eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
اما مخاطبان گرامی توجه داشته باشند که همچنان آتش‌بس نقض نشده 😂🙈
بسم الله قاصم الجبارین قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ 🔺سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رژیم جنگ افروز آمریکا در اوایل بامداد امروز با بهانه های واهی چند نقطه در جاسک، سیریک و قشم را مورد حمله قرار داد که به یک دکل مخابراتی در سیریک خساراتی وارد آمد و دو مخزن آب بخش بمانی این شهرستان منهدم شد. 🔹در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند. 🔹 درگیری ها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخ‌های سنگین‌تری در راه است و ماالنصر الا من عند الله العزیز الحکیم
۴ هدف مهم در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن هدف قرار گرفتند. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن ۲۱ هدف در پایگاه‌های هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارتهای دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، قوای اسلام و رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند. نیروهای ما آماده پاسخ کوبنده و قاطع به هرگونه تجاوز مجدد دشمن هستند و عواقب هر تجاوز مجدد بر عهده دشمن آمریکایی می‌باشد.
🟣 دشمن دانا به از نادان دوست ✍ یعقوب ربیعی روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در یادداشت تحلیلی اش نکات جالبی پیرامون عملیات نصر و حمله ایران به رژیم نوشته است که خلاصه اش این است: 👈 اعتراف به خطای محاسباتی صهیونیست ها: مقامات امنیتی اسرائیل گفتند هرگز سناریوی شلیک مستقیم موشک از سوی ایران را محتمل نمی‌دانستند. حتی پس از تهدیدهای رسمی تهران، ارزیابی بر این بود که ایران وارد عمل نخواهد شد. 👈 شلیک غافلگیرانه ایران: قطعیت حمله ایران دقایقی پیش از شلیک موشک‌ها کشف شد. سامانه‌های ایرانی در حالت آماده‌باش کامل بودند و فرآیند شلیک تنها چند دقیقه طول کشید. 👈 تثبیت معادله ضاحیه: ایران معادله‌ای تحمیل کرد که هرگونه حمله به ضاحیه بیروت، به معنای باران موشکی از خاک ایران و یمن خواهد بود. اسرائیل نه می‌تواند این معادله را بپذیرد و نه به راحتی آن را بشکند. 👈 تمکین تحقیرآمیز به دیکته آمریکا: حملات اسرائیل بدون حمایت عملیاتی آمریکا و بسیار محدود بود. پس از توقف شلیک ایران، واشنگتن از آن پشتیبانی کرد و اسرائیل مجبور شد توقف حملات را اعلام کند. 👈 برآورد مالی موضوع : تقابل نظامی اخیر با ایران بیش از ۵۰۰ میلیون شکل (حدود ۱۷۰ میلیون دلار) هزینه داشته است؛ رقمی محتاطانه که قطعاً افزایش خواهد یافت. ✅ حالا این موضع را با نوشته‌ی خانم دارستانی مقایسه کنید که معتقد است ما یک سری «شلیک مزخرف» داشته‌ایم. زیاده عرضی نیست... حضرت امیر(علیه‌السلام) چه زیبا گفته که «دشمن دانا بهتر از دوست نادان است.»
