eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمدجواد نظافت
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 حساسیت در صرفه جویی، کلید حل مشکلات فعلی 🔹 اگر در مصرف حساسیت داشته باشیم و مصرف را پایین بیاوریم، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود. 🔸«ضَنِينٌ بِخَلَّتِهِ،، نفسُهُ مِنهُ في عَناءٍ ، والنّاسُ في راحةٍ» مؤمن كسى است كه در گفتن حاجتش به دیگران بخل دارد، نفْسش از او در رنج و مردم نسبت به او در آسايش‌اند. 📺 استاد محمدجواد نظافت - برنامه تلویزیونی سمت خدا 🗓 چهارشنبه سیزدهم خرداد ماه ۱۴۰۵ 🇮🇷عضو کانال استاد نظافت شوید👇 🆔 @ostadnezafat
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❇️ نقدی درست و عالمانه به سخنان آقای عبدی که در برنامه آقای مقصودی ادعا داشت ما لبنان را فراموش کردیم و شجاعت از خود نشان نمی دهیم !!!!!!!!!!!! توسط برادر مرواریدی https://eitaa.com/KouLebar/1238
❌☝️در مورد اطلاعیه کانال اقای محمد شجاعی ⚠️نکاتی در این سخنان وجود داشت ✅نکته مثبت، تاکید بر خونخواهی رهبر شهید انقلاب است اما آقای شجاعی👇 ❌نباید در صحبت‌هایمان به مردم القا کنیم که مسئولین در امر انتقام کوتاهی کرده‌اند. اینکه بگوییم هنوز جواب محکم به دشمن نداده‌ایم بی انصافی کردید تاکید رهبری به شکست دشمن با این کلام شما در تناقض است 🤔آیا این نحوه صحبت،سبب«کاشت بذر تردید،یأس،ترس،بدگمانی،و اختلاف» در دل مردم نیست؟ 😒همان چیزی که رهبر انقلاب در پیام خود به عنوان ابزار دشمن در جنگ ترکیبی یاد کردند👇 https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/595 🚨اینکه می‌گویید باید بازدارندگی برای دشمن ایجاد کنیم،دقیقا بگویید باید چه‌کار کنیم؟ مردم باید چه‌کاری می‌کردند که نکردند؟ مردم اگر هیچ شعاری هم ندهند،نفس حضورشان در خیابان پیام لازم را به دوست و دشمن می‌رساند ❌ چرا می‌گویید اگر فلان شعار را ندهید، فلان اتفاق می‌افتد وعذاب می‌شوید⁉️😳 ❌ این پیش‌بینی بر چه اساسی است؟!😊 ❌اینکه بگوییم برای انتقام خون آقا،الان به هرقیمتی حملاتی رو کنیم که منجربه عقب‌افتادگی شدید زیرساختی و متحدینمون باشه ، این عقلانیت نیست و حتما خواست رهبرشهیدمونم نبود❌ ✅👌✌️ما یک هدف کوتاه مدت تثبیت حاکمیت ،تقویت متحدین و محور مقاومت رو داریم ✅👌✊هدف بلندمدت؛بعد از گذر ازین شرایط،قدم برمیداریم برای حذف سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک اسراییل 🔴انتقام خون آقا یعنی تلاش برای حذف اسراییل از جهان و آمریکا از منطقه واین امر صرفا باعملیات نظامی شدنی نیست.مکمل های سیاسی اقتصادی دیپلماسی دارد      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
هدایت شده از  بلاغ
