eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیا(ص): ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد 🔹رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتش‌بس شرارت های خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های فسفری مرتکب جنایات جنگی می گردد. 🔹با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است. 🔹قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم. 🔹ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد. @Farsna
تاالان دو موج قطعی و احتمالا موج سوم شلیک موشک رو شاهد هستیم. این اتفاق برای نقض‌آتش بس بسیار سنگین بود و دشمن هم این تصور رو نداشت
توئیت معنادار دکتر عراقچی
پیام کوتاه سید مجید موسوی: الوعده وفا
🚨☝️ زیر میز زد و گفت👇 ❌❌ لبنان جزو توافق با ایران نیست❌❌ 🤦🏻‍♂+ فقط یک لحظه تصوّر کن اینکاری که ترامپ میکند رو مسئول ما انجام بده ، ❌😐پوستش رو میکنیم.... ترامپ هر روز صدبار حرفش رو عوض میکند و همه رو گیج کرده است... ✅ کار درست هم در جنگ دقیقا کاری هست که ترامپ میکنه و دین ما هم میگه در جنگ میتونی خُدعه کنی ✅جواز دروغ در شرایط بحرانی همچون جنگ از باب ضرورت و مصلحت است. بنابر این در عرصۀ نبرد استفاده از خُدعه (مانند تاکتیک‌های فریب نظامی) برای غلبه بر دشمن جایز است. ❌🤷🏼‍♂ ولی مگه مسئول ما میتونه چنین کاری کند؟؟؟ یه حرفی بزنه یک عُمر ولش نمیکنند. میگن چون زده دیگه رفته مذاکره این خائنه این هست این فلانه😒 حالا مثلا صد بارم توضیح بده بود فلان بود میگن نه خودت گفتی .... ولی ترامپ با همین همه رو گیج کرده است و عملا هیچکس نمیداند میخواد چیکار کند ❌ولی اینوَر در ایران یه کاری بخواد بکنه باید از برخی کانال های ایتا تا برخی نماینده های بلاگر رو لحاظ کند و عملا هیچ کاری نمیتونه بکند و همیشه منتظره ببینه چیکار میکنه طبق اون پیش بره. ⚠️ برای همین مهم است... 👈 اگر امروز با خطّ حاکمیت بود میتونست رو کند ولی الان بخواد یه ترفند بزنه همین جا پدرش رو درمیارن. من این رو بارها در بحث با براندازان تجربه کردم. یه ترفند میزدم بهشون، برانداز آچمز میشد، برخی انقلابی ها ولم نمیکردند. دیگه تهش دیدم نمیشه، سه ساعت با برانداز مناظره میکنم، خود براندازان پیام میدن ما متقاعد شدیم، باید ده ساعت جواب برخی انقلابی ها رو بدیم... دوساعتم برم تو فلان جا جواب بدیم. گفتیم اصلا بحث نمیکنیم برید خودتون بحث کنید. یعنی تا دست برخی عزیزان است و نمیفهمند که رسانه چیه 🖐چه رسد رسانه ی تا وقتی گوش برخی مخاطبین کانال ها به این رسانه هاست، ایران هم باشد، برخی از نماینده های بلاگر کام مردم رو خواهند کرد و مردم حس نخواهند داشت. ترامپ هم رسانه ی قوی دارد هم رسانه ی جنگ رو خوب بلد است و بخاطر همین همه‌رو گیج کرده است. چاره اش این است یه رسانه قوی برای اقای ایجاد کنید... بگیید برو گیجش کن. 👈هرکاری کنی ما پشتت هستیم و بهت اعتماد داریم ❌نه اینکه یک توییت زده هنوز که هنوزه اسکرین شات میگیرن قالیباف فلانه و شده مُستَمسَک برای حملات جناحیشون... حتی اگه اطلاعات غلط هم داد بدونیم داره طرف مقابل و گیج میکنه.... ولی یدونه اطلاعات غلط بده، به جای ترامپ 😏ما گیج میشیم و یکی میخواد ما رو روشن کند. جنگ امروز این شکلی است و ما در میدان خواهیم شد و برای اولین بار در تاریخ ، باذن الله بدون دادن یک وجب خاک، آمریکا رو خواهیم داد ❌ولی چون رسانه بلد نیستیم این پیروزی بزرگ در ذهن برخی مخاطبین کانال ها یک بزرگ خواهد شد به طوریکه فکر کنند ما ضعیف ترین کشور دنیاییم. ❌ ما با این رسانه در جنگ روایت ها میبازیم. میشود درست شد؟! بله میشود ولی قدم اول این است کل دستگاه رسانه ای و تبلیغی کشور ساختارش سریع درست شود و در شرایط جنگی به کشور و نظام‌اعتماد کنیم نه اینکه طرف میگه چون مبعوث شده ام میام سران قوا رو هم تخریب میکنم کاش نقد بود.... هر روز داریم میگیم نقد خیلیشون دروغه و حداقل از سر دلسوزی هم نیست اگر نتونیم در ذهن ها میبازیم.... ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
اقای دارابی جاااان؟؟؟؟؟😳 عین الاسد بی فایده بود؟؟؟؟؟ 🚨☝️رهبر شهید انقلاب : عین الاسد نقطه عطف تاریخ بود یوم الله است ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
پیام کوتاه سید مجید موسوی: الوعده وفا
بله آقا جان باز هم حرف شما درست بود مسئولان نظامی ما محاسبه دارند شروع کردند روح شما شاد و بدا به حال کسانی که با عجله تخریب می‌کنند و بعد هم انگار نه انگار...
سپاه پاسداران: عملیات امشب صرفا یک اعلام اخطار بود و در صورت تکرار تجاوزات، پاسخ‌ها گسترده‌تر خواهد بود و تمام اهداف آمریکایی-صهیونیستی در منطقه را در بر خواهد گرفت.
گردان‌های حزب‌الله عراق (گروه شبه‌نظامی عراقی نزدیک به ایران): «اگر آمریکا در این درگیری مداخله کند، پایگاه‌ها و منافع آن را در عراق و منطقه هدف قرار خواهیم داد.»
🔺ما حامی نیروهای مسلح کشورمان، ارکان نظام مقدس اسلامی، و فرزندان عزیز ملت در عرصه های میدان و دیپلماسی هستیم. چه آن زمان که تصمیم بر صبوری گرفتند و چه حالا که عزم مبارزه دارند. آنها هستند که اطلاعات و اخبار را در اختیار دارند، و آنها هستند که محاسبه میکنند چگونه و چه زمان از کارت های خود استفاده کنند. امشب همگان دیدند نه کسی دست نیروهای مسلح را بسته بود و نه نیروهای مسلح کوتاهی کرده بودند. امشب هم سید مجید نقطه زنی کرد و هم سید عباس رجز دیپلماتیک خواند. آنان که میخواهند بین این دو فاصله بیاندازند خیرخواه ملت نیستند! @Ansari_rahim