هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
❌☝️حتما این کلیپ از این آقای قاسمیان را تا بحال دیدید که مثلا با استناد به قرآن کریم میگه :مذاکره حرام است....
خب...
حالا صحبت های ولی خدا در باب مذاکرات را هم ببینیم:👇
امام سید مجتبی خامنه ای خطاب به مولایمان حضرت ولیعصر ارواحنا فداه :👇
اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرت تان برای غلبه بر دشمن چه در صحنه #مذاکرات و چه در میدان نبرد دل بسته ایم و امید داریم هر چه زودتر اثر معجزه آسای آن را مشاهده کنیم...
😊امام شهیدمان هم با وجود اینکه همیشه مخالف صد در صد #مذاکرات با آمریکایی ها بودند و بارها ثابت کردند که این مخالفتشان درست هم هست و آمریکایی های بد عهد و خائن و دروغگو اهل مذاکره نیستند و اهل فریب و خیانتند، اما در جایی هم فرمودند ممکن است در جایی که خودمان صلاح بدانیم برای شر این شیطان با او #مذاکره کنیم....
❌پس نه امام شهید
❌نه امام حی مان حرفی از #حرام بودن #مذاکرات نزدند...
🚨🙃اینکه کسی مثل قاسمیان اینگونه در هنگامه #جنگ و زمانی که همه چیز در کشور از جمله مذاکرات تحت مدیریت #امام جامعه است سیاه نمایی میکند و آیات قرآن کریم را وسط میکشد آیا تضعیف جایگاه و مدیریت رهبری انقلاب نیست... ؟
آقای قاسمیان به نظر خودتان این حرف های شما اهانت و جسارت به رهبری معظم انقلاب نیست...؟
#تواصوا_بالحق
#اختلاف_افکنی_ممنوع
#گوش_به_فرمان_امام
#ولایتمدار_حقیقی_باشیم
#مرگ_بر_منافق
╭┅───────┅╮
@porseshgar📻🌿📮° ╰┅───────┅╯
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
آقا موضع ما در قبال مذاکرات
مشخصه...
موضع ما همانی ست که امام مسلمین بفرمان، نه یک کلام کم، نه یک کلام زیاد...
ما از خودمون فتوا صادر نمیکنیم...
یه چیزی هم خیلی روشنه...
ده بار عرض کردیم...
#مذاکرات الان که فعلا کلا هوا شده، با #مذاکرات #برجام که اقای #ظریف انجام داد و مذاکرات قبلش که اقای #جلیلی میرفت انجام میداد کلا فرق میکنه...
این مذاکرات الان مذاکرات وسط جنگه...
مذاکرات ظریف و جلیلی مذاکراتی بود که در هنگام صلح انجام شد...
مذاکرات الان وسط جنگه و باید مو به مو با فرمانده کل قوا هماهنگ بشه...
الانم امثال اقای #قاسمیان دارن خودشون رو خراب میکنن...
چون مسئولین تیم مذاکرات هم گفتن هیچ اعتمادی به دشمن ندارن و کلا مذاکرات هم فعلا هوا شده و زد و خورد در میدان نبرد هم ادامه داره و هر لحظه هم امکان داره به یک جنگ تمام عیار دوباره تبدیل بشه...
پس...👇
این حضرات و بعضی نمایندگان مجلس و بلاگرهای ایتا بیخود عِز و جِز نزنن...
#مذاکرات وسط جنگ تکلیفش معلومه...
یا باید دشمن شروط ما رو قبول کنه، یا جنگ ادامه داره...
موضع ما هم کاملا شفافه...
ما هم مثل رهبر شهیدمان و رهبر حی مان و حاج باقر قالیباف که الان مسئول تیم مذاکره ایرانه، از مذاکره با امریکایی های بی همه چیز بیزاریم...
منتهی هر چی امام جامعه بفرمان...
#امام بفرمان جنگ میجنگیم...
بفرمان سکوت نظامی، سکوت نظامی میکنیم...
