eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای تحلیلگر ✍️ ایران دوراه پیش روی آمریکا گذاشته: 1 تهدید پرریسک 2 پیشنهاد کم‌ ریسک تهدید پرریسک، بسته شدن آبراه هاست که اثراتش براقتصاد دنیا روشن پیشنهاد کم ریسک هم پذیرش تمام حقوق ایران از سوی دشمن جنایتکار است که قطعا شرفش را در کشورش خواهد برد انتخاب با آنهاست ما برای هر چیز آماده ایم... @mrtahlilgar1
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🏼در پازل دشمن؟ گفته میشه پخش برنامه «خیابان انقلاب» به دلیل صحبت‌های پریشب یکی از مهمونا متوقف شده: اسرائیل جنوب لبنان رو با خاک یکسان کرده ولی ما همچنان داریم بیانیه میدیم اگه چنان کنی چنان میکنیم. خب بشین تا چنان کنه. اون داره کارشو میکنه. چند بار سپاه رفته حمله کنه به‌ اسرائیل ولی جلوشونو گرفتن... پ.ن: ببینید چقدر راحت به اسم انقلابی‌گری، تبیین و آزادی بیان به مسئولین تهمت زده میشه و یه آب هم روش هیچ کس هم نیست به این برادر عزیز بگه شما خبر موثق و پشت پرده ای دارید که مسئولین مذاکرات جلوی حمله به اسرائیل رو به خاطر حفظ آتش بس و مذاکره گرفتن؟! آیا نمی‌بینید پیچیدگی اوضاع لبنان رو که راحت تهمت میزنید؟! آیا نمی‌بینید که اگر مسئولینِ مذاکره می‌خواستند به قول شما مذاکراتشان بهم نخورد پس چرا تقریبا هرشب با آمریکا بر سر تنگه و حقوق این مردم در حال جنگ و زد و خورد هستند؟! نهایتا آیا فرمایشات امامِ عزیز آقا سید مجتبی و نهی از کاشت بذر بدبینی نسبت به مسئولین را نشنیدید؟ 🎒 کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید👇 @KouLebar 🇮🇷 @KouLebar 🇮🇷
‌دو شرط روبیو در جلسه امروز سنا: روبیو: شرط شماره یک این است که آنها باید تنگه را باز کنند. باز کردن تنگه یعنی کشتی‌ها بتوانند عبور کنند، بدون اینکه به آنها تیراندازی شود، بدون پرداخت عوارض. ایران باید اعلام کند که دیگر به کشتی‌های تجاری که از تنگه عبور می‌کنند تیراندازی نخواهد کرد و تهدید به تیراندازی هم نخواهد کرد. چون در بسیاری موارد کشتی‌ها حتی بدون تیراندازی حرکت نمی‌کنند؛ به خاطر خطر تیراندازی حرکت نمی‌کنند. سناتور مورفی: اما رئیس‌جمهور می‌گوید آنها باید درباره برنامه هسته‌ای‌شان هم تعهد بدهند. روبیو: دومین شرط این است که آنها باید متعهد شوند به مذاکرات بسیار مشخص درباره سرنوشت اورانیوم غنی‌شده که هنوز در جایی عمیق داخل کوه دفن شده است. آنها باید موافقت کنند که درباره محدودیت‌های شدید و بلندمدت و توقف غنی‌سازی در فاز دوم مذاکرات مذاکره کنند. متعهد شوند که بگویند: «ما اورانیوم غنی‌شده را خارج خواهیم کرد.» سناتور: برای رسیدن به آن فاز دوم، آیا حاضرید تحریم‌ها را بردارید یا پول‌های مسدود شده‌ای که ایالات متحده الان نگه داشته را آزاد کنید؟ روبیو: تحریم‌ها شامل تحریم‌های بین‌المللی، تحریم‌های کنگره‌ و تحریم‌های قوه مجریه هستند، پس بعضی‌ها را می‌توانیم برداریم و بعضی‌ها را نه. سناتور: پس پرداخت مالی در ازای باز کردن تنگه نخواهیم داشت؟ روبیو: خیر، این بحث نشده. پیشنهاد هم نشده. ---------- مشخص است که حرفهای روبیو با متن‌های موجود در رسانه‌های ما و متن احتمالی مکتوب متفاوت است. در ایام برجام همین وضعیت وجود داشت. یعنی حرفهای وزیر خارجه وقت آمریکا و متن برجام متفاوت بود. در نهایت معلوم شد که در عمل همان صحبت‌های کری در کنگره اجرا شد نه متن برجام. نتیجه: ۱- لطفا تجربه برجام را فراموش نکنید. ۲- تحریم‌های اصلی علیه ایران تحریم‌های کنگره‌ است، نه تحریم‌های قوه مجریه. به این ترتیب ترامپ با عنوان اینکه نمی‌تواند کنگره‌ را مجبور به برداشتن تحریم‌ها کند دبه خواهد کرد. ۳- از سال ۲۰۱۵ هر توافقی با ایران ذیل قانون اینارا نیاز به رأی مثبت کنگره دارد. با توجه به نفوذ لابی اسرائیل، کنگره‌ به برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران رأی مثبت نخواهد داد. ۴- لطفا ‌ را برای حداقل دو ماه دیگر باز نکنید. ۵- لطفا دریافت عوارض از تنگه هرمز را فراموش نکنید. بر اساس برآوردهای بین‌المللی عوارض حاصل از تنگه هرمز می‌تواند بیشتر از دو برابر فروش نفت باشد. ۶- باز شدن تنگه هرمز یعنی کاهش قیمت بنزین در آمریکا. یعنی حل مشکل انتخاباتی ترامپ. یعنی کم شدن هزینه حمله به ایران. ۷- این یعنی تکرار چرخه حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله. 🔹🔸فواد ایزدی پاسخ👇
زمان: حجم: 824.4K
✅ پاسخ به شبهه های بالا توسط: ✍️ اندیشکده جهاد تبیین و افشاء @Shobahat_110 🌷 الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج 🌷
هدایت شده از احمد صابری تولایی
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 گزارش ‌سی‌ان‌ان از پرچمهای سرخ خونخواهی رهبر انقلاب!!! ◀️طرف میگه همین که CNN پرچمهای سرخ انتقام رو پوشش داده یعنی ما پیروز شدیم و حرفمون رو به گوش جهان رسوندیم ❗️بزرگوار! ⁉️این رسانه رو میشناسید ؟! 📽اولین شبکه خبری ۲۴ ساعته در ایالات متحده آمریکا است. این شبکه تلویزیونی متعلق به «وارنر برادرز دیسکاوری» است که یهودی الاصل هستند و ضد اسلام و ایران 🎥شرکت فیلمسازی برادران وارنر یکی از لجوجترین و فعالترین شرکتها بر علیه ارزشهای اخلاقی و دینی است ⛔️اینکه یک خبرگزاری بی شرف مثل CNN که: 🔹صد شب حماسه تجمعات مردمی 🔹مطالبات میلیونها مردم 🔹حمایت مردم از نظام 🔹میلیونها پرچم ایران 🔹انسجام مردم و... را نمی‌بینه و پوشش نمیده و از : 🔹حماسه حضور مردم در حرم امام 🔹پیام رهبر انقلاب در ارتحال امام 🔹صدها هزار پرچم ایران و لبنان و... 🚫فقط پرچم سرخ شما رو پوشش میده باید بفهمید که این اقدام شما برای این خبرگزاری یهودی نون داره والا هرگز آنتن خودش رو با چند میلیون مخاطب ، خرج اقداماتی که تقویت کننده انقلاب و نظام باشه نمی‌کرد 👌امام راحل یک شاخص به ما دادند : اگر دیدید دشمن از شما تعریف می‌کنه بدونید دارید خطا میرید. حتی اگه از نماز خواندن شما تعریف کرد 📣مواظب باشیم در دام رسانه دشمن گرفتار نشویم https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
شاید سوال شما هم باشه...