نقشه مناطق مورد اشغال اسرائیل در جنوب لبنان طبق گزارش‌ها، نیروهای اسرائیلی کنترل برخی نقاط در جنوب لبنان را در دست گرفته‌اند که مهم‌ترین آن «قلعه شقیف» عنوان شده؛ موقعیتی مرتفع در شرق جنوب لبنان با اشراف بر دره سلوقی و رود لیتانی. در روزهای گذشته همچنین گزارش شده که ارتش اسرائیل: ▪️ دامنه عملیات را به شمال رود لیتانی گسترش داده ▪️ فشار نظامی در مرجعیون را افزایش داده ▪️ به سمت زوطر غربی پیشروی کرده ▪️ در محور الخیام و مسیر حسبیا–مرجعیون به حرکت ادامه داده است در صورت تأیید این گزارش‌ها، مناطق تحت کنترل یا حضور اسرائیل شامل بخش‌هایی از اطراف شقیف، نواحی مشرف به لیتانی، مرجعیون، الخیام و محور حسبیا–مرجعیون خواهد بود. هرچند جنگ سختی در جنوب لبنان در جریان است و اشغال همین نواحی و ایجاد نوار حائل از نظر میدانی و استراتژیک نیز اصلا قابل قبول نیست، اما طرح ادعای اشغال یک سوم لبنان توسط برخی افراد با واقعیت میدانی همخوانی ندارد. ▫️منشورات @Ballaagh
احادیثی بسیار مهم و کاربردی از کتاب شریف «غرر الحکم و دررالکلم»
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️امام خامنه‌ای دو نقطه ی هدف دشمن را بیان کردند: 🔶️تاب آوری مردم و خطای محاسباتی مسئولان 🔷️در ادامه ابزار مهم رسیدن به این دو را هم بیان کردند: 🔺️کاشت بذرتردید 🔺️یأس 🔺️ترس 🔺️بدگمانی 🔺️اختلاف 🚫راه مقابله: 🔺️ایستادگی 🔺️روشن‌بینی 🔺️حفظ وحدت و انسجام 🔺️اعتماد متقابل 🔺️همصدایی نکردن با دشمن 📛در کمال تعجب گروهی که خودشان جزو جامعه هدف دشمن هستند دارن همه اون ابزارهای دشمن رو بکار میبرند تا به خیال خودشون مسئولان رو از خطای محاسباتی در بیارند‼️😑 یعنی 🔺️بدگمانی و ایجاد بی اعتمادی محض به مسئولان 🔺️ ایجاد تردید نسبت به وجوب داشتن وحدت 🔺️تخریب هر کسی که به اونها هشدار میده اعتماد متقابل که خود امر رهبر است را نابود نکنید 🔺️القای اینکه مسئولان دارند بر خلاف نظر رهبری عمل می‌کنند!اگر این بود اعتماد متقابل را رهبر برای که گفت⁉️ ⚠️ با ابزارهای دشمن میخوای دشمن رو به خواسته هاش برسونی؟ 📛اصلاخودتون میفهمید دارید چکار میکنید؟ 📛رهبری نگفته بودند اختلاف نظرها رو کف خیابان نیارید؟ 📛چجوری سر میادین معرکه میگیرید و مباحث اختلافی رو مطرح میکنید که اغلب منجر به تهییج انقلابیون و ایجاد بدبینی و دعوا و شکاف بین مردم و مسئولان میشود؟‼️ ❌️اینجوری میخواین مسئولان رو از خطاب محاسباتی دربیارین؟؟‼️ 📛کجای پیام رهبری گفته مردم در تجمعات مسئولان را ازخطا دربیاورند‼️ 📛گاهی خود شما درخطای محاسباتی هستید مثل قضیه حج که فکرمیکردید مسئولان دارندگروگان تحویل دشمن میدهند‼️ ❌️وظیفه ما اینه:باید درتجمعات ضمن حفظ وحدت،بر حمایت ازخطوط قرمز رهبری تاکید کنیم واختلافها را کف خیابان نبریم الف_میرزایی @agahanee
آقای تحلیلگر ✍️ ایران دوراه پیش روی آمریکا گذاشته: 1 تهدید پرریسک 2 پیشنهاد کم‌ ریسک تهدید پرریسک، بسته شدن آبراه هاست که اثراتش براقتصاد دنیا روشن پیشنهاد کم ریسک هم پذیرش تمام حقوق ایران از سوی دشمن جنایتکار است که قطعا شرفش را در کشورش خواهد برد انتخاب با آنهاست ما برای هر چیز آماده ایم... @mrtahlilgar1
