eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مهمات جنگ ترکیبی
💠 بَــنْدِ هَــشْـتُمْ | تَک یادداشتَک : 🔶 قلوچ نخونیم ! 😵‍💫 👈 حتماً پیام امام سیدمجتبی خامنه‌ای (حفظه‌الله) در روز عیدغدیر رو هممون خوندیم... یه پیام ارزشمند، پرمغز و وحدت آفرین👌 و در از پیامشون مطالب فوق العاده مهمی رو فرمودن... ⚠️ ولی متاسفانه تعدادی از رسانه های ! شروع کردن به قلوچ بینی و قلوچ بینوندن مردم 😵‍💫 چی‌میگن؟🧐👇 ⁉️ ان‌قُلت (چیزی که میگن) : چون رهبر گفتن «کید دشمن بر دو نقطه متمرکز شده: ۱.تاب‌آوری‌مردم ۲.ایجادخطادر‌ دستگاه‌محاسباتی‌مسئولان‌کشور» پس یعنی تاحالا مسئولای کشورمون دچار خطای محاسباتی شده بودن! 😠 💡 قُلت (جوابشون) : من نمی‌خوام پیام آقا رو تحلیل کنم، فقط بیاید باهم این بند از پیام رو شسته رُفته بخونیم! [۱] 📝 خلاصه این بند مهم👇 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔻تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی: ۱.تاب آوری مردم ۲.ایجاد خطا در دستگاه‌محاسباتی‌مسئولان 🇺🇸 ابزار دشمن در راه این دو هدف: ۱. تردید ۲. یأس ۳. ترس ۴. بدگمانی ۵. اختلاف (تفرقه) 🇮🇷 ابزار ما برای مقابله: ۱. ایستادگی ۲. روشن بینی ۳. حفظ وحدت و انسجام ۴. اعتماد متقابل ۵. همصدایی نکردن با دشمن 🔸وظیفه مسئولین: پشتیبانی از پنج مورد بالا ⚠️ اخطار: هر اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی مردم بشه، کمک به دشمن است! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔆 و اما در پاسخ به سؤال: 🔅اولاً: امام خامنه ای فرمودن تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی این دو مورد است، یعنی حواستون باشه چنین اتفاقی رخ نده؛ نه اینکه چنین اتفاقی رخ داده!😳 مگه حالا از بین بردن «تاب آوری مردم» محقق شده که شما ادعا میکنید دشمن تونسته «در دستگاه محاسباتی مسئولین خطا ایجاد کنه» ؟🤔 بنظرم مطلب خیلی واضحه 🤷‍♂ جمله آقا جنبه اِنذاری داره، نه اِخباری! {اوووف عجب عبارت سنگینی😄} 🔅ثانیاً: متاسفانه بعضی از کانال ها دارن از این علیه خود استفاده میکنن! توضیح: خود آقا توی پیامشون فرمودن ابزار ما ، و اونوقت آقایون با قلوچ بینی خودشون دارن و تزریق میکنن و بعضی از چرت و پرت های ترامـ🐶ـپ رو بازگو میکنن!😐 خود رهبر آخرش اخطار میدن: «هر اقدامی که موجب و بشه، کمک به دشمنه!» اونوقت این رسانه های ! از خود این پیام برای استفاده میکنن!🤐 به یارو میگن نگو ! میگه ... 😂😂😂🤦‍♂ یاعلی مدد✋ ✍ میم . ب *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* ‌[۱] متن : https://eitaa.com/m_mim_b/32 کانال مهمات جنگ ترکیبی🪖 @mohemmat_k
پیام وزیر خارجه کشورمان خطاب به رئیس جمهور لبنان ▪️ لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید وزیر خارجه: 🔹 بر اساس اظهارات آقای عون، ظاهرا این ایران است که یک پنجم خاک لبنان را اشغال کرده، یک چهارم لبنانی ها را آواره کرده و کشور او را روزانه بمباران می کند. 🔹 اگر لبنان برای ایران ابزار چانه زنی بود، ما مدت ها پیش به توافق رسیده بودیم. 🔹 لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید، آقای رئیس جمهور! @TasnimNews
پاسخ 👇👇👇 کذبه همینا مگه نمی‌گفتن حجاج ما اگه برن عربستان، گروگان می‌گیرنشون و از ما باج خواهی می‌کنن؟!!!! خب چی شد؟!! الان حجاج ما دارن برمی‌گردن ایران این دست اخبار، صرفا برای تشویش افکارعمومی داره منتشر می‌شه مراقب باشیم مخاطب افراد و رسانه‌هایی نباشیم که با دشمن مخرج مشترک دارن گاهی...
