eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🟣 از مصادیق منحرف کردن مسیر درست تجمعات انقلابی مردم مبعوث شده 🔸پشت صحنه این داستانها ، طراحانی هستند که خوب می دانند چه می کنند. خدا هدایتشان کند انشاءلله 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359
هدایت شده از بر پا
نظر کرده ها 🔺رفتم مغازه پرینت بگیرم دو تا پسر جوان ایستاده بودند یکی صاحب مغازه یکی مشتری. اول به هم سرد سلام کردیم، مدتی ایستادم، صاحب مغازه لبخندی زد و گفت خوش میگذره حاج آقا؟ مشتری که دست بند و انگشترهای لاتی دستش بود و دستهاش تتو شده بود و قیافه اش خط خطی بود گفت بله که خوش میگذره، به حاج آقا خوش نگذره، به کی خوش بگذره؟ نمیدونم داشت تیکه میانداخت و کنایه میزد یا منظور دیگری داشت، ولی حوصله هم نداشتم ببینم منظورش چه بود، لبخندی زدم و چیزی نگفتم. پرینت را که گرفت، گفتم چقدر میشود؟ همان مشتری لات‌ گفت حاج آقا اجازه بدید من براتون حساب کنم. خواهش میکنم. با اصرار جلویش را گرفتم. هر دو آنقدر احترام گذاشتند که من از کم حرفی و کم توجهی خودم خجالت کشیدم. 🔺صاحب یکی از خانه هایی که موج انفجار تخریبش کرده بود، میگفت زنگ زدند از شهرداری برای رنگ خانه، بهشان گفتم من خودم قبل از این اتفاق میخواستم رنگ کنم خانه را، شما لازم نیست خرج رنگ خانه مرا بدهید. 🔺رفیقم میگفت رفتم سلمانی، یک جوان با کلی تتو و قیافه آنچنانی کار میکرد. موقع اصلاح سر و صورت میگفت خانه ام با موج انفجار داغان شده ، بهم از شهرداری زنگ زدند برای تعمیر و دادن هزینه خرابیها و ... گفتم فدای سر ایران، پول نمیخوام ، دوست دارم خودم خرجش را بدهم. پول بیت المال را خرج کارهای مهمتری کنید. 🔺رفتم اردوی مهارت افزایی برای جهاد تبیین، کسانی آمده بودند در این اردو که قیافه شان را میدیدی باور نمیکردی، از همانها که اگر سخن نمیگفتند باور نمیکردم چقدر عاشق هستند. نام سید علی میآمد گریه میکردند، از تجریش و انقلاب و ونک و ... آمده بودند. میگفتند ما یک‌ گروه صد نفره ایم که همدیگر را پیدا کرده ایم. همه ما با خون رهبر شهید راهمان را عوض کرده ایم. اسم گروهمان را گذاشته ایم "نظر کرده ها" میخواهیم کار رسانه ای بکنیم و امثال خودمان را روشن کنیم که برگردند. مثل ما زیاد است. یکیشان میگفت رهبر شهید ما مثل رودخانه ای است که هر جا و هر طور باشی به او وصل شوی پاک میشوی 🔺اهل شمال تهران بود میگفت من تا قبل از این ایام نماز نمیخواندم فکر هم نمیکردم نماز بخوانم. اما از بعد شهادت سید علی که در خیابانها آمدم و تصمیم گرفتم به راه او کمک کنم، شروع کرده ام نماز میخوانم. بعضیشان چادری شده بودند، تا قبل از این مکشوفه بودند. 🔺خدایا نکند با این انقلاب انفسی در جان مردم ایران، کسانی که من طلبه میخواستم مثلا هدایتشان کنم جلو بزنند و من بیچاره هنوز گرفتار خودم مانده باشم‌. به حق این نظر کرده های مظلوم تهران، به من هم نظر کن. @ali_mahdiyan
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌چقدر راحت دروغ می گویند چقدر راحت مطلب غلط و مغالطه ای دست مردم می دهند ! بله آقای مقصودی اگر برنامه شما لغو شود، حق هست . چون مدام در حال نشر اکاذیب هستید.
