eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺منبع نظامی: تنگۀ هرمز همچنان بسته است 🔹 پیگیری‌ها از منابع نظامی حاکی از آن است که تنگه هرمز همچنان بسته است و نیروی دریایی سپاه نیز تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه مجوزی برای عبور شناورها صادر نمی‌کند. 🔻 یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده: تنگه‌ی هرمز بدون مهار اسرائیل در لبنان باز نخواهد شد.
هدایت شده از راه خامنه‌ای
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 خروج خبرنگاران از محل نشست چهارجانبه در پی شرط قالیباف برای عدم حضور رسانه‌ها در این نشست 🔹 هیات ایرانی با پیشنهاد عکس مشترک و دست دادن با هیات آمریکایی مخالفت کرد و درحالی که ونس و هیئت‌های میانجی در محل گفت‌وگوها مستقر شده بودند اما هیئت ایرانی تا زمانی که رسانه‌ها محل این نشست را ترک نکردند وارد اتاق نشدند. 🔖 بجز دشمن که نتوانست از یک عکس یا دست دادن احتمالی استفاده تبلیغاتی کند، بعضی ادمین‌های ایتا هم احتمالاً حسابی توی ذوقشان خورد 😁 چقدر منتظر بودند یک عکس مشترک از قالیباف و ونس منتشر شود تا با کلیدواژه‌های تکراریِ «قاتل»، «شیطان»، «دست دادن»، «عادی‌سازی»، «لبخند» و... ده‌ها محتوا تولید کنند و احساسات پاک مخاطبان انقلابی را علیه سربازان میدان دیپلماسی تحریک کنند... ☑️ به «راه خامنه‌ای» بپیوندید 👇 @Rahe_Khamenei
گرد و غباری به پاست. اندکی صبور باشیم. اکنون باید مطالبه تحقق مفاد را انجام داد. متحد،همدل و بدون تخریب.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تنگۀ هرمز از همیشه ایرانی‌تر است 🔹اژدهایی، خبرنگار: امروز کشتی‌های کانتیتربر در بندر شهید رجایی پهلو گرفته و کالاهای اساسی و قطعات خودرو در حال تخلیه هستند. 🔹در اسکلۀ دیگری تخلیۀ ۲ هزار و ۵۰۰ تن شکر آغاز شده. 🔹نیروی دریایی سپاه می‌گوید همچنان هیچ شناوری حق گذشتن از تنگۀ هرمز را ندارد. @Farsna
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍ویدیوی خاص دکتر قالیباف در آغاز گفت‌وگوها در سوئیس 📌دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» لحظاتی قبل این ویدیو را در حساب شخصی خود در شبکه ایکس منتشر کرد و نوشت: «بسم‌ الله الرحمن الرحیم» 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود 💬 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
رابطه‌ی نظر ما یا مسئولین در برابر نظر امام جامعه چگونه باید باشد؟ ❌دو مرحله داره: 🔶۱_ مرحله‌ی قبل از اتخاذ تصمیم 🔷خداوند به پیامبرش میفرماید قبل از اتخاذ تصمیم با اصحابت مشورت کن. ☘وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ 🔶 و در کارها، با آنان مشورت کن اما هنگامی که تصمیم گرفتی، (قاطع باش و) بر خدا توکل کن زیرا خداوند متوکلان را دوست دارد. سوره آل عمران آیه 159 ❌پ.ن معلومه که پیامبر نیازی به مشورت امثال ما نداره، اما برای رشد جامعه این کارو میکنه، و برای اینکه گفته نشه که این کار نمایشی بوده، اصحاب، نظر خودشون رو باید بگن و همچنین رهبری تا جایی که راه داره نظر اصحاب رو اثر میدهند. 🔷۲_ بعد از اتخاذ تصمیم. 🔶در این مرحله دیگه مردم حق اینکه خلاف نظر رهبری عمل کنند، ندارند. ☘وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَن يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا مُّبِينًا 🔷 هیچ مرد و زن با ایمانی حق ندارد هنگامی که خدا و پیامبرش امری را لازم بدانند، اختیاری (در برابر فرمان خدا) داشته باشد؛ و هر کس نافرمانی خدا و رسولش را کند، به گمراهی آشکاری گرفتار شده است. سوره احزاب آیه 36 ✅ حالا بیاید امروز: رهبری برای اینکه در میدان دیپلماسی باید چگونه رفتار کرد، از مسئولین دست اندر کار مملکت نظر کارشناسی خواستند، مسئولینی که به قول خود رهبری دلسوز هستند و حسن نظر دارند. 🔶اعضای شعام نظر شخصی خودشون رو گفتن، رهبری فرمودند من نظرم چیز دیگه‌ای بوده اما نظر مسئولین رو با توجه به اینکه تعهد دادند که حقوق مردم ایران و جبهه‌ی مقاومت رو استیفا کنند، پذیرفتم و اجراش رو بلامانع دیدم. 🔷ما هم اگه ولایتمدار هستیم باید بپذیریم دیگه.. غیر اینه؟ 🔶قطعا اگر نظر این مسئولین به نحوی بود که با استیفای حقوق مردم ایران و جبهه‌ی مقاومت در تضاد بود، تعهد مسئولین چیزی رو درست نمیکرد و متعاقبا رهبری باهاش موافقت نمیکرد. 🔷حالا تصمیم گرفته شده، رهبری فرمود باید همین شروطی که شعام تدوین کرده انجام بشه و ما هم باید بدون تخریب و تهمت مسئولین، منتظر اجرای این شروط باشیم. 🔶از این به بعد کسی حق مخالفت و اظهار نظرهای مخالف تصمیم رهبری ندارد. 🔷مخالفت با اجرای مفاد تفاهمنامه و تخریب مفاد تفاهم‌نامه در اذهان مردم، در حکم مخالفت با تصمیم رهبری است. 🔶مسئولین را دلسوز و دارای حسن نظر ندانستن، مخالفت با نظر رهبری است. 🔷وحدت را شکستن، اظهر من الشمس است که مخالفت با تصمیم رهبری است. والعاقبة للمتقین
علی‌رغمِ امضاء تفاهم‌نامه، بدلیل تخلف دشمن در اجرای تعهدات، از دیروز مهمترین خواسته‌ی آمریکا یعنی باز بودن تنگه‌ی هرمز نادیده گرفته و تنگه رو بستیم...💪💪💪 ترامپِ ملعون هم تیم ایرانی رو تهدید کرده که اگر تنگه رو‌ باز نکنیم، نمی‌گذاره تیم به تهران برسن و تمام هیأت مذاکراتی ایران رو می‌کُشه... غلط زیادی... برای سربازان و سرداران‌مون در جبهه‌ی دیپلماسی دعا می‌کنیم ان‌شاءالله مواضع عزت‌مندانه و قدرت‌مندشون در عرصه‌ی مذاکرات، بزنه توی دهن دشمن زیاده‌خواه... ان‌شاءالله سالم و در عافیت برگردن به کشور و شر دشمنانِ کودک‌خوار، به خودشون برگرده.