eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله القاصم الجبارین فَمَنِ ٱعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَٱعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا ٱعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْۚ ساعت ۰۱.۳۰ بامداد امروز چهار فروند نفتکش متخلف با تحریک و هدایت ارتش متجاوز آمریکا بدون هماهنگی و بدون توجه به اخطارهای مقرر نیروی دریایی سپاه، قصد خروج غیر قانونی از تنگه‌ی هرمز را داشتند که پس از اخطار، یکی از نفتکش‌ها مورد هدف واقع شده و متوقف شد و دیگر شناورها متخلف به عقب برگشتند. به دنبال این واقعه ساعت دو، پهپادهای آمریکایی یک دکل مخابراتی در قشم و یک دکل را در سیریک مورد اصابت دو پرتابه قرار دادند. در پاسخ به تجاوز ارتش کودک‌کش آمریکا، بلافاصله دو پایگاه هوایی آمریکا در کویت به نام‌های علی‌السالم و تأسیسات مهم باقی مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین هدف آتش موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه واقع شدند به دشمن متجاوز و کودک‌کش اخطار می‌کنیم در صورت تکرار این شرارت‌ها به پاسخ محدود اکتفا نخواهد شد. مسئول عواقب بسته شدن کامل تنگه‌ی هرمز به روی خروج نفت و گاز شما خواهید بود. و ما النصرُ الا مِن عندِالله العزیز الحکیم
🟣 بازهم باید تکرار کنیم بلکه اثر کند 🔻بیانات مهم امام شهید در اولین سخنرانی حضوری بعد از جنگ ۱۲ روزه ✅ بی صبری نکنید، بدون اطلاع درست نظر ندهید 🔹«شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوان‌ها شور و هیجان دارند؛ این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، امّا مضر است. 🔹اینکه بی‌صبری کنند، دائم که آقا چرا نشد؟ چرا [فلان کار را] نکردید؟ چرا اقدام نشد؟ و مانند اینها، این مضر است. 🔹ممکن است کسی در یک قضیّه‌ی مربوط به یا یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند؛ چرا، منتها اوّلاً‌ لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب می‌شود لحن قابل قبولی باشد؛ ثانیاً بعد از تحقیق باشد، بعد از اطّلاع‌یابی باشد. 🔹گاهی اوقات در روزنامه‌ها و بعضی جاهای دیگر، یک چیزهایی را من می‌بینم، بعضی یک حرفهایی می‌زنند، اعتراض‌هایی می‌کنند که ناشی از بی‌اطّلاعی است، نمی‌دانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام می‌گرفته و نشده و مثلاً [باید] انجام بگیرد؛ ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359
هدایت شده از مهمات جنگ ترکیبی
💠 بَــنْدِ هَــشْـتُمْ | تَک یادداشتَک : 🔶 قلوچ نخونیم ! 😵‍💫 👈 حتماً پیام امام سیدمجتبی خامنه‌ای (حفظه‌الله) در روز عیدغدیر رو هممون خوندیم... یه پیام ارزشمند، پرمغز و وحدت آفرین👌 و در از پیامشون مطالب فوق العاده مهمی رو فرمودن... ⚠️ ولی متاسفانه تعدادی از رسانه های ! شروع کردن به قلوچ بینی و قلوچ بینوندن مردم 😵‍💫 چی‌میگن؟🧐👇 ⁉️ ان‌قُلت (چیزی که میگن) : چون رهبر گفتن «کید دشمن بر دو نقطه متمرکز شده: ۱.تاب‌آوری‌مردم ۲.ایجادخطادر‌ دستگاه‌محاسباتی‌مسئولان‌کشور» پس یعنی تاحالا مسئولای کشورمون دچار خطای محاسباتی شده بودن! 😠 💡 قُلت (جوابشون) : من نمی‌خوام پیام آقا رو تحلیل کنم، فقط بیاید باهم این بند از پیام رو شسته رُفته بخونیم! [۱] 📝 خلاصه این بند مهم👇 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔻تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی: ۱.تاب آوری مردم ۲.ایجاد خطا در دستگاه‌محاسباتی‌مسئولان 🇺🇸 ابزار دشمن در راه این دو هدف: ۱. تردید ۲. یأس ۳. ترس ۴. بدگمانی ۵. اختلاف (تفرقه) 🇮🇷 ابزار ما برای مقابله: ۱. ایستادگی ۲. روشن بینی ۳. حفظ وحدت و انسجام ۴. اعتماد متقابل ۵. همصدایی نکردن با دشمن 🔸وظیفه مسئولین: پشتیبانی از پنج مورد بالا ⚠️ اخطار: هر اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی مردم بشه، کمک به دشمن است! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔆 و اما در پاسخ به سؤال: 🔅اولاً: امام خامنه ای فرمودن تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی این دو مورد است، یعنی حواستون باشه چنین اتفاقی رخ نده؛ نه اینکه چنین اتفاقی رخ داده!