هر چی آقا بگن به چشم ✌️
╭┅───────┅╮
@porseshgar📻🌿📮° ╰┅───────┅╯
هدایت شده از مطالب ویژه
51.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 این بیانات جناب حاج آقای طائب، پاسخی است به بخشی از سئوالات و شبهات این روزها:
✔️وقتی سپاه که اعلام می کند، میدان دیپلماسی داره خوب پیش می رود، آیا سپاه هم داره خیانت می کنه!؟
✔️چرا وقتی امام مجتبی با معاویه آتش بس کرد، حجر ابن عدی، ۶ ماه با ایشان قهر کرد!؟
✔️آیا عراقچی الان با عراقچی برجام متفاوت است!؟
✔️ماجرای خبر شهادت آقای قالیباف چه بود؟
✔️ اصلی ترین هدف مذاکرات که اگر تأمین بشه، بقیه هم خودبخود تأمین خواهد شد چیست!؟
✔️قله ای که امام شهید فرمودند داریم نزدیک میشیم، چیست!؟
✔️ویژگی ها و خصوصیاتی از مقام معظم رهبری، حضرت آقا مجتبی خامنه ای که شاید هرگز نشنیده باشیم!
✔️در موضوع حدیبیه، چرا با وجود اینکه پیامبر در موضع قدرت بود، با مشرکین توافق آتش بس امضاء کرد!؟
✔️ و ...
🖌#استاد_طاهرزاده:
☘️چه اندازه لازم است تا رفقا با دقت به سخنان کارشناسانه حجت الاسلام حاج آقا مهدی طائب فکر کنند تا متوجه جایگاه حساسیت رهبر انقلاب آیت الله سید مجتبی خامنهای«حفظ الله» در پیامشان به مناسبت عید غدیر و سی و هفتمین ارتحال حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» باشند، به خصوص آنجا که کید دشمن را در جنگ ترکیبیاش «کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف معرفی میکنند» و میفرمایند: «لذا در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند.»☘️
🇮🇷@matalebevijeh🇮🇷
┈┈•✾🕊🌷🕊✾•┈
🔻 رهبری شهید میفرمان:
"هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامهریزیهای مسئولین کشور بیاعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند."
👈 آی اهالی رسانه، آی خواص، اینکه در این شرایط، تصمیم مسئولین رو زیر سوال میبرید و در دل مردم تشکیک ایجاد میکنید، چه بدانید چه ندانید به سود دشمن کار میکنید...
#عقلانیت
#مخرج_مشترک_بادشمن
#ولایتمداری_واقعی
هدایت شده از کولـــــــــــــــــهبَر 🇮🇷
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🏼در پازل دشمن؟!
گفته میشه پخش برنامه «خیابان انقلاب» به دلیل صحبتهای پریشب یکی از مهمونا متوقف شده:
اسرائیل جنوب لبنان رو با خاک یکسان کرده ولی ما همچنان داریم بیانیه میدیم اگه چنان کنی چنان میکنیم. خب بشین تا چنان کنه. اون داره کارشو میکنه. چند بار سپاه رفته حمله کنه به اسرائیل ولی جلوشونو گرفتن...
پ.ن: ببینید چقدر راحت به اسم انقلابیگری، تبیین و آزادی بیان به مسئولین تهمت زده میشه و یه آب هم روش
هیچ کس هم نیست به این برادر عزیز بگه شما خبر موثق و پشت پرده ای دارید که مسئولین مذاکرات جلوی حمله به اسرائیل رو به خاطر حفظ آتش بس و مذاکره گرفتن؟!
آیا نمیبینید پیچیدگی اوضاع لبنان رو که راحت تهمت میزنید؟!
آیا نمیبینید که اگر مسئولینِ مذاکره میخواستند به قول شما مذاکراتشان بهم نخورد پس چرا تقریبا هرشب با آمریکا بر سر تنگه و حقوق این مردم در حال جنگ و زد و خورد هستند؟!
نهایتا آیا فرمایشات امامِ عزیز آقا سید مجتبی و نهی از کاشت بذر بدبینی نسبت به مسئولین را نشنیدید؟
#لبنان
🎒 کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید👇
https://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
هدایت شده از خاکریز بصیرت _ حسین امیدیان
✅ #یادداشت
👤 #خسرو_باقرپور
📌 پاسخ به یک مغلطه استراتژیک/ تله اسلو یا کابوس واشنگتن؟ چرا قیاس ایران با عرفات یک فریب شناختی است!