مردان بزرگی مثل شهید طهرانی‌مقدم، سال‌ها مجاهدت کردند و بی‌خوابی کشیدند تا ما در شبی که تقریبا تمام منطقهٔ غرب آسیا زیر آتش بود و قدرت اول نظامی دنیا برایمان خط‌ونشان می‌کشید و چنگ‌ودندان نشانمان می‌داد، راحت بخوابیم و مطمئن باشیم که اگر یکی بزند، ده‌تا می‌خورد؛ و خورد. ای کاش می‌شد امروز صبح در شهر راه بیفتم و این فتح تاریخی را فریاد بزنم، آن‌هایی که شنیدن خبر حملهٔ موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی برایشان عادی شده را از خواب غفلت بیدار کنم و طعنه‌زنان مدعی و پوچ‌اندیشی که هنری جز بی‌صبری، خودتحقیری و بی‌انصافی ندارند را هم به خدا واگذار کنم. روح رهبر شهیدمان شاد که ما را به لذت درک این لحظهٔ تاریخی مهمان کرد و این‌گونه در غم فقدان خود تسلایمان داد. 🌻 @Smh_Doaei
❌ تکذیب استعفای پزشکیان 🔹 واکنش معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور به توهمات اینترنشنال: رئیس‌جمهور ‌از خدمت به مردم عقب نخواهد نشست. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
▪️ بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص اقدامات تجاوزکارانه آمریکا علیه ایران
اتفاقی که این مدت افتاده تماما ایران شروع کننده هر درگیری بوده.یعنی ما کاری کردیم که دشمن مجبور به پاسخ شده و درقبالش دوباره ما حملات سنگین انجام دادیم و همیشه باایران بوده. 📍این تعدیل موازنه قدرت درمنطقه و دنیا اونم با دشمنی ابرقدرت‌ها ، بسیاااااار حائزاهمیت هست اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
1️⃣ تکنولوژی جاسوسی صوتی پهپاد هرمس۹۰۰ به این صورته که شما صدای یک فرد رو بهش می‌دید، این پهپاد بالاسر منطقه گشت‌جاسوسی می‌زنه و با تفکیک صدا‌های موجود در بین میلیون‌ها نفر، هویت صدا رو تشخیص می‌ده بعد هم ارسال به فرماندهی، آنالیز فوری و دستورشلیک... 2️⃣ ما برای نسخهی رایگان و همگانی هوش مصنوعی سؤالی مطرح می‌کنیم، زیر یک دقیقه تمام دیتا‌های دنیا رو بررسی می‌کنه و اغلب هم جواب درست می‌ده. بماند نسخه‌های خاص امنیتیِ هوش‌مصنوعی در چه سطحی است... حالا دراین ۴۷سال چه کسی این سطح تکنولوژی و قدرت نظامی رو به زانو درآورده؟! بله آفرین، نیروهای مسلح ایران. بعد برخی، برای وایرال شدن و فروش بیشتر محصولات‌شون، در هراتفاق نظامی که واقع می‌شه، یک لگدی به نظام می‌زنن! کاش سطح، جایگاه و شعور نظامی خودمون رو بالاتر از فرماندهی کل قوا ندونیم، چون جفا درحق نیروهای مسلح خدوم و موفقه
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ باورتون میشه شبی که ایران در حال آماده سازی برای حمله به اسرائیله (۱۷ خرداد) این جلوی مردمی ترین رکن نظام اینجوری به همه ارکان نظام فحاشی میکنند کارگردان : ابوالقاسم طالبی بازیگران : فحاش های سوپر انقلابی تهیه کننده:هیچ خبری ازش نیست @ein_ta
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بر پا
