eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
امجد طه از مخالفان ایران
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سالها همین جا گفتم ما در رسانه تعطیل هستیم، سالها گفتم رسانه های ما دست افراد نابلد است، سالها گفتم کسانی که به بزرگان سیاسی کشور درمورد پیام ها و سخنانشون مشورت میدهند به بازخوردهای رسانه ای توجه نمیکنند، سالها گفتم ما باید در امر ملی نگاهمون ملی باشد نه جناحی. من یقین دارم اکثر ایرانیان این فیلم رو ندیده و نخواهند دید. اگر این نوع فیلم ها دست مردم برسد میفهمند ایران چه قدرتی دارد. آمریکا با آن عظمتش رو اینجوری مچل و تحقیر کرده است و همینجوری منتظرند تا تیم ایرانی وارد شود. وقتی هم آمدند عراقچی گفت ما جایی که گفتید نمیشینیم ، بعدش هم وقتی تهدیدهای ترامپ رو مطلع شدند مکان جلسه رو ترک کردند. این اتفاق باید حال همه ی ایرانیان رو خوب کند ولی سالها طوری سیاست های رسانه ای تنظیم شده که حال مردم همیشه خراب باشد و معضل اساسی ما همین است. رهبر شهید فروردین ۱۴۰۳ فرمودند: امروز در دنیا چالشها و درگیری‌ها چالشهای رسانه‌ای است. بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند اینها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است؛ هر کس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد ــ هر هدفی ــ موفّق‌تر خواهد بود. دقیق فرمودند، علتش این است ما در جنگ پیروز شدیم ولی ذره ای حس پیروزی نداریم چون رسانه هامون دست یک عده کوتوله جناحی است که اصلا حال مردم و امر ملی رو نمیفهمند و ما اگر اسرائیل رو هم نابود کنیم کاری میکنند مردم حس خوبی نداشته باشند. ▫️@sheikh_farhad_fathi
🔴 کاربر قطری: تیم ملی ایران از کشوری آمده که درگیر جنگ و محاصره است و حتی یک‌چهارم امکانات ما را هم ندارد. علاوه بر این، آمریکا اجازه نداده آنها در طول مسابقات در هتل‌های خودش اقامت کنند. تصور کنید بعد از مسابقه باید به مکزیک برگردند، با خستگی و یک مسیر طولانی، اما با این حال می‌بینید که با غیرت بازی می‌کنند و ارزش کشوری را که برایش بازی می‌کنند، می‌دانند
اول پایان جنگ بعد گفت‌وگو 🔹با فشار هیئت مذاکره‌کننده‌ی ایرانی از عصر شنبه، پایان جنگ به صورت شکننده در لبنان فعلا حفظ شده است که برای تثبیت آن، سازوکار نظارتی با عنوان «واحد کنترل منازعه» با حضور ایران ایجاد می شود. با این سازوکار در حقیقت جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی وارد معادلات امنیتی لبنان می‌شود درحالی که در ماه‌های اخیر، آمریکایی ها تلاش زیادی کردند تا ایران را از معادلات لبنان حذف کنند. همچنین رژیم اشغالگر قدس هیچ جایگاهی در این سازوکار ندارد.
📝 مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.| ۲۰/فروردین/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔴 ۵ نکتۀ مهم توافقات انجام شده دور اول مذاکرات سوئیس ◀️ کمیتۀ رسانۀ هیئت مذاکره‌کنندۀ «میناب ۱۶۸» در پی برگزاری دور اول این مذاکرات نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیۀ پایان گفت‌وگوهای بورگن‌اشتوک را منتشر کرد. 1⃣ با فشار هیئت مذاکره کنندۀ ایرانی از عصر شنبه، پایان جنگ به‌صورت شکننده در لبنان فعلا حفظ شده است که برای تثبیت آن سازوکار نظارتی با عنوان «واحد کنترل منازعه» با حضور ایران ایجاد می شود. با این سازوکار در حقیقت جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی وارد معادلات امنیتی لبنان می‌شود. درحالی که در ماه‌های اخیر، آمریکایی‌ها تلاش زیادی کردند تا ایران را از معادلات لبنان حذف کنند. همچنین رژیم اشغالگر قدس هیچ جایگاهی در این سازوکار ندارد. 2⃣ در بحث مدیریت تنگۀ هرمز برای ضمانت بازگشایی به مرور تنگه، مقرر شده خط تماسی ایجاد شود تا در صورت اشکال در اجرا با ایران تماس بگیرند و مشکل خود را منتقل کنند. این اتفاق به معنای تثبیت سیادت ایران در تنگۀ هرمز است. 3⃣ کارگروه‌های سه‌گانۀ هسته ای، تحریم‌ها و نظارت که براساس این بیانیه تشکیل می شوند، کار خود را پس از شروع اجرای بند۱۳ یادداشت تفاهم یعنی توقف آتش در همه جبهه‌ها به‌خصوص لبنان، آغاز رفع محاصرۀ دریایی، آغاز آزادسازی اموال بلوکه شدۀ ایران و صدور اسقاطیه (رفع) تحریم‌های نفتی، پتروشیمی و مشتقات آغاز خواهند کرد. در حقیقت پیش از اجرای بند ۱۳، جمهوری اسلامی وارد مذاکرۀ مرحلۀ نهایی نمی‌شود. 4⃣ در این دور از گفت‌وگوها، یادداشت تفاهم اجرای آزادسازی اموال بلوکه شدۀ ایران نیز میان ایران و قطر به امضای دوکشور رسید. 5⃣ در جریان گفت و گوهای سوئیس همچنین براساس بند ۱۰ یادداشت تفاهم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) وزارت خزانه‌داری آمریکا، اسناد رفع تحریم‌های نفتی، پتروشیمی و مشتقات را به مدت ۶۰ روز صادر کرد. این به معنای آن است که ایران می تواند به صورت رسمی به مشتریان خود نفت بفروشد و پول آن را در سازوکارهای رسمی بانک مرکزی دریافت کند.