#خسرو_باقرپور
قبلا در باب تریبون دارانی امثال علی عبدی که #علیزاده در جنگ شناختی هدفمند آنها را رشد داده نکاتی گفته ایم اما جدیدا عبدی اظهار داشته که "همان بلایی که سر یاسر عرفات آوردند را دارند سر ما پیاده می کنند، عرفات سلاح بدست به سازمان ملل رفت اما با چرب زبانی کاری کردند که به همرزمان شهیدش خیانت کند!"
ابتدا لازم است نکاتی در باب شاذ بودن این تحلیل بیان شود و مؤلفههای قدرت و نوع کنشگری ایران را با وضعیت عرفات در زمان قرارداد "اسلو" تطبیق دهیم تا روشن شود مسیر ما مسیر تحمیل اراده است نه یاسر عرفات!
سپس به تهاجم شناختی آن بپردازیم!
۱.اقتدار دولتی در برابر یک جنبش آواره
یاسر عرفات رهبر یک جنبش چریکی - فتح - بود که در زمان مذاکرات، نه زمین داشت، نه ارتش رسمی و نه حاکمیت ملی. او از موضع بقا و برای به رسمیت شناخته شدن مذاکره میکرد اما ایران یک قدرت منطقهای با جغرافیایی وسیع، ارتش کلاسیک، توان موشکی و پهپادیِ لرزهافکن و حاکمیت تثبیت شده است. ایران برای به رسمیت شناخته شدن مذاکره نمیکند، بلکه برای اخراج دشمن از منطقه پای میز است.
۲. عمق راهبردی و ائتلافسازی
عرفات در زمان مذاکرات تنها و کشورهای عربی پشت او را خالی کرده بودند. او در محاصره کامل بود اما ایران رأس یک محور بینالمللی یعنی محور مقاومت است. در حالی که ایران مذاکره یا آتشبس تاکتیکی را پیش میبرد، یمن آماده است دریای سرخ و تنگه باب المندب را بندد، حزبالله شمال اسرائیل را و مقاومت عراق پایگاههای آمریکا را زیر ضربه دارند! عرفات پشتیبان نداشت، اما ایران مهرهچینِ اصلی منطقه است!
ایران به عنوان یک ابرقدرت که سالهاست معادلاتی را در عرصه بین الملل ترسیم می کند چه همزادی با یک گروه چریکی بدون زمین دارد!
۳.سازش در برابر آتشبس تحت آتش!
عرفات به دنبال صلح به هر قیمتی بود تا شاید تکهای زمین به او بدهند اما مسیر فعلی ایران دیپلماسی جنگی ست. یعنی مذاکره برای مدیریت تنش و خرید زمان جهت ضربه نهایی، نه برای دوستی با آمریکا.
ایران از موضع قدرت و در حالی که دستش روی ماشه است، اجازه میدهد دیپلماسی حرکت کند تا هزینههای جنگ را مدیریت کند. این دقیقاً برعکسِ مسیر عرفات است که ابتدا ماشه را کنار گذاشت و بعد پشت میز نشست.
۴. تغییر رهبری و تجدید قوای ایدئولوژیک
یاسر عرفات در اواخر عمر دچار استحاله شده بود و کادرهای اطرافش به دنبال رفاه و پستهای دولتی بودند اما ایران پس از شهادت امام خامنهای، با رهبری آیتالله سید مجتبی خامنهای نه تنها به سمت سازش نرفته بلکه وارد فاز تهاجمیتری شده است.
خون شهدا از حاج قاسم تا امام شهید به عنوان محرکِ حرکتهای جدید مقاومت عمل میکند!
🔺اینکه کسی فکر کند نظام با آن عظمت و لشکرهای منطقهای، قرار است مثل عرفات در یک دفترچه خاطرات حذف شود، ناشی از نشناختن دیالکتیک میدان و دیپلماسی در تفکر جمهوری اسلامی ایران و مقاومت است. عرفات میدان را فدای دیپلماسی کرد، اما ایران از دیپلماسی به عنوان پوششی برای پیروزی قطعی در میدان استفاده میکند.
در واقع، ایران امروز در جایگاه آمریکایِ دهه ۹۰ است که شرایط را دیکته میکند، نه در جایگاه عرفاتِ محصور در رامالله.