😳 مگه حالا از بین بردن «تاب آوری مردم» محقق شده که شما ادعا میکنید دشمن تونسته «در دستگاه محاسباتی مسئولین خطا ایجاد کنه» ؟🤔 بنظرم مطلب خیلی واضحه 🤷‍♂ جمله آقا جنبه اِنذاری داره، نه اِخباری! {اوووف عجب عبارت سنگینی😄} 🔅ثانیاً: متاسفانه بعضی از کانال ها دارن از این علیه خود استفاده میکنن! توضیح: خود آقا توی پیامشون فرمودن ابزار ما ، و اونوقت آقایون با قلوچ بینی خودشون دارن و تزریق میکنن و بعضی از چرت و پرت های ترامـ🐶ـپ رو بازگو میکنن!😐 خود رهبر آخرش اخطار میدن: «هر اقدامی که موجب و بشه، کمک به دشمنه!» اونوقت این رسانه های ! از خود این پیام برای استفاده میکنن!🤐 به یارو میگن نگو ! میگه ... 😂😂😂🤦‍♂ یاعلی مدد✋ ✍ میم . ب *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* ‌[۱] متن : https://eitaa.com/m_mim_b/32 کانال مهمات جنگ ترکیبی🪖 @mohemmat_k
پیام وزیر خارجه کشورمان خطاب به رئیس جمهور لبنان ▪️ لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید وزیر خارجه: 🔹 بر اساس اظهارات آقای عون، ظاهرا این ایران است که یک پنجم خاک لبنان را اشغال کرده، یک چهارم لبنانی ها را آواره کرده و کشور او را روزانه بمباران می کند. 🔹 اگر لبنان برای ایران ابزار چانه زنی بود، ما مدت ها پیش به توافق رسیده بودیم. 🔹 لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید، آقای رئیس جمهور! @TasnimNews
پاسخ 👇👇👇 کذبه همینا مگه نمی‌گفتن حجاج ما اگه برن عربستان، گروگان می‌گیرنشون و از ما باج خواهی می‌کنن؟!!!! خب چی شد؟!! الان حجاج ما دارن برمی‌گردن ایران این دست اخبار، صرفا برای تشویش افکارعمومی داره منتشر می‌شه مراقب باشیم مخاطب افراد و رسانه‌هایی نباشیم که با دشمن مخرج مشترک دارن گاهی...
هدایت شده از محمدجواد نظافت
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬شیعه واقعی در کلام امام کاظم علیه‌السلام ❓ آیا تعریف و تمجید دیگران مهم است؟ 🔻انتشار به مناسبت سالروز ولادت امام کاظم علیه‌السلام 🔹امام کاظم (ع) فرمودند: «تو شیعه نیستی اگر تمام مردم شهرت جمع شوند و بگویند آدم خوبی هستی، خوشحال نشوی؛ و اگر بگویند آدم بدی هستی، ناراحت نشوی». 🇮🇷عضو کانال استاد نظافت شوید👇 🆔 @ostadnezafat
❌☝️حتما این کلیپ از این آقای قاسمیان را تا بحال دیدید که مثلا با استناد به قرآن کریم میگه :مذاکره حرام است.... خب... حالا صحبت های ولی خدا در باب مذاکرات را هم ببینیم:👇 امام سید مجتبی خامنه ای خطاب به مولایمان حضرت ولیعصر ارواحنا فداه :👇 اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرت تان برای غلبه بر دشمن چه در صحنه و چه در میدان نبرد دل بسته ایم و امید داریم هر چه زودتر اثر معجزه آسای آن را مشاهده کنیم... 😊امام شهیدمان هم با وجود اینکه همیشه مخالف صد در صد با آمریکایی ها بودند و بارها ثابت کردند که این مخالفتشان درست هم هست و آمریکایی های بد عهد و خائن و دروغگو اهل مذاکره نیستند و اهل فریب و خیانتند، اما در جایی هم فرمودند ممکن است در جایی که خودمان صلاح بدانیم برای شر این شیطان با او کنیم.... ❌پس نه امام شهید ❌نه امام حی مان حرفی از بودن نزدند... 🚨🙃اینکه کسی مثل قاسمیان اینگونه در هنگامه و زمانی که همه چیز در کشور از جمله مذاکرات تحت مدیریت جامعه است سیاه نمایی می‌کند و آیات قرآن کریم را وسط می‌کشد آیا تضعیف جایگاه و مدیریت رهبری انقلاب نیست... ؟ آقای قاسمیان به نظر خودتان این حرف های شما اهانت و جسارت به رهبری معظم انقلاب نیست...؟ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
