eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
تحلیل استاد حسن رحیم‌پور ازغدی از شرایط فعلی تفاهم؛ حسن نیت و تلاش‌های دوستان مذاکره کننده، قابل تقدیر است و نباید همه را به هر چیزی متهم کرد. متن تفاهم‌نامه، خوب و بد است، امتیازاتی از دشمن گرفته و داده که هر دو کشدار و قابل استفاده‌های دوگانه و به هر بهانه، قابل نقض است. این یکی نباید به سرنوشت عبرت‌انگیز برجام گرفتار شود که با ادعاهای خوب اما دروغ، شروع و با خسارت محض تمام شد. در چند بند این متن امضا شده، معلوم نیست دقیقا بر سر چه چیزهایی تفاهم یا سوءتفاهم شده؟! اهمیت شرائط را همه بدقت بفهمیم. این اولین بار است که آمریکا و اسراییل، رهبر ما و هزاران از مردم را علنا می‌کشد اما همه دنیا هم حق و هم پیروزی را از آن ما می‌داند. این بزرگترین پیروزی تاریخ بر آمریکا و اسرائیل به اعتراف همه کارشناسان موافق و مخالف در سطح جهان است و نباید با چند وعده یا سخنرانیِ نمایشی و متناقض ترامپ کذاب و جنایتکار معامله شود. همچنین از این پس نقل‌قول‌هایی که از رهبری می‌شود بدون سند پذیرفته نیست. پزشکیان هم می‌گوید به مسئولیت شرعی و قانونی خود بدون باج دادن و وادادن در برابر فرعون عصر، به وظیفه عمل می‌کند و کسی که قرآن و نهج‌البلاغه می‌خواند، نباید با کسی که افتخارش گفتگوی تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا بود، یکی دانسته شود...
پیام سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی بسم الله الرحمن الرحیم سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. 🔹امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید
در مذاکرات سوئیس تیم مذاکره‌کننده ایران بر تحقق شروط پنج‌گانه، به طور جدی و سازش‌ناپذیر تمرکز کرده است. اولویت اصلی تیم مسئله آتش‌بس کامل در لبنان و‌عقب‌نشینی رژیم است. 📍 فشار درباره مسئله لبنان و انسداد تنگه همزمان با مذاکرات تیم امریکا بویژه ترامپ را به شدت عصبانی کرده است. ایران در مذاکرات اجازه هیچ بحثی درباره موضوع هسته‌ای را نداده است. سخنان امروز ترامپ تلاشی برای جلوگیری از تحقیر بیشتر در مذاکرات بود.
⚠️ مراقبِ قصد شوم دشمن در «عملیات رسانه‌ای» باشید 📝 یک مسیر دشمن، عملیات‌ رسانه‌ای او است که در این ایام بطور خاص با نشانه‌گیری ذهن و روان آحادی از مردم قصد خدشه در وحدت ملّی و به تبَع در امنیت ملی را دارد.| ۲۹/اسفند/۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از أخٌ‌في‌الله
شبکه المیادین لبنان (نزدیک به حزب‌الله) گزارش داد: «ایران اکنون عذرخواهی رئیس‌جمهور ترامپ و پس گرفتن تهدیدهایش را مطالبه می‌کند و همچنین عقب‌نشینی کامل اسقاطیل از جنوب لبنان را به‌عنوان شرط ادامه مذاکرات مطرح کرده است.»
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب بازی رو ببریم یا ببازیم دیگه مهم نیست... با این صحنه 3 بر 0 آمریکا رو بردیم 🇮🇷✌️ جالب اینجاست که ترامپ مجبوره پرچم کشوری رو که امروز دوباره تهدید به نابودی کرد تو لس آنجلس به همه ی دنیا نشون بده...🇮🇷😁✌️ ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
🔰 گلچین کردن علی الاصولها ! ‌علی الاصول را دست گرفتند و فرماندهان ارشد نظام که قوی‌ترین ارتش دنیا رو تحقیر کردند، تخریب میکنند! شماها علی الاصول توهین و تخریب نکنید رو نشنیدید؟ علی الاصول از اختلاف نظرهای موجه و غیر موجه حذر کنید را چه؟ به بعضی علی الاصول ها ایمان می آورید و به بعضی کافر؟ ✅ رهبری شهید نفرمود نهی می کنم از توهین به مسئولان؟ نفرمود ناامید کردن مردم از مسئولان ، بازی در خط دشمن هست؟ علی الاصول یعنی مبانی را کلی ببینیم، نه مقطعی @ma_va_o
🔻این جریان که دو سه عکس _ سندشان را جناب عبادی منتشر کرده ( من خیلی زیادترش را دیدم در همین دو _ سه روزه ) همان جریانی است که به فرماندهانِ شهید در دوران حیات مبارک امام شهید توهین می کردند و به برخی می گفتند : ✔️ دست بوس ابوموسی اشعری! ( توهین به حاج قاسم) ✔️فرماندهانِ ترسو ! ✔️فرماندهانِ پیر! ✔️فرماندهانِ دیپلمات شده که باید لباس شان را از تن دربیاورند!! ( اینجا که می رسم چون خطاب به دانشمند عالی مقام سرلشگر باقری است دلم می گیره ) ✔️ چقدر حاجی زاده را به تعلل و فیک زنی متهم می کردند و حاجی سکوت کرد و کرد تا امامِ شهید تمام قد براش به میدان آمد و به این بی خبران تذکر داد ! ✔️ پایین تر که میام یعنی وقتی به رشید عزیز که میرسم بغضم پاره میشه ؛ چون گفتند و نوشتند چرا رشید توی خونه شهید شد و توی پادگان نبود !!( وقتی مناظره ی بین جناب عزرائیل و رشید را در آخرین دستنوشته اش می بینم جگرم آتش می گیرد ) 📌 حالا همین جریان هوچیگر بی ریشه و سوپر_ انقلابی رفتند سراغ قاآنی و وحیدی و..‌‌ بخش اعظم شان وابستگانِ به دو _ سه حزب پیمانکار انتخاباتیِ تهران هستند و....؛ همه ی ما باید بیادمون بمونه که اینها هیچ خط قرمز اخلاقی _ شرعی و ولایی ندارند !
👌عکس ‌پهلوی سوز پرومکس... چون قرار بود طبق خیالات‌شون هم جام جهانی رو نبینیم هم محرم رو...✊✊✊