eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جرعه هایی از نور
امام کاظم علیه السلام خیلی حق بر ما داره ما مردم ایران بصورت ویژه، ریزه خوار سفره باب الحوائجیم خاک ایران عزیز، افتخار میزبانی فرزندان امام کاظم علیه السلام رو به عنوان سند مباهات و تعالی خودش میدونه بنظرم امشب و فردا برای ما خیلی مهمه امشب شب ولادت پدر بزرگوار امام رضاجان حضرت معصومه شاهچراغ حسین ابن موسی الکاظم(طبس) امامزادگان یاسر و ناصر(طرقبه) و ده ها امامزاده شناخته شده و ناشناخته است یا امام کاظم شما رو به پاره های تنتون قسم میدم، امشب و فردا، احدی رو دست خالی بر نگردونید شیخ محمد مهدی رجبی| عضویت ⏬ 🆔@JOREHAYENOOR1394
هدایت شده از عمارآنلاین
‌ کانال منتسب به امیرحسین ثابتی به همین راحتی یک خبر دروغ را منتشر می‌کند، تحلیل می‌کند و نگاه مردم را نسبت به سران نظام منفی می‌کند و سپس که متوجه می‌شود خبر دروغ است، خیلی راحت محتوا را پاک می‌کند و تمام! هیچ عذرخواهی هم نمی‌کنند که ذهن مردم را آشفته کردند ‌ کسی که بنظر می‌رسد بنای برخورد با این جماعت را ندارد حداقل مردم بدانند اینها برای تخریب رقبای سنتی خود که هنوز درگیر انتخابات هستند، به راحتی دروغ می‌گویند حتی اگر نظام جمهوری اسلامی و رهبری آن را زیر سوال ببرند ‌@ammaronlin
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍اولاً همه می‌دونن که مذاکره به توافق نخواهد رسید، مسئولین و تیم مذاکره هم می‌دونن، ما صرفاً مذاکره می‌کنیم با دو هدف.. 🔶تنویر افکار عمومی داخل و خارج.. 🔷وقت خریدن برای اورهال و تقویت سیستم‌های پدافندی و آفندی و پشتیبانی 🔶ثانیاً چرا توی دل مردم رو خالی می‌کنید و می‌گید ایران غزه دوم میشه؟ 🔷 از ترساندن مردم و بزرگ کردن قدرت دشمن چی گیرتون میاد؟ 🔶از مهمترین تشویق‌های ترامپ برای شروع جنگ همین ضعیف‌نمایی داخل و بزرگنمایی دشمن توسط امثال شماست. 🔷ثالثا چرا دروغ می‌گی؟ چه کسی در دولت گفته ما می‌خواهیم با مذاکره جلوی جنگ را بگیریم؟ https://eitaa.com/MOSES313STAFF/121572 🔶رابعاً شما نسخه جنگ پیش دستانه را برای چه کسی می‌پیچی؟ 🔷 اصولاً اختیار جنگ و صلح و نیروهای مسلح دست کیست؟ غیر از اینه که دست رهبریست؟ 🔶خامسا ما اگر شروع کننده جنگ باشیم، هرچه آبرو از آمریکا بردیم که برایش جبران می‌کنیم. خودت میگی قطع به یقین جنگ خواهد شد، اون وقت ما با پیشدستی در شروع یک جنگ تمام عیارِ زیرساختی، تمام نفرتی که در اثر زحمات این جنگ برای مردم ایران و منطقه ایجاد می‌شه را به سمت خودمون بیاریم؟ 🔷فرق حاکم جمهوری اسلامی با شما اینه که ولی فقیه بر اساس فقه اسلامی می‌جنگد اما شما به قول خودت کاری به عقیده و این چیزها نداری.