هدایت شده از محمدجواد نظافت
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬شیعه واقعی در کلام امام کاظم علیه‌السلام ❓ آیا تعریف و تمجید دیگران مهم است؟ 🔻انتشار به مناسبت سالروز ولادت امام کاظم علیه‌السلام 🔹امام کاظم (ع) فرمودند: «تو شیعه نیستی اگر تمام مردم شهرت جمع شوند و بگویند آدم خوبی هستی، خوشحال نشوی؛ و اگر بگویند آدم بدی هستی، ناراحت نشوی». 🇮🇷عضو کانال استاد نظافت شوید👇 🆔 @ostadnezafat
❌☝️حتما این کلیپ از این آقای قاسمیان را تا بحال دیدید که مثلا با استناد به قرآن کریم میگه :مذاکره حرام است.... خب... حالا صحبت های ولی خدا در باب مذاکرات را هم ببینیم:👇 امام سید مجتبی خامنه ای خطاب به مولایمان حضرت ولیعصر ارواحنا فداه :👇 اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرت تان برای غلبه بر دشمن چه در صحنه و چه در میدان نبرد دل بسته ایم و امید داریم هر چه زودتر اثر معجزه آسای آن را مشاهده کنیم... 😊امام شهیدمان هم با وجود اینکه همیشه مخالف صد در صد با آمریکایی ها بودند و بارها ثابت کردند که این مخالفتشان درست هم هست و آمریکایی های بد عهد و خائن و دروغگو اهل مذاکره نیستند و اهل فریب و خیانتند، اما در جایی هم فرمودند ممکن است در جایی که خودمان صلاح بدانیم برای شر این شیطان با او کنیم.... ❌پس نه امام شهید ❌نه امام حی مان حرفی از بودن نزدند... 🚨🙃اینکه کسی مثل قاسمیان اینگونه در هنگامه و زمانی که همه چیز در کشور از جمله مذاکرات تحت مدیریت جامعه است سیاه نمایی می‌کند و آیات قرآن کریم را وسط می‌کشد آیا تضعیف جایگاه و مدیریت رهبری انقلاب نیست... ؟ آقای قاسمیان به نظر خودتان این حرف های شما اهانت و جسارت به رهبری معظم انقلاب نیست...؟ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
آقا موضع ما در قبال مذاکرات مشخصه... موضع ما همانی ست که امام مسلمین بفرمان، نه یک کلام کم، نه یک کلام زیاد... ما از خودمون فتوا صادر نمی‌کنیم... یه چیزی هم خیلی روشنه... ده بار عرض کردیم... الان که فعلا کلا هوا شده، با که اقای انجام داد و مذاکرات قبلش که اقای میرفت انجام می‌داد کلا فرق میکنه... این مذاکرات الان مذاکرات وسط جنگه... مذاکرات ظریف و جلیلی مذاکراتی بود که در هنگام صلح انجام شد... مذاکرات الان وسط جنگه و باید مو به مو با فرمانده کل قوا هماهنگ بشه... الانم امثال اقای دارن خودشون رو خراب میکنن... چون مسئولین تیم مذاکرات هم گفتن هیچ اعتمادی به دشمن ندارن و کلا مذاکرات هم فعلا هوا شده و زد و خورد در میدان نبرد هم ادامه داره و هر لحظه هم امکان داره به یک جنگ تمام عیار دوباره تبدیل بشه... پس...👇 این حضرات و بعضی نمایندگان مجلس و بلاگرهای ایتا بیخود عِز و جِز نزنن... وسط جنگ تکلیفش معلومه... یا باید دشمن شروط ما رو قبول کنه، یا جنگ ادامه داره... موضع ما هم کاملا شفافه... ما هم مثل رهبر شهیدمان و رهبر حی مان و حاج باقر قالیباف که الان مسئول تیم مذاکره ایرانه، از مذاکره با امریکایی های بی همه چیز بیزاریم... منتهی هر چی امام جامعه بفرمان... بفرمان جنگ می‌جنگیم... بفرمان سکوت نظامی، سکوت نظامی میکنیم... هر چی آقا بگن به چشم ✌️ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از مطالب ویژه
