوال ببرند ‌@ammaronlin
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍اولاً همه می‌دونن که مذاکره به توافق نخواهد رسید، مسئولین و تیم مذاکره هم می‌دونن، ما صرفاً مذاکره می‌کنیم با دو هدف.. 🔶تنویر افکار عمومی داخل و خارج.. 🔷وقت خریدن برای اورهال و تقویت سیستم‌های پدافندی و آفندی و پشتیبانی 🔶ثانیاً چرا توی دل مردم رو خالی می‌کنید و می‌گید ایران غزه دوم میشه؟ 🔷 از ترساندن مردم و بزرگ کردن قدرت دشمن چی گیرتون میاد؟ 🔶از مهمترین تشویق‌های ترامپ برای شروع جنگ همین ضعیف‌نمایی داخل و بزرگنمایی دشمن توسط امثال شماست. 🔷ثالثا چرا دروغ می‌گی؟ چه کسی در دولت گفته ما می‌خواهیم با مذاکره جلوی جنگ را بگیریم؟ https://eitaa.com/MOSES313STAFF/121572 🔶رابعاً شما نسخه جنگ پیش دستانه را برای چه کسی می‌پیچی؟ 🔷 اصولاً اختیار جنگ و صلح و نیروهای مسلح دست کیست؟ غیر از اینه که دست رهبریست؟ 🔶خامسا ما اگر شروع کننده جنگ باشیم، هرچه آبرو از آمریکا بردیم که برایش جبران می‌کنیم. خودت میگی قطع به یقین جنگ خواهد شد، اون وقت ما با پیشدستی در شروع یک جنگ تمام عیارِ زیرساختی، تمام نفرتی که در اثر زحمات این جنگ برای مردم ایران و منطقه ایجاد می‌شه را به سمت خودمون بیاریم؟ 🔷فرق حاکم جمهوری اسلامی با شما اینه که ولی فقیه بر اساس فقه اسلامی می‌جنگد اما شما به قول خودت کاری به عقیده و این چیزها نداری.
هدایت شده از وحید یامین پور
"مردم" یعنی چه؟ به کشورهای امارات و بحرین و قطر و... نگاه کنید. در وسط معرکه‌ی این جنگ بودند. هم نقطه‌ی آغاز حمله بودند و هم هدف حملات ما. صدها بار با انفجارها لرزیدند... اما گویی این کشورها در تمام مدت جنگ صحرا و بیابانی خالی از سکنه هستند؛ خالی از مردم، خالی از دولت، خالی از اراده، خالی از واکنش! نه تجمعی علیه آمریکا شکل گرفت و نه تجمعی علیه ایران. همه‌ی جهان درباره‌ی این چند کشور حرف زدند جز خودشان. این جنگ واقعیت تهی این کشورها را آشکار کرد. سالهاست که این کشورها از مردم، از ملت، از هر اراده‌ی سیاسی تهی شده‌اند. بیابان‌هایی که با پول به نمایشگاه‌های فصلی بدل شده بودند، معلوم شد که تهی از "انسان"اند و حالا فصل مهاجرت از آنجا فرا رسیده. انقلاب اسلامی جلوی تهی شدن ایران از "انسان" را گرفت. انسان و اراده‌ی او را دوباره احیا و او را مبعوث کرد. هیچ‌کجای جهان همچون ایران "مردم مبعوث" ندارد. مردمان همه‌جا هستند اما کار جهان را به غیر خود واگذاشته‌اند. واگذاشته به پول، به ماشین، به سازمان‌های بین‌المللی، به باندها و شرکت‌های چند ملیتی... حالا جمهوری اسلامی ایران زنده‌ترین مردم جهان را دارد پس آینده‌اش را خودش میسازد. این‌را جهان می‌فهمد. ➕️ @yaminpour
هدایت شده از احمد صابری تولایی
⛔️شرایط سخت را سخت تر نکنیم ⬅️شرایط دارد سخت و سخت و سخت تر میشود 🔹افزایش قیمتها به خاطر تحریمها ، بی تدبیریها ، شرایط جنگی و... 🔹بلاتکلیفی مردم نسبت به ادامه حضور در خیابان به خاطر بی اطلاعی از سیاست نظام درباره ادامه جنگ نظامی یا ادامه مذاکرات عزتبخش ،حکیمانه و مطلوب 🔹نا امیدی برخی از مردم از تحقق شروط رهبری در ادامه روند تیم دیپلماسی خصوصا شرط انتقام خون رهبر شهید 🔹تشدید دو قطبی بر سر حجاب ،با توسعه برخی هنجار شکنیهای اجتماعی در پارکها و خیابانها و مراکز خرید و... 🔹افزایش اختلاف سخنوران و اقامه کنندگان در تجمعات به خاطر برخی سوء تفاهمات و سوء ظنها و انعکاس رسانه ای این اختلافات در فضای مجازی 🔹روایت سازی ها مبتنی بر خیانت رئیس مجلس و رئیس جمهور در خلاء روایت شفاف به خاطر نبود سخنگو از طرف مطلعین نظام 🔹بی اعتمادی به دستگاههای مسئول مانند شعام و حتی فرماندهان نظامی به خاطر محقق نکردن مطالبات یک عده از تندروهای انقلابی ... 🔹کاهش انگیزه مردم برای حضور در شور در خیابان به خاطر تکراری شدن ، موثر ندانستن حضور ، عدم تحقق برخی مطالبات و... 👌همه آنچه گفتم به دو چیز برمیگردد 🚫اول : تاب آوری اجتماعی مردم 🚫دوم: نظام محاسبات مسئولین 👌درمان این دردها هم به دو چیز است : ✅اول: ایجاد زنجیره تواصی به حق و صبر ✅دوم: ارتباط با نخبگان مطلع و پرهیز از تحلیلگران جناحی غیر متخصص https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
🟣 خطای محاسباتی مسئولین همین چیزهاست که خروش مردم مبعوث شده علیه دشمن خبیث را منحرف کنند به سمت اعتراض علیه مسئواین عالی امنیتی و سیاسی کشور🤔 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359