هدایت شده از وحید یامین پور
"مردم" یعنی چه؟ به کشورهای امارات و بحرین و قطر و... نگاه کنید. در وسط معرکه‌ی این جنگ بودند. هم نقطه‌ی آغاز حمله بودند و هم هدف حملات ما. صدها بار با انفجارها لرزیدند... اما گویی این کشورها در تمام مدت جنگ صحرا و بیابانی خالی از سکنه هستند؛ خالی از مردم، خالی از دولت، خالی از اراده، خالی از واکنش! نه تجمعی علیه آمریکا شکل گرفت و نه تجمعی علیه ایران. همه‌ی جهان درباره‌ی این چند کشور حرف زدند جز خودشان. این جنگ واقعیت تهی این کشورها را آشکار کرد. سالهاست که این کشورها از مردم، از ملت، از هر اراده‌ی سیاسی تهی شده‌اند. بیابان‌هایی که با پول به نمایشگاه‌های فصلی بدل شده بودند، معلوم شد که تهی از "انسان"اند و حالا فصل مهاجرت از آنجا فرا رسیده. انقلاب اسلامی جلوی تهی شدن ایران از "انسان" را گرفت. انسان و اراده‌ی او را دوباره احیا و او را مبعوث کرد. هیچ‌کجای جهان همچون ایران "مردم مبعوث" ندارد. مردمان همه‌جا هستند اما کار جهان را به غیر خود واگذاشته‌اند. واگذاشته به پول، به ماشین، به سازمان‌های بین‌المللی، به باندها و شرکت‌های چند ملیتی... حالا جمهوری اسلامی ایران زنده‌ترین مردم جهان را دارد پس آینده‌اش را خودش میسازد. این‌را جهان می‌فهمد. ➕️ @yaminpour
هدایت شده از احمد صابری تولایی
⛔️شرایط سخت را سخت تر نکنیم ⬅️شرایط دارد سخت و سخت و سخت تر میشود 🔹افزایش قیمتها به خاطر تحریمها ، بی تدبیریها ، شرایط جنگی و... 🔹بلاتکلیفی مردم نسبت به ادامه حضور در خیابان به خاطر بی اطلاعی از سیاست نظام درباره ادامه جنگ نظامی یا ادامه مذاکرات عزتبخش ،حکیمانه و مطلوب 🔹نا امیدی برخی از مردم از تحقق شروط رهبری در ادامه روند تیم دیپلماسی خصوصا شرط انتقام خون رهبر شهید 🔹تشدید دو قطبی بر سر حجاب ،با توسعه برخی هنجار شکنیهای اجتماعی در پارکها و خیابانها و مراکز خرید و... 🔹افزایش اختلاف سخنوران و اقامه کنندگان در تجمعات به خاطر برخی سوء تفاهمات و سوء ظنها و انعکاس رسانه ای این اختلافات در فضای مجازی 🔹روایت سازی ها مبتنی بر خیانت رئیس مجلس و رئیس جمهور در خلاء روایت شفاف به خاطر نبود سخنگو از طرف مطلعین نظام 🔹بی اعتمادی به دستگاههای مسئول مانند شعام و حتی فرماندهان نظامی به خاطر محقق نکردن مطالبات یک عده از تندروهای انقلابی ... 🔹کاهش انگیزه مردم برای حضور در شور در خیابان به خاطر تکراری شدن ، موثر ندانستن حضور ، عدم تحقق برخی مطالبات و... 👌همه آنچه گفتم به دو چیز برمیگردد 🚫اول : تاب آوری اجتماعی مردم 🚫دوم: نظام محاسبات مسئولین 👌درمان این دردها هم به دو چیز است : ✅اول: ایجاد زنجیره تواصی به حق و صبر ✅دوم: ارتباط با نخبگان مطلع و پرهیز از تحلیلگران جناحی غیر متخصص https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
🟣 خطای محاسباتی مسئولین همین چیزهاست که خروش مردم مبعوث شده علیه دشمن خبیث را منحرف کنند به سمت اعتراض علیه مسئواین عالی امنیتی و سیاسی کشور🤔 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359