eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
مخبر: ایران از ظرفیت‌های به‌دست‌آمده در تنگه هرمز عقب‌نشینی نمی‌کند 🔹 محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس: جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای حاصل از تحولات اخیر در تنگه هرمز را حفظ خواهد کرد و از ظرفیت‌های راهبردی این آبراه عقب‌نشینی نخواهد کرد. 🔹سال‌ها از ظرفیت بزرگ تنگه‌ هرمز غفلت شده بود، در حالی که این منطقه امکان تأثیرگذاری قابل‌توجهی بر اقتصاد جهانی در اختیار ایران قرار داده است. 🔹 ایران در چارچوب سازوکارهای حقوقی و بین‌المللی به دنبال اصلاح برخی قواعد حاکم بر تنگه خواهد بود، اما در هر صورت از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای صیانت از منافع ملی استفاده می‌کند. 🔹 هر کشوری که در مسیر اقدامات ضدایرانی حرکت کند یا منافع ملت ایران را نادیده بگیرد، با هزینه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی اقدامات خود مواجه خواهد شد. @Farspolitics - link
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️توضیحات عضو هیئت مذاکراتی ایران در سوئیس درمورد بندهای مورد بحث در امروز 🔹اگر خاتمه جنگ در لبنان حاصل نشود مذاکرات ادامه پیدا نمی‌کند. پ.ن انصاف و اطلاع کافی یکی از شروط ابتدایی در فعالیت مجازی‌ست
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم| آماده پاسخ هستیم 🔖رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: 📌با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم. 📌بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آماده‌اند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل می‌کنیم. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدردانی لبنانی‌ها از ایران؛ از وفاداری شما متشکریم. مردم لبنان با نصب پلاکاردهایی در جاده اصلی منتهی به فرودگاه بیروت، از حمایت ایران و تاکید آن بر لزوم برقراری آتش بس در تمام جبهه ها از جمله لبنان، قدردانی کردند.
🔺از نبویان تا پزشکیان؛ اندر حکایت افشای اطلاعات طبقه بندی شده! 🔹امروز مصاحبه "مکس بلومنتال" چهره رسانه ای معروف، و یهودیِ آمریکاییِ طرفدار مقاومت را با یکی از پادکست های خارجی درباره جنگ ایران و آمریکا گوش میدادم. بلومنتال که یک ماه قبل از جنگ ۱۲ روزه به ایران آمده بود، از نمایشگاه هوافضا، موشک ها و پهپادهای ایرانی از نزدیک دیدن کرده بود، و اساسا به دلیل ضد صهیونیسم بودن اطلاعات دقیقی از ایران و محور مقاومت دارد میگفت: رسانه های معاند جمهوری اسلامی، از جمله ایران اینترنشنال که توسط صهیونیستها و سعودی ها تامین مالی میشوند، سالها به مردم ایران میگفتند که جمهوری اسلامی پول های شما را میبلعد و خرج کارهای بیهوده ای چون ساخت موشک، شهرک های موشکی و تجهیز حزب الله لبنان میکند، اما جنگ آمریکا و اسرائیل، مردم ایران را به این نتیجه رساند که اتفاقا جمهوری اسلامی چه کار خوبی میکرده، و تقویت بنیه دفاعی ایران و محور مقاومت واقعا امری ضروری بوده است. 🔹این مقدمه را گفتم تا به اظهارات امروز پزشکیان برسم که برای دفاع از خود در برابر تهمت ها، تکفیرها، و هجمه های رسانه ای آن طیف سیاسی که اخیرا مرتکب افشای اطلاعات طبقه بندی مخدوش شده، خود نیز اشتباه دیگری مرتکب شد و از اختصاص ۲۰ میلیون بشکه نفت برای تقویت نیروی هوافضای سپاه سخن به میان آورد. پزشکیان شاید آنقدر تحمل نداشت که علیرغم همراهی بی نظیر با نیروهای مسلح، و بیشترین تلاشها برای اداره مطلوب کشور در شرایط جنگی، آن حجم از انتقادات بی مورد و بعضا سرشار از تهمت را هم جذب کند و دم بر نیاورد! او حرفی زد که ای کاش نمیزد؛ اما آنچه پزشکیان گفت آیا اطلاعات طبقه بندی است؟ من که فکر نمیکنم آنچه رئیس جمهور گفته اطلاعات سری و طبقه بندی باشد. 🔹بالاخره همه میدانند درآمد اصلی کشور ما از نفت است و تامین بودجه نیروهای مسلح ایران نیز از همین طریق صورت میگیرد؛ اما بحث ۲۰ میلیون بشکه اگر درست باشد، شاید مبلغی مازاد بر بودجه سالانه نیروهای مسلح و با توجه به نیاز فوری در شرایط جنگی بوده است. این ادعا را همیشه آمریکا داشته، و همواره هم کوشیده صادرات نفت ما را با تحریم های حداکثری به صفر برساند، اما ایران همیشه این تحریم ها و محدودیت ها را دور زده است. حاکمیت اگر درآمد خود را صرف امنیت کشور و مردم نکند عجیب است. پزشکیان هم خواست به جماعت بی تقوا بگوید که کجای دولت من شبیه دولت آن حسن روحانی است که بودجه نظامی کشور را محدود کرده بود؟! 