eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
⛔ آسیبهای عزاداری 3⃣1⃣ 1⃣ رفتارهایی که موجب بدنامی شیعه می‌شود (وهن مذهب) 🔴 قمه‌زنی و اعمال همراه با جراحت شدید 🔴 هروله‌های نامتعارف، سینه‌خیز رفتن و ... 🔴 کوبیدن سر به زمین یا دیوار 🔴 رفتن در آتش و زغال 🔴 درآوردن صدای حیوانات در مراسم 2⃣ انحرافات محتوایی 🔴 غلوّ درباره جایگاه اهل‌بیت (حرفهای کفرآمیز به ایشان نسبت دادن) 🔴 الفاظ سبک یا نامناسب در اشعار 🔴 روضه‌های دروغ و بی‌سند 🔴 مطالب احساسی ولی غیرواقعی که اعتماد مردم را از بین می‌برد 3⃣ خرافات در عزاداری 🔴 نسبت دادن آثار قطعی به خون قمه‌زنی (مثل شفای حتمی) 🔴 سفره‌ها و نذرهای بی‌سند با اذکار و آداب ساختگی 🔴 وعده قطعی برای برآورده شدن حاجت با برخی اعمال خاص 🔴 مقدس دانستن اشیایی مانند علم یا برخی نمادها بی دلیل 🔴 اعتقاد به تمثال ائمه 🔴 برخی مراسم مانند سنگ‌زنی، طشت‌گذاری، گهواره‌گردانی یا علم‌بندی اگر با باورهای بی‌پایه همراه شود (البته اگر برخی از این امور صرفاً نمایش تعزیه یا نماد فرهنگی باشد و تقدس مستقل برای آن تصور نشود، اشکالی ندارد.) ✅ انتشار این پیام باقیات الصالحات است! 🔹کانال‌ حجت‌الاسلام‌برسلانی https://eitaa.com/joinchat/1817641700C7dbd556ea8
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔰 بررسی ابعاد مختلف یک جمله! وقتی پیام حضرت آقا صادر شد و به جمله "بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم" شُکه شدم! تعجب کردم! و دنیایی از سوال در ذهنم نقش بست که این جمله به چه معناست؟!!! میدانستم که متن تفاهمنامه بیش از 20 بار بین حضرت آقا و شعام رد و بدل و چکش کاری شده و میدانستم که در انتها، حضرت آقا 8 سوال پیرامون تفاهمنامه و کیفیت اجرایی شدن آن از اعضا شعام پرسیده اند و پاسخ آنها را بصورت جداگانه مطالبه و دریافت کرده و به تیم مشاورینشون داده اند و پس از پالایش و تحلیل آنها به متن نهایی رسیده اند. خب، با این واقعیتها، پس: 1- حضرت آقا با اصل مذاکره مخالف نبوده اند! 2- حضرت آقا با اصل تفاهم نیز مخالف نبوده اند! 3- متن نهایی هم که با این کیفیت به جمع بندی شده، پس طبیعتا حضرت آقا با متن نهایی تفاهمنامه نیز علی القاعده نباید مخالفت داشته باشند! پس، مسئله چیست؟ چرا حضرت آقا این جمله را فرمودند! آن هم جمله ای که در رویه 47 ساله ولایت فقیه در کشور مرسوم نبوده! لاجرم شروع کردم به پرس و جو، زنگ زدن به مسئولین و شخصیتهایی که با آنها ارتباط داشتم، تحلیل گران و اساتیدی که میشناختم و ... و در نهایت به مجموعه ای از برآوردها و گمانه های عقلانی ذیل رسیدم: 1- "نظر دیگر" بر مبنای عدم اجرایی شدن شروط ذکر شده در تفاهمنامه توسط آمریکای بدعهد بوده نه اصل تفاهمنامه و رئیس جمهور و دیگر اعضا شعام با همنظر بودن با رهبری، اما بر اساس وضعیت داخلی کشور و نیز بهره های گشایشی این تفاهمنامه در جهت افزایش تاب آوری کشور، به حضرت آقا تعهد داده و مسئولیت قبول کرده اند که بتوانند شروط درج شده را تحقق ببخشند. 