مذاکره و مباهله 🔺امیدی به این مذاکرات هست؟ خیلی از رفقا میپرسند تو میگویی مذاکره برای این است که یا دستآوردهای جنگ نقد شود یا مشروعیت برای سطح بالاتر نبرد ایجاد شود، بالاخره چه اگر زیر ساختهای ایران ضربه بخورد، همه بدانند که ما بنایمان گفتگو بود و چه زیر ساختهای منطقه را اگر خواستیم بزنیم و مثلا باب المندب را ببندیم، دنیا بداند ما بنای جنگ نداشتیم، و حرفهایی که بارها توضیح دادم، خیلی خوب، حالا بگو چقدر امید داری مسیر مذاکره به نتیجه برسد؟ یعنی دشمن رسما شکست را بپذیرد و حق و حقوق ما را بدهد و برود؟ 🔺انصافا هر طور فکر کنیم امیدی نیست. چرا؟ ببینید مساله روشن است رفتن آمریکا با این شرایط که ما دنبال میکنیم و خطوط قرمزی که ما قرار داده ایم، کوتاه آمدن یک کشور در حال جنگ با شما نیست، اگر اینطور فکر میکنید معلوم است نفهمیده اید قصه چیست. اساسا اصل شروع این جنگ دلیلش چه بود؟ اسراییل ، یعنی نظم آمریکایی در ثروتمندترین نقطه دنیا کاملا در حال فروپاشی بود، کانون این نظم آمریکایی منطقه، اسراییل است که دهها سال همه دنیا، چه نظام حقوقی اش،چه اقتصادش، چه نظام سیاسی اش، همه چیزش برای کمک به شکل گیری و باقیماندن و هژمونی آن در منطقه شکل گرفته. 🔺دهها سال است تمام جنگهای منطقه و بلکه جهان برای حفظ این ساختار در منطقه انجام شده، قصه جنگ اکراین برای نزدیک شدن ناتو به منطقه ، قصه جنگ سوریه، جنگ داعش، جنگ یمن، جنگ کویت، کودتا در مصر ، جنگ لیبی، جنگهای لبنان، جنگهای بعد از یازده سپتامبر، جنگ طالبان، جنگ هشت ساله ایران، همه را ایران از سر گذرانده اما همه یک طوری به این منطقه ختم میشده برای تقویت اسراییل و نظم آمریکایی حول آن. 🔺اینکه فکر کنیم غنی سازی را درصدش را کم و زیاد کنیم و مواد غنی شده را رقیق کنیم و تنگه را باز کنیم، به فرض که چنین کنیم، آمریکا رها میکند و میرود، این شبیه شوخی است. رفتن آمریکا یعنی سرعت نابودی اسراییل در منطقه چندین برابر شود، یعنی رسما منطقه را تحویل ایران و جبهه مقاومت بدهد، یعنی به باد رفتن یک ثروت هنگفت در منطقه برای آمریکا. شما با مذاکره میخواهید چنین دست آوردی داشته باشید؟ 🔺خوب پس چی؟ آمریکا زورش به ایران نرسیده و نمیرسد، دلیل اصلیش هم در این یک ساله و چند ماه خود را نشان داد، ایران کاملا پای جمهوری اسلامی و قوای آن ایستاده است. صد و چند شب خیابان و پرچم یعنی این اراده خیلی قوی تر و کیفی تر از آن است که فکرش را بکنید. ایران تمام پهپادها و موشکها و سنگ و کلوخهایش را هم حتی، میزند و این قصه را رها نمیکند. ایران نمیخواهد به دست نتانیاهو و ترامپ نابود شود ولو بلغ ما بلغ. این را میگویند جنگ وجودی. 🔺حالا بدانیم مذاکره به معناهایی که معمولا به ذهنها متبادر میشود جواب نمیگیرد، امیدی هم به آن نیست. فقط به معنای تفهمیم قدرت الهی ما به طرف مقابل است که میتواند جواب بگیرد، این مسیر حتما درش شهادتهای بیشتری هم هست، حتما درش امتحان قلبها هست، دشمن هم منتظر است یا فشار اقتصادی باعث شود محاسبات ضعیفترها در مسوولین جابجا شود که بتوانند دست اندازی کنند به سبک تصمیم مسوولین، یا تاب آوری مردم فروبپاشد که با مثل دی ماه کاری بکنند، خلاصه ساده اندیشی است امید به مذاکره ای فانتزی که برخی از دوستان در ذهن دارند. 🔺ترامپ اساسا آورده شده برای اینکه هر کاری میتواند بکند، قانونی و یا با بی قانون، اخلاقی و یا با بی اخلاق، ناموسی و یا با بی ناموسی، اما بدانیم این جنگ جذاب آخر الزمانی نعمتی است برای ما. نعمت فردی و اجتماعی و تاریخی، این مباهله نقطه عطف تاریخ بشر است. @ali_mahdiyan