رُطَب‌خورده، منعِ رُطَب کِی کند؟! این روزها افراد و جریان‌هایی از تقطیع بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام و برخورد گزینشی با توصیه‌های ایشان می‌نالند که خودشان نسبت به پیام قبلی آقا دقیقا همین رفتارها را داشتند. تا وقتی حاضر به بازنگری در الگوریتم و خروجی فهم خود نباشیم، خواسته یا ناخواسته نظرات رهبری را بر اساس منظومۀ فکری، عادات ذهنی و کلیشه‌های تحلیلی خود می‌فهمیم و در وقت شنیدن یا خواندن آن‌ها، به‌جای تلاش برای کشف مراد ایشان و اصلاح یا ارتقاء فهم خود، فقط روی مواردی که مؤیّد فهم قبلی‌ خودمان هستند توقف می‌کنیم. اگر حب‌وبغض‌های نفسانی و جناحی هم به این فرایند ضمیمه شوند که دیگر واویلا. بدون اصلاح این آسیب روان‌شناختی و روش‌شناختی، اگر رهبر انقلاب صد پیام دیگر هم بدهند، همین آش است و همین کاسه. یعنی در یک چرخۀ فرساینده، هر جریانی به‌نوبت، یک پیام یا بخشی از یک پیام ایشان را عَلَم می‌کند برای اثبات خود و کوبیدن جریان دیگر؛ و این بزرگ‌ترین آفت برای جبهۀ فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی است. البته روشن است که: اولا، این آفت، اختصاص به یک جریان خاص نداشته و همۀ ما در معرض آن هستیم؛ و ثانیا، منظور از آن‌چه گفته شد، نه انکار اتکاء طبیعی فهم‌ها بر پیش‌فرض‌ها، بلکه اصرار بر عدم تحمیل پیش‌فرض‌ها به یک متن است. به عبارت دیگر، این‌که هر شخص یا جریانی، سخنان رهبری را در چارچوب نظام فکری و تحلیلی خود بفهمد تا حدی طبیعی است؛ اما این‌که حاضر به بازنگری در این نظام نباشد و به‌جای تلاش صادقانه برای اصلاح فهم خود بر اساس نظرات ولیّ جامعه، این نظرات را مصادره به مطلوب کرده و آن‌ها را برای اثبات و تثبیت دریافت‌های شخصی یا جناحی به کار بگیرد، صددرصد خطاست. باید باور داشته باشیم که سخن رهبر انقلاب ـ به‌عنوان نائب حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه ـ است و البته باید یاد بگیریم که چگونه می‌توان به این باور ملتزم بود و از این واقعیت پاسداری کرد. به عبارت دیگر، باید بفهمیم که کلام رهبری، نه مادۀ خام و سیّالی برای تأیید دریافت‌ها و پیش‌فرض‌های ما یا تخطئۀ دیگران، بلکه شاخصی برای تنظیم فضای عمومی و رشد همگانی است. در غیر این صورت، هم خودمان از نعمت ولایت و هدایت محروم شده و هم جامعه را دچار آشفتگی‌های کُشنده و فرسایش‌های فزاینده خواهیم کرد. أعاذنا الله من شرور أنفسنا و سیئات أعمالنا ... 🌻 @Smh_Doaei | سید محمدحسین دعائی