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👈 چند بار توضیح دادیم شرایط الان حتی یک درصد هم شبیه قضیه حکمیت صفین و صلح حسنی نیست ؟ البته هنوز کسی از این جماعت پیدا نشده آن متن ما را جواب دهد. 👈 چندبار توضیح دادیم در قضیه قطعنامه 598 تحمیل نشد ؟ خجالت نمی کشی آقای نیلی؟ رئیس جمهور آن زمان حضرت آقای شهید بود ، یعنی ایشان آن زمان می دید دارد به امام تحمیل می شود، اما یک کلمه حرف مخالف نزد ؟ یک کلمه روشنگری نکرد ؟ مگر می شود ؟ پس بدان که قطعنامه را بدفهمیدی که البته بارها هم توضیح دادیم. ❌ میثم نیلی با مغالطه آشکار می گوید رهبری در بیانیه اخیر حرفی از مذاکره نزد !! یعنی مثلا مخالف هست !!! جناب نیلی ، سکوت اعم از رضا و مخالفت است. و البته صدبار هم جمله رهبری شهید را آوردیم که فرمود اگر جایی باشد ، رهبری وظیفه دارد ورود کند و شود. الان رهبری عزیز ما چرا سکوت کرده ؟ اگر این مذاکرات و روند فعلی انحراف هست، چرا سکوت کرده ؟ متنی در پست https://eitaa.com/ma_va_o/36006 نوشتیم که آیا حرف از مذاکره نزدن یعنی مخالفت رهبری یا نه. انحراف را باید علنی فریاد زد ، همان طور که امیرالمومنین علنی از انحراف بودن حکمیت حرف زد. بله آقای نیلی شما نه آن زیارت غدیریه را فهمیدی نه حکمیت را و مظلوم رئیسی عزیز شهید که آدم هایی مثل تو در اطرافش بودند. ❌ وقتی می گوییم این جنس برنامه های یک طرفه ، فقط تفرقه افکن هست و محلی برای نشر اکاذیب ، اینجا را می گوییم !
هدایت شده از ※ صافات ※
📌 سؤال: - این تفکر ریشه در کجا دارد که جمهوری اسلامی از درون خورده شد و تبدیل شد به (یک سیستم فرسوده‌ی وارداتی نئولیبرالی ⁉️ - اگر فرضیه یک مدعی وطن‌پرستیِ! لندن‌نشینِ! منزجر از فرهنگ جمهوری اسلامی! را بپذیریم، آن‌وقت تعریف جایگاه ولایت‌فقیه چه می‌شود؟ - و نسبت جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل و انقلاب چطور تعریف می‌شود؟ ⁉️ ☑ پاسخ را در پست بعد ببینید 👇👇
هدایت شده از ※ صافات ※
🟥 برای یافتن ریشه این تفکر، و نتیجه‌ی پذیرفتن آن، که چیزی نیست جز پذیرش استحاله نظام! و انحراف جایگاه ولایت‌فقیه از آرمان‌های امام راحل و انقلاب! به بخش‌هایی از یک مصاحبه برمی‌گردیم در دوشنبه شبِ ۲۸ مهر ۱۴۰۴؛ از سلسله مصاحبه‌های شبانه علیزاده در تلویزیون اینترنتی جدال با جناب فؤاد ایزدی. که علیزاده در این مصاحبه، در حقیقت مناظره‌ای بین این دو شخصیت ترتیب می‌دهد، طی این برنامه‌ طولانی که چندین ساعت به طول انجامید، نتیجه‌ای حاصل نشد جز انحراف نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسیر امام راحل و انقلاب و در ادامه توهین به امام شهید و عدم واکنش جناب ایزدی به این اهانت‌های مکرر! 👇👇👇
هدایت شده از ※ صافات ※