🔺اما از منظر جنگ شناختی چرا عبدی چنین تحلیلی را ارائه می دهد؟
به زعم بنده تحلیل علی عبدی نه یک خطای محاسباتی بلکه یک #عملیات_روانی با اهداف زیر است:
۱. ادراکسازی بنبست
او میخواهد این باور را القا کند که مسیر مقاومت لزوماً به تسلیم ختم میشود تا مردم و بدنه حزباللهی دچار نا امیدی استراتژیک شوند.
۲.همسانی سازی کاذب
با شبیهسازی نظام مقتدر ایران به یک گروه کف دستی مثل فتح و یاسر عرفاتِ شکست خورده، قصد دارد اعتبار و ابهت تصمیمات کلان نظام را در ذهن مخاطب فرو بریزد و به اعتماد عمومی ضربه بزند.
۳.ترس از آینده
با استفاده از الگوی تاریخی خیانت اسلو میخواهد میان میدان و دیپلماسی شکاف ایجاد کند تا هواداران نظام به جای حمایت از تصمیمات امام اُمت، دچار تردید و چند دستگی شوند.
۴.تضعیف روحیه تهاجمی
وقتی پیروزی را معادل شکست یعنی عرفاتیزه شدن معرفی میکند، در واقع به دنبال فلج کردن اراده نیروهای جبهه خودی در حساسترین برهه جنگ است.
#علیزاده #علی_عبدی
🌐 @Didehban57 | دیدهبان ۵۷
خاکریز بصیرت🇮🇷
🆔@Omidiaan_hossein
💻omidiaan.ir
الّلهُـمَّ ؏جـِّل لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔰 چند نکته پیرامون خونخواهی امام شهید
🔻 مختار ثقفی بعد از شهادت امام حسین علیه السلام، اکثریت عاملین و آمرین حادثه کربلا رو مجازات کرد و کشت #اما این اقدام او، انتقام خون امام حسین علیه السلام نبود. لذا شیعه معتقد هست که انتقام خون امام حسین علیه السلام توسط امام زمان عج گرفته خواهد شد همانطور که در روایات داریم که وقتی امام زمان عج ظهور میکنند میفرمایند: "ألا یا أهل العالم أنا الصمصام المنتقم"
🔹 کشتن ترامپ و نتانیاهو و اعوان و انصارش #باید در دستور کار ما باشه ( که هست ) اما کشتن و به درک واصل کردن اینها به عنوان انتقام و خونخواهی امام شهیدمان حضرت آیت الله خامنه ای نیست؛ خوانخواهی امام شهید ما یعنی:
- ساخت تمدن نوین اسلامی
- افزودن روز افزون بر قدرت و اقتدار ایران قوی
- شکست هژمونی آمریکا در منطقه و جهان
- نابودی کامل اسرائیل و محو او از نقشه جهان
- بسط و نشر و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای مختلف جهان
- صدور انقلاب اسلامی در کشورهای جهان
- بستر سازی برای تحقق ظهور امام زمان علیه السلام
اگه خونخواه حضرت آقا هستیم پس باید تمام تلاشمون رو بکنیم که این راهبردها و اهداف حضرت آقا تحقق پیدا کنه و هر کس در این مسیر در حال تلاش هست، خونخواه حضرت آقاست.
🔻 برای خونخواهی حضرت آقا، باید وحدتمان را حفظ کنیم، پشتیبان نظام مون باشیم، به مسئولین کشور اعتماد داشته باشیم و .... در جهت تقویت تاب آوری جامعه تلاش کنیم؛ بذر تردید و ناامیدی و ترس و بدگمانی و اختلاف رو در دلهای مردم و مسئولین نکاریم و ... تا در وهله اول از این جنگ با پیروزی و موفقیت خارج شویم و در ادامه به دنبال تحقق و پیاده سازی اهداف و راهبردهای حضرت آقا حرکت کنیم.
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 بعضیا تمام وجودشون مملو از بی اعتمادی و بدگمانی به مسئولین هست!!!!! در نگاهشون تمام مسئولین نفوذی و خائن و واداده و بی عرضه و ... هستن!!!!!
چرا؟!!!!
آیا این نگاه مورد تایید حضرت آقاست؟!
آیا این نگاه در چارچوب توصیه ها و مطالبات حضرت آقاست؟!