51.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 این بیانات جناب حاج آقای طائب، پاسخی است به بخشی از سئوالات و شبهات این روزها: ✔️وقتی سپاه که اعلام می کند، میدان دیپلماسی داره خوب پیش می رود، آیا سپاه هم داره خیانت می کنه!؟ ✔️چرا وقتی امام مجتبی با معاویه آتش بس کرد، حجر ابن عدی، ۶ ماه با ایشان قهر کرد!؟ ✔️آیا عراقچی الان با عراقچی برجام متفاوت است!؟ ✔️ماجرای خبر شهادت آقای قالیباف چه بود؟ ✔️ اصلی ترین هدف مذاکرات که اگر تأمین بشه، بقیه هم خودبخود تأمین خواهد شد چیست!؟ ✔️قله ای که امام شهید فرمودند داریم نزدیک میشیم، چیست!؟ ✔️ویژگی ها و خصوصیاتی از مقام معظم رهبری، حضرت آقا مجتبی خامنه ای که شاید هرگز نشنیده باشیم! ✔️در موضوع حدیبیه، چرا با وجود اینکه پیامبر در موضع قدرت بود، با مشرکین توافق آتش بس امضاء کرد!؟ ✔️ و ... 🖌: ☘️چه اندازه لازم است تا رفقا با دقت به سخنان کارشناسانه حجت الاسلام حاج آقا مهدی طائب فکر کنند تا متوجه جایگاه حساسیت رهبر انقلاب آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای«حفظ الله» در پیامشان به مناسبت عید غدیر و سی و هفتمین ارتحال حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» باشند، به خصوص آنجا که کید دشمن را در جنگ ترکیبی‌اش «کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف معرفی می‌کنند» و می‌فرمایند: «لذا در مقام مقابله با این بدخواهی‌ها باید همگان با ایستادگی و روشن‌بینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشه‌ی شوم او را خنثی نمایند.»☘️ 🇮🇷@matalebevijeh🇮🇷 ┈‌┈•✾🕊🌷🕊✾•┈
🔻 رهبری شهید می‌فرمان: "هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی ایمان‌های مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند." 👈 آی اهالی رسانه، آی خواص، اینکه در این شرایط، تصمیم مسئولین رو زیر سوال می‌برید و در دل مردم تشکیک ایجاد می‌کنید، چه بدانید چه ندانید به سود دشمن کار می‌کنید...
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🏼در پازل دشمن؟! گفته میشه پخش برنامه «خیابان انقلاب» به دلیل صحبت‌های پریشب یکی از مهمونا متوقف شده: اسرائیل جنوب لبنان رو با خاک یکسان کرده ولی ما همچنان داریم بیانیه میدیم اگه چنان کنی چنان میکنیم. خب بشین تا چنان کنه. اون داره کارشو میکنه. چند بار سپاه رفته حمله کنه به‌ اسرائیل ولی جلوشونو گرفتن... پ.ن: ببینید چقدر راحت به اسم انقلابی‌گری، تبیین و آزادی بیان به مسئولین تهمت زده میشه و یه آب هم روش هیچ کس هم نیست به این برادر عزیز بگه شما خبر موثق و پشت پرده ای دارید که مسئولین مذاکرات جلوی حمله به اسرائیل رو به خاطر حفظ آتش بس و مذاکره گرفتن؟! آیا نمی‌بینید پیچیدگی اوضاع لبنان رو که راحت تهمت میزنید؟! آیا نمی‌بینید که اگر مسئولینِ مذاکره می‌خواستند به قول شما مذاکراتشان بهم نخورد پس چرا تقریبا هرشب با آمریکا بر سر تنگه و حقوق این مردم در حال جنگ و زد و خورد هستند؟! نهایتا آیا فرمایشات امامِ عزیز آقا سید مجتبی و نهی از کاشت بذر بدبینی نسبت به مسئولین را نشنیدید؟ 🎒 کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید👇 https://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