روایت خیانت، شکست یا ؟؟!! این روزها در قالب‌های مختلف و قاب‌های متفاوت، برخی افراد اصرار دارند که ثابت کنند که در بخشی از نظام خیانت‌هایی صورت گرفته یا در حال انجام است گذشته از اینکه همه این سخنان تا به حال مستند عملی نداشته و گذشته از اینکه اغلب موضوعاتی که این بزرگواران مطرح می‌کنند یا اشتباه و یا درباره‌ی آنها توضیحات دقیقی داده شده است، نکته‌ی مهم این است که بدانیم نتیجه‌ی این شکل از روایت چیست؟! در زمانی که امام حاضر ما امام آیةالله سید مجتبی خامنه‌ای حفظه‌الله حتی به زائران و حاجیان، مأموریت و امید آفرینی را می‌دهند، تلاش برای اثبات خیانت، آن هم همانگونه که گفته شد، بدون استناد، آیا نتیجه‌ای جز برداشت و تصور شکست تولید می‌کند؟! عجیب این‌جاست که دشمنی که به نقل همه تحلیل‌گران جهان، تا اینجای جنگ در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی، هژمونی جهانی و حتی اقتصادی، شکست‌های سنگینی را متحمل شده، همه‌ی تلاش خود را برای تولید روایت فتح برای خودش حتی از جنس جعلی آن انجام می‌دهد، رئیس جمهور منحوس و خبیث آمریکا حتی در مقابل دوربین‌ها با رسانه‌هایی که روایت فتح را آنگونه که او می‌خواهد انجام نمی‌دهند برخورد تند و خشن می‌کند و... از این سو اما طرفداران انقلاب اسلامی لازم است با توجه به فرمایشات امام حاضر همه توان خود را بر روی روایت فتح و امیدآفرینی برای مردمی که با بعثت خود عملیات آشوب دشمن را خنثی و سنگر مهم خیابان را حدود ۱۰۰ شب است که حفظ کرده‌اند به کار ببندند یقیناً نکاتی که عرض شد به معنای چشم پوشی از خطاها و اشکالات مسئولین نیست، همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای حفظه‌الله در پیام ۱۴ خرداد فرمودند باید مسؤلان هم خودشان و هم از مردم نسبت به خطای محاسباتی احتمالی و تاب‌آوری آنها، مراقبت کنند. اما بدگمانی‌ها، تردیدهای بی‌دلیل و سوءظن‌های بدون استدلال، یقیناً میدان را دچار یأس و ناامیدی و حتی ترس از آینده‌ای مبهم خواهد کرد... آنچه که به وعده‌ی الهی محقق خواهد شد، انشاالله پیروزی قطعی انقلاب اسلامی در همه‌ی ساحات بر کفر و استکبار و صهیونیسم جهانی است و ما موظفیم که تکلیف خود را آنگونه که امام جامعه می‌فرماید تنظیم و اجرا کنیم و در این مسیر یقیناً برچسب‌ها، بد اخلاقی‌ها و تهمت‌هایی نیز توسط برخی از افراد، آگاهانه یا ناآگاهانه وجود دارد که ان‌شاءالله اجر رزمندگان را بیشتر خواهد کرد.
من در برنامه‌ای که خودم می‌سازم به نام «رد» دکتر زادبر عزیز و رفیق خوبم رو دعوت کردم تا باهاش درباره شبهات ذهنی نوجوانان و جوانان پیرامون جنگ و آمریکا و... گفتگو بگیرم. یعنی در مقام میزبان و مجری دارم نقش مخالف‌خوان رو بازی میکنم و حرف نوجوانان مدرسه‌ای رو از ایشون می‌پرسم تا پاسخ از زبان ایشان ارائه بشه بعد این کانال به‌ظاهر حزب‌اللهی(اما ضد دین و اخلاق و انقلاب) اومده یک تکه‌ی تقطیع شده رو برداشته و اینطور کپشن زده! آقای ادمین کانال کیسان ابوعمره خدا ازت نگذره! به مردم دروغ نگو! من نه مشاور قالیباف هستم و نه قالیباف معتقده که زبان دنیا صلحه! با دروغ گفتن به مردم کاری از پیش نمیشه برد. روی تحمیق مردم سرمایه‌گذاری نکن. سعی کن به مردم آگاهی درست بدی. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➕ ابوالفضل اقبالی ✅ @eqbali62