🔹اگر انتظار داشته باشید پزشکیان مانند شهید رئیسی، مثل شهید لاریجانی، و برخی دیگر از سیاستمداران فعلی به تهمت ها و بی اخلاقی ها لبخند بزند و پاسخ ندهد، شاید انتظار بجایی نباشد. به هر حال پزشکیان هم ضعف ها و ایرادات خودش را دارد، اما چه کسانی باعث شدند او چنین واکنشی داشته باشد؟ کسانی که رئیس جمهور را نفوذی میدانند، کسانی که هر روز یک برچسب به او میزنند، او را با بدنامان دوره پیغمبر و امام علی سلام الله علیهم مقایسه میکنند، کسانی که به ناحق او را در برابر ولایت معرفی مینمایند، کسانی که یک سری اطلاعات سری و طبقه بندی کشور را بصورت ناقص، مخدوش و نادرست در دست گرفته و مردم را علیه شورای عالی امنیت ملی، رئیس آن و دیگر مسئولان میشورانند، آیا اینها باعث از کوره در رفتن او نیستند؟! 🔹متاسفانه فضای سیاسی کشور به سمت و سوی درستی حرکت نمیکند، و تلاش عده ای برای تسویه حساب های سیاسی و انتخاباتی به بهانه دفاع از نظام و رهبری سبب نا امیدی در بسیاری از مردم شده است. امیدواریم این طیف سیاسی با کنار گذاشتن لجاجت و در نظر گرفتن مصالح کشور به آرامش در این فضا کمک نمایند. @Ansari_rahim
تحلیل استاد حسن رحیم‌پور ازغدی از شرایط فعلی تفاهم؛ حسن نیت و تلاش‌های دوستان مذاکره کننده، قابل تقدیر است و نباید همه را به هر چیزی متهم کرد. متن تفاهم‌نامه، خوب و بد است، امتیازاتی از دشمن گرفته و داده که هر دو کشدار و قابل استفاده‌های دوگانه و به هر بهانه، قابل نقض است. این یکی نباید به سرنوشت عبرت‌انگیز برجام گرفتار شود که با ادعاهای خوب اما دروغ، شروع و با خسارت محض تمام شد. در چند بند این متن امضا شده، معلوم نیست دقیقا بر سر چه چیزهایی تفاهم یا سوءتفاهم شده؟! اهمیت شرائط را همه بدقت بفهمیم. این اولین بار است که آمریکا و اسراییل، رهبر ما و هزاران از مردم را علنا می‌کشد اما همه دنیا هم حق و هم پیروزی را از آن ما می‌داند. این بزرگترین پیروزی تاریخ بر آمریکا و اسرائیل به اعتراف همه کارشناسان موافق و مخالف در سطح جهان است و نباید با چند وعده یا سخنرانیِ نمایشی و متناقض ترامپ کذاب و جنایتکار معامله شود. همچنین از این پس نقل‌قول‌هایی که از رهبری می‌شود بدون سند پذیرفته نیست. پزشکیان هم می‌گوید به مسئولیت شرعی و قانونی خود بدون باج دادن و وادادن در برابر فرعون عصر، به وظیفه عمل می‌کند و کسی که قرآن و نهج‌البلاغه می‌خواند، نباید با کسی که افتخارش گفتگوی تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا بود، یکی دانسته شود...
پیام سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی بسم الله الرحمن الرحیم سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. 🔹امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید
در مذاکرات سوئیس تیم مذاکره‌کننده ایران بر تحقق شروط پنج‌گانه، به طور جدی و سازش‌ناپذیر تمرکز کرده است. اولویت اصلی تیم مسئله آتش‌بس کامل در لبنان و‌عقب‌نشینی رژیم است. 📍 فشار درباره مسئله لبنان و انسداد تنگه همزمان با مذاکرات تیم امریکا بویژه ترامپ را به شدت عصبانی کرده است. ایران در مذاکرات اجازه هیچ بحثی درباره موضوع هسته‌ای را نداده است. سخنان امروز ترامپ تلاشی برای جلوگیری از تحقیر بیشتر در مذاکرات بود.
⚠️ مراقبِ قصد شوم دشمن در «عملیات رسانه‌ای» باشید 📝 یک مسیر دشمن، عملیات‌ رسانه‌ای او است که در این ایام بطور خاص با نشانه‌گیری ذهن و روان آحادی از مردم قصد خدشه در وحدت ملّی و به تبَع در امنیت ملی را دارد.| ۲۹/اسفند/۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از أخٌ‌في‌الله
شبکه المیادین لبنان (نزدیک به حزب‌الله) گزارش داد: «ایران اکنون عذرخواهی رئیس‌جمهور ترامپ و پس گرفتن تهدیدهایش را مطالبه می‌کند و همچنین عقب‌نشینی کامل اسقاطیل از جنوب لبنان را به‌عنوان شرط ادامه مذاکرات مطرح کرده است.»