2- بیان رسمی و علنی "نظر دیگر رهبری" در کنار تعهد مسئولین، پیامی رو به طرف آمریکایی صادر کرده است که تیم مذاکره کننده با تعهد نامه در قبال اجرای شروط تفاهمنامه وارد مذاکره شده اند و مجالی برای کُرنش و سازش و کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ندارند و آمریکا میبایست در جهت انجام تعهداتش جدی باشد. ( در حقیقت این فراز، دست و مشت تیم مذاکره کننده را در مقابل آمریکا پُر کرده است ) 3- بیان رسمی و علنی "نظر دیگر رهبری" حامل پیامی به طرف آمریکایی که در صورت عدم اجرای تعهداتِ مندرج در تفاهمنامه، وضعیت میدان را در لایه های دیگر تصمیم گیر و تصمیم ساز حاکمیت منتقل میکند و عملا کار برای او سخت تر و پیچیده تر میشود؛ لذا بهتر این است که تعهداتش را عملی کند. 4- ذکر جمله "تفاهمنامه ای بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا" در کنار تعهد رئیس جمهور و اعضا شعام، تفاهنمامه را در چارچوب اجرایی حقوقیِ معین و محدودی از حاکمیت محصور کرده که در صورت عدم حصول نتایجِ مطلوب، دست حاکمیت برای اقداماتِ تامین کننده منافع ملی باز میکند. 5- ذکر جمله "تعهد رئیس جمهور و سایر اعضا شعام و تصریح در قبول مسئولیت اجرای صحیح تفاهمنامه" در پیام رهبری در کنار "نظر دیگر امام جامعه" ایجاد کننده بستر پاسخگو شدن مسئولین در آینده در صورت هزینه سازی این تفاهمنامه شده است. ( این محور جلوگیری میکند از رویه ای که مسئولین در قبال برجام داشتند که هیچ یک حاضر به پذیرش خطا و مسئولیت خود نشدند.) 6- تمام این برآوردها و دیگر برآوردها، میتواند در شعام و با هماهنگی رهبری تدوین و با دستورالعمل اجرایی مشخص تهیه و تدوین شده باشد تا حاکمیت بتواند در مقابل دشمنِ بدعهد و مکاری همچون آمریکا، حداکثر منافع ملی را کسب کند و کشور را از این مرحله به خوبی عبور دهد. با این حال، باید صبوری کرد و اجازه داد کمی زمان بگذرد و ناگفته های این پیام در سطح رسانه و جامعه آشکار شود تا به یک جمع بندی دقیق و صحیحی رسید. 🔻آنچه اکنون بر همه ما در بیانات حضرت آقا فرض و واجب العمل است: 1- اعتماد به مسئولین کشور 2- حراست از وحدت و انسجام ملی و پرهیز از اختلاف افکنی و ناامید سازی 3- انتظار و مطالبه تحقق شروط مندرج در تفاهمنمانه و العاقبة للمتّقینسید احمد رضوی
🟥 هواپیمای قالیباف اگر بی اذن ولی فقیه پریده باشد خودم با دوش پرتاب می زدمش! 🔻 لندنیِ احمق خیال می کند هواپیمای "سرباز _ قالیباف" می تواند بی اجازه امام از تهران بلند شود ! اگر اینطور بود ؛ یکیش خودم که از نوجوانی و از سال ۶۶ با دوش پرتابِ سهند در سلیمانیه ی عراق آشنا هستم ؛ نوع پیشرفته اش را تهیه کرده و در آسمان تهران کار را تمام می کردم ! ⭕️ برخی سوپر انقلابی ها چقدر بدبخت شدند که توعه مجاور ام آی سیکس به آنها در نقاب حمایت از رهبری به آنها فراخوانِ قیامِ قالیباف برگرد میدی؟! ⛔️ مگر تو نبودی جلوی دوربین خامنه ای مظلوم را مسئول کشتار دی ماه معرفی کردی و گفتی باید از حکومت کنار برود !؟ یادته با برخی نمایندگان خامِ تهران رو هم ریخته بودید و می گفتید ساختار فاسد است و کمپین استعفا و ترک پارلمان راه انداخته بودید؟! 🔻ای بیچاره ! ایرانیان مبعوث شدند؛ بقول امام شهید که ثمره بعثتِ عصرِ حجاز را سه گانه الف)‌ تربیت معنوی ب) تربیت عقلانی ج) تربیت قانونی تفسیر فرموده بودند ، باز گشت به هرج و مرج و بحث ارتجاعی جلیلی _ قالیباف_ زاکانی و... دیگر در ملت اثر ندارد ؛ قالیباف هم چون سرباز ولایت فقیه است برای ما اعتبار دارد همین ! مذاکره و سویس و قطر و عمان و اسلام آباد بهانه است تدابیر امام نشانه است ! بدون تدابیر امام مذاکره مشروعیت ندارد 📌وانگهی تفاهم به توافق هم تبدیل شود یا نشود ترامپ حتی یک روز از عمرش باقی مانده باشد هم چهار بار اعدام به ایرانیان بدهکار است و هرگز پرونده ی اعدامش از روی میز ایران کنار نخواهد رفت ! 🔺️دکتر مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
من اصول رو از کلام رهبرشهید گرفتم. اینا همه اصول است، همه هم تصریحات است که برخلاف تفکرات دوستان عزیز است. رهبری تاکید میکنند در مواردی با مذاکره موافقم، تاکید میکنند باید از مسئولین امر حمایت کرد، تاکید میکنند اینا انسان های درستی هستند ولی تذکر میدهند که دشمن قابل اعتماد نیست و مراقب باشید. تصریح میکنند اگر توافق درستی باشد همدلند. خب من با این کلمات ، گفتمان انقلاب رو شناختم و الان هم قطعا نظر رهبری سوم همین است و اینا بدیهیات گفتمان انقلاب است. خب شما برید بررسی کنید ببینید در این تاریخ ها نظر این عزیزان چی بود. میگفتند کلا مخالفیم. میگفتند اینا خائنند. خب نطر رهبری چی بود؟! هنوز اون تیم نسبت به تیم فعلی متفاوت بود و تیم فعلی افراد متعدد انقلابی همراهند. خلاصه نمیشود یک تیکه از کلام رهبری رو برداریم و به تصریحات دیگر توجه نکنیم. تصریحات رهبری خلاف تفکرات شماست و ما خودمان و شما رو به تبعیت کامل از رهبری دعوت میکنیم. اگر فرمودند علی الاصول نظر دیگری دارند بپذیریم ، اگر فرمودند مسئولین دلسوز و پرتلاشند بپذیریم، اگر نهایتا اجازه صادر کردند بپذیریم چون نه اطلاعات ما بیشتر از ایشونه، نه قدرت ما بیشتر از ایشونه نه هیچی. اگر ایشان به هر دلیلی به این نتیجه رسیدند من و شما هم باید هم مسیر شویم ولی در کنارش مطالبه کنیم که نظر رهبری را بدانیم و مسئولین رو به اون سمت ببریم ولی این ولایت پذیری نیست که یک جمله رو سر دیگران چماق کنی ولی همان رهبر چند روز قبل فرمود اگر اشکالتان موجه هم بود و به اتحاد آسیب زد مطرح نکنید ، ۲۴ ساعت خلاف این قسمت از کلام ایشان عمل کنید. ▫️@sheikh_farhad_fathi