. 📌 برخی نمایندگان مجلس و شخصیت‌های داخلی، با همراهی و شرکت در این مصاحبه‌ها، به جریانی مشروعیت دادند، که نه فقط شبهات زیادی تولید کرد، و بیانات و منظومه فکری ولایت‌فقیه و جایگاه حقیقی ایران و نظام را در نگاه مخاطبان بسیاری به محاق برد، بلکه موجب انحراف جدی روند انقلابی‌گری و کنش‌گری در فضای مجازی و کف خیابان در این روزهای حساس و شرایط جنگی کشور شد؛ به گونه‌ای که تأکیدات و توصیه‌های مکرر و بعد طی این دوره، مبنی بر حفظ وحدت، اعتماد و حمایت از مسئولان هیچ‌گاه توسط خودِ این افراد و مخاطبان‌شان شنیده و عمل نشد. ضمن این‌که اصل بیانات هم با توسل به سلاح تفسیر به رأى! به حاشیه رفت و برداشت‌های غلط، بجای تبعیت محض از کلام ولایت توسعه پیدا کرد! و امروز شبهه‌پراکنی آن‌چنان رشد یافته که قدرت و تدبیر ولایت و امام جامعه را نشانه رفته و به بهانه‌ی بازکردن دست رهبری، رسیده به پیشنهاد انحلال شورای عالی امنیت ملی(شعام)! در حالی‌که با توجه به مُر قانون درباره وظایف، مصوبات و اعضای شعام، انحلال آن دقیقا مساوی‌ست با ! 📌 کدام رهبری؟ آن رهبری که امثال جناب امیراحمدی و علیزاده در چنان محافلی به خورد شخصیت‌های ما داده‌اند! جناب ایزدی با حضور در این گفتگوی سخیف، به آن مشروعیت می‌بخشد! و علیزاده را در عین اهانت به سرتاپای نظام و خط قرمز ملت ایران یعنی رهبری شهیدمان (علی‌جان)! خطاب می‌کند و حتی پرهیز دارد که صراحتا در مقام دفاع از ولایت صحبت کند! آن حضور و آن نوع صمیمیت و دوستی با دشمنان دروغگو و -به تصریح خودشان- منزجر از نظام اسلامی و هم‌کلامی با ایشان، بدون دفاع از حریم ولایت! امروز کار را به این جا رسانده که علی‌رغم توصیه‌های مکرر این ، هنوز موج بدبینی به مجموعه حاکمیت و تفرقه و نزاع و جدال رو به افزایش است! ⚠️ مگر غیر از اینست که شبانه به حریم ذهن و تفکر دوستان ما یورش برده‌اند، بدن‌های آن‌ها را جاگذاشته‌اند و افکارشان را به یغما برده‌اند؟! داستان را همه شنیده‌ایم! حال آن‌که راه‌کار جلوگیری از القای ضعف، فروپاشی و استحاله نظام به افکار جامعه ایرانی، و جلوگیری از لگدمال کردن مقدسات ما، تحریم علیزاده بود، و کماکان هست. ✳ در ادامه به بخش‌هایی از این مصاحبه می‌پردازیم...👇👇👇
هدایت شده از ※ صافات ※
38.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 برش اول؛ 📌 استدلال عجیب جناب امیراحمدی، که هیچ پشتوانه‌ی منطقی ندارد! ایشان انقلاب اسلامی را به دو بخش تقسیم کرد؛ جمهوری اسلامی ۱ را مربوط به امام خمینی رحمةالله‌علیه دانست که ۲۰ سال بعد شکست خورد! و آن را گرفته است! از نظر ایشان حاکمان اسلام ضدخمینی و ضد جمهوری اسلامی ۱ هستند! و جمهوری اسلامی ۲ را مربوط به امام شهیدمان می‌داند که حالا دیگر هیچ نسبتی با جمهوری اسلامی امام راحل ندارد! و در حقیقت ضد انقلاب است! ولیکن به زعم ایشان ملت ایران، علی‌رغم حاکمیت، همچنان انقلابی و متدین هستند! ⚠️ امروز بعد از طرح شبهاتی از جانب حزب تمدن نوین، مبنی بر (وجود یک سیستم فرسوده و وارداتی...) می‌توان به روشنی درک کرد که این تفکر ریشه در کجا دارد و چه کسانی، با چه اهدافی آن را بنا گرده‌اند، و متأسفانه برخی در داخل بی‌وقفه آن را تکرار می‌کنند!