هدایت شده از بر پا
برادر بزرگوار جناب آقای پزشکیان سلام علیکم جملاتی از شما در جمع اساتید بسیجی منتشر شده، که به عنوان برادر کوچکتر لازم دیدم نکاتی را خدمت شما عرض کنم نکته اول اینکه کسانی که شما را دعوت به اصول میکنند، داغ دیده هایی هستند که بیش از صد شب است با قلب برافروخته شان کف خیابان ایستاده اند و شما حتما میدانید و اگر نمیدانید بهتر است از مسوولین مطلع امنیتی بپرسید که کل دارایی امروز شما مقابل دشمن، ریشه در این ایستادگی از سر جوشش قلوب مردم دارد، صدایتان را برای دشمن بلند کنید نه این مردم. نکته دوم اینکه ظاهرا دقیقا متوجه نشده اید چه اتفاقی افتاده. رهبری تمام مسوولیت این مذاکرات را متوجه شخص شما کرده است. شما حین مذاکرات ژنو مشکلات و ضعفهای خودتان را فریاد میزنید، متوجه هستید دقیقا این سخنان چه تاثیری در هر مذاکره ای خواهد داشت؟ در روزی که ترامپ به شما توهین میکند و شما که مسوول جمهوری مقدس اسلامی هستید را تحقیر میکند، به کشور من توهین میکند به کل مذاکره کنندگان توهین میکند، در همان روز پیام ضعف و فلاکت فرستادن، میفهمید یعنی چه؟ این اخلاق خوبی نیست که مدتها بعد از پذیرش مسوولیت، بخواهید متوجه شوید در چه جایگاه و چه مسوولیتی هستید. نکته سوم اینکه اگر مردم از سر احساسات سخنی بگویند آنقدرها بد نیست که مسوولینشان بدون عقلانیت و تدبیر لازم سخنان احساسی و بی حساب بگویند، خدای نکرده این رفتار شما باعث ایجاد بی اعتمادی و اختلاف در جامعه خواهد شد، اگر برایتان دشوار است، کمتر سخن بگویید. شاید این بیشتر به خیر و صلاح کشور باشد. نکته چهارم اینکه شعام هر تصمیمی بگیرد، مشروعیتش ، قانونیتش، شرعیتش همه به امضای ولی جامعه معتبر است. ما که دعا میکنیم در این مذاکرات موفق شوید، و اگر هم موفق نشوید امیدواریم جریان برد برد ، با این بیداری ملت، تا مدتها برای کشور نسخه نپیچد. اما این درست نیست کسی که تا امروز به حکم رهبران ایران حرمت خودش و دولتش حفظ شده است، به نظر رهبری عزیز ما تعریض بزند. شما خوب میدانید حرمت رهبری را ولو به کنایه شکستن، دنیا و آخرتتان را نابود میکند. به آیه ای که در بدو ورودتان به این جایگاه تفال زدید، خیلی فکر کنید. نکته پنجم اینکه برادر عزیز که امیدوارم مزد مجاهدتها و تلاشهایتان در این مدت را از دست اهل بیت علیهم السلام بگیرید، نیروهای مسلح یعنی مردم، بدون نیروهای مسلح که نماد علم و اراده و ایمان این امتند، الان معلوم نبود شما تریبونی برایتان باقی میماند که بخواهید بگویید پول مردم را به آنها دادم. شما موظفید پول ایران را خرج ایران کنید، و اگر چنین کردید منتی بر کسی ندارید. نکته ششم اینکه دوران شهید رییسی و دولت نورانی او را زیاد به خودتان ضمیمه نکنید. آن دولت منور، الگوی شما و بسیاری از دولتهای آینده خواهد بود. امیدوارم البته مسیر ایشان را بروید، لکن ضعفهای خودتان را به استصحاب قهقرا به ایشان متصل نکنید. آنانکه باید بدانند میدانند. شما هم مراعات بفرمایید‌. نکته هفتم اینکه از خدای متعال توفیقات روز افزون شما را خواستارم. امیدوارم همه ما زیر پرچم ولایت و انقلاب عزیز ، رستگار و عاقبت به خیر باشیم. شما هم ما را دعا بفرمایید. شیخ علی مهدیان @ali_mahdiyan