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🏼در پازل دشمن؟ گفته میشه پخش برنامه «خیابان انقلاب» به دلیل صحبت‌های پریشب یکی از مهمونا متوقف شده: اسرائیل جنوب لبنان رو با خاک یکسان کرده ولی ما همچنان داریم بیانیه میدیم اگه چنان کنی چنان میکنیم. خب بشین تا چنان کنه. اون داره کارشو میکنه. چند بار سپاه رفته حمله کنه به‌ اسرائیل ولی جلوشونو گرفتن... پ.ن: ببینید چقدر راحت به اسم انقلابی‌گری، تبیین و آزادی بیان به مسئولین تهمت زده میشه و یه آب هم روش هیچ کس هم نیست به این برادر عزیز بگه شما خبر موثق و پشت پرده ای دارید که مسئولین مذاکرات جلوی حمله به اسرائیل رو به خاطر حفظ آتش بس و مذاکره گرفتن؟! آیا نمی‌بینید پیچیدگی اوضاع لبنان رو که راحت تهمت میزنید؟! آیا نمی‌بینید که اگر مسئولینِ مذاکره می‌خواستند به قول شما مذاکراتشان بهم نخورد پس چرا تقریبا هرشب با آمریکا بر سر تنگه و حقوق این مردم در حال جنگ و زد و خورد هستند؟! نهایتا آیا فرمایشات امامِ عزیز آقا سید مجتبی و نهی از کاشت بذر بدبینی نسبت به مسئولین را نشنیدید؟ 🎒 کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید👇 @KouLebar 🇮🇷 @KouLebar 🇮🇷
‌دو شرط روبیو در جلسه امروز سنا: روبیو: شرط شماره یک این است که آنها باید تنگه را باز کنند. باز کردن تنگه یعنی کشتی‌ها بتوانند عبور کنند، بدون اینکه به آنها تیراندازی شود، بدون پرداخت عوارض. ایران باید اعلام کند که دیگر به کشتی‌های تجاری که از تنگه عبور می‌کنند تیراندازی نخواهد کرد و تهدید به تیراندازی هم نخواهد کرد. چون در بسیاری موارد کشتی‌ها حتی بدون تیراندازی حرکت نمی‌کنند؛ به خاطر خطر تیراندازی حرکت نمی‌کنند. سناتور مورفی: اما رئیس‌جمهور می‌گوید آنها باید درباره برنامه هسته‌ای‌شان هم تعهد بدهند. روبیو: دومین شرط این است که آنها باید متعهد شوند به مذاکرات بسیار مشخص درباره سرنوشت اورانیوم غنی‌شده که هنوز در جایی عمیق داخل کوه دفن شده است. آنها باید موافقت کنند که درباره محدودیت‌های شدید و بلندمدت و توقف غنی‌سازی در فاز دوم مذاکرات مذاکره کنند. متعهد شوند که بگویند: «ما اورانیوم غنی‌شده را خارج خواهیم کرد.» سناتور: برای رسیدن به آن فاز دوم، آیا حاضرید تحریم‌ها را بردارید یا پول‌های مسدود شده‌ای که ایالات متحده الان نگه داشته را آزاد کنید؟ روبیو: تحریم‌ها شامل تحریم‌های بین‌المللی، تحریم‌های کنگره‌ و تحریم‌های قوه مجریه هستند، پس بعضی‌ها را می‌توانیم برداریم و بعضی‌ها را نه. سناتور: پس پرداخت مالی در ازای باز کردن تنگه نخواهیم داشت؟ روبیو: خیر، این بحث نشده. پیشنهاد هم نشده. ---------- مشخص است که حرفهای روبیو با متن‌های موجود در رسانه‌های ما و متن احتمالی مکتوب متفاوت است. در ایام برجام همین وضعیت وجود داشت. یعنی حرفهای وزیر خارجه وقت آمریکا و متن برجام متفاوت بود. در نهایت معلوم شد که در عمل همان صحبت‌های کری در کنگره اجرا شد نه متن برجام. نتیجه: ۱- لطفا تجربه برجام را فراموش نکنید. ۲- تحریم‌های اصلی علیه ایران تحریم‌های کنگره‌ است، نه تحریم‌های قوه مجریه. به این ترتیب ترامپ با عنوان اینکه نمی‌تواند کنگره‌ را مجبور به برداشتن تحریم‌ها کند دبه خواهد کرد. ۳- از سال ۲۰۱۵ هر توافقی با ایران ذیل قانون اینارا نیاز به رأی مثبت کنگره دارد. با توجه به نفوذ لابی اسرائیل، کنگره‌ به برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران رأی مثبت نخواهد داد. ۴- لطفا ‌ را برای حداقل دو ماه دیگر باز نکنید. ۵- لطفا دریافت عوارض از تنگه هرمز را فراموش نکنید. بر اساس برآوردهای بین‌المللی عوارض حاصل از تنگه هرمز می‌تواند بیشتر از دو برابر فروش نفت باشد. ۶- باز شدن تنگه هرمز یعنی کاهش قیمت بنزین در آمریکا. یعنی حل مشکل انتخاباتی ترامپ. یعنی کم شدن هزینه حمله به ایران. ۷- این یعنی تکرار چرخه حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله. 🔹🔸فواد ایزدی پاسخ👇
زمان: حجم: 824.4K
✅ پاسخ به شبهه های بالا توسط: ✍️ اندیشکده جهاد تبیین و افشاء @Shobahat_110 🌷 الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج 🌷
هدایت شده از احمد صابری تولایی
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 گزارش ‌سی‌ان‌ان از پرچمهای سرخ خونخواهی رهبر انقلاب!!! ◀️طرف میگه همین که CNN پرچمهای سرخ انتقام رو پوشش داده یعنی ما پیروز شدیم و حرفمون رو به گوش جهان رسوندیم ❗️بزرگوار! ⁉️این رسانه رو میشناسید ؟! 📽اولین شبکه خبری ۲۴ ساعته در ایالات متحده آمریکا است. این شبکه تلویزیونی متعلق به «وارنر برادرز دیسکاوری» است که یهودی الاصل هستند و ضد اسلام و ایران 🎥شرکت فیلمسازی برادران وارنر یکی از لجوجترین و فعالترین شرکتها بر علیه ارزشهای اخلاقی و دینی است ⛔️اینکه یک خبرگزاری بی شرف مثل CNN که: 🔹صد شب حماسه تجمعات مردمی 🔹مطالبات میلیونها مردم 🔹حمایت مردم از نظام 🔹میلیونها پرچم ایران 🔹انسجام مردم و... را نمی‌بینه و پوشش نمیده و از : 🔹حماسه حضور مردم در حرم امام 🔹پیام رهبر انقلاب در ارتحال امام 🔹صدها هزار پرچم ایران و لبنان و... 🚫فقط پرچم سرخ شما رو پوشش میده باید بفهمید که این اقدام شما برای این خبرگزاری یهودی نون داره والا هرگز آنتن خودش رو با چند میلیون مخاطب ، خرج اقداماتی که تقویت کننده انقلاب و نظام باشه نمی‌کرد 👌امام راحل یک شاخص به ما دادند : اگر دیدید دشمن از شما تعریف می‌کنه بدونید دارید خطا میرید. حتی اگه از نماز خواندن شما تعریف کرد 📣مواظب باشیم در دام رسانه دشمن گرفتار نشویم https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062