خیلی از عزیزان درخصوص این ویس سوال داشتند ، حتما نهادامنیتی ورود خواهند کرد. +مطالب ایشون کذب هست. مخصوصا جایی که میفرمایند سردار جباری رو بابت اشتباه تودیع کردند درصورتی که این سخن دروغ محض هست و ایشون درهمین حد ابتدائی هم اطلاعات ندارند که؛ میزان دوره خدمت فرمانده سپاه‌ولی امر ۱۲ سال است که سردار جباری بابت اعتماد خاص رهبری به ایشون حتی یکسال هم بیشتر دراین منصب ماندند و بعداز ۱۳سال تودیع شدند. 📍این ویس دروغ می‌باشد و به زودی نهادامنیتی بااین شخص دروغ‌پران برخورد خواهد کرد اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
🟣 کاریکاتور «کمال شرف» در واکنش به نتیجه اعتماد «جوزف عون» رئیس‌جمهور لبنان به رژیم صهیونیستی
🟪 خطاب به جوانی خام که می گوید مذاکره امام سید علی را کشت می گویم با این فرضِ احمقانه، تو و رفقات با کج فهمی ها قبل از مذاکره در قتل این نفس زکیه شراکت داشتید؛ آنگاه که در پر تکرار شدن شعار مرگ بر دیکتاتور ایفای نقش کرده و نهایتا زمینه شلیک به یک دیکتاتورِ تنها فراهم شد !!!! 🟣 این شبها بخاطر رقابتِ رئیسش ( مذاکره کننده قبلی ) با قالیباف این ور و اونور میکروفن بدست می گیرد و شهیدِ شهادتی که در هندسه و نقشه ی خدا بعثت آفرین شد را می گوید قتیل المذاکرات !!!!! 🟥 بسیارخوب ! اصلا امام سید علی را مذاکره کشت ! اما نمی خواهی به اندکی قبل از مذاکره برگردیم ؟! تو با کمک اون استودیوی خبیث لندنی و دو سه تا از مشتری هاش که همکاران تو هستند آن حکیم را به قتلگاه نبرده بودید ؟! زمینه اختلال محاسباتی را در ذهن جلادان تاریخ فراهم نکردید که آن خبیث ها بگویند حالا وقتشه ! اما چگونه ؟! 🔻تو و رفقات اونقدر به ساختار جمهوری اسلامی حمله کرده بودید و اونقدر ساختار را فاسد نشان داده بودید و الیگارشیک خواندیدش که بخشی از مردم جاهل کوچه و بازار و برخی جوون های فریب خورده در طرح کلی دشمن مشارکت کرده و شعار مرگ بر دیکتاتور را پرتکرار کرده بودند! یادتون نمیاد ؟! آری ! شما قبل از مذاکره ی معطوف به کشتنِ آقا !!! پیش _ پیش با انحرافات تحلیلی و تحجّر و کج فهمی تان فشنگش را در خشاب دشمن پُر می کردید و آنها با اشتباهی که شماها از روی کج فهمی برای اپوزسیون و دشمنان کوچه باز کرده بودید زمینه ای فراهم کردید که آنها توهّم کرده بودند واقعا با یک ساختار فاسد و یک دیکتاتورِ تنها مواجه هستند ! 📌تو را و خودم را به سفارش حکیم آملی حفظه الله در باره ی بزرگداشت و اعزازِ بعثت توصیه می کنم تا ادبِ حضور در این شهادتِ بعثت آفرین را رعایت کنی و رعایت کنیم ؛ بزرگ شو ! و بزرگ شویم ! و به دوران جاهلیتِ پیشا بعثت بر نگرد و بر نگردیم ! 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
کپسول سواد: اثر گله‌ای (Bandwagon Effect) 🔹 مفهوم: تمایل ناخودآگاه افراد به پذیرش یک باور یا انجام یک رفتار، صرفاً به این دلیل که به نظر می‌رسد تعداد زیادی از افراد دیگر نیز در حال انجام دادن آن هستند! چطور کار می‌کند؟! رسانه‌ها با استفاده از عباراتی مثل «همه می‌دانند که...»، «موج حمایت‌های مردمی» یا نشان دادن ترندهای شبکه‌های اجتماعی، این حس را القا می‌کنند که اگر با این جریان همراه نشوید، از جامعه عقب مانده‌اید. ذهن برای فرار از انزوا، سیستم ارزیابی و منطق خود را تعطیل کرده و بی‌چون‌وچرا با جمعیت همراه می‌شود! 🔹 راهکار پادزهر: به یاد داشته باشید که «محبوبیت»، «وایرال شدن» یا «ترند بودنِ» یک موضوع، هرگز به معنای «درست بودن» آن نیست. قبل از پیوستن به یک موج رسانه‌ای، مستقل از نظر اکثریت، درباره ریشه‌ها و اهداف آن موج تحقیق کنید.