آقا موضع ما در قبال مذاکرات مشخصه... موضع ما همانی ست که امام مسلمین بفرمان، نه یک کلام کم، نه یک کلام زیاد... ما از خودمون فتوا صادر نمی‌کنیم... یه چیزی هم خیلی روشنه... ده بار عرض کردیم... الان که فعلا کلا هوا شده، با که اقای انجام داد و مذاکرات قبلش که اقای میرفت انجام می‌داد کلا فرق میکنه... این مذاکرات الان مذاکرات وسط جنگه... مذاکرات ظریف و جلیلی مذاکراتی بود که در هنگام صلح انجام شد... مذاکرات الان وسط جنگه و باید مو به مو با فرمانده کل قوا هماهنگ بشه... الانم امثال اقای دارن خودشون رو خراب میکنن... چون مسئولین تیم مذاکرات هم گفتن هیچ اعتمادی به دشمن ندارن و کلا مذاکرات هم فعلا هوا شده و زد و خورد در میدان نبرد هم ادامه داره و هر لحظه هم امکان داره به یک جنگ تمام عیار دوباره تبدیل بشه... پس...👇 این حضرات و بعضی نمایندگان مجلس و بلاگرهای ایتا بیخود عِز و جِز نزنن... وسط جنگ تکلیفش معلومه... یا باید دشمن شروط ما رو قبول کنه، یا جنگ ادامه داره... موضع ما هم کاملا شفافه... ما هم مثل رهبر شهیدمان و رهبر حی مان و حاج باقر قالیباف که الان مسئول تیم مذاکره ایرانه، از مذاکره با امریکایی های بی همه چیز بیزاریم... منتهی هر چی امام جامعه بفرمان... بفرمان جنگ می‌جنگیم... بفرمان سکوت نظامی، سکوت نظامی میکنیم... هر چی آقا بگن به چشم ✌️ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از مطالب ویژه
51.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 این بیانات جناب حاج آقای طائب، پاسخی است به بخشی از سئوالات و شبهات این روزها: ✔️وقتی سپاه که اعلام می کند، میدان دیپلماسی داره خوب پیش می رود، آیا سپاه هم داره خیانت می کنه!؟ ✔️چرا وقتی امام مجتبی با معاویه آتش بس کرد، حجر ابن عدی، ۶ ماه با ایشان قهر کرد!؟ ✔️آیا عراقچی الان با عراقچی برجام متفاوت است!؟ ✔️ماجرای خبر شهادت آقای قالیباف چه بود؟ ✔️ اصلی ترین هدف مذاکرات که اگر تأمین بشه، بقیه هم خودبخود تأمین خواهد شد چیست!؟ ✔️قله ای که امام شهید فرمودند داریم نزدیک میشیم، چیست!؟ ✔️ویژگی ها و خصوصیاتی از مقام معظم رهبری، حضرت آقا مجتبی خامنه ای که شاید هرگز نشنیده باشیم! ✔️در موضوع حدیبیه، چرا با وجود اینکه پیامبر در موضع قدرت بود، با مشرکین توافق آتش بس امضاء کرد!؟ ✔️ و ... 🖌: ☘️چه اندازه لازم است تا رفقا با دقت به سخنان کارشناسانه حجت الاسلام حاج آقا مهدی طائب فکر کنند تا متوجه جایگاه حساسیت رهبر انقلاب آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای«حفظ الله» در پیامشان به مناسبت عید غدیر و سی و هفتمین ارتحال حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» باشند، به خصوص آنجا که کید دشمن را در جنگ ترکیبی‌اش «کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف معرفی می‌کنند» و می‌فرمایند: «لذا در مقام مقابله با این بدخواهی‌ها باید همگان با ایستادگی و روشن‌بینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشه‌ی شوم او را خنثی نمایند.»☘️ 🇮🇷@matalebevijeh🇮🇷 ┈‌┈•✾🕊🌷🕊✾•┈
🔻 رهبری شهید می‌فرمان: "هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی ایمان‌های مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند." 👈 آی اهالی رسانه، آی خواص، اینکه در این شرایط، تصمیم مسئولین رو زیر سوال می‌برید و در دل مردم تشکیک ایجاد می‌کنید، چه بدانید چه ندانید به سود دشمن کار می‌کنید...
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🏼در پازل دشمن؟! گفته میشه پخش برنامه «خیابان انقلاب» به دلیل صحبت‌های پریشب یکی از مهمونا متوقف شده: اسرائیل جنوب لبنان رو با خاک یکسان کرده ولی ما همچنان داریم بیانیه میدیم اگه چنان کنی چنان میکنیم. خب بشین تا چنان کنه. اون داره کارشو میکنه. چند بار سپاه رفته حمله کنه به‌ اسرائیل ولی جلوشونو گرفتن... پ.ن: ببینید چقدر راحت به اسم انقلابی‌گری، تبیین و آزادی بیان به مسئولین تهمت زده میشه و یه آب هم روش هیچ کس هم نیست به این برادر عزیز بگه شما خبر موثق و پشت پرده ای دارید که مسئولین مذاکرات جلوی حمله به اسرائیل رو به خاطر حفظ آتش بس و مذاکره گرفتن؟! آیا نمی‌بینید پیچیدگی اوضاع لبنان رو که راحت تهمت میزنید؟! آیا نمی‌بینید که اگر مسئولینِ مذاکره می‌خواستند به قول شما مذاکراتشان بهم نخورد پس چرا تقریبا هرشب با آمریکا بر سر تنگه و حقوق این مردم در حال جنگ و زد و خورد هستند؟! نهایتا آیا فرمایشات امامِ عزیز آقا سید مجتبی و نهی از کاشت بذر بدبینی نسبت به مسئولین را نشنیدید؟ 🎒 کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید👇 https://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a