آیا این نگاه از کشور و مردم گرهگشایی میکنه؟!
چرا بعضا فقط و فقط بذر تردید و بدگمانی و سوء ظن و اختلاف رو در دلهای مردم میکارند؟!!! سودش چیست؟!!! آورده اش چیست؟!!! چه کسانی را خوشحال میکنند با این رویه شان؟!!!!
جماعتی دائم الغر، دائم الناراضی، دائم الشک، دائم البدبینی و .... با پوشش انقلابی و ولائی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
👈 اینکه بعضا میخوان دل به سیاهنمایی های بی پایه و اساس این جماعت بدهند، میل خودشان هست اما بدونن که نتیجه اش جز خروج از دامنه ولایتمداری و انقلابیگری نیست
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 آقای شهیدمان فرمودند:
"وظيفهى آحاد مردم در قبال مسئولين، اعتماد كردن و همراه بودن با آنهاست. از هدفهای دشمن، بیاعتماد كردن مردم به مسئولین كشور است"
👈 وظیفه من و شما رو آقا مشخص کرده، حالا اینکه بعضا پای حرفهای پای منقلی بعضیا کانال دار مینشینن و نگاهشون به مسئولین بدگمان و بی اعتماد میشه، مقصرش خودشون هستن که به جای گوش کردن به حرف ولایت، رفتن دنبال اغیار...
یک سوال مبنایی:
شما بین کلام حضرت آقا با فلان کانال دار کدوم رو میپسندی و انتخاب میکنی و مبنای تحلیل خودت قرار میدی؟!! کدوم یک بر شما ولایت داره؟!!
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 حضرت آقا به صراحت میفرمایند:
"هر حنجرهای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است؛ چه خودش بداند، چه نداند. مراقب باشیم حنجرهی ما بلندگوی دشمنان اسلام و قرآن نشود؛ فریاد اختلاف سر ندهد."
#فتامل
این روزها، هر کسی ( چه دولتی، چه مجلسی، چه منبری، چه رسانه ای، چه ... ) حرف و کلام و عملش باعث میشه در دل مردم ایجاد:
👈 تردید کنه
👈بدگمانی کنه
👈 یاس آفرینی کنه
👈 اختلاف افکنی کنه
👈 ترس کنه
چه بخواهد چه نخواهد، چه بداند چه نداند سرباز ترامپ و نتانیاهو هست و در حال تکمیل پازل اونهاست.
🔻 طبیعتا تکلیف من و شما هم با سرباز ترامپ و نتانیاهو کاملا روشن و واضح هست.
پرسش و پاسخ👇👇👇
معتقدم این تقسیمبندی از اساس غلطه
من تلاش میکنم تابع دستورات ولیفقیه باشم، چه امام شهید و چه رهبری معظم...
هر کسی رو هم که در این خط بدونم حمایت میکنم و تحلیلهاش رو منتشر میکنم
با هر کسی هم که خلاف این مسیر باشه و دستورات رهبری شهید و رهبری معظم رو زیر پا بگذاره و بخواد اونها رو به نحوی تحریف کنه، مقابله میکنم با هدف درست نشون دادن نگاه انقلابی ذیل فرمایشات ولیفقیه،
حالا مشربش اصطلاحا اصلاحطلب باشه یا اصولگرا...
این اعتبارها دیگه رنگی نداره و باید ویژگیهای انقلابیِ عاقل و ولایتمدار واقعی رو ملاک سنجش افراد ومواضعشون قرار بدیم نه برچسبهای حزبی رو ...
چه بسا اصلاحطلبهایی که با تمام وجود در مسیر انقلاب دارن خدمت میکنن و مورد حمایت و تحسین امام شهید و رهبری معظم هستن و چه بسا اصولگراهایی که خلاف دستورات امام جامعه مواضعشون پره از رفتار جناحی و حزبی و تخریب مسؤلین و تشویش اذهان مردم اونموسط جنگ...
باید اصول رفتار انقلابی رو بشناسیم و فرمایشات امام شهید و رهبری معظم رو منظومهای ببینیم تا بتونیم با حریت و بدون وابستگی حزبی و جناحی کنشگری داشته باشیم.
#لبیک_یا_امام
#عقلانیت_انقلابی
#ولایتمداری_واقعی