کامنت های صهیونیستها زیر یک کانال عبری:
+آصف: به این میگویند باختن در جنگ!! باید واقعیت را بپذیریم: ایرانیان به آمریکای بزرگ درس سختی دادند!
و اسرائیل فقط میتواند از کنار تماشا کند.امیدوارم طی ۱۰ سال فقط به خودمان متکی باشیم و نه به آمریکایی های احمق.
+تی.وی: خدا ترامپ را نفرین کند. خودخواهی این آدم پست، ما را به خاطر هیچ چیز فروخت
+اودی: اولین جنگ در تاریخ اسرائیل که #باختیم.
+تونی سوپرانو: خدا ترامپ را نفرین کند.
+ال تیباسکو اینک: این یک حمله دیپلماتیک است، یک #فاجعه عظیم و عظیمالجثه
+مرسل شمولاً: قاطعاً چیزی بسیار عجیب و نامشخص است
➕️کانال عبری زبان با ١٨٠ هزار مخاطب: چرا این توافق یک فاجعه استراتژیک است؟ ترامپ به ایرانیها چیزهای زیادی میدهد - و در مقابل هیچ چیز دریافت نمیکند.
مضحک ترین چیز این است که این جنگ با کاهش تحریمها برای فروش نفت تمام میشود. چیزی که قبل از جنگ وجود نداشت. آمریکاییها چه میگیرند؟
هیچ چیز. نه هستهای، نه موشکی، نه نیابتی.
#رصد_معاند
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
تا اینجا و بعد از این توافق، آیا باید خوشحال بود؟! بله، برای پایان جنگ باید خوشحال بود، حتی اگه دو ر
به نظر من این مطلب 👆 باید حال امروز ما باشه
بهش فکر کنیم...
#عقلانیت_انقلابی
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
هدایت شده از محمد شهبازیان /الف لام میم
با خوندن این چند تصویر ، از حال بد ، یاس ، ناامیدی ، سرشکستگی ضدانقلاب لذّت ببرید
#محمدمحرمانه
اخبار لحظه ای و موثق 👇
🛑عضوکانالتخصصی#محرمانه شو👇
@secret_irib
دکتر مرندی:
🔻 اگر نتانیاهو به این توافق پایبند نماند، هیچگونه اجرایی در کار نخواهد بود و جهان خواهد دانست که مسئول و مقصر فاجعهٔ اقتصادی قریبالوقوع چه کسی و کدام طرف است.
#خیلی_مهم
توییت معاون سابق ستاد کل اسرائیل؛
دمِ مسئولین نظام فرماندهان و همهی مردم در صحنه گرم...
#ایران_قوی