👤 📌 پاسخ به یک مغلطه استراتژیک/ تله اسلو یا کابوس واشنگتن؟ چرا قیاس ایران با عرفات یک فریب شناختی است! قبلا در باب تریبون دارانی امثال علی عبدی که در جنگ شناختی هدفمند آنها را رشد داده نکاتی گفته ایم اما جدیدا عبدی اظهار داشته که "همان بلایی که سر یاسر عرفات آوردند را دارند سر ما پیاده می کنند، عرفات سلاح بدست به سازمان ملل رفت اما با چرب زبانی کاری کردند که به همرزمان شهیدش خیانت کند!" ابتدا لازم است نکاتی در باب شاذ بودن این تحلیل بیان شود و مؤلفه‌های قدرت و نوع کنشگری ایران را با وضعیت عرفات در زمان قرارداد "اسلو" تطبیق دهیم تا روشن شود مسیر ما مسیر تحمیل اراده است نه یاسر عرفات! سپس به تهاجم شناختی آن بپردازیم! ۱.اقتدار دولتی در برابر یک جنبش آواره یاسر عرفات رهبر یک جنبش چریکی - فتح - بود که در زمان مذاکرات، نه زمین داشت، نه ارتش رسمی و نه حاکمیت ملی. او از موضع بقا و برای به رسمیت شناخته شدن مذاکره می‌کرد اما ایران یک قدرت منطقه‌ای با جغرافیایی وسیع، ارتش کلاسیک، توان موشکی و پهپادیِ لرزه‌افکن و حاکمیت تثبیت شده است. ایران برای به رسمیت شناخته شدن مذاکره نمی‌کند، بلکه برای اخراج دشمن از منطقه پای میز است. ۲. عمق راهبردی و ائتلاف‌سازی عرفات در زمان مذاکرات تنها و کشورهای عربی پشت او را خالی کرده بودند. او در محاصره کامل بود اما ایران رأس یک محور بین‌المللی یعنی محور مقاومت است. در حالی که ایران مذاکره یا آتش‌بس تاکتیکی را پیش می‌برد، یمن آماده است دریای سرخ و تنگه باب المندب را بندد، حزب‌الله شمال اسرائیل را و مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکا را زیر ضربه دارند! عرفات پشتیبان نداشت، اما ایران مهره‌چینِ اصلی منطقه است! ایران به عنوان یک ابرقدرت که سالهاست معادلاتی را در عرصه بین الملل ترسیم می کند چه همزادی با یک گروه چریکی بدون زمین دارد! ۳.سازش در برابر آتش‌بس تحت آتش! عرفات به دنبال صلح به هر قیمتی بود تا شاید تکه‌ای زمین به او بدهند اما مسیر فعلی ایران دیپلماسی جنگی ست. یعنی مذاکره برای مدیریت تنش و خرید زمان جهت ضربه نهایی، نه برای دوستی با آمریکا. ایران از موضع قدرت و در حالی که دستش روی ماشه است، اجازه می‌دهد دیپلماسی حرکت کند تا هزینه‌های جنگ را مدیریت کند. این دقیقاً برعکسِ مسیر عرفات است که ابتدا ماشه را کنار گذاشت و بعد پشت میز نشست. ۴. تغییر رهبری و تجدید قوای ایدئولوژیک یاسر عرفات در اواخر عمر دچار استحاله شده بود و کادرهای اطرافش به دنبال رفاه و پست‌های دولتی بودند اما ایران پس از شهادت امام خامنه‌ای، با رهبری آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای نه تنها به سمت سازش نرفته بلکه وارد فاز تهاجمی‌تری شده است. خون شهدا از حاج قاسم تا امام شهید به عنوان محرکِ حرکت‌های جدید مقاومت عمل می‌کند! 🔺اینکه کسی فکر کند نظام با آن عظمت و لشکرهای منطقه‌ای، قرار است مثل عرفات در یک دفترچه خاطرات حذف شود، ناشی از نشناختن دیالکتیک میدان و دیپلماسی در تفکر جمهوری اسلامی ایران و‌ مقاومت است. عرفات میدان را فدای دیپلماسی کرد، اما ایران از دیپلماسی به عنوان پوششی برای پیروزی قطعی در میدان استفاده می‌کند. در واقع، ایران امروز در جایگاه آمریکایِ دهه ۹۰ است که شرایط را دیکته می‌کند، نه در جایگاه عرفاتِ محصور در رام‌الله. 🔺اما از منظر جنگ شناختی چرا عبدی چنین تحلیلی را ارائه می دهد؟ به زعم بنده تحلیل علی عبدی نه یک خطای محاسباتی بلکه یک با اهداف زیر است: ۱. ادراک‌سازی بن‌بست او می‌خواهد این باور را القا کند که مسیر مقاومت لزوماً به تسلیم ختم می‌شود تا مردم و بدنه حزب‌اللهی دچار نا امیدی استراتژیک شوند. ۲.همسانی سازی کاذب با شبیه‌سازی نظام مقتدر ایران به یک گروه کف دستی مثل فتح و یاسر عرفاتِ شکست‌ خورده، قصد دارد اعتبار و ابهت تصمیمات کلان نظام را در ذهن مخاطب فرو بریزد و به اعتماد عمومی ضربه بزند. ۳.ترس از آینده با استفاده از الگوی تاریخی خیانت اسلو می‌خواهد میان میدان و دیپلماسی شکاف ایجاد کند تا هواداران نظام به جای حمایت از تصمیمات امام اُمت، دچار تردید و چند دستگی شوند. ۴.تضعیف روحیه تهاجمی وقتی پیروزی را معادل شکست یعنی عرفاتیزه شدن معرفی می‌کند، در واقع به دنبال فلج کردن اراده نیروهای جبهه خودی در حساس‌ترین برهه جنگ است. 🌐 @Didehban57 | دیده‌بان ۵۷ خاکریز بصیرت🇮🇷 🆔@Omidiaan_hossein 💻omidiaan.ir الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔰 چند نکته پیرامون خونخواهی امام شهید 🔻 مختار ثقفی بعد از شهادت امام حسین علیه السلام، اکثریت عاملین و آمرین حادثه کربلا رو مجازات کرد و کشت این اقدام او، انتقام خون امام حسین علیه السلام نبود. لذا شیعه معتقد هست که انتقام خون امام حسین علیه السلام توسط امام زمان عج گرفته خواهد شد همانطور که در روایات داریم که وقتی امام زمان عج ظهور میکنند میفرمایند: "ألا یا أهل العالم أنا الصمصام المنتقم" 🔹 کشتن ترامپ و نتانیاهو و اعوان و انصارش در دستور کار ما باشه ( که هست ) اما کشتن و به درک واصل کردن اینها به عنوان انتقام و خونخواهی امام شهیدمان حضرت آیت الله خامنه ای نیست؛ خوانخواهی امام شهید ما یعنی: - ساخت تمدن نوین اسلامی - افزودن روز افزون بر قدرت و اقتدار ایران قوی - شکست هژمونی آمریکا در منطقه و جهان - نابودی کامل اسرائیل و محو او از نقشه جهان - بسط و نشر و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای مختلف جهان - صدور انقلاب اسلامی در کشورهای جهان - بستر سازی برای تحقق ظهور امام زمان علیه السلام اگه خونخواه حضرت آقا هستیم پس باید تمام تلاشمون رو بکنیم که این راهبردها و اهداف حضرت آقا تحقق پیدا کنه و هر کس در این مسیر در حال تلاش هست، خونخواه حضرت آقاست. 🔻 برای خونخواهی حضرت آقا، باید وحدتمان را حفظ کنیم، پشتیبان نظام مون باشیم، به مسئولین کشور اعتماد داشته باشیم و .... در جهت تقویت تاب آوری جامعه تلاش کنیم؛ بذر تردید و ناامیدی و ترس و بدگمانی و اختلاف رو در دلهای مردم و مسئولین نکاریم و ... تا در وهله اول از این جنگ با پیروزی و موفقیت خارج شویم و در ادامه به دنبال تحقق و پیاده سازی اهداف و راهبردهای حضرت